abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79134440
quote:
Op zondag 14 maart 2010 12:44 schreef Grrommit het volgende:
Toch besloten Reset niet mee te pakken daarna en vroeg naar huis gegaan omdat ik het druk met mijn studie heb . Waren wel mensen heen gegaan toch? Was het een geslaagd feestje?
Ja ik was er... wat een avond... Was eigenlijk van plan er om 23:00 te zijn, dus om 20:30 reed ik aan naar een vriend, en toen nog even chillen bij een andere vriend die niet mee zou gaan. Daarom 21:30 vertrokken maar ik was m'n TomTom vergeten dus terug naar huis, opgehaald en richting station Uitgeest vertrokken, hadden daar namelijk tot vandaag een huisje ivm stage. Daar om 23:45 aangekomen, trein richting Amsterdam Centraal gepakt... Kutzooi er gingen er 2 en dit is de verkeerde, neemt een andere route (niet langs Zaandam) Dus in Sloterdijk uitgestapt en de trein naar Zaandam genomen Daar om 1:30 aangekomen (mooi op tijd voor 2Sidez dacht ik), zijn we verkeerd gelopen waardoor we na een half uur weer een half uur terug moesten lopen naar station. Die vriend van me had er toen echt geen zin meer in maar heb hem toch overgehaald een taxi te nemen naar de Hemkade.

Komen we daar bevroren om iets van 2:50 uur 's ochtends binnen, komt er na 5 minuten ineens een wazige kerel naar me toe die iets zei van "hey, ben jij blablabla, ik ben een rapper" dus ik dacht is een spacer die wel vaker vage dingen zeggen en dacht "ja hoor, oke" waarna het tot me door drong "oh wacht, hij is geen rapper maar Da_Ripper!"

Maarja de mensen die met me mee waren stonden de hele avond een beetje stil achterin dus heb een tijdje vooraan gestaan bij de Noisecontrollers en DBSTF. Chain Reaction en Crypsis vind ik persoonlijk niet zo'n leuke platen hebben voor op feestjes.. te duister ofzo.. dus ben ook nog even de Future area binnen gelopen wat wel heel klein was maar wel oke..

Was dus maar een matige avond voor ons, bewaking ook regelmatig mensen eruit zien gooien...
pi_79134616
Hemkade lijkt me echt een kut locatie.. alleen maar slechte dingen over gehoord tot nu toe.

Misschien Rip wel een positief verslag?
pi_79135456
Top 40 eindelijk
  zondag 14 maart 2010 @ 18:15:23 #154
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_79135795
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Komen we daar bevroren om iets van 2:50 uur 's ochtends binne
n, komt er na 5 minuten ineens een wazige kerel naar me toe die iets zei van "hey, ben jij blablabla, ik ben een rapper" dus ik dacht is een spacer die wel vaker vage dingen zeggen en dacht "ja hoor, oke" waarna het tot me door drong "oh wacht, hij is geen rapper maar Da_Ripper!"

Pfff dan zou ik echt al geen zin meer hebben.....
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zondag 14 maart 2010 @ 19:48:14 #155
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_79139630
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:48 schreef 16meter het volgende:
Hemkade lijkt me echt een kut locatie.. alleen maar slechte dingen over gehoord tot nu toe.

Misschien Rip wel een positief verslag?
Ja, ik ben wel iets beter te spreken over gisteraaf.
Omdat ik dus met Anagenetic meereed waren wij om 22:30 al bij de Hemkade, maar de deuren bleven tot 23:00 dicht (ik had alleen vervoer, geen gastenlijst). Eenmaal binnen was de main nog zo goed als leeg maar je support je vrienden dus gewoon vooraan gaan staan om langzaamaan de zaal voller te zien stromen. Het publiek reageerde erg goed en vooral toen ze Ear Fucking erop gooide zag je de mensen zin krijgen een lekker feesje.
Misschien ben ik wat bevooroordeeld maar twas echt een beste set die ze daar neerzette als opener. Mixtechnisch geen foutjes gehoord, tzou van mij wat sneller overgemixt kunnen worden, maar haar platenkeuze
Euforia, Ezteq's Fuck you Up, We Call Him ... Activator, om af te sluiten met Creation

Tijdens Dozer merkte ik pas echt hoe slecht het geluid daar afgesteld was schelle shit. Ben toen rondje gaan doen en kwam uit in de Future Room waar Mind.Illusion bezig was. Hoewel het geluid hier op een belachelijk laag volume stond werd er goed gefeest. Daarna weer naar de main voor 2-Sidez
En wat was het ineens druk geworden had echt te weinig ruimte wat toch een nodig_iets is bij Jaimy&Bob.
NC's zouden er een kluif aan hebben om hen op te volgen, maar warempel zij waren ook niet gisteren geboren dus 't feestje ging mooi door en werd zelfs nog een standje hoger gezet bij Chain Reaction, openend met Lellebel dus tjsa
DBSTN wisten me niet echt te boeien dus ben veel aan de wandel & aant ouwehoeren gegaan. Hier hoorde ik ook dat er schijnbaar toch een opstootje was geweest (blijft de Hem ) Sprak met een gast die video-projectjes voor B2S doet over hoe de verschillende organisaties (Q-B2S-AoD) gewoon 1 pot nat Duncan is.

Hekkensluiter was Crypsis - die een beste set neerzette. Ik heb 'm leuker/gevarieerder meegemaakt en het geluid had hier ook nog wel wat dieper mogen liggen.

@Deeltjesversneller; het duurde idd ff voordat het kwartje was gevallen . Normaal gesproken zie ik wel iets van herkenning/verbazing in de gezichten wanneer ik mezelf als Ripper voorstel maar bij jou duurde dat even. Kon aan je af zien dat je niet echt in de feeststemming was, toch goed om je later vooraan gezien te hebben

all-1n-4lL; was dit mn meest positieve Hem-experience ooit
Wat je vindt, ...
  zondag 14 maart 2010 @ 21:03:16 #156
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_79143983
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:48 schreef Da_Ripper het volgende:
all-1n-4lL
Que?

Ga jij trouwens vanuit Cuijck naar IQ? (er vanuitgaande dat je wel naar IQ gaat )
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:26 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Godver NLS, nu moet ik mezelf weer inloggen op deze pc. Alleen omdat ik zo benieuwd ben naar die track!
Hehe herkenbaar Maar is denk ik wel de moeite waard geweest Hoe is het trouwens met je enkel?

Track van de dag:
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_79149859
Nou ehmm..
Ik ben heel erg positief, haha
Security + Garderobe was inderdaad super traag, terwijl die security helemaal niet goed fouilleerde :S Mn vriend en een vriend van ons mochten zelfs doorlopen zonder zakken leeg te halen.
Eenmaal binnen (Tijdens Dozer's set) was het vrij druk, eerst naar voren gelopen (wc) en toen toch weer meer naar achter gaan staan bij die banken/poefen.
Op een gegeven moment even naar de hardtechno, wat niet mijn muziek is, maar 5 van de 6 vonden het wel leuk

Kan niet echt precies uitleggen wat het nou een sublieme avond maakte, want als ik nadenk was het op het begin te druk en was het veeeel te lang wachten bij de ingang en garderobe.
Gewoon de muziek, de vrienden, vriendelijke mensen (tenminste, ik ben alleen vriendelijke mensen tegen gekomen ) en wat leuke 'externe' hulp.
Wat ik wel echt een +punt vond trouwens was dat het niet zo bloedheet was binnen! Ik heb het geen moment te heet gehad ofzo, gewoon lekker.
En toen de banken weg werder geschoven en de gordijnen open, toen was er ook weer genoeg ruimte voor iedereen.
En dat het af was gelopen hadden we ook heel snel de jassen. Nog even ge-aftert bij mijn schoonzus Gewoon genieten dus
pi_79156759
Op bepaalde plekken vond ik het gewoon zowaar koud als je flink bezweet was op de main (oa rechts een meter of 5 vanaf de main voor dat rook kanon. Geluid was aardig kut en slecht afgesteld. Helaas door de slome security Dozer moeten missen op 5 minuten na. (duurde 45 minuten ofzo). Na een minuut of 10-15 DBSTF ben ik maar naar huis gegaan want dat blije gedoe daar gaan de beentjes niet meer van in beweging na een zalige set van The Dizzorder (op de future)
  maandag 15 maart 2010 @ 07:28:09 #159
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_79157645
Volgens mij sta ik niet meer op die PM-lijst ?
There is no rehab for stupidity.
pi_79158377
ik heb GVD zin in een feestje
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 15 maart 2010 @ 09:32:55 #161
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_79159113
quote:
Op maandag 15 maart 2010 08:53 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb GVD zin in een feestje
Jammer dat het net weer maandag is.
pi_79159137
quote:
Op maandag 15 maart 2010 09:32 schreef InGebruik het volgende:

[..]

Jammer dat het net weer maandag is.
true, true... maar laatste hardstyle feestje is alweer paar weekjes terug!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_79161525
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:03 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Que?

Ga jij trouwens vanuit Cuijck naar IQ? (er vanuitgaande dat je wel naar IQ gaat )

[..]

Hehe herkenbaar Maar is denk ik wel de moeite waard geweest Hoe is het trouwens met je enkel?

Track van de dag:

Enkel gaat al redelijk beter. Hoewel ik er nog steeds wel een beetje last van heb. Binnenkort maar eens langs bij een dokter ofzo. Wil wel even zeker weten dat ik op IQ niets ga forceren ofzo.

Die track vind ik trouwens niet erg interessant. Ik heb een beetje hetzelfde idee als ik heb bij Let the bass kick HHZ remix. Het nieuwe climax deel voelt erg rommelig aan!
Partyagenda;
Outdated....
  maandag 15 maart 2010 @ 11:42:17 #164
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_79162813
Zooooo zeg!

Harder 4 was vet! Helemaal te gek om in de Bozzini te mogen draaien en ook cool om te zien dat mensen los gingen op eigen tracks! Sowieso best wel op m'n set.
Tracks wat in me opkomen die ik heb gedraaid:
Aieo
The West
Pure German Tuuduu Tools
Sick MF remix
Nowhere to Hide
Followers
Ezteq's Fuck You Up
Mescal
Let'z Dance
Path of the Righteoussness
En dat in een andere volgorde volgorde. Weet dat ik nog met Mescal begon en eindigde met The West en Followers

Zal kijken of ik m'n filmpjes doe uploaden. Moet ze eerst nog monteren en net even wat bekeken en voel me een beetje de blanke Carl Cox maar dan zonder springen enzo Toch maar voortaan een donkerder shirt aandoen en weer eens gaan fitnessen

Jones en Atmozfears draaiden een lekkere set al was laatstgenoemde mixtechnisch iets minder vanavond. Na de intro van AVIO zijn we gegaan omdat LeonH-vrouw en ik de dag erna 2 daagjes Brussel gingen. Prachtige stad!

[ Bericht 0% gewijzigd door LeonH op 15-03-2010 12:15:37 ]
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  maandag 15 maart 2010 @ 11:57:06 #165
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_79163261
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  maandag 15 maart 2010 @ 12:06:00 #166
255848 InGebruik
pi_79163570
In AVIO intro
Die tekst op het begin was ook goed te verstaan in de Bozzini? Voor de rest leuk gedaan!
  maandag 15 maart 2010 @ 12:38:27 #167
60704 LeonH
pi_79164706
quote:
Op maandag 15 maart 2010 12:06 schreef InGebruik het volgende:
In AVIO intro
Die tekst op het begin was ook goed te verstaan in de Bozzini? Voor de rest leuk gedaan!
Ja kon je wel redelijk verstaan ja. Wel grappig gedaan idd.

En m'n fijne Technics RP-DH1200 headphone heeft na 5 trouwe jaren een arm gebroken Iets wat niet meer te repareren is aangezien de breuk op een zwenkgebied bij een oorschelp zit. Hij zal later deze maand in stilte worden opgeborgen op een mooie plek in het huis
Er zal in die tijd dan ook worden gezocht naar een waardige opvolger

Kijken of SBS6 misschien hier een kijkcijferkanon in ziet: Corleone zoekt Headphone. De ultieme zoektocht naar de perfecte koptelefoon is gestarrrrrrttt! De nieuwe TV sensatie van 2010

Tot zover genoeg tijd vergooid door dit bericht. Tijd om m'n kamer te gaan verbouwen en de studio te verplaatsen naar en andere (grotere) plek in het huis

[ Bericht 4% gewijzigd door LeonH op 15-03-2010 13:07:31 ]
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  maandag 15 maart 2010 @ 13:28:58 #168
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_79166471
hehe goed om te horen dat et lekker ging LeonH
heb je toevallig ook je set opgenomen (audio) of alleen filmpjes ?

edit: echt respect voor die gast van AVIO dat ze zelfs voor zulke feestjes edits/intros/tracks maken

echte artiesten zijn dat !

[ Bericht 44% gewijzigd door Sc0tTy op 15-03-2010 13:37:45 ]
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_79167886
quote:
Op maandag 15 maart 2010 07:28 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Volgens mij sta ik niet meer op die PM-lijst ?
x2
Zo niet.. dan toch!
pi_79172704
quote:
Op maandag 15 maart 2010 14:05 schreef NrSiX het volgende:

[..]

x2
x3

Is al de 6de keer dat ik het meld overigens
Lekkere tracklist trouwens Leon Followers

En jou trackjes zijn eigenlijk ook wel verrekes lekker! Zitten echt hele leipe stukken tussen!
Vooral The West zit lekker in elkaar Misschien eens naar de mannen van Deepack sturen?
Die willen nog wel eens producties van vrij onbekende mensen promoten

Plaat van de dag:

Break niet echt geweldig, maar die screetches en die kicks daarna
  maandag 15 maart 2010 @ 16:23:55 #171
255848 InGebruik
pi_79173731
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:03 schreef T-Force het volgende:
Plaat van de dag:

maandag 15 maart 2010 @ 17:13:11 #172
60704 LeonH
pi_79175832
quote:

[..]

x3

Lekkere tracklist trouwens Leon Followers

En jou trackjes zijn eigenlijk ook wel verrekes lekker! Zitten echt hele leipe stukken tussen!
Vooral The West zit lekker in elkaar Misschien eens naar de mannen van Deepack sturen?
Die willen nog wel eens producties van vrij onbekende mensen promoten
Thanks!
Heb zaterdag al de tracks meegegeven aan Jones en Alphaverb himself. Ga deze week ook nog even inderdaad wat nieuws opsturen naar Deepack. Heb toch het directe mail adres van Marcel en heeft me vorige keer ook nog allerlei feedback teruggestuurd.
Sta binnenkort in een line-up met Dana dus die kan ook een cd'tje verwachten

Er komt trouwens nog hele vette shit aan van de Atmozfears! Michael draaide vrijdag heel veel nieuwe dingen van hun en daar zaten echt wat bij om naar uit te kijken. Zei ook dat er binnenkort wat uit komt op Minus Is More van Luna.
pi_79180131
Goed bezig LeonH! Ga je producties toch maar 's goed beluisteren.

Plaat van de dag is lekker. Toen ik 'm hoorde dacht ik meteen weer terug aan Qlimax. Het moment dat het voor het eerst echt goed losging (behalve ff bij A-lusion dan). Stond toen er toen echt van te kijken toen ik die vette screeches en kicks hoorde. En dat van Davide Sonar, wat ik normaal gesproken niks vind. Break past trouwens niet echt bij het nummer.
pi_79181063
quote:
wat geniaal
quote:
Plaat van de dag:

mijn dag is een stukje beter geworden na het luisteren van deze track
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 15 maart 2010 @ 22:59:21 #175
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_79191732
Zal binnenkort de mailing-list updaten.

And now ... the moment you've all been waiting for. All the lines are closed and the results are in:
De uitslag van de Kloon-polls:

MCDV8
Sethje (18)
mstx (9)
de_huig (2)

het antwoord:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MCRuffian
Sethje (14)
mstx (6)
Bartman (3)

het antwoord:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Willem_Rebergen

Sethje (22)
mstx (4)
de_huig (3)

het antwoord:
SPOILER
Wat je vindt, ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')