quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:48 schreef 16meter het volgende:Hemkade lijkt me echt een kut locatie.. alleen maar slechte dingen over gehoord tot nu toe.
Misschien Rip wel een positief verslag?
Ja, ik ben wel iets beter te spreken over gisteraaf.
Omdat ik dus met Anagenetic meereed waren wij om 22:30 al bij de Hemkade, maar de deuren bleven tot 23:00 dicht (ik had alleen vervoer, geen gastenlijst). Eenmaal binnen was de main nog zo goed als leeg maar je support je vrienden dus gewoon vooraan gaan staan om langzaamaan de zaal voller te zien stromen. Het publiek reageerde erg goed en vooral toen ze Ear Fucking erop gooide zag je de mensen zin krijgen een lekker feesje.
Misschien ben ik wat bevooroordeeld maar twas echt een beste set die ze daar neerzette als opener. Mixtechnisch geen foutjes gehoord, tzou van mij wat sneller overgemixt kunnen worden, maar haar platenkeuze

Euforia, Ezteq's Fuck you Up, We Call Him ... Activator, om af te sluiten met Creation
Tijdens Dozer merkte ik pas echt hoe slecht het geluid daar afgesteld was

schelle shit. Ben toen rondje gaan doen en kwam uit in de Future Room waar Mind.Illusion bezig was. Hoewel het geluid hier op een belachelijk laag volume stond werd er goed gefeest. Daarna weer naar de main voor 2-Sidez
En wat was het ineens druk geworden

had echt te weinig ruimte wat toch een nodig_iets is bij Jaimy&Bob.
NC's zouden er een kluif aan hebben om hen op te volgen, maar warempel zij waren ook niet gisteren geboren dus 't feestje ging mooi door en werd zelfs nog een standje hoger gezet bij Chain Reaction, openend met Lellebel dus tjsa
DBSTN wisten me niet echt te boeien dus ben veel aan de wandel & aant ouwehoeren gegaan. Hier hoorde ik ook dat er schijnbaar toch een opstootje was geweest (blijft de Hem

) Sprak met een gast die video-projectjes voor B2S doet over hoe de verschillende organisaties (Q-B2S-AoD) gewoon 1 pot
nat Duncan is.
Hekkensluiter was Crypsis - die een beste set neerzette. Ik heb 'm leuker/gevarieerder meegemaakt en het geluid had hier ook nog wel wat dieper mogen liggen.
@Deeltjesversneller; het duurde idd ff voordat het kwartje was gevallen

. Normaal gesproken zie ik wel iets van herkenning/verbazing in de gezichten wanneer ik mezelf als Ripper voorstel maar bij jou duurde dat even. Kon aan je af zien dat je niet echt in de feeststemming was, toch goed om je later vooraan gezien te hebben
all-1n-4lL; was dit mn meest positieve Hem-experience ooit