Werkt prima hier op een HTC Hero, vooral omdat er geen tot weinig plaatjes worden gebruikt en de layout super simpel is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik weet verder niet hoe PF er op een mobiel uitziet, want ik heb geen smartphone.
Als je echter met je hyves login zou kunnen inloggen en automatisch je hyves contacten zou kunnen importeren zijn we al een stap verder toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:04 schreef InGebruik het volgende:
Denk dat project party best wel potentie heeft, het zal alleen moeilijk zijn om echt veel mensen erop te krijgen aangezien veel mensen al partyflock hebben.
Ik geef het een kans. Ik vind partyflock nog net niet goed genoeg voor de mobiel....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:12 schreef ProjectParty het volgende:
[..]
Als je echter met je hyves login zou kunnen inloggen en automatisch je hyves contacten zou kunnen importeren zijn we al een stap verder toch?
Beetje vertrouwen jongens
@Bert haha ja, deze site is puur ter promotie van de alpha-launchwireframe-screenshots die je voorbij ziet komen op de site geven je een beter beeld van de interface op een telefoon.
Ik heb er alle vertrouwen in. Ben sowieso al niet zo'n partyflocker'er. Heb ook geen account vind het daarentegen wel weer makkelijk af en toe eens de agenda af te speuren.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:12 schreef ProjectParty het volgende:
[..]
Als je echter met je hyves login zou kunnen inloggen en automatisch je hyves contacten zou kunnen importeren zijn we al een stap verder toch?
Beetje vertrouwen jongens
@Bert haha ja, deze site is puur ter promotie van de alpha-launchwireframe-screenshots die je voorbij ziet komen op de site geven je een beter beeld van de interface op een telefoon.
Thnx, wordt gefixt!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik geef het een kans. Ik vind partyflock nog net niet goed genoeg voor de mobiel....
Even over de enquete:
Vraag 8 is niet logisch dat je 1 keuze kan geven. Daar moet je echt kunnen vinken. IK ga voor muziek, voor ontlading en gezellig met vrienden, dus ja....
daar heb ik, bij gebrek ook mogelijkheden inderdaad, uiteindelijk maar Muziek & DJ's aangevinktquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Even over de enquete:
Vraag 8 is niet logisch dat je 1 keuze kan geven. Daar moet je echt kunnen vinken. IK ga voor muziek, voor ontlading en gezellig met vrienden, dus ja....
zijn ze zo erg?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:42 schreef misz--kelliej het volgende:
Ooh jeetje mina.. Gister en vandaag wat Reset-foto's binnen gekregen..
Shiiiiit
Postennnnnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:42 schreef misz--kelliej het volgende:
Shiiiiit
Postennn!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:42 schreef misz--kelliej het volgende:
Shiiiiit
wtf ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:42 schreef misz--kelliej het volgende:
Shiiiiit
Weet uit ervaring hoe dat soort blessures zijn dus mooi dat het beter gaatquote:Op maandag 15 maart 2010 11:05 schreef CrustyClown het volgende:
Enkel gaat al redelijk beter. Hoewel ik er nog steeds wel een beetje last van heb. Binnenkort maar eens langs bij een dokter ofzo. Wil wel even zeker weten dat ik op IQ niets ga forceren ofzo.
quote:
Vett!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Max Enforcer Feat. The Rush - Fade To Black (2010 Black Anthem)![]()
http://www.youtube.com/user/xVocalistx#p/a/u/0/D4iRGFkdwEA
Hoorde er al veel over! SUPER!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Is al lang klaar natuurlijk omdat het ook in de show verwerkt zit enzo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Black anthem is er dus ook al...
Waar blijft IQ mang!
Moet wel een geniaal anthem zijn dat Frontliner er zo lang over doet.
quote:Mainstage:
Paul Elstak
Showtek
Zany
Dreamteam
Lady Dana
Bodylotion
Miss Djax
Human Resource
Rude Awakening
Organ Donors
Adam Lab4
Proteus
Quadrophonia
Hosted by MC Da Silva & MC Apster
Defense Department (Hardstyle)
Activator
Francesco Zeta
Dana
Beholder & Ballistic
Josh & Wesz
Vortex
AVIO LIVE
Thera
2 Sidez LIVE
Dozer
D’Stylerz
Hosted by MC Rems & MC Nolz
Disinfected Forest (Early Hardstyle)
Kai Tracid
Gizmo
Scot Project
Luna
Jimmy The Sound
Russen Mafia
Gary D.
Hosted by MC M-Shane
Wederom hele dikke line-up, verder trekt Ground Zero me op een of andere manier nooit zo maar ieder jaar komen ze wel weer met een leuke verassende Line-up waarvoor huldequote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:10 schreef ElDani het volgende:
Ground Zero lineup voor Main & Hardstyle:
[..]
Eens. Ben er ook nog niet geweest, ondanks de sterke line-ups elk jaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Wederom hele dikke line-up, verder trekt Ground Zero me op een of andere manier nooit zo maar ieder jaar komen ze wel weer met een leuke verassende Line-up waarvoor hulde![]()
quote:Titan - Strength & Fury/Nightmare (FUS066-5)
Label: Fusion Records
Vinyl release: 22-03-2010
WEB release: (meestal) 2 a 3 weken na vinyl
A1. Titan - Nightmare
B1. Titan - Strength & Fury
Ground Zero is zeker een aanrader, wordt mijn 3e keer dit jaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:12 schreef 16meter het volgende:
[..]
Eens. Ben er ook nog niet geweest, ondanks de sterke line-ups elk jaar.
AVIO én 2-sidez live.. Acti, Zeta, J&W en zelfs Thera erbij. Echt een veelzijdige line-up gewoon.
Dit soort amateur remixes zijn niet eens noemenswaardig imoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:28 schreef dooiehamster het volgende:
geen slechte poging, pitch had wat hoger gemogen van mij
Max Enforcer is gewoon een baas als het op hardstyle aan komt. Godverdomme wat zijn dat altijd ragplaten. Laat hem kappen met hardcore en zich volledig richten op HS! Een man mag dromenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Edit:
Evil Activities is niet goed wil je zeggen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:44 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Max Enforcer is gewoon een baas als het op hardstyle aan komt. Godverdomme wat zijn dat altijd ragplaten. Laat hem kappen met hardcore en zich volledig richten op HS! Een man mag dromen
Vind dat ze die Yellow echt als Tool hadden moeten houden. Die fuckin' tune is wel grappig qua vocal, maar verder een matige release van deze kale held.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Previews nieuwe Tatanka release 18 maart
http://www.junodownload.com/products/1551477-02.htm
Onder die alias vind ik hem altijd zeer commerciële standaard hardcore plaatjes maken, leuk voor het plebs maar meer ook niet. Op hardstyle gebied weet ie altijd verrassende dingen neer te zetten. Maar ieder mag natuurlijk zijn mening hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:19 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Evil Activities is niet goed wil je zeggen?
Blijf maar lekker zo doorgaan is mijn mening!
Gave line-up, eindelijk een feest zonder de standaard q-dance artiesten. Daar mogen er meer van komen!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:10 schreef ElDani het volgende:
Ground Zero lineup voor Main & Hardstyle:
[..]
x2 dus he...quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dat black anthempoeeheeee dat is doorhalen
Max enforcer bewijst maar weer eens waarom ik hem zo'n held vind.
eens, blijft een fijn nummerquote:
Dan moet je het volume van je speakers hoger zetten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:21 schreef 16meter het volgende:
En Phases vind ik eerlijkgezegd niet zo hard..
Dan nog niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:26 schreef mstx het volgende:
[..]
Dan moet je het volume van je speakers hoger zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |