Ja ik was er... wat een avond...quote:Op zondag 14 maart 2010 12:44 schreef Grrommit het volgende:
Toch besloten Reset niet mee te pakken daarna en vroeg naar huis gegaan omdat ik het druk met mijn studie heb. Waren wel mensen heen gegaan toch? Was het een geslaagd feestje?
Pfff dan zou ik echt al geen zin meer hebben.....quote:Op zondag 14 maart 2010 17:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Komen we daar bevroren om iets van 2:50 uur 's ochtends binnen, komt er na 5 minuten ineens een wazige kerel naar me toe die iets zei van "hey, ben jij blablabla, ik ben een rapper" dus ik dacht is een spacer die wel vaker vage dingen zeggen en dacht "ja hoor, oke" waarna het tot me door drong "oh wacht, hij is geen rapper maar Da_Ripper!"![]()
Ja, ik ben wel iets beter te spreken over gisteraaf.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:48 schreef 16meter het volgende:
Hemkade lijkt me echt een kut locatie.. alleen maar slechte dingen over gehoord tot nu toe.
Misschien Rip wel een positief verslag?
Que?quote:
Hehe herkenbaarquote:Op zondag 14 maart 2010 16:26 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Godver NLS, nu moet ik mezelf weer inloggen op deze pc. Alleen omdat ik zo benieuwd ben naar die track!
true, true... maar laatste hardstyle feestje is alweer paar weekjes terug!quote:Op maandag 15 maart 2010 09:32 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Jammer dat het net weer maandag is.
Enkel gaat al redelijk beter. Hoewel ik er nog steeds wel een beetje last van heb. Binnenkort maar eens langs bij een dokter ofzo. Wil wel even zeker weten dat ik op IQ niets ga forceren ofzo.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:03 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Que?
Ga jij trouwens vanuit Cuijck naar IQ? (er vanuitgaande dat je wel naar IQ gaat)
[..]
Hehe herkenbaarMaar is denk ik wel de moeite waard geweest
Hoe is het trouwens met je enkel?
Track van de dag:
Ja kon je wel redelijk verstaan ja. Wel grappig gedaan idd.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:06 schreef InGebruik het volgende:
In AVIO intro![]()
Die tekst op het begin was ook goed te verstaan in de Bozzini? Voor de rest leuk gedaan!
x2quote:Op maandag 15 maart 2010 07:28 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Volgens mij sta ik niet meer op die PM-lijst?
x3quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:03 schreef T-Force het volgende:
Plaat van de dag:
Break niet echt geweldig, maar die screetches en die kicks daarna![]()
![]()
Thanks!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:03 schreef T-Force het volgende:
[..]
x3
Lekkere tracklist trouwens LeonFollowers
![]()
En jou trackjes zijn eigenlijk ook wel verrekes lekker! Zitten echt hele leipe stukken tussen!
Vooral The West zit lekker in elkaarMisschien eens naar de mannen van Deepack sturen?
Die willen nog wel eens producties van vrij onbekende mensen promoten![]()
wat geniaalquote:
mijn dag is een stukje beter geworden na het luisteren van deze trackquote:Op maandag 15 maart 2010 16:03 schreef T-Force het volgende:
Plaat van de dag:
Break niet echt geweldig, maar die screetches en die kicks daarna![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MCRuffian
Sethje (14)
mstx (6)
Bartman (3)
het antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willem_Rebergen
Sethje (22)
mstx (4)
de_huig (3)
het antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je vindt, ...![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:59 schreef Da_Ripper het volgende:
Zal binnenkort de mailing-list updaten.![]()
And now ... the moment you've all been waiting for. All the lines are closed and the results are in:
De uitslag van de Kloon-polls:
MCDV8
Sethje (18)
mstx (9)
de_huig (2)
het antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MCRuffian
Sethje (14)
mstx (6)
Bartman (3)
het antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willem_Rebergen
Sethje (22)
mstx (4)
de_huig (3)
het antwoord:Haha toch wel verassende uitslag, dacht dat achter alle 3 gewoon dezelfde persoon zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------![]()
Haha waarom heb ik zon slechte naam onder mijn mede hs-fokkers
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews![]()
dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 15 maart 2010 23:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Haha toch wel verassende uitslag, dacht dat achter alle 3 gewoon dezelfde persoon zat
en gefeliciteerd Bartman
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Gefeliciteerd Bartmanneke,
Dat je maar een groot vies manneke mag worden!Typ- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
Dat dacht ik dus ook al. Sethje is wel populairquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:11 schreef Sethje het volgende:
Haha waarom heb ik zon slechte naam onder mijn mede hs-fokkers
En Bartmans natuurlijk gefeliciteerd. Dat er dadelijk maar taart, bier (cola voor deze makker), avondeten, en vermaak aanwezig mogen zijn. Ja je hoort het. Ik hoop om 1830 de binnenstad van dat gat waar je woont in te cruiiisssen.*mompelt iets*quote:Gefeliciteerd Bartmanneke,
Dat je maar een groot vies manneke mag worden!
Partyagenda;
Outdated....![]()
quote:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gefeliciteerd Bartmanneke,
Dat je maar een groot vies manneke mag worden!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:42 schreef CrustyClown het volgende:
En Bartmans natuurlijk gefeliciteerd.quote:
[ Bericht 12% gewijzigd door mstx op 16-03-2010 10:28:22 ]Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾![]()
Gefeliciteerd bartjeeequote:Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews![]()
ik had mstx jortk en 16m alledrie goed..maar wel verkeerde persoon bij verkeerde kloon volgens mij :p
en bart..ik kom je straks wel persoonlijk feliciteren
The only limit is your own imagination![]()
X2quote:Op maandag 15 maart 2010 23:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Haha toch wel verassende uitslag, dacht dat achter alle 3 gewoon dezelfde persoon zat
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
Gefeliciteerd Bartman!
Er was toch ook nog een Dov_Elkabas?11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem![]()
Mag ik er ook op?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:59 schreef Da_Ripper het volgende:
Zal binnenkort de mailing-list updaten.![]()
![]()
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”
Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989![]()
x2quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Check de break in de nieuwe track van Zatox...
http://www.mobypicture.com/user/djzatox/view/6165219
Gefeli bartmans!Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
Ja dankjulliewel allenquote:gefeliciteerd x100Ik voel de liefde
![]()
@Crusty, ik zal cola voor je halenen er is avondeten. Vermaak.. tja, je hebt Huig en Conjo om uit te lachen en mij om mee te lachen dus dat komt zekers goed
En taart moet ik nog ff gaan scoren straks denk ik zo, want daar had ik eigenlijk nog niet aan gedacht
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_![]()
gefeliciteerd bartman![]()
En inderdaad, ook ik dacht dat alle3 dezelfde mensen waren. Leuke uitslag trouwens![]()
Plaat vd dag (geen bekende, maar wel fijn!):
INCOMING![]()
![]()
wat een brute track !quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:05 schreef T-Force het volgende:
gefeliciteerd bartman![]()
En inderdaad, ook ik dacht dat alle3 dezelfde mensen waren. Leuke uitslag trouwens![]()
Plaat vd dag (geen bekende, maar wel fijn!):
INCOMING
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
Dag heren,
HarryVanDeTap hier
Aangezien jullie de doelgroep zijn hoop ik bij jullie ook wat interesse te kunnen wekken!
Ik zit bij een projectgroep en wij zijn een idee aan het ontwikkelen dat heet Project Party. Je kunt de web-link in mijn signature vinden.
Ik zou zeggen, bekijk het even, en geef je feedback.
Kort samengevat: Een feest-database zoekmachine met een superieure bereikbaarheid vanaf meerdere smartphones (naast gewone web-toegang). Daarnaast kun je op 2 manieren zoeken, de traditionele locatie/genre/artiest manier of je vraagt simpelweg op wat jouw vrienden gaan doen!
Omdat we midden in de ontwikkelfase enkele struikelblokken zijn tegengekomen hebben we besloten nu al te promoten om zo wat feedback te krijgen over bepaalde punten. Je heb nu dus ook de kans om jouw wensen door te laten voeren in het eindproduct
Groetjes HvdT
(doe lief en promoot ons even op twitter, hyves, mail, wat je maar bedenkt)
Project Party: Een revolutie in uitgaan!
Filter feesten op genre, locatie of artiest of kijk simpelweg wat je vrienden gaan doen!
http://www.projectparty.nl![]()
Klinkt nog steeds als Partyflock².quote:
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾![]()
Goed werkende ideeen jatten, slechter maken en winst maken.quote:
Klinkt als een bekende business-case hoor
Partyagenda;
Outdated....![]()
dat staat ook wel in het verhaaltje, dat je het moet zien als een 'verbeterde' PFquote:
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
ik noem geen namen,
maar deels van het idee komt voort uit het verbeteren van bestaande services die weigeren te (of niet kunnen) verbeteren inderdaad.
het andere deel komt voort uit de groei van de smartphone sector.
Bij ons was er in ieder geval onvrede over het huidige aanbod en een gebrek aan services wat we dus zelf zijn gaan opvullen.
Het is zeer zeker een evolutie van een bestaand product, maar in onze ogen wel een broodnodigeProject Party: Een revolutie in uitgaan!
Filter feesten op genre, locatie of artiest of kijk simpelweg wat je vrienden gaan doen!
Ik vind het er wel erg 2.0 weblog achtig uitzien... hoeft van mij niet zo. Gewoon lekker simpel maar overzichtelijk zoals PF
Ik weet verder niet hoe PF er op een mobiel uitziet, want ik heb geen smartphone.![]()
Denk dat project party best wel potentie heeft, het zal alleen moeilijk zijn om echt veel mensen erop te krijgen aangezien veel mensen al partyflock hebben.![]()
Werkt prima hier op een HTC Hero, vooral omdat er geen tot weinig plaatjes worden gebruikt en de layout super simpel is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik weet verder niet hoe PF er op een mobiel uitziet, want ik heb geen smartphone.
Als ik die site van Project Party bekijk zie ik het tegenovergestelde (zegt natuurlijk nog niks over de mobiele interface, dat weet ik).Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
👾![]()
Als je echter met je hyves login zou kunnen inloggen en automatisch je hyves contacten zou kunnen importeren zijn we al een stap verder toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:04 schreef InGebruik het volgende:
Denk dat project party best wel potentie heeft, het zal alleen moeilijk zijn om echt veel mensen erop te krijgen aangezien veel mensen al partyflock hebben.
Beetje vertrouwen jongens
@Bert haha ja, deze site is puur ter promotie van de alpha-launchwireframe-screenshots die je voorbij ziet komen op de site geven je een beter beeld van de interface op een telefoon.
Ik geef het een kans. Ik vind partyflock nog net niet goed genoeg voor de mobiel....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:12 schreef ProjectParty het volgende:
[..]
Als je echter met je hyves login zou kunnen inloggen en automatisch je hyves contacten zou kunnen importeren zijn we al een stap verder toch?
@Bert haha ja, deze site is puur ter promotie van de alpha-launchwireframe-screenshots die je voorbij ziet komen op de site geven je een beter beeld van de interface op een telefoon.
Even over de enquete:
Vraag 8 is niet logisch dat je 1 keuze kan geven. Daar moet je echt kunnen vinken. IK ga voor muziek, voor ontlading en gezellig met vrienden, dus ja....Typ- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
Ik heb er alle vertrouwen in. Ben sowieso al niet zo'n partyflocker'er. Heb ook geen account vind het daarentegen wel weer makkelijk af en toe eens de agenda af te speuren.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:12 schreef ProjectParty het volgende:
[..]
Als je echter met je hyves login zou kunnen inloggen en automatisch je hyves contacten zou kunnen importeren zijn we al een stap verder toch?
Ik wacht het nog even af maar denk dat dit wel eens wat zou kunnen worden.![]()
Thnx, wordt gefixt!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik geef het een kans. Ik vind partyflock nog net niet goed genoeg voor de mobiel....
Even over de enquete:
Vraag 8 is niet logisch dat je 1 keuze kan geven. Daar moet je echt kunnen vinken. IK ga voor muziek, voor ontlading en gezellig met vrienden, dus ja....
daar heb ik, bij gebrek ook mogelijkheden inderdaad, uiteindelijk maar Muziek & DJ's aangevinktquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Even over de enquete:
Vraag 8 is niet logisch dat je 1 keuze kan geven. Daar moet je echt kunnen vinken. IK ga voor muziek, voor ontlading en gezellig met vrienden, dus ja....
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
zijn ze zo erg?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:42 schreef misz--kelliej het volgende:
Ooh jeetje mina.. Gister en vandaag wat Reset-foto's binnen gekregen..
Shiiiiit
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Postennnnnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:42 schreef misz--kelliej het volgende:
Shiiiiit![]()
Wegens belangstelling voor de vorige edities:
Feest: Hardstyle Mania III
Lokatie: Club Famous te Ede
Datum: 2 April 2010 van 22.00 tot 04.00 uur
Entree: ¤ 6,50
Beat Providers
Chain Reaction
San Miquel Vs. Mind Illusion
D-Fuze
LiqMixes onder de naam Khadber![]()
Postennn!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:42 schreef misz--kelliej het volgende:
Shiiiiit
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------![]()
wtf ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:42 schreef misz--kelliej het volgende:
Shiiiiit
gebruik jij drugs op feesten?
is de muziek niet genoeg drugs voor jou?Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews![]()
Previews nieuwe Tatanka release 18 maart
http://www.junodownload.com/products/1551477-02.htm-----------------------------------------------------------------------------------------
Weet uit ervaring hoe dat soort blessures zijn dus mooi dat het beter gaatquote:Op maandag 15 maart 2010 11:05 schreef CrustyClown het volgende:
Enkel gaat al redelijk beter. Hoewel ik er nog steeds wel een beetje last van heb. Binnenkort maar eens langs bij een dokter ofzo. Wil wel even zeker weten dat ik op IQ niets ga forceren ofzo.
![]()
Voorderest hier niet veel te melden dus ik sluit af metquote:
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.![]()
Max Enforcer Feat. The Rush - Fade To Black (2010 Black Anthem)![]()
http://www.youtube.com/user/xVocalistx#p/a/u/0/D4iRGFkdwEA
Edit:
Bekijk deze YouTube-video
[ Bericht 21% gewijzigd door em-dee-em-aa op 16-03-2010 20:54:28 ]-----------------------------------------------------------------------------------------
Vett!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
![]()
![]()
Hoorde er al veel over! SUPER!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Mixes onder de naam Khadber![]()
Black anthem is er dus ook al...
Waar blijft IQ mang!
Moet wel een geniaal anthem zijn dat Frontliner er zo lang over doet.
gr gr![]()
http://www.hardtraxx.nl/n(...)op-3-april-2010.html
Chill! Eindelijk een tent in Amsterdam centrum waar hardstyle gedraaid wordt. Lekker dichtbij. 3 april maar eens gaan kijken, ben er wel bang voor dat de sfeer niet zo goed is, heb je toch vaker in het centrum. En de drempel om te komen is toch een stuk lager voor mensen die niet echt zin hebben in een feestje door de bereikbaarheid en lage kosten.![]()
Is al lang klaar natuurlijk omdat het ook in de show verwerkt zit enzo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Black anthem is er dus ook al...
Waar blijft IQ mang!
Moet wel een geniaal anthem zijn dat Frontliner er zo lang over doet.
Zal in de komende weken wel voor 't eerst gedraaid worden.![]()
Ground Zero lineup voor Main & Hardstyle:quote:Mainstage:
Paul Elstak
Showtek
Zany
Dreamteam
Lady Dana
Bodylotion
Miss Djax
Human Resource
Rude Awakening
Organ Donors
Adam Lab4
Proteus
Quadrophonia
Hosted by MC Da Silva & MC Apster
Defense Department (Hardstyle)
Activator
Francesco Zeta
Dana
Beholder & Ballistic
Josh & Wesz
Vortex
AVIO LIVE
Thera
2 Sidez LIVE
Dozer
D’Stylerz
Hosted by MC Rems & MC Nolz
Disinfected Forest (Early Hardstyle)
Kai Tracid
Gizmo
Scot Project
Luna
Jimmy The Sound
Russen Mafia
Gary D.
Hosted by MC M-ShaneMixes onder de naam Khadber![]()
Wederom hele dikke line-up, verder trekt Ground Zero me op een of andere manier nooit zo maar ieder jaar komen ze wel weer met een leuke verassende Line-up waarvoor huldequote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:10 schreef ElDani het volgende:
Ground Zero lineup voor Main & Hardstyle:
[..]
![]()
In Qontrol anthem zal binnenkort wel uitkomen, Ctrl.Alt.Del werd vorig jaar op Hard Bass al gedraaid. Al is Q-Dance dit jaar net even wat later met het naar buiten brengen van haar anthems en line-up's. (Pas laat anthem Qlimax, erg laat Line-up XQ Headhunterz)-----------------------------------------------------------------------------------------
Forum Opties Forumhop: Hop naar: