Danku!quote:
WEB nog niet, ik kan ook niet wachtenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:24 schreef luckass het volgende:
Is de I've lost you EP al uit? Zo ja, PM?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:31 schreef InGebruik het volgende:
Na dat setje van the R3bels heb ik toch zoveel zin in Zatox & The R3bels LIVE op Emporium! Wat een bazen, dat wordt echt knallen!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
Jammer man. Ben ooit ook geweigerd bij de politie. Het is een heel specifiek soort mensen dat ze zoeken. Dat blijkt wel als je ziet wat voor figuren het wel redden daar...
Achteraf ben ik er blij om dat ik geen agent ben geworden. Dat beroep heeft zoveel nadelen. En een 'voorbeeldfunctie' past mij al helemaal niet.
Dankquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:17 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik heb zelf ook ooit gesolliciteerd bij de politie maar tenzij ik een vrouw of buitenlander was hoefde ik het niet te proberen. Succes iig met wat je hierna gaat doen natterman.
Dat de vinyl rip dan nog nergens rondzwerftquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
WEB nog niet, ik kan ook niet wachten
Proost, hier ookquote:
Tja niemand koopt dat nog hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:47 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dat de vinyl rip dan nog nergens rondzwerft
Haha die vond ik dan wel goedquote:
Het origineel of de remix?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:04 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik zit momenteel in mn " Oh my god, wat is "Just as Easy" een lekker nummer!- Fase.
Uien zijn lekkerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:32 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Die remix is ook uien pindakaas imo.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:08 schreef T_Killer het volgende:
Ah YES Live the momentWAN TAIM
WEB en Creation WEB
inderdaad, ik vind die nieuwe versie van Wan Taim ook weinig aan; die oude ownde gewoon hardquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:37 schreef T-Force het volgende:
EDIT:
Ik vind Wan Taim-break een stuk minder zoIk wil de oude versie
![]()
Deep Within My Soulquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:37 schreef T-Force het volgende:
Plaat van de dag:![]()
Wat een lekker nummer is dat ook alweer
Tot vanavondquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:23 schreef Haghorst het volgende:
Vanavond feestje met B-Front, Wildstylez, Ran-D & Psyko Punkz
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:23 schreef Haghorst het volgende:
Vanavond feestje met B-Front, Wildstylez, Ran-D & Psyko Punkz Coone, Darkraver, Luna, Mental Theo, Panic, Paul Elstak en Ruthless
Poll: Wie is MCDV8quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:37 schreef T-Force het volgende:
... Wie de rest is vraag ik me eigenlijk wel af![]()
Het mooie is juist dat Sethje achter geen van allen zitquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:15 schreef T-Force het volgende:
OK, bij deze neem ik mijn excuses terug![]()
hahaha, die Sethje
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:52 schreef Da_Ripper het volgende:
Geheel onverwacht zal ik vanavond toch op Reset staan. Kan met Annagenetic meerijden dus ben vanaf 't begin al daar, deeltjesversneller en misz--kelliej waren daar toch ook?
quote:
Hahahaha te mooi ditquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:15 schreef T-Force het volgende:
OK, bij deze neem ik mijn excuses terug![]()
hahaha, die Sethje
Zal zo ook eens een gokje wagen, wanneer komt de prijsuitslag?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:32 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Het mooie is juist dat Sethje achter geen van allen zit
Checkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:59 schreef de_huig het volgende:
hahahaha nice![]()
en welke koekebakkers hebben op mij gestemd?te veel eer..
Kutquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:59 schreef de_huig het volgende:
hahahaha nice![]()
en welke koekebakkers hebben op mij gestemd?te veel eer..
Je wilde toch nog gaan netwerken op dat feestje waar je draaide?quote:Op zondag 14 maart 2010 12:44 schreef Grrommit het volgende:
Gister op een klein feestje het openingssetje gedraaid. Was bijna niemand en ook de organisatie was nog bezig met dingen opzetten, maar het was wel leuk om weer ergens te staan draaien en ook lekker gedraaid. Op eind nog wat oudere nummers er in gegooid (Control the mind). Toch besloten Reset niet mee te pakken daarna en vroeg naar huis gegaan omdat ik het druk met mijn studie heb
. Waren wel mensen heen gegaan toch? Was het een geslaagd feestje?
Ja nouja, Heb wel praatje gemaakt met de organisatoren, maar er waren niet veel nieuwe mensen om te leren kennen ofzoquote:Op zondag 14 maart 2010 12:47 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Je wilde toch nog gaan netwerken op dat feestje waar je draaide?
Is dat nog wel gelukt dan?
klinkt beterquote:Op zondag 14 maart 2010 15:07 schreef NLS04 het volgende:
Iedereen die de anti-climax van forever az one remix niks vind, check je inbox
ook naar je inbox als je wilt horen hoe het zonder anti-climax zou klinken![]()
Voor mij was het m'n eerste feestje @ hemkade, wat was die beveiliging&garderobe TRAAGquote:Op zondag 14 maart 2010 12:44 schreef Grrommit het volgende:
Gister op een klein feestje het openingssetje gedraaid. Was bijna niemand en ook de organisatie was nog bezig met dingen opzetten, maar het was wel leuk om weer ergens te staan draaien en ook lekker gedraaid. Op eind nog wat oudere nummers er in gegooid (Control the mind). Toch besloten Reset niet mee te pakken daarna en vroeg naar huis gegaan omdat ik het druk met mijn studie heb
. Waren wel mensen heen gegaan toch? Was het een geslaagd feestje?
Godver NLS, nu moet ik mezelf weer inloggen op deze pc. Alleen omdat ik zo benieuwd ben naar die track!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:07 schreef NLS04 het volgende:
Iedereen die de anti-climax van forever az one remix niks vind, check je inbox
ook naar je inbox als je wilt horen hoe het zonder anti-climax zou klinken![]()
Ja ik was er... wat een avond...quote:Op zondag 14 maart 2010 12:44 schreef Grrommit het volgende:
Toch besloten Reset niet mee te pakken daarna en vroeg naar huis gegaan omdat ik het druk met mijn studie heb. Waren wel mensen heen gegaan toch? Was het een geslaagd feestje?
Pfff dan zou ik echt al geen zin meer hebben.....quote:Op zondag 14 maart 2010 17:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Komen we daar bevroren om iets van 2:50 uur 's ochtends binnen, komt er na 5 minuten ineens een wazige kerel naar me toe die iets zei van "hey, ben jij blablabla, ik ben een rapper" dus ik dacht is een spacer die wel vaker vage dingen zeggen en dacht "ja hoor, oke" waarna het tot me door drong "oh wacht, hij is geen rapper maar Da_Ripper!"![]()
Ja, ik ben wel iets beter te spreken over gisteraaf.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:48 schreef 16meter het volgende:
Hemkade lijkt me echt een kut locatie.. alleen maar slechte dingen over gehoord tot nu toe.
Misschien Rip wel een positief verslag?
Que?quote:
Hehe herkenbaarquote:Op zondag 14 maart 2010 16:26 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Godver NLS, nu moet ik mezelf weer inloggen op deze pc. Alleen omdat ik zo benieuwd ben naar die track!
true, true... maar laatste hardstyle feestje is alweer paar weekjes terug!quote:Op maandag 15 maart 2010 09:32 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Jammer dat het net weer maandag is.
Enkel gaat al redelijk beter. Hoewel ik er nog steeds wel een beetje last van heb. Binnenkort maar eens langs bij een dokter ofzo. Wil wel even zeker weten dat ik op IQ niets ga forceren ofzo.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:03 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Que?
Ga jij trouwens vanuit Cuijck naar IQ? (er vanuitgaande dat je wel naar IQ gaat)
[..]
Hehe herkenbaarMaar is denk ik wel de moeite waard geweest
Hoe is het trouwens met je enkel?
Track van de dag:
Ja kon je wel redelijk verstaan ja. Wel grappig gedaan idd.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:06 schreef InGebruik het volgende:
In AVIO intro![]()
Die tekst op het begin was ook goed te verstaan in de Bozzini? Voor de rest leuk gedaan!
x2quote:Op maandag 15 maart 2010 07:28 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Volgens mij sta ik niet meer op die PM-lijst?
x3quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:03 schreef T-Force het volgende:
Plaat van de dag:
Break niet echt geweldig, maar die screetches en die kicks daarna![]()
![]()
Thanks!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:03 schreef T-Force het volgende:
[..]
x3
Lekkere tracklist trouwens LeonFollowers
![]()
En jou trackjes zijn eigenlijk ook wel verrekes lekker! Zitten echt hele leipe stukken tussen!
Vooral The West zit lekker in elkaarMisschien eens naar de mannen van Deepack sturen?
Die willen nog wel eens producties van vrij onbekende mensen promoten![]()
wat geniaalquote:
mijn dag is een stukje beter geworden na het luisteren van deze trackquote:Op maandag 15 maart 2010 16:03 schreef T-Force het volgende:
Plaat van de dag:
Break niet echt geweldig, maar die screetches en die kicks daarna![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MCRuffian
Sethje (14)
mstx (6)
Bartman (3)
het antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willem_Rebergen
Sethje (22)
mstx (4)
de_huig (3)
het antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je vindt, ...![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:59 schreef Da_Ripper het volgende:
Zal binnenkort de mailing-list updaten.![]()
And now ... the moment you've all been waiting for. All the lines are closed and the results are in:
De uitslag van de Kloon-polls:
MCDV8
Sethje (18)
mstx (9)
de_huig (2)
het antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MCRuffian
Sethje (14)
mstx (6)
Bartman (3)
het antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willem_Rebergen
Sethje (22)
mstx (4)
de_huig (3)
het antwoord:Haha toch wel verassende uitslag, dacht dat achter alle 3 gewoon dezelfde persoon zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------![]()
Haha waarom heb ik zon slechte naam onder mijn mede hs-fokkers
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews![]()
dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 15 maart 2010 23:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Haha toch wel verassende uitslag, dacht dat achter alle 3 gewoon dezelfde persoon zat
en gefeliciteerd Bartman
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Gefeliciteerd Bartmanneke,
Dat je maar een groot vies manneke mag worden!Typ- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
Dat dacht ik dus ook al. Sethje is wel populairquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:11 schreef Sethje het volgende:
Haha waarom heb ik zon slechte naam onder mijn mede hs-fokkers
En Bartmans natuurlijk gefeliciteerd. Dat er dadelijk maar taart, bier (cola voor deze makker), avondeten, en vermaak aanwezig mogen zijn. Ja je hoort het. Ik hoop om 1830 de binnenstad van dat gat waar je woont in te cruiiisssen.*mompelt iets*quote:Gefeliciteerd Bartmanneke,
Dat je maar een groot vies manneke mag worden!
Partyagenda;
Outdated....![]()
quote:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gefeliciteerd Bartmanneke,
Dat je maar een groot vies manneke mag worden!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:42 schreef CrustyClown het volgende:
En Bartmans natuurlijk gefeliciteerd.quote:
[ Bericht 12% gewijzigd door mstx op 16-03-2010 10:28:22 ]Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾![]()
Gefeliciteerd bartjeeequote:Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews![]()
ik had mstx jortk en 16m alledrie goed..maar wel verkeerde persoon bij verkeerde kloon volgens mij :p
en bart..ik kom je straks wel persoonlijk feliciteren
The only limit is your own imagination![]()
X2quote:Op maandag 15 maart 2010 23:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Haha toch wel verassende uitslag, dacht dat achter alle 3 gewoon dezelfde persoon zat
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
Gefeliciteerd Bartman!
Er was toch ook nog een Dov_Elkabas?11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem![]()
Mag ik er ook op?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:59 schreef Da_Ripper het volgende:
Zal binnenkort de mailing-list updaten.![]()
![]()
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”
Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989![]()
x2quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Check de break in de nieuwe track van Zatox...
http://www.mobypicture.com/user/djzatox/view/6165219
Gefeli bartmans!Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
Ja dankjulliewel allenquote:gefeliciteerd x100Ik voel de liefde
![]()
@Crusty, ik zal cola voor je halenen er is avondeten. Vermaak.. tja, je hebt Huig en Conjo om uit te lachen en mij om mee te lachen dus dat komt zekers goed
En taart moet ik nog ff gaan scoren straks denk ik zo, want daar had ik eigenlijk nog niet aan gedacht
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_![]()
gefeliciteerd bartman![]()
En inderdaad, ook ik dacht dat alle3 dezelfde mensen waren. Leuke uitslag trouwens![]()
Plaat vd dag (geen bekende, maar wel fijn!):
INCOMING![]()
![]()
wat een brute track !quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:05 schreef T-Force het volgende:
gefeliciteerd bartman![]()
En inderdaad, ook ik dacht dat alle3 dezelfde mensen waren. Leuke uitslag trouwens![]()
Plaat vd dag (geen bekende, maar wel fijn!):
INCOMING
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
Dag heren,
HarryVanDeTap hier
Aangezien jullie de doelgroep zijn hoop ik bij jullie ook wat interesse te kunnen wekken!
Ik zit bij een projectgroep en wij zijn een idee aan het ontwikkelen dat heet Project Party. Je kunt de web-link in mijn signature vinden.
Ik zou zeggen, bekijk het even, en geef je feedback.
Kort samengevat: Een feest-database zoekmachine met een superieure bereikbaarheid vanaf meerdere smartphones (naast gewone web-toegang). Daarnaast kun je op 2 manieren zoeken, de traditionele locatie/genre/artiest manier of je vraagt simpelweg op wat jouw vrienden gaan doen!
Omdat we midden in de ontwikkelfase enkele struikelblokken zijn tegengekomen hebben we besloten nu al te promoten om zo wat feedback te krijgen over bepaalde punten. Je heb nu dus ook de kans om jouw wensen door te laten voeren in het eindproduct
Groetjes HvdT
(doe lief en promoot ons even op twitter, hyves, mail, wat je maar bedenkt)
Project Party: Een revolutie in uitgaan!
Filter feesten op genre, locatie of artiest of kijk simpelweg wat je vrienden gaan doen!
http://www.projectparty.nl![]()
Klinkt nog steeds als Partyflock².quote:
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾![]()
Goed werkende ideeen jatten, slechter maken en winst maken.quote:
Klinkt als een bekende business-case hoor
Partyagenda;
Outdated....![]()
dat staat ook wel in het verhaaltje, dat je het moet zien als een 'verbeterde' PFquote:
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
ik noem geen namen,
maar deels van het idee komt voort uit het verbeteren van bestaande services die weigeren te (of niet kunnen) verbeteren inderdaad.
het andere deel komt voort uit de groei van de smartphone sector.
Bij ons was er in ieder geval onvrede over het huidige aanbod en een gebrek aan services wat we dus zelf zijn gaan opvullen.
Het is zeer zeker een evolutie van een bestaand product, maar in onze ogen wel een broodnodigeProject Party: Een revolutie in uitgaan!
Filter feesten op genre, locatie of artiest of kijk simpelweg wat je vrienden gaan doen!
http://www.projectparty.nl![]()
Ik vind het er wel erg 2.0 weblog achtig uitzien... hoeft van mij niet zo. Gewoon lekker simpel maar overzichtelijk zoals PF
Ik weet verder niet hoe PF er op een mobiel uitziet, want ik heb geen smartphone.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: