quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/user/10831:MC_DV8.html
14 maart motherfuckerrrrrrrrrr
Dus ga lekker met je gitaar pingelen en we spreken je weer over 2 dagen
Je werd ook al niet gefeliciteerd op je myspace, je facebook, je twitter en je hvyes pagina.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:45 schreef MCDV8 het volgende:
Ik word al oud merk ik. Ik weet m'n eigen verjaardag al niet eens meer, wat ben ik toch een motherfuckerrr.
Geeft niet man!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:45 schreef MCDV8 het volgende:
Ik word al oud merk ik. Ik weet m'n eigen verjaardag al niet eens meer, wat ben ik toch een motherfuckerrr.
Eens!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:52 schreef Willem_Rebergen het volgende:
[..]
Geeft niet man!
Don't be a pussy it doesn't matter if you're white,purple,yellow,black, zolang je er maar een party van maakt !!
Ik wist wel dat Willem stiekem de vocals van MC Villain inspreekt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:52 schreef Willem_Rebergen het volgende:
Don't be a pussy it doesn't matter if you're white,purple,yellow,black, zolang je er maar een party van maakt !!
Jammer man. Ben ooit ook geweigerd bij de politie. Het is een heel specifiek soort mensen dat ze zoeken. Dat blijkt wel als je ziet wat voor figuren het wel redden daar...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat niet, ik was werkzaam bij de politie (opleiding tot agent), maar voldoe volgens het korps niet aan het beroepsprofiel.
Yo dude.. succes op Qlimax dit jaar. Weet zeker dat je me waardig zult opvolgen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:45 schreef MCDV8 het volgende:
This shit is spreading like my semen.. my my semen!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:34 schreef MCRuffian het volgende:
[..]
Yo dude.. succes op Qlimax dit jaar. Weet zeker dat je me waardig zult opvolgen.
Peace out, homie.
Relaxt dat je die onthouden hebt. Big up.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:36 schreef JortK het volgende:
[..]
This shit is spreading like my semenseed.. my my semen!
Nee alleen pure GHB.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:39 schreef MCRuffian het volgende:
[..]
Relaxt dat je die onthouden hebt. Big up.
Hoe zit het met het drankgebruik op feestjes hier? Drink jij waaateeeer?
Vraag het me ook af ja...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:54 schreef Sethje het volgende:
vinden jullie dit zelf ook echt grappig enzo ?
QFTquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:54 schreef Sethje het volgende:
vinden jullie dit zelf ook echt grappig enzo ?
Ooeh oeh oeh... Hebbie Frans Duijts ook? Die is zooo gruwelijk!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:45 schreef Da_Ripper het volgende:
Helaas heb ik die power zelf niet maar tis een kwestie van vragen en ze mogen idd even gaan afkoelen![]()
en wat betreft die ban van jou ... twas ook een massive groatse-goatse
maar genoeg non-hs-stierenpoep ... wil d'r iemand nog een ploatje an vroage?![]()
*proest*quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:34 schreef MCRuffian het volgende:
[..]
Yo dude.. succes op Qlimax dit jaar. Weet zeker dat je me waardig zult opvolgen.
Peace out, homie.
fijne plaatquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:44 schreef ElDani het volgende:
Ik blijf dit toch zo'n aparte maar zo'n geweldige track vinden!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:16 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik wist wel dat Willem stiekem de vocals van MC Villain inspreekt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:24 schreef JortK het volgende:
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiippppppppiiiiiinnnnnnnnnnnnnn
whahahahahahaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:34 schreef MCRuffian het volgende:
[..]
Peace out, homie.
Danku!quote:
WEB nog niet, ik kan ook niet wachtenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:24 schreef luckass het volgende:
Is de I've lost you EP al uit? Zo ja, PM?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:31 schreef InGebruik het volgende:
Na dat setje van the R3bels heb ik toch zoveel zin in Zatox & The R3bels LIVE op Emporium! Wat een bazen, dat wordt echt knallen!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
Jammer man. Ben ooit ook geweigerd bij de politie. Het is een heel specifiek soort mensen dat ze zoeken. Dat blijkt wel als je ziet wat voor figuren het wel redden daar...
Achteraf ben ik er blij om dat ik geen agent ben geworden. Dat beroep heeft zoveel nadelen. En een 'voorbeeldfunctie' past mij al helemaal niet.
Dankquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:17 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik heb zelf ook ooit gesolliciteerd bij de politie maar tenzij ik een vrouw of buitenlander was hoefde ik het niet te proberen. Succes iig met wat je hierna gaat doen natterman.
Dat de vinyl rip dan nog nergens rondzwerftquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
WEB nog niet, ik kan ook niet wachten
Proost, hier ookquote:
Tja niemand koopt dat nog hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:47 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dat de vinyl rip dan nog nergens rondzwerft
Haha die vond ik dan wel goedquote:
Het origineel of de remix?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:04 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik zit momenteel in mn " Oh my god, wat is "Just as Easy" een lekker nummer!- Fase.
Uien zijn lekkerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:32 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Die remix is ook uien pindakaas imo.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:08 schreef T_Killer het volgende:
Ah YES Live the momentWAN TAIM
WEB en Creation WEB
inderdaad, ik vind die nieuwe versie van Wan Taim ook weinig aan; die oude ownde gewoon hardquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:37 schreef T-Force het volgende:
EDIT:
Ik vind Wan Taim-break een stuk minder zoIk wil de oude versie
![]()
Deep Within My Soulquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:37 schreef T-Force het volgende:
Plaat van de dag:![]()
Wat een lekker nummer is dat ook alweer
Tot vanavondquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:23 schreef Haghorst het volgende:
Vanavond feestje met B-Front, Wildstylez, Ran-D & Psyko Punkz
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:23 schreef Haghorst het volgende:
Vanavond feestje met B-Front, Wildstylez, Ran-D & Psyko Punkz Coone, Darkraver, Luna, Mental Theo, Panic, Paul Elstak en Ruthless
Poll: Wie is MCDV8quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:37 schreef T-Force het volgende:
... Wie de rest is vraag ik me eigenlijk wel af![]()
Het mooie is juist dat Sethje achter geen van allen zitquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:15 schreef T-Force het volgende:
OK, bij deze neem ik mijn excuses terug![]()
hahaha, die Sethje
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:52 schreef Da_Ripper het volgende:
Geheel onverwacht zal ik vanavond toch op Reset staan. Kan met Annagenetic meerijden dus ben vanaf 't begin al daar, deeltjesversneller en misz--kelliej waren daar toch ook?
quote:
Hahahaha te mooi ditquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:15 schreef T-Force het volgende:
OK, bij deze neem ik mijn excuses terug![]()
hahaha, die Sethje
Zal zo ook eens een gokje wagen, wanneer komt de prijsuitslag?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:32 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Het mooie is juist dat Sethje achter geen van allen zit
Checkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:59 schreef de_huig het volgende:
hahahaha nice![]()
en welke koekebakkers hebben op mij gestemd?te veel eer..
Kutquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:59 schreef de_huig het volgende:
hahahaha nice![]()
en welke koekebakkers hebben op mij gestemd?te veel eer..
Je wilde toch nog gaan netwerken op dat feestje waar je draaide?quote:Op zondag 14 maart 2010 12:44 schreef Grrommit het volgende:
Gister op een klein feestje het openingssetje gedraaid. Was bijna niemand en ook de organisatie was nog bezig met dingen opzetten, maar het was wel leuk om weer ergens te staan draaien en ook lekker gedraaid. Op eind nog wat oudere nummers er in gegooid (Control the mind). Toch besloten Reset niet mee te pakken daarna en vroeg naar huis gegaan omdat ik het druk met mijn studie heb
. Waren wel mensen heen gegaan toch? Was het een geslaagd feestje?
Ja nouja, Heb wel praatje gemaakt met de organisatoren, maar er waren niet veel nieuwe mensen om te leren kennen ofzoquote:Op zondag 14 maart 2010 12:47 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Je wilde toch nog gaan netwerken op dat feestje waar je draaide?
Is dat nog wel gelukt dan?
klinkt beterquote:Op zondag 14 maart 2010 15:07 schreef NLS04 het volgende:
Iedereen die de anti-climax van forever az one remix niks vind, check je inbox
ook naar je inbox als je wilt horen hoe het zonder anti-climax zou klinken![]()
Voor mij was het m'n eerste feestje @ hemkade, wat was die beveiliging&garderobe TRAAGquote:Op zondag 14 maart 2010 12:44 schreef Grrommit het volgende:
Gister op een klein feestje het openingssetje gedraaid. Was bijna niemand en ook de organisatie was nog bezig met dingen opzetten, maar het was wel leuk om weer ergens te staan draaien en ook lekker gedraaid. Op eind nog wat oudere nummers er in gegooid (Control the mind). Toch besloten Reset niet mee te pakken daarna en vroeg naar huis gegaan omdat ik het druk met mijn studie heb
. Waren wel mensen heen gegaan toch? Was het een geslaagd feestje?
Godver NLS, nu moet ik mezelf weer inloggen op deze pc. Alleen omdat ik zo benieuwd ben naar die track!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:07 schreef NLS04 het volgende:
Iedereen die de anti-climax van forever az one remix niks vind, check je inbox
ook naar je inbox als je wilt horen hoe het zonder anti-climax zou klinken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |