Eens. Ben er ook nog niet geweest, ondanks de sterke line-ups elk jaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Wederom hele dikke line-up, verder trekt Ground Zero me op een of andere manier nooit zo maar ieder jaar komen ze wel weer met een leuke verassende Line-up waarvoor hulde![]()
quote:Titan - Strength & Fury/Nightmare (FUS066-5)
Label: Fusion Records
Vinyl release: 22-03-2010
WEB release: (meestal) 2 a 3 weken na vinyl
A1. Titan - Nightmare
B1. Titan - Strength & Fury
Ground Zero is zeker een aanrader, wordt mijn 3e keer dit jaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:12 schreef 16meter het volgende:
[..]
Eens. Ben er ook nog niet geweest, ondanks de sterke line-ups elk jaar.
AVIO én 2-sidez live.. Acti, Zeta, J&W en zelfs Thera erbij. Echt een veelzijdige line-up gewoon.
Dit soort amateur remixes zijn niet eens noemenswaardig imoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:28 schreef dooiehamster het volgende:
geen slechte poging, pitch had wat hoger gemogen van mij
Max Enforcer is gewoon een baas als het op hardstyle aan komt. Godverdomme wat zijn dat altijd ragplaten. Laat hem kappen met hardcore en zich volledig richten op HS! Een man mag dromenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Max Enforcer Feat. The Rush - Fade To Black (2010 Black Anthem)![]()
http://www.youtube.com/user/xVocalistx#p/a/u/0/D4iRGFkdwEA
Edit:
Evil Activities is niet goed wil je zeggen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:44 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Max Enforcer is gewoon een baas als het op hardstyle aan komt. Godverdomme wat zijn dat altijd ragplaten. Laat hem kappen met hardcore en zich volledig richten op HS! Een man mag dromen
Vind dat ze die Yellow echt als Tool hadden moeten houden. Die fuckin' tune is wel grappig qua vocal, maar verder een matige release van deze kale held.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Previews nieuwe Tatanka release 18 maart
http://www.junodownload.com/products/1551477-02.htm
Onder die alias vind ik hem altijd zeer commerciële standaard hardcore plaatjes maken, leuk voor het plebs maar meer ook niet. Op hardstyle gebied weet ie altijd verrassende dingen neer te zetten. Maar ieder mag natuurlijk zijn mening hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:19 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Evil Activities is niet goed wil je zeggen?
Blijf maar lekker zo doorgaan is mijn mening!
Gave line-up, eindelijk een feest zonder de standaard q-dance artiesten. Daar mogen er meer van komen!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:10 schreef ElDani het volgende:
Ground Zero lineup voor Main & Hardstyle:
[..]
x2 dus he...quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dat black anthempoeeheeee dat is doorhalen
Max enforcer bewijst maar weer eens waarom ik hem zo'n held vind.
eens, blijft een fijn nummerquote:
Dan moet je het volume van je speakers hoger zetten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:21 schreef 16meter het volgende:
En Phases vind ik eerlijkgezegd niet zo hard..
Dan nog niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:26 schreef mstx het volgende:
[..]
Dan moet je het volume van je speakers hoger zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |