Nieuwe vinyl van hun (SSL010, 009 is nog onbekend) met 2, 5 & Final Transmission.quote:1. Bioweapon - Cosmic Destination
2. Bioweapon - How Else Can I Say It
3. Bioweapon - Bounce
4. Bioweapon - Move Your Body
5. Bioweapon - All About The Music
6. Bioweapon & Toneshifterz - Beat Conductor
7. Bioweapon - Maximizer
8. Bioweapon - Raw
9. Bioweapon - Expander
10. Bioweapon & Toneshifterz - Future of Noize
11. Bioweapon - Maximum Force
van harte welkomquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:09 schreef benniesnugger het volgende:
Nou, na volgens mij al meer dan een jaar het meelezen van deze topicserie toch maar eens besloten een account aan te maken. Geloof niet dat ik veel nuttige bijdrages zal leveren. Ben niet zo goed op de hoogte van al het mixwerk etc, waar jullie op feesten vaak de kleine fouten al horen gaan die mij gewoon voorbij.![]()
Net ook maar meteen even mailtje naar Q-dance gestuurd. Benieuwd of ik nog op tijd was en anders regelen we wel via de gewone weg een kaartje![]()
Ps: Bij deze nog bedankt voor alle tracks waarvan ik via jullie op de hoogte ben gekomen
Bagger van de bovenste plank.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:49 schreef LeonH het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nou Prophet... Houd je voortaan maar lekker bezig met talenten jagen ipv produceren....
Vind dit dus helemaal niks
Ja. Leuk voor een keer op een feestje te horen meer niet...quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is dat die cover van Seven Nation Army?
daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:59 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ja. Leuk voor een keer op een feestje te horen meer niet...
Ik heb ze ook gezien. Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:49 schreef LeonH het volgende:
Nou Prophet... Houd je voortaan maar lekker bezig met talenten jagen ipv produceren....
Ja das echt een beest van een plaatquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:49 schreef LeonH het volgende:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:49 schreef LeonH het volgende:
Wisselt een beetje af, ene keer ga ik meer voor het melodieuze, andere keer voor de wat rauwere hardstyle.quote:En hartelijk welkom! Hopelijk heb je het naar je zin en veel plezier met het meepraten! Vertel me eens wat je zoal leuk vind in HS.
Dat was een dj tool voor Black 2008. Hij duurde toen niet langer als een minuutje ofzo. Was wel een grappige twist maar om zoiets als release uit te brengenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:49 schreef LeonH het volgende:
Dat was wat ik ook in mijn hoofd had ja. Plaat is nu dus al een 2 (god wat gaat die tijd snel) jaar oud. Als het nou een bom van een eigen verzinsel was, maar nee. Gewoon keihard gejat.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef StM het volgende:
[..]
Dat was een dj tool voor Black 2008. Hij duurde toen niet langer als een minuutje ofzo. Was wel een grappige twist maar om zoiets als release uit te brengenSerieus waar is scantraxx mee bezig de laatste tijd.
Oh ja die hadden we ook nog.. de Toneshifterz...quote:
Wat betekend dat "dj tool" nou eigenlijk? zie die term de laatste tijd vaker voorbij komen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef StM het volgende:
[..]
Dat was een dj tool voor Black 2008. Hij duurde toen niet langer als een minuutje ofzo. Was wel een grappige twist maar om zoiets als release uit te brengenSerieus waar is scantraxx mee bezig de laatste tijd.
Definitie is volgens mij niet heel makkelijk, maar zal eens een poging wagen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat betekend dat "dj tool" nou eigenlijk? zie die term de laatste tijd vaker voorbij komen.
oke duidelijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:46 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Definitie is volgens mij niet heel makkelijk, maar zal eens een poging wagen.
Een DJ tool is een track waarvan (in beginsel) vast staat dat die niet gereleased gaat worden. Vaak tracks die voor een speciaal feest gemaakt zijn, of samples / melodietjes gebruiken van auteursrechtelijk beschermde bestaande tracks.
Van de eerste categorie is er bijv. die AVIO bozzini intro die een paar pagina's terug staat, of de Brennan Heart - This Is XQ Headhunterz track.
Van de 2e categorie bv. de oude versie van Gangsta.
Soms worden dit soort tracks echter alsnog gereleased (Tuduu bv., volgens mij), ook als ze gebaseerd zijn op een bestaande track (Nothing Else Matters, Nobody Said It Was Easy), maar dan wordt de vocal opnieuw ingezongen en mag het wel.
Eh. Zoiets?
Eens, alhoewel ik na vandaag Bioweapon ook wel mag eigenlijk. Stijltje is lekker zomers en op een festival wel goed te pruimen schat ik zo. A-Lusion wil ook nog wel eens onvoorspelbare, leuke dingetjes maken, zoals bijvoorbeeld Elixer Of Life.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:56 schreef 16meter het volgende:
Nieuwe Prophet tracks (alhoewel.. nieuw?) zijn om te janken trouwens. Snap niet dat die man dat durft uit te brengen. "Leuk voor af en toe" lees ik hier.. nou, veel plezier ermee. En Shayladonder 's op met die kutvocals. Buiten A2 records en Frontliner/Wildstylez doet dat hele Scantraxx me weinig meer. Oké, Willempie wil ook nog wel 's wat leuks uitbrengen, maar ook hij wordt elke release minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |