abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:09:14 #276
296234 benniesnugger
Stiekem toch wel snugger
pi_79289954
Nou, na volgens mij al meer dan een jaar het meelezen van deze topicserie toch maar eens besloten een account aan te maken. Geloof niet dat ik veel nuttige bijdrages zal leveren. Ben niet zo goed op de hoogte van al het mixwerk etc, waar jullie op feesten vaak de kleine fouten al horen gaan die mij gewoon voorbij.

Net ook maar meteen even mailtje naar Q-dance gestuurd. Benieuwd of ik nog op tijd was en anders regelen we wel via de gewone weg een kaartje

Ps: Bij deze nog bedankt voor alle tracks waarvan ik via jullie op de hoogte ben gekomen
pi_79291895
Bioweapon promoset op de bekende plekken af te halen.
quote:
1. Bioweapon - Cosmic Destination
2. Bioweapon - How Else Can I Say It
3. Bioweapon - Bounce
4. Bioweapon - Move Your Body
5. Bioweapon - All About The Music
6. Bioweapon & Toneshifterz - Beat Conductor
7. Bioweapon - Maximizer
8. Bioweapon - Raw
9. Bioweapon - Expander
10. Bioweapon & Toneshifterz - Future of Noize
11. Bioweapon - Maximum Force
Nieuwe vinyl van hun (SSL010, 009 is nog onbekend) met 2, 5 & Final Transmission.

Stijltje bevalt me eigenlijk wel!

En hartelijk welkom! Hopelijk heb je het naar je zin en veel plezier met het meepraten! Vertel me eens wat je zoal leuk vind in HS.
Mixes onder de naam Khadber
  donderdag 18 maart 2010 @ 13:03:19 #278
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_79291909
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:09 schreef benniesnugger het volgende:
Nou, na volgens mij al meer dan een jaar het meelezen van deze topicserie toch maar eens besloten een account aan te maken. Geloof niet dat ik veel nuttige bijdrages zal leveren. Ben niet zo goed op de hoogte van al het mixwerk etc, waar jullie op feesten vaak de kleine fouten al horen gaan die mij gewoon voorbij.

Net ook maar meteen even mailtje naar Q-dance gestuurd. Benieuwd of ik nog op tijd was en anders regelen we wel via de gewone weg een kaartje

Ps: Bij deze nog bedankt voor alle tracks waarvan ik via jullie op de hoogte ben gekomen
van harte welkom
The only limit is your own imagination
  donderdag 18 maart 2010 @ 13:49:07 #279
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_79293639
Bekijk deze YouTube-video

Nou Prophet... Houd je voortaan maar lekker bezig met talenten jagen ipv produceren....
Vind dit dus helemaal niks
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_79293694
quote:
is dat die cover van Seven Nation Army?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 18 maart 2010 @ 13:51:42 #281
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_79293752
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 13:49 schreef LeonH het volgende:

Nou Prophet... Houd je voortaan maar lekker bezig met talenten jagen ipv produceren....
Bagger van de bovenste plank.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  donderdag 18 maart 2010 @ 13:59:21 #282
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_79294025
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 13:50 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

is dat die cover van Seven Nation Army?
Ja. Leuk voor een keer op een feestje te horen meer niet...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_79294084
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 13:59 schreef LeonH het volgende:

[..]

Ja. Leuk voor een keer op een feestje te horen meer niet...
daar was ik al bang voor inderdaad leuk voor af en toe, meer absoluut niet!!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_79294105
quote:

Ik heb ze ook gezien. Verschrikkelijk.
Prophet holt achteruit. slechte producties en het mixwerk waar zelfs de meeste beginners nog tegenop kunnen draaien. Het spijt me, maar dit is dieptriest.

Ook nieuwe Krusaders staan erop. Nu gemasterd, maar nog steeds voelen ze erg leeg aan. Supernatural gaat wel sowieso een zomerhitje worden.
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:15:53 #285
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_79294625
quote:
Ja das echt een beest van een plaat Al die bfront/frontliner platen trouwens
quote:

Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:35:30 #286
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_79295371
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:48:42 #287
296234 benniesnugger
Stiekem toch wel snugger
pi_79295860
quote:
En hartelijk welkom! Hopelijk heb je het naar je zin en veel plezier met het meepraten! Vertel me eens wat je zoal leuk vind in HS.
Wisselt een beetje af, ene keer ga ik meer voor het melodieuze, andere keer voor de wat rauwere hardstyle.
Kan dus eigenlijk alles prima aanhoren. Hardcore voor 1 uur gaat ook nog wel. Maar ligt ook vooral aan situatie. Op een Defqon/Decibel met lekker zonnetje op je bol, zijn de wat melodieuzer liedjes ook prima. Zolang er maar een opbouw naar wat rauwer in zit naarmate dag vordert (maar dat is meestal wel het geval). Hele dag melodietjes houd ik niet vol. Maar op bijvoorbeeld een Euphoria, mag het er wat mij betreft meteen vol op knallen.
pi_79295966
quote:

Dat was een dj tool voor Black 2008. Hij duurde toen niet langer als een minuutje ofzo. Was wel een grappige twist maar om zoiets als release uit te brengen Serieus waar is scantraxx mee bezig de laatste tijd.
pi_79300226
Donderdag Scantraxx bashdag maar terecht...
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:30:40 #290
253179 LtNoX
Easy Livin'
pi_79300269
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef StM het volgende:

[..]

Dat was een dj tool voor Black 2008. Hij duurde toen niet langer als een minuutje ofzo. Was wel een grappige twist maar om zoiets als release uit te brengen Serieus waar is scantraxx mee bezig de laatste tijd.
Dat was wat ik ook in mijn hoofd had ja. Plaat is nu dus al een 2 (god wat gaat die tijd snel) jaar oud. Als het nou een bom van een eigen verzinsel was, maar nee. Gewoon keihard gejat.

Net ook nog maar een mailtje gestuurd, vast te laat, maar niet geschoten is altijd mis.

Hallo benniesnugger!
No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:50:16 #291
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_79303988
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:50 schreef JortK het volgende:
Scantraxx
Showtek
Toneshifterz
Oh ja die hadden we ook nog.. de Toneshifterz...
Wat een drama die gasten... lelijke synths, nog lelijkere melodietjes. Dikke kermis bagger, vele amateur producers die stukken betere tracks maken. Maarja, ze komen uit Australië en daar valt ook veel geld te verdienen met hardstyle, dus je MOET ze wel tekenen als Fusion zijnde. En dan die vervelende Z achter hun DJ naam, dat was 4 jaar geleden al achterhaald en irritant.

Nieuwe Prophet tracks (alhoewel.. nieuw?) zijn om te janken trouwens. Snap niet dat die man dat durft uit te brengen. "Leuk voor af en toe" lees ik hier.. nou, veel plezier ermee. En Shayla donder 's op met die kutvocals. Buiten A2 records en Frontliner/Wildstylez doet dat hele Scantraxx me weinig meer. Oké, Willempie wil ook nog wel 's wat leuks uitbrengen, maar ook hij wordt elke release minder.

Bijna weekend, ja dat heb ik inderdaad nodig.
pi_79304032
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:18 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ha, mede-TukkerOpFOK
ik ben ook tukker!!
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_79305031
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef StM het volgende:

[..]

Wat betekend dat "dj tool" nou eigenlijk? zie die term de laatste tijd vaker voorbij komen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_79305333
Krusaders - Supernatural
Krusaders - Reinvented , kom nu zet ik de polonaise maar ff in.....
Krusaders - Secret Societies eigenlijk niks bijzonders.... best ok, maar 13 in een dozijn zeg maar.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  donderdag 18 maart 2010 @ 18:46:56 #296
253179 LtNoX
Easy Livin'
pi_79305618
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:29 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Wat betekend dat "dj tool" nou eigenlijk? zie die term de laatste tijd vaker voorbij komen.
Definitie is volgens mij niet heel makkelijk, maar zal eens een poging wagen.

Een DJ tool is een track waarvan (in beginsel) vast staat dat die niet gereleased gaat worden. Vaak tracks die voor een speciaal feest gemaakt zijn, of samples / melodietjes gebruiken van auteursrechtelijk beschermde bestaande tracks.

Van de eerste categorie is er bijv. die AVIO bozzini intro die een paar pagina's terug staat, of de Brennan Heart - This Is XQ Headhunterz track.
Van de 2e categorie bv. de oude versie van Gangsta.
Soms worden dit soort tracks echter alsnog gereleased (Tuduu bv., volgens mij), ook als ze gebaseerd zijn op een bestaande track (Nothing Else Matters, Nobody Said It Was Easy), maar dan wordt de vocal opnieuw ingezongen en mag het wel.

Kort gezegd bestaan er dus DJ tools om de feesten, en niet de portemonnee, op te vrolijken. Zoiets?
No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
pi_79305652
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:46 schreef LtNoX het volgende:

[..]

Definitie is volgens mij niet heel makkelijk, maar zal eens een poging wagen.

Een DJ tool is een track waarvan (in beginsel) vast staat dat die niet gereleased gaat worden. Vaak tracks die voor een speciaal feest gemaakt zijn, of samples / melodietjes gebruiken van auteursrechtelijk beschermde bestaande tracks.

Van de eerste categorie is er bijv. die AVIO bozzini intro die een paar pagina's terug staat, of de Brennan Heart - This Is XQ Headhunterz track.
Van de 2e categorie bv. de oude versie van Gangsta.
Soms worden dit soort tracks echter alsnog gereleased (Tuduu bv., volgens mij), ook als ze gebaseerd zijn op een bestaande track (Nothing Else Matters, Nobody Said It Was Easy), maar dan wordt de vocal opnieuw ingezongen en mag het wel.

Eh. Zoiets?
oke duidelijk tnx!
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_79305822
Jeeeeezus, dat Seven Nation Army nummer... Wat een onwijs saai en voorspelbaar nummer!
Prophet heeft zeker gehoopt zich er makkelijk van af te kunnen maken en er mee weg te kunnen komen

*p.s: Ik ben echt bang dat ik het topic dichtgooi en dat het me niet lukt om een nieuwe te maken Ga het proberen iig, mocht ie dichtgegooid worden

EDIT: Phieeeeuw
pi_79306327
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 17:56 schreef 16meter het volgende:
Nieuwe Prophet tracks (alhoewel.. nieuw?) zijn om te janken trouwens. Snap niet dat die man dat durft uit te brengen. "Leuk voor af en toe" lees ik hier.. nou, veel plezier ermee. En Shayla donder 's op met die kutvocals. Buiten A2 records en Frontliner/Wildstylez doet dat hele Scantraxx me weinig meer. Oké, Willempie wil ook nog wel 's wat leuks uitbrengen, maar ook hij wordt elke release minder.

Eens, alhoewel ik na vandaag Bioweapon ook wel mag eigenlijk. Stijltje is lekker zomers en op een festival wel goed te pruimen schat ik zo. A-Lusion wil ook nog wel eens onvoorspelbare, leuke dingetjes maken, zoals bijvoorbeeld Elixer Of Life.

Headhunterz, The Prophet, Scope in mindere mate niet echt interessant meer.
En dan natuurlijk on top of that nog Brennan Heart. Wat heb ik het gehad met die gast..
pi_79306340
Nog 1

edit: Bioweapon heeft zeker wel aardige tracks! Niet te vergelijken met Toneshifterz, behalve dat 't ook Aussies zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')