Nee hoor, de concertreeks is wegens grote belangstelling verlengd met een tour door heel Europaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:54 schreef Janena het volgende:
Vandaag zou het laatse concert plaatsvinden..
over jouquote:
wat is je naamquote:
Dingen waar ik ook heel erg benieuwd over benquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat is je naam
leeftijd
wat zijn je hobbies
zit je op school zo ja wat voor opleiding doe je
werk je zo ja wat voor werk doe je
ben je single
woon je bij je ouders
haha, het mocht niet zo zijnquote:
Niet gezien. Waarom gaan ze dan een comeback doen? Ik denk dat het crap wordt. Misschien dat ze Michael in achtergrondbeelden laten zien of zo.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:28 schreef Hondenbrok het volgende:
Gisteren was Jermaine op tv bij 'van der Vorst ziet sterren', iemand gezien? Het ging eigenlijk alleen maar over Michael. En hij vertelde dat de comeback die ze gingen maken niet voor het geld was (). Maar wat nou als ze een comeback gaan maken? Michael was bij bijna alles de leadzanger, hoe zullen ze dat op gaan lossen?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Je hebt het nog serieus gekeken ook? Ik kon het helaas niet opbrengen.
Ik had er de kracht niet voor
Dan kijk ik wel internet.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:20 schreef DrDentz het volgende:
Tja je moet toch wat op je zaterdagavond.
Mag ik één keer raden welk concert het gaat worden? Ik gok op......München!quote:Op zondag 7 maart 2010 00:42 schreef matthijst het volgende:
SAN DIEGO, CA--(Marketwire - 03/05/10) - Metatron Inc. (Pinksheets:MRNJ - News) today announced that it will release the appMovie "Michael Jackson HIStory World Tour Live" concert on iTunes, Android and Blackberry under license from Soul Legends Ltd and Darryl Payne Productions Inc.
Die van Sydney was ook goed, hopelijk is het die alhoewel van München ook geweldig was.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mag ik één keer raden welk concert het gaat worden? Ik gok op......München!
![]()
Breng het dan op z'n minst ook uit op DVD/Blu-ray. Ik ga toch niet op m'n mobiel naar zo'n concert kijken?
München is inderdaad niet slecht, maar er zijn zoveel betere van de HIStory Tour. Om maar even een voorbeeld te geven: Kuala Lumpur en Manillaquote:Op zondag 7 maart 2010 12:52 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Die van Sydney was ook goed, hopelijk is het die alhoewel van München ook geweldig was.
True, maar dan kon ik wel een hele lijst makenquote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:39 schreef DrDentz het volgende:
Waar is de deur ook alweer?"
quote:Op zondag 7 maart 2010 19:30 schreef DrDentz het volgende:
Het was wel zo eentje die zei van "Michael Jackson heeft me leren ademen" en dat 2009 een enorm zwaar jaar is geweest enzo. Zo'n typische MJJCommunity bakvis.
Ach, alles voor het leedvermaakquote:Op maandag 8 maart 2010 07:18 schreef MJ44ever het volgende:
Haha, nee, het was Willy niet. Zij was echt totaal niet wijs, dat niemand die mensen beschermen om zichzelf zo voor paal te zetten op tv.
Nou, wat ik ervan begrijp zijn het vaak mensen die al jarenlang elke dag oefenen. Misschien leren ze er juist van zo, dat ze toch echt niet voor dit soort dansen (en andere dansen, waarschijnlijkquote:Op maandag 8 maart 2010 07:18 schreef MJ44ever het volgende:
Haha, nee, het was Willy niet. Zij was echt totaal niet wijs, dat niemand die mensen beschermen om zichzelf zo voor paal te zetten op tv.
Ja klopt, maar ik had hem al gezien, staat ook op YT.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:40 schreef Zapato het volgende:
Er was ook een docu voor de show he? Hebben we die nog gekeken?
Was die ene met Suzanne LePasse en Glady Knight.
Ja, die heb ik even gekeken, vond hem wel leuk! Het lijkt me wel raar als je Michael zoals hun hebt gekend sinds ie een klein kereltje was. Doet me er aan denken dat mijn vader de Jackson Five eens heeft gezien toen ze bij Top Pop kwamen (hij werkte destijds bij de tv). Vind het echt niet eerlijk, ik heb hem nooit gezienquote:Op maandag 8 maart 2010 15:40 schreef Zapato het volgende:
Er was ook een docu voor de show he? Hebben we die nog gekeken?
Was die ene met Suzanne LePasse en Glady Knight.
Jij noemt jezelf een liefhebber maar je bent bekend bij MJJcommunity je kent Willy Gijsman ...Eigenlijk ben je helemaal bekend in dat wereldjequote:Op maandag 8 maart 2010 01:07 schreef DrDentz het volgende:
Kijk het nou maar gewoon. Er komt ook een blanke jongen in voor die wat pasjes van Michael Jackson uit z'n hoofd heeft geleerd, maar hij beweegt zich als een stijve hark en loopt gebogen. Het is net alsof je Lurch van de Addams Family ziet dansen op muziek van MJ.
Je bent toch niet stiekem die Lurch hè?quote:Op maandag 8 maart 2010 23:21 schreef kevootzz het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf een liefhebber maar je bent bekend bij MJJcommunity je kent Willy Gijsman ...Eigenlijk ben je helemaal bekend in dat wereldje
Stiekem ben je een die-hard fan!
Nee ik ben Jan , whaha nee maar ben wel door de eerste ronde maar ben nog niet uitgezondenquote:Op maandag 8 maart 2010 23:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je bent toch niet stiekem die Lurch hè?
We houden je in de gaten Jan ....quote:Op maandag 8 maart 2010 23:24 schreef kevootzz het volgende:
[..]
Nee ik ben Jan , whaha nee maar ben wel door de eerste ronde maar ben nog niet uitgezonden
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik durf niks meer te zeggen over fans die meedoen aan Move Like MJ. Ze komen hierheen en zeggen dat ik één van hen ben.
Ze houden je in de gaten Dentz, straks staan ze nog voor je deur!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik durf niks meer te zeggen over fans die meedoen aan Move Like MJ. Ze komen hierheen en zeggen dat ik één van hen ben.
Je naamgenoot maakte veel indrukquote:Op maandag 8 maart 2010 23:24 schreef kevootzz het volgende:
[..]
Nee ik ben Jan , whaha nee maar ben wel door de eerste ronde maar ben nog niet uitgezonden
Vooral dat stukje over liefhebber is angstaanjagend, dat zei ik 10 topics geleden een keertje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ze houden je in de gaten Dentz, straks staan ze nog voor je deur!
Leg je er nu maar bij neer dat je een die-hard fan bent, Dentzquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Vooral dat stukje over liefhebber is angstaanjagend, dat zei ik 10 topics geleden een keertje.
Grappigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:15 schreef matthijst het volgende:
Pull Over Boy and Get Your Ticket
[ afbeelding ]
Echt hequote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Vooral dat stukje over liefhebber is angstaanjagend, dat zei ik 10 topics geleden een keertje.
Hee, cool zeg! Zat dat ook bij die pop? Er zit alleen de verkeerde outfit onderquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:15 schreef matthijst het volgende:
Pull Over Boy and Get Your Ticket
[ afbeelding ]
Dapper, ik ga er geeneens aan beginnen. Het kan alleen maar tenenkrommend zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:09 schreef Rnnz het volgende:
Ik ga zometeen nog een poging wagen om Move Like MJ te kijken. In ieder geval verder komen dan de eerste minuut.
SBS
Neu, zelf gemaakt, voor bij die Bad-pop, maar die is er nog nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:10 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Hee, cool zeg! Zat dat ook bij die pop? Er zit alleen de verkeerde outfit onder
Dat heb je echt leuk in elkaar geknutseldquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:23 schreef matthijst het volgende:
[..]
Neu, zelf gemaakt, voor bij die Bad-pop, maar die is er nog niet
Never-neverland!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:28 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Leg je er nu maar bij neer dat je een die-hard fan bent, Dentz
Telegraafquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:08 schreef Bevin het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)dinnen___.html?p=6,1
Mwhehehij zou bij mij hard in aanzien stijgen als het echt zo'n koning was
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Michael een vrouwenverslinder >![]()
Ik kan me daar dus niets bij voorstellen. Maar toch he, het is de Telegraaf, een zeer gezaghebbende bron, dus het moet wel waar zijn
Hebben ze eigenlijk wel een verrekt lange tijd mee gewachtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:28 schreef DrDentz het volgende:
Mike Garcia, Bill Whitfield en Javon Beard hebben in ieder geval ook hun 15 seconds of fame weer gehad..
Ze hebben eerst natuurlijk meerdere malen vergaderd over wat ze zouden gaan zeggen. Het moest wel schokkend zijn anders halen ze de pers niet. "Michael Jackson viel op vrouwen, ja echt! Echt een vrouwenverslinder.. mannen kennen mannen hoor."quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hebben ze eigenlijk wel een verrekt lange tijd mee gewacht
Erg leuk om te zien dat hieruit ook weer blijkt dat Michael door veel te veel mensen verkeerd begrepen werd. Hier nog wat meer: http://abcnews.go.com/gmaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:19 schreef Robijn48 het volgende:
Topinterview met Michael's bodyguards hoor, even overgeheveld uit het SHO forum:
Ik kan me dat echt maar heel moeilijk voorstellen hoor, maar goed.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:27 schreef gifkwal het volgende:
Prachtig, zo naief dat hij niet ziet dat het een hoertje is
Ik ook niet eigenlijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:50 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Ik kan me dat echt maar heel moeilijk voorstellen hoor, maar goed.
Op 5 april. Dan is in elk geval de eerste zitting waarop wordt bepaald wanneer het bewijs zal worden gepresenteerd. Dus ik denk dat het de 5e alleen nog maar om formaliteiten zal gaan, maar dan weten we in elk geval meer.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:29 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk@gifkwal: thanks!
Welke datum is die nieuwe rechtzaak?
Voorlopig denk ik zelf dat die Murray simpelweg een incompetente lul was en dat Michael is overleden omdat Murray diverse slaapmiddelen heeft gemixt met narcosemiddelen. Sowieso al het feit dat hij het oke vond om propofol toe te dienen zonder controlemiddelen e.d. Maar goed, nu is MJ (naar mijn mening) dus dood door domheid van Murray (medicijnen mixen, slecht toezicht houden, slechte reactie nadat Michael's hartslag wegviel) maar wellicht was het anders ook wel gebeurd... een andere keer of zo. Hij had die troep gewoon niet moeten nemenquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:05 schreef BlackRhino het volgende:
Spannend. Ben benieuwd, erg benieuwd. Wat denk jij zelf waarom hij aan een overdosis propofol is overleden?
Nee joh, geen sorry, maar ik dacht: misschien weet hij het nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:33 schreef BlackRhino het volgende:
Ah, sorry, niet gezien, dit is het enige topic wat ik zag over MJ.
Wat een baas is MJ toch.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:53 schreef gifkwal het volgende:
Ik heb mensen wel vaker horen zeggen dat Michael nogal van de wisselende contacten was, hoor. In principe kon hij natuurlijk veel vrouwen krijgen als hij dat had gewild. Aan de andere kant zijn er weinig (geen?) verhalen van groupies etc naar buiten gekomen.
Michael's player skills nogmaals uitgelicht:
Hij viel wel op blond hè, valt me dan weer op in dit filmpje.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:25 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Wat een baas is MJ toch.
Ik wou dat ik zulke player skills had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |