What the FUCK jij bent gewoon op Neverland geweest!!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:28 schreef MJ44ever het volgende:
Tja, misschien ben ik wel gewoon verpest. Dat ik niemand vertrouw die aardig doet tegen Michael en betaald wordt door hem![]()
Hier was ik bij en Karen Faye heeft er volgens mij voor gezorgd dat we een uur later naar binnen mochten op Neverland.
Ze deed heel aardig tegen de fans en ze vertelde dat Michaeal boos en verdrietig was over de rechtzaak. Ze zei ook dat Michael om 4 uur elke dag op ging om zich klaar te maken voor de rechtzaak, om vervolgens om half 8 er naar toe te rijden. Vroeg he???
Volgens mij sliep zij ma tot vrij op Neverland en in het weekend in haar huis in LA.
Hij was meestal rond 15 uur terug uit de rechtzaal. Toen wij die middag op Neverland waren was de tafel in de keuken gedekt voor vijf. Misschien een late lunch ofzo?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:25 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Lief dat ze jullie binnenliet. 4 uur is wel erg vroeg... Ik las ook dat hij altijd 's avonds als hij terugwas uit de rechtzaal nog altijd met zijn kinderen ging spelen en ze hielp met hun huiswerk.
Nee, we moesten alles in de auto laten op het terrein. En dat deed je echt wel want er werden gewoon mensen vlak voordat we naar binnen gingen nog naar buiten gegooid. Dat waren volgens mij ook geen fans maar voorbijgangers die toevallig mee naar binnen gingen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:51 schreef gifkwal het volgende:
Zo ontzettend geweldig dat je dat hebt kunnen meemaken. Je mocht zeker geen foto's maken? Ik ben echt stikjaloers.
En ja, dat is heel erg slecht geregeld. Daarbij denk ik ook nog eens dat je in zijn positie van de zenuwen in 10 minuten echt niks naar binnen krijgt gewerkt.
Ach, zonder foto's herinner je je dit ook wel voor altijdquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:01 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Nee, we moesten alles in de auto laten op het terrein. En dat deed je echt wel want er werden gewoon mensen vlak voordat we naar binnen gingen nog naar buiten gegooid. Dat waren volgens mij ook geen fans maar voorbijgangers die toevallig mee naar binnen gingen.
Heb wel alles opgeschreven van wat ik heb gezien anders vervaagt het
Ik denk niet dat hij zijn dood in scene heeft gezet. Het zou een mooie oplossing zijn voor hemzelf, maar zoals je zelf zegt een haast onmogelijke. Daarbij zouden er dan zoveel mensen moeten zijn die hier vanaf weten (van ambulancemedewerkers tot rechters etc) en die het geheim houden, en dat gaat er bij mij gewoon niet in.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:17 schreef BlackRhino het volgende:
We zitten wel op één lijn geloof ik, ik neig ook naar het idee dat MJ toch afhankelijk was van medicijnen, ook al had hij een hekel aan drugs. Misschien had 'ie ook wel veel pijn, geen idee. Maar hij gebruikte ook dingen als anti-depressiva en Ritalin (speed/amfetamine achtig). Ik denk toch dat hij veel pijnbestrijdingsmiddelen gebruikte, in hoge doseringen. Hier is hij wel door vrienden voor gewaarschuwd, hebben zij zelf verklaard (Susan Etok, Uri Geller (:'), en nog iemand).
Maar ik denk dat hij inderdaad middelen gebruikte, waaronder propofol (de gek) om zijn chronische slaapproblemen in de hand te houden. Heel fout dat dat door Murray gegeven werd (maar goed, wat zou jij doen als een bekendheid als MJ jou dit vraagt), en ik denk dat het inmiddels voor Murray en MJ dat propofol zo normaal is geworden, dat dat dagelijkse kost was, dat ze er daardoor slordig mee om gingen en dat Murray MJ inderdaad alleen gelaten heeft na het geven van propofol, ook al was het midden op de dag. Een toch iets te hoge dosis, misschien in combinatie met andere factoren (stress, schade aan lichaam etc etc).
Dat hij zijn dood in scene gezet zou hebben kan plausibel zijn, maar dat lijkt mij te lastig om te realiseren: hij wordt toch altijd herkend. Dan zou hij een complete metamorfose moeten ondergaanToch niet geheel ondenkbaar, als je kijkt hoe weinig vrijheid hij heeft in z'n leven door alle pers, fans e.d. Tegen die 50 concerten zag hij misschien ook wat op, of misschien totaal niet. Hij zou immers hierna ermee stoppen en deed het vooral voor z'n fans. Het blijft gissen allemaal.
Jij ook de verschillende reportages over hem gezien? Zoals Oprah meets Jacko, Living with Michael Jackson (Martin Bashir) en nog leuker: Living with MJ part two (the footage you were never meant to see). Daarnaast gisteren "Who killed the King of Pop" gezien, maar was aantal weken geleden ook al op SBS6, wordt je niet veel wijzer van.
Ik maak daarin geen onderscheid hoor, ik vind het altijd al gewoon tof als mensen de persoon achter de artiest weten te waarderen, ook al zijn ze geen fan. Er zit hier ook wel een handjevol mannen, hoor! Weet alleen even niet waar ze zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:51 schreef BlackRhino het volgende:
Hier ook maar een TVP dan, mijn entree heb ik al gemaakt in het MUZ topic. Wil het hier ook wel volgen. MJ44ever, weet je dat miljoenen fans jaloers op jou zijn?Ik ook wel, maar niet zozeer als de echte fans denk ik, zie mezelf niet als een echte fan, heb enkel altijd bewondering voor zowel hem als persoon als zang/dans talent gehad. Vind het ook "verkeerd" om plots fan te worden van een overleden celeb, vandaar. En vind daarnaast zijn overlijden erg verdacht en wil graag precies de ins en outs te weten komen hierover. Vind het erg zonde dat zo'n uniek persoon deze wereld te vroeg heeft verlaten.
Jullie zijn ongetwijfeld allemaal echte fans, die teruggaan tot in 80's neem ik aan?Overigens allemaal vrouwen hier geloof ik?
Gaat er bij mij ook niet echt in, veel te moeilijk. Maar vanuit Michael's oogpunt zou het wel een uitweg zijn voor hem.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:53 schreef gifkwal het volgende:
Ik denk niet dat hij zijn dood in scene heeft gezet. Het zou een mooie oplossing zijn voor hemzelf, maar zoals je zelf zegt een haast onmogelijke. Daarbij zouden er dan zoveel mensen moeten zijn die hier vanaf weten (van ambulancemedewerkers tot rechters etc) en die het geheim houden, en dat gaat er bij mij gewoon niet in.
Het is natuurlijk een gewetensvraag wat ik had gedaan als ik Murray was (hij kreeg namelijk ook dik betaald, 150.000 dollar per maand als ik me niet vergis?) maar ik vind toch echt dat je als dokter niet zomaar je patient in alles gelijk moet geven of het nou de King of fucking Pop is of niet. Hij had zijn verantwoordelijkheid voor zijn patient en die heeft hij gewoon niet genomen. Sterker nog, die heeft hij totaal verneukt. Tja... ik hoop echt dat de boel wat duidelijker zal worden.
Ik heb geloof ik de meeste reportages wel gezien, ja. De Private Home Movies vond ik het leukst, ken je die?
Het is wel verdacht dat hij door AEG was ingehuurd en nog maar zo kort voor MJ werkte, ja...quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:58 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Gaat er bij mij ook niet echt in, veel te moeilijk. Maar vanuit Michael's oogpunt zou het wel een uitweg zijn voor hem.
Geen idee hoeveel 'ie verdiende maar dat moet inderdaad niet uitmaken, je hebt immers een eed als arts afggelegd. Daarnaast was hij cardioloog, dus totaal niet bevoegd om voor annestesist te spelen. Ben geen arts, maar kan me voorstellen dat hij de precieze uitwerking van middelen zoals propofol niet kan weten. Dan heb je ook nog zoiets als doseringen. Maar toch kan ik me ergens voorstellen dat je iets niet snel weigert als je de persoonlijke arts bent van iemand zoals MJ. En toch had 'ie daar inderdaad boven moeten staan, maar zelfs artsen zijn mensen. Maar then again, misschien was het wel helemaal ongelukje en is Murray ervoor betaald door, goh, noem eens iemand geks, AEG...?
Private home movies ken ik geloof ik nog niet, alleen die opnoemde heb ik tot nu toe gezien. Moonwalker kon me niet echt boeien. Toch blijft het voor mij moeilijk te beseffen: betrap mezelf er soms weleens op dat ik beste man weleens zou willen ontmoetenTja over dat fan of niet, moeilijk te zeggen. Heb wel al z'n cd's, luisterde er als kind vaak naar, maar verder nooit zo geïnteresseerd in z'n leven. Maar omdat ik z'n dood zo sneu en zonde vond, ben ik me meer in hem gaan verdiepen en hem toch nog meer gaan bewonderen, omdat ik hem nu ook off-stage te zien kreeg, middels interviews. Ben sindskort namelijk werkzoekend (afgestudeerd recentelijk) en dus alle tijd om zulke dingen te doen
![]()
Kwam er zo achter wat voor een mooie (innerlijk), warme en gulle man het is. Zo zie je maar, mensen als MJ worden nog veel bekender als ze overleden zijn, ergens wel sneu. Maar op die manier worden ze in ieder geval nooit vergeten. Moesten veel meer van die mensen zijn op aarde.
Het blijft speculeren, maar ben ergens bang het nooit te weten te komen. Zal toch wel ergens een zwart gat blijven danquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:08 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Het is wel verdacht dat hij door AEG was ingehuurd en nog maar zo kort voor MJ werkte, ja...
Ik vind dat je het wel mooi beschrijft, hoe je hem na zijn dood meer bent gaan waarderen om de persoon die hij was. En je hebt gelijk, er zouden meer mensen zoals Michael moeten zijn. Ik ben eigenlijk niet spiritueel of zo, dus misschien zie ik het meer als een toevalligheid, maar het lijkt wel net of Michael hier was om ons iets te leren... hij was hier slechts een oogwenk (gezien vanuit de hele geschiedenis van de mensheid) maar hij heeft zoveel veranderd en zoveel mensen zoveel waardevols meegegeven... of wordt ik nu te sentimenteel
Private Home Movies vind je misschien ook wel leuk om te zien. Het zijn, zoals de naam al aangeeft, beelden uit Michael's prive archief en ze schetsen een leuk beeld van de persoon zoals hij was.
(op youtube zijn de overige delen ook te vinden)
Houd toch op johquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:08 schreef erik666 het volgende:
Ik lees net dat Michael een enorme vrouwenverslinder is geweest, bron Telegraaf.
Ach, wat maakt het uit hoe je het noemt. Fan, bewonderaar, liefhebber, komt allemaal op hetzelfde neer.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:51 schreef BlackRhino het volgende:
Hier ook maar een TVP dan, mijn entree heb ik al gemaakt in het MUZ topic. Wil het hier ook wel volgen. MJ44ever, weet je dat miljoenen fans jaloers op jou zijn?Ik ook wel, maar niet zozeer als de echte fans denk ik, zie mezelf niet als een echte fan, heb enkel altijd bewondering voor zowel hem als persoon als zang/dans talent gehad. Vind het ook "verkeerd" om plots fan te worden van een overleden celeb, vandaar. En vind daarnaast zijn overlijden erg verdacht en wil graag precies de ins en outs te weten komen hierover. Vind het erg zonde dat zo'n uniek persoon deze wereld te vroeg heeft verlaten.
Jullie zijn ongetwijfeld allemaal echte fans, die teruggaan tot in 80's neem ik aan?Overigens allemaal vrouwen hier geloof ik?
Ja dat kan Michael vroeger wel gezegd hebben, maar daarna is er in zijn leven veel gebeurd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:16 schreef BlackRhino het volgende:
Ja, maar wel vreemd dat ie altijd hardop riep dat hij tegen drugs was. Die middelen zijn niets anders dan drugs. Vandaar dat medicijnen in het Engels ook "drugs" genoemd wordenDat vind ik dan wel wel raar. Verder inderdaad zonde, maar zie het zo, beter laat dan nooit. MJ heeft wellicht, al dan niet gewild, toch eindelijk zijn rust gevonden. Hij had het mooier kunnen timen, maar dat heeft helaas niemand in de hand.
Tja, je zou denken dat 'ie dan ook niet in staat was zo fit te gaan springen vlak voor zo'n nieuwe optredens. Je zou verwachten dat iemand dan duf is of wat dan ook.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:19 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja dat kan Michael vroeger wel gezegd hebben, maar daarna is er in zijn leven veel gebeurd.
Ik denk ook dat hij zijn verslavingen ontkende voor zichzelf. En dus ook naar anderen toe.
Dit heb ik ook nog nooit gehad, op deze manier.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:16 schreef BlackRhino het volgende:
Ja, maar wel vreemd dat ie altijd hardop riep dat hij tegen drugs was. Die middelen zijn niets anders dan drugs. Vandaar dat medicijnen in het Engels ook "drugs" genoemd wordenDat vind ik dan wel wel raar. Verder inderdaad zonde, maar zie het zo, beter laat dan nooit. MJ heeft wellicht, al dan niet gewild, toch eindelijk zijn rust gevonden. Hij had het mooier kunnen timen, maar dat heeft helaas niemand in de hand.
Toch fijn dat ik het met andere mensen erover kan hebben vind ik. Nogmaals, ben normaal echt vrij nuchter en met beide benen op aarde, maar de afgelopen week toch met een slecht gevoel rond gelopen, na het zien van MJ in interviews en wat ik al zei, hem daardoor ben gaan bewonderen. Dat is voor mij echt iets unieks en een gevoel wat ik nooit gehad heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |