Toevallig, net voor de gemeenteraadsverkiezingen.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:55 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
De moties zeiden voor 1 maart een beslissing, waar de PvdA aan vasthield. Vervelend, zo'n partij die zomaar regels en afspraken wilt nakomen.
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:58 schreef StarGazer het volgende:
Bos, sterk hoor.
goed punt over dat filmpjequote:
Daar was het hele kabinet het op 2 februari over eens!!!!!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:01 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Toevallig, net voor de gemeenteraadsverkiezingen.
Wordt eens wakker...dit is alleen maar populisme...Bos wilde nog wel de militairen in Aghanistan hebben, maar niet in Uruzgan...want het was afgesproken om ze niet meer in Uruzgan te hebben..
Jij kijkt naar een ander debat?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:02 schreef Revolution-NL het volgende:
Bos draait weer om de hete brei heen. Wilders maakt gehakt van Bos
Heeft die 'boodschapper' ooit een oplossing aangedragen?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:03 schreef eriksd het volgende:
Pechtold, ga nou eens inhoudelijk in op de problemen ipv de boodschapper aan te vallen.
Dan moet je je lul wat vaker wassenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:03 schreef SuperFokker het volgende:
Ik krijg echt jeuk als ik die Bos hoor.
Dat ook niet. Laat onverlet dat Pechtold dat ook zegt en zelf ook helemaal niets toevoegt.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft die 'boodschapper' ooit een oplossing aangedragen?
Wablief. Wilders werd onderuit geluld en moest zich weer bedienen van drogredenen.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:02 schreef Revolution-NL het volgende:
Anja en Pieter zijn de Joe the Plumber van Nederland?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:03 schreef KoosVogels het volgende:
Anja en Pieter betalen voor Achmed en Fatima.
Als dat geen racisme is, dan weet ik het ook niet meer.
En wat waren de aangedragen oplossingen van Wilders ook alweer?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:04 schreef SuperFokker het volgende:
Rutte is sterk vandaag.
Bos lult maar wat zonder oplossingen en alles weer naar de toekomst schuiven.
Heh de Gristenen zijn ook weer aanwezig. Even zwaaien hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 19:02 schreef Jurgen21 het volgende:
Bos is erg slecht bezig. Allemaal oppervlakkig geleuter.
Wedden dat hij straks weg loopt?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wilders moet nog een kunstje doen vandaag. Dit is niet genoeg om de media te halen morgen.
Nou idd. En dat doen ze stuk voor stuk.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:04 schreef Modus het volgende:
Alleen maar tegen elkaar roepen dat de ander geen punten heeft. Wat een diepgang..
Ik zou een andere zender op zetten.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:02 schreef Revolution-NL het volgende:
Ze waren allebei gewoon slap.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wablief. Wilders werd onderuit geluld en moest zich weer bedienen van drogredenen.
Idd, je verschuilen achter incidenten is een zwakte bod!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wablief. Wilders werd onderuit geluld en moest zich weer bedienen van drogredenen.
Goedkope retoriek van Geertje.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:05 schreef superjojo het volgende:
[..]
Anja en Pieter zijn de Joe the Plumber van Nederland?
Dramatisch gewoonquote:Op maandag 1 maart 2010 19:03 schreef SuperFokker het volgende:
Ik krijg echt jeuk als ik die Bos hoor.
Jup.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Kut ik lette even niet op. Deed Kant een Godwintje?
De rest blijft alles op Wilders projecteren.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:06 schreef Dunckie het volgende:
Wat een zak die Wilders, hij blijft maar alles op Bos projecteren.
Nee inderdaad.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het gaat over veiligheid, maar dat heeft van Geel blijkbaar niet helemaal door.
Nee, ze maakte een radslag.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Kut ik lette even niet op. Deed Kant een Godwintje?
Ook niet...duh!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:05 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat waren de aangedragen oplossingen van Wilders ook alweer?
Hé Wouter zei hij er ook nog bij.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:08 schreef Bluurgh het volgende:
'de laatste woorden van wilders, "hoe meer hoe beter" '
Mijn stem heeft hij.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:08 schreef eriksd het volgende:
Rutte ownd weer.
Verschillende prijzen op verschillende tijden zou een mogelijke impuls kunnen geven aan werkgevers, maar de vraag blijft of de werknemers en werkgevers echt bereid zijn om hun werktijden te spreiden.quote:Kilometerheffing houdt in dat in de spits staan veel duurder is. Dan gaan werkgevers zeker letten op de kosten.
Hij is de enigste die de problemen goed kan benoemen dat is al heel wat als ik de rest van de partijen bekijk. Het is alleen jammer dat hij geen realistische oplossing heeftquote:
Ja, maar dat is oud nieuws.quote:
Dat zei hij toch ook, dat ze dat in de jaren '50 niet hadden moeten doen?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:08 schreef Sloggi het volgende:
Leugenaar. De katholieke kerk heeft in de jaren '50 wel degelijk een stemadvies gegeven. Tegen de PvdA nota bene.
Eh? De stelling gaat daar nu eenmaal over? Het is slap om de hele massa-immigratie om de PvdA te projecteren, de feiten liggen er dat dat onzin is.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De rest blijft alles op Wilders projecteren.
(En nee, ik ben niet pro Wilders).
Want die mensen zullen echt hebben opgelet wie er het beste was, en niet blind op een knopje hebben gedrukt.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:09 schreef GSP het volgende:
Fuck you linkse sukkels, Wilders is de beste debater.
Vaste opiniepanel heeft toch niet gestemd, maar iedereen kon toch gewoon stemmen op het internet?quote:
Volgens mij zei hij dat ze dat in de jaren '50 ook niet deden. Of heb ik gehoorproblemen?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat zei hij toch ook, dat ze dat in de jaren '50 niet hadden moeten doen?
quote:
Vond Rutte ook opvallend goed overeind blijven. Jammer van zijn standpunten.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:09 schreef Krambo het volgende:
[..]
Inderdaad.
Rutte was de beste, van Geel de slechtste
ook bos op twee, terwijl die toch een aantal keer te kijk gezet werdquote:Op maandag 1 maart 2010 19:09 schreef Don_Gurgen het volgende:
Dat opiniepanel, is dat een representatieve groep van de Nederlandse bevolking of kan Jan en Alleman daar lid van worden.
Niet omdat de PVV heeft gewonnen, maar ik vond Wilders niet heel sterk vanavond en de keuze daarom opvallend.
Tja, blijkbaar gaat er in Nederland dan toch te weinig geld naar onderwijs.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:08 schreef henkde_j het volgende:
Wilders de beste debater
Waar gaat het heen met Nederland
Hij heeft als beste de problemen benoemt en daar wordt hij terecht voor beloond, dat het niet in jouw straatje past is jouw probleem.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:10 schreef Dunckie het volgende:
Ik moet er bijna van huilen als er echt mensen zijn, los van welke politieke signatuur je ook bent, die Wilders de beste debater vonden.
Maar ook andersom.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:11 schreef Hexagon het volgende:
Slimme move van Pechtold op het eind. Het CDA en de VVD aan de PVV vastspijkeren. Er zijn namelijk genoeg CDA'ers en VVD'ers die helemaal niets met de PVV te maken willen hebben.
Slimme move? Hij kreeg hem hard terug van Rutte.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:11 schreef Hexagon het volgende:
Slimme move van Pechtold op het eind. Het CDA en de VVD aan de PVV vastspijkeren. Er zijn namelijk genoeg CDA'ers en VVD'ers die helemaal niets met de PVV te maken willen hebben.
Hij sprak mij ook het meeste aan.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:11 schreef Michielos het volgende:
ik vond Rutte het beste, ben ik nu dom?
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:09 schreef H.M.Murdock het volgende:
Wat een Lingo-publiek trouwens, Grooeen.
http://livestreams.omroep.nl/npo/mcr1quote:Op maandag 1 maart 2010 19:10 schreef Qunix het volgende:
Heeft iemand een link van de stream éénvandaag?
Site ligt eruit...
Van Geel laatste, dat klopt iig wel.:')quote:
Mwah, ik blijf het merkwaardig vinden om partijen uit te sluiten. Dat zou voor mij een reden zijn er juist niet op te stemmen.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:11 schreef Hexagon het volgende:
Een paar krakers die in de zaal zaten floten een beetje, dat noem ik niet uitlullen.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:11 schreef scanman1 het volgende:
Wilders beste debater??? Hij werd er konstant volkómen uitgeluld. Kreeg eigenlijk geen poot aan de grond en zat wat nerveus op zijn lip te bijten. Maar ja.. avro en tros hè.
Dat dus. Maar het is wel triest dat hij alleen maar op moslims blijft hameren. Ik ben juist benieuwd naar z'n andere punten. Hoe denkt hij over het fileprobleem, belasting etc.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:09 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Hij is de enigste die de problemen goed kan benoemen dat is al heel wat als ik de rest van de partijen bekijk. Het is alleen jammer dat hij geen realistische oplossing heeft
nee, (en ik ben nota bene "links") Rutten kwam heel goed over. Dat WIlders als beste werd verkozen is hilarisch natuurlijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:11 schreef Michielos het volgende:
ik vond Rutte het beste, ben ik nu dom?
en heeft iemand link voor vragen?
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef Klopkoek het volgende:
Kankeromroepen die Tros en avro trouwens. Terecht dat Pechtold daar wat van zegt, van die suggestieve filmpjesOok zo'n in scene gezette steen door de ruiten erin
En die koppen van de Telegraaf door het filmpje gemonteerd
![]()
Internetpoll.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:11 schreef scanman1 het volgende:
Wilders beste debater??? Hij werd er konstant volkómen uitgeluld. Kreeg eigenlijk geen poot aan de grond en zat wat nerveus op zijn lip te bijten. Maar ja.. avro en tros hè.
En jij bent een pannenkoek.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef Klopkoek het volgende:
Wilders is ook de beste debater, helaas.
Bos zat maar de hele tijd hetzelfde zinnetje te herhalen.
Kankeromroepen die Tros en avro trouwens. Terecht dat Pechtold daar wat van zegt, van die suggestieve filmpjesOok zo'n in scene gezette steen door de ruiten erin
![]()
Pseudo-nazi's zijn het. TROS en avro
Ik weet niet welk debat jij hebt gekeken, maar Wilders haalde Bos finaal onderuit. Bos deed aan damage control en probeerde tactische om de hete brei heen te draaienquote:Op maandag 1 maart 2010 19:11 schreef scanman1 het volgende:
We hebben in Nederland geen probleem met mensen die de problemen niet benoemen, maar wat wil is dat de problemen worden opgelost. En dan bedoel ik dat er serieuze oplossingen op tafel komen en geen symbolische oplossingen die onhaalbaar zijn. Wilders is een charlatan eerste klas.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:11 schreef GSP het volgende:
[..]
Hij heeft als beste de problemen benoemt en daar wordt hij terecht voor beloond, dat het niet in jouw straatje past is jouw probleem.
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef Klopkoek het volgende:
Die steen lag in een Molukse woonkamer in Culemborg hoor.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef Klopkoek het volgende:
, van die suggestieve filmpjesOok zo'n in scene gezette steen door de ruiten erin
![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:11 schreef Kwaliteit het volgende:
ah 2e deel
windows media stream:
http://livestreams.omroep.nl/npo/mcr1
Ga je mond spoelen mafketelquote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik weet niet welk debat jij hebt gekeken, maar Wilders haalde Bos finaal onderuit. Bos deed aan damage control en probeerde tactische om de hete brei heen te draaien
Als je de allochtonen als het grootste probleem van Nederland ziet, heeft Wilders dat idd het beste benoemd.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:11 schreef GSP het volgende:
[..]
Hij heeft als beste de problemen benoemt en daar wordt hij terecht voor beloond,
Bos was alleen populistisch bezig.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef scanman1 het volgende:
Bos pakte Wilders sterk aan, maar liet wel wat open kansen liggen. Toch was Bos de rustigste en de beste wat mij betreft.
Wilders die Bos finaal onderuit haalde? Ik weet niet welke debat jij hebt gezien, maar daar was geen enkel sprake van.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik weet niet welk debat jij hebt gekeken, maar Wilders haalde Bos finaal onderuit. Bos deed aan damage control en probeerde tactische om de hete brei heen te draaien
samen met rutten. Van geel was zwak. wilders is gewoon ook inhoudelijk zwakquote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef scanman1 het volgende:
Bos pakte Wilders sterk aan, maar liet wel wat open kansen liggen. Toch was Bos de rustigste en de beste wat mij betreft.
Komt hij ook weer. Wilders de beste. Er kwam echt helemaal niets zinnigs uit behalve wat oude one-liners.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef Klopkoek het volgende:
Bos zat maar de hele tijd hetzelfde zinnetje te herhalen.
![]()
Pseudo-nazi's zijn het. TROS en avro
Je zat met een gekleurde bril te kijken, Bos wilders aangepakt????quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef scanman1 het volgende:
Ja, maar over het algemeen zullen er meer avro en tros mensen gekeken hebben en dus ook de poll hebben ingevuld.quote:
Dank!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:11 schreef Kwaliteit het volgende:
ah 2e deel
windows media stream:
Het is tegenwoordig allemaal een pot nat. Ze moeten zich eens gaan beperken tot hun eigen standpunten en die presenteren. Dat is veel interessanter om te zien in mijn ogen. Dan kun je ook eens partijen met elkaar vergelijken.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vond dat Wilders meer zijn standpunten moest vertegenwoordigen en minder partijen direct aanvallen. Geld overigens ook voor de andere partijen die Wilders aanvallen.
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:13 schreef Klopkoek het volgende:
Rutte was echt dramatisch trouwens. Domme populist. Slaaf van het grootkapitaal. Hij wil echt de staat ontmantelen en in handen leggen van het bankwezen.
Dat heeft niets met populisme te maken.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bos was alleen populistisch bezig.
- Laten we niet op de persoon spelen
- Laten we niet de geschiedenis er bij halen![]()
Als dat al populisme is. Meestal is het op de man spelen juist een teken van populisme.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bos was alleen populistisch bezig.
- Laten we niet op de persoon spelen
Ja maar dat voegt eigenlijk helemaal niets toe aan wat er al over bekend was.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Slimme move? Hij kreeg hem hard terug van Rutte.
[..]
Hij sprak mij ook het meeste aan.![]()
Welles., Nietesquote:Op maandag 1 maart 2010 19:13 schreef Avicennaa het volgende:
[..]
Wilders die Bos finaal onderuit haalde? Ik weet niet welke debat jij hebt gezien, maar daar was geen enkel sprake van.
Ja. Ik denk dat hij ziek is ofzo?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:13 schreef IrCute het volgende:
Viel het iemand anders op dat Wilders er echt slecht uitzag?
In dat 1 op 1 debat lulde Bos hem er volkomen uit. Het was wel 20 - 0 zo ongeveer. De zaal klapte ook enorm voor Bos. Ik kijk niet met een gekleurde bril, want ik heb niets met Bos en stem geen PvdAquote:Op maandag 1 maart 2010 19:13 schreef GSP het volgende:
[..]
Je zat met een gekleurde bril te kijken, Bos wilders aangepakt????
Hij is, blijkbaar bewust, 15 kilo afgevallen .quote:Op maandag 1 maart 2010 19:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat hij ziek is ofzo?
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:11 schreef Kwaliteit het volgende:
ah 2e deel
windows media stream:
Hij zat ook de hele tijd heel nerveus op zijn lip te bijten. Dit debat heeft de PVV vast wat zeteld gekost.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat hij ziek is ofzo?
Die doet het welquote:
Er zitten nou eenmaal veel moslims op de universiteiten.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:03 schreef IkBenOzan het volgende:
Al die boe-roepers zijn moslimsWilders heeft echt een geniale moordkop.
De Machoquote:Op maandag 1 maart 2010 19:15 schreef eriksd het volgende:
Wat is er aan de hand met Agnes Kant? Ze werd gewoon agressief?
http://livestreams.omroep.nl/npo/mcr1quote:Op maandag 1 maart 2010 19:16 schreef JuiceJuice het volgende:
Waarom ligt die site van eenvandaag eruit
De mening van de zaal laten meewegenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:15 schreef scanman1 het volgende:
[..]
In dat 1 op 1 debat lulde Bos hem er volkomen uit. Het was wel 20 - 0 zo ongeveer. De zaal klapte ook enorm voor Bos. Ik kijk niet met een gekleurde bril, want ik heb niets met Bos en stem geen PvdA
ah gelukkig, dan ben ik niet de enigequote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
nee, (en ik ben nota bene "links") Rutten kwam heel goed over. Dat WIlders als beste werd verkozen is hilarisch natuurlijk.
waar was Femke trouwens...
ja Bos bracht het allemaal mooi. Dit soort oplossingen willen alle partijen wel, maar zoals je ziet na al deze jaren is de situatie verslechtert. Dus een andere aanpak, zoals die van Wilders bijvoorbeeld, ach waarom niet?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:13 schreef 1shot1kill het volgende:
Bos was weer erg sterk, wat iets minder was toen hij minister was waar hij sowieso op zijn woorden moest letten en zeker als op 1 na grootste partij maar nu komt hij weer los. Ik denk dat als de PVDA de grootste word bij de tweede kamer verkiezingen (de kans is erg klein jammer genoeg) dat hij dan pas echt kan loskomen als minister president en kan bewijzen dat hij de juiste persoon er voor is.
Ik was de laatste tijd aan het twijfelen of ik de volgende kamer verkiezingen weer op Bos zou stemmen maar die twijfel is nu weg, hij krijgt mijn stem weer.![]()
Wilders valt echt in een diep gat hier, heeft niets inhoudelijks te melden en roept alleen maar 20 keer dat moslims stout zijn. Ik denk dat hij vroeger als kind getreiterd is door moslims ofzo. Wat ik trouwens best zou kunnen vragen aan een kennis van me die bij hem in de klas heeft gezeten op het middelbaar onderwijs. Die vertelde me dat het toen al zo'n raar irritant mannetje was.
QFTquote:Op maandag 1 maart 2010 19:16 schreef Monidique het volgende:
Ik wist niet dat het was, dus pas vanaf half zeven gezien. Ik vind het ook meestal vrij frustrerend, debatten; ik kan niet zeggen hoe ongelijk ze hebben. Rutte leek goed. Bos was goed. Van Geel, deed-ie mee? Kant kan beter politieke waarnemer worden, ofzo. Wilders was een grammofoonplaat zonder punten boven het niveau kleuterschool. Pechtold was redelijk, maar nog steeds typisch Pechtold.
Ik heb gesproken, slotje.
Dat is haar manier van debatteren. Beetje jammer, zo komt haar verhaal totaal niet over.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:15 schreef eriksd het volgende:
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:15 schreef Jac0bus het volgende:
Ik ben lid van het EenVandaag Opiniepanel en heb op Rutte gestemd(tot mijn verbazing maar onderdeel van 9%). Hij was erg sterk en had mijn stem al, nu al helemaal
Kom op man.. Die verhalen van Rutte waren helemaal ingestudeerd.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:15 schreef Jac0bus het volgende:
Ik ben lid van het EenVandaag Opiniepanel en heb op Rutte gestemd(tot mijn verbazing maar onderdeel van 9%). Hij was erg sterk en had mijn stem al, nu al helemaal
32% is erg veel, gezien het Wilders is, en gezien zijn belabberde non-argumenten. Daar het een internetpoll is, sluit ik online stembombardementen dus niet uit.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:13 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ja, maar over het algemeen zullen er meer avro en tros mensen gekeken hebben en dus ook de poll hebben ingevuld.
Het CDA is in mijn ogen helemaal geen optie.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wtf heeft het CDA ooit voor vooruitgang geboekt, behalve dat balkenende over de jaren minder op harry potter ging lijken en dat er nog meer privacy is.
Nee, jij bent een linkse extremist, allom bekend hier op fok! met radicale standpunten.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:15 schreef scanman1 het volgende:
[..]
In dat 1 op 1 debat lulde Bos hem er volkomen uit. Het was wel 20 - 0 zo ongeveer. De zaal klapte ook enorm voor Bos. Ik kijk niet met een gekleurde bril, want ik heb niets met Bos en stem geen PvdA
Volgens mij waren het vooral PVDA'ers in de zaal hoor.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:16 schreef Klopkoek het volgende:
Die balletjes in de zaal![]()
VVD'ers in de dop
Je vergeet het sarcasme-icoontje.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zitten nou eenmaal veel moslims op de universiteiten.
Agnes Kant: het zwarte kant van de humorquote:Op maandag 1 maart 2010 19:15 schreef eriksd het volgende:
Ga nou gewoon eens weg. Je hebt geen moment gekeken, zegt met droge ogen dat Geert Wilders de beste is en Rutte wordt bij voorbaat afgeschoten ondanks dat hij los van de inhoud gewoon retorisch sterk was.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:16 schreef Klopkoek het volgende:
Die balletjes in de zaal![]()
VVD'ers in de dop
Omdat er hier wat linkse users bij elkaar stroop om de mond smeren, wil dat nog niet zeggen dat de rest van Nederland dit ook doet. Gelukkig niet zeg.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
32% is erg veel, gezien het Wilders is, en gezien zijn belabberde non-argumenten. Daar het een internetpoll is, sluit ik online stembombardementen dus niet uit.
Die argumenten heb ik dan gemist zekerquote:Op maandag 1 maart 2010 19:17 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Kom op man.. Die verhalen van Rutte waren helemaal ingestudeerd.
Rutte en Bos... allebei gladde kiezervissers.
Pechtold en van Geel hadden tenminste argumenten die wel hout sneden en géén populistisch gebabbel.
D66, hoogstensquote:Op maandag 1 maart 2010 19:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij waren het vooral PVDA'ers in de zaal hoor.
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:15 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Hij zat ook de hele tijd heel nerveus op zijn lip te bijten. Dit debat heeft de PVV vast wat zeteld gekost.
Zitten er wel, 1ste jaar na hun HBO-p. Dan gaat het fout en zijn ze weg.quote:
Ze werd idd rood als een tomaatquote:Op maandag 1 maart 2010 19:15 schreef eriksd het volgende:
Nee, uiteraard niet, maar het is een verdacht uitzonderlijke uitslag.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:18 schreef GSP het volgende:
[..]
Omdat er hier wat linkse users bij elkaar stroop om de mond smeren, wil dat nog niet zeggen dat de rest van Nederland dit ook doet. Gelukkig niet zeg.
Ook, maar bij Bos werd er ook veel geklapt.quote:
Ik stem GL... Is dat extreem links? Ga gauw terug naar schoolquote:Op maandag 1 maart 2010 19:17 schreef GSP het volgende:
[..]
Nee, jij bent een linkse extremist, allom bekend hier op fok! met radicale standpunten.
Schandalig dat Halsema niet was uitgenodigd.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:19 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Wilders het beste sloeg echt nergens op!
Rutte, ondanks dat ik het niet met zijn standpunten eens ben, kwam als beste over. Daarna Pechtold, daarna Bos, en dan volgen de overige drie.
Ik miste trouwens Femke Halsema!
Nou, geweldig. Een aantal opmerkingen die hij thuis heeft zitten bedenken en verder niet veel inhoudelijks.quote:
Het is een logische uitslag, omdat de PVV ook de grootste partij in de peilingen is.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet, maar het is een verdacht uitzonderlijke uitslag.
En in hoeverre verschilde zijn standpunten vandaag vergeleken met een willekeurige andere dag dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:19 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
Ik stem pvv maar ik vond rutte toch beter dan wilders vandaag hoor..
Ik vond het een verademing zonder dat nasale gezeik van haar.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:20 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Schandalig dat Halsema niet was uitgenodigd.
Die moeten nog veel hoger want dat ze zo hoog zijn is een fabeltjequote:Op maandag 1 maart 2010 19:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
Goed punt van deze vragensteller. Benzineaccijns mag ook meegenomen worden in de kosten neutraliteit.
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:21 schreef Michielos het volgende:
pechtold heeft goeie argumenten overigens..
maar mijn stem gaat naar VVD , Rutte
De tokkies hebben nieuwe media nog niet echt ontdekt, vandaar dat de PVDA en de SP achterbleven.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:20 schreef Confetti het volgende:
Die peiling was natuurlijk online.
Veel gefrustreerde PVV'ers zitten op het Internet.
Oja, alle belastingen moeten natuurlijk hoog zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:21 schreef Klopkoek het volgende:
Die moeten nog veel hoger want dat ze zo hoog zijn is een fabeltje
Ik vraag me af of er een nulmeting is gedaan. Dus voor aanvang van het debat een poll: wie verwacht men als beste debater. En dan na afloop vergelijken.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:15 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Komisch dat Wilders ruim als beste debater uit de poll naar voren kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |