Ga je mond spoelen mafketelquote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik weet niet welk debat jij hebt gekeken, maar Wilders haalde Bos finaal onderuit. Bos deed aan damage control en probeerde tactische om de hete brei heen te draaien
Als je de allochtonen als het grootste probleem van Nederland ziet, heeft Wilders dat idd het beste benoemd.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:11 schreef GSP het volgende:
[..]
Hij heeft als beste de problemen benoemt en daar wordt hij terecht voor beloond,
Bos was alleen populistisch bezig.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef scanman1 het volgende:
Bos pakte Wilders sterk aan, maar liet wel wat open kansen liggen. Toch was Bos de rustigste en de beste wat mij betreft.
Wilders die Bos finaal onderuit haalde? Ik weet niet welke debat jij hebt gezien, maar daar was geen enkel sprake van.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik weet niet welk debat jij hebt gekeken, maar Wilders haalde Bos finaal onderuit. Bos deed aan damage control en probeerde tactische om de hete brei heen te draaien
samen met rutten. Van geel was zwak. wilders is gewoon ook inhoudelijk zwakquote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef scanman1 het volgende:
Bos pakte Wilders sterk aan, maar liet wel wat open kansen liggen. Toch was Bos de rustigste en de beste wat mij betreft.
Komt hij ook weer. Wilders de beste. Er kwam echt helemaal niets zinnigs uit behalve wat oude one-liners.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef Klopkoek het volgende:
Wilders is ook de beste debater, helaas.
Bos zat maar de hele tijd hetzelfde zinnetje te herhalen.
Kankeromroepen die Tros en avro trouwens. Terecht dat Pechtold daar wat van zegt, van die suggestieve filmpjesOok zo'n in scene gezette steen door de ruiten erin
En die koppen van de Telegraaf door het filmpje gemonteerd
![]()
Pseudo-nazi's zijn het. TROS en avro
Je zat met een gekleurde bril te kijken, Bos wilders aangepakt????quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef scanman1 het volgende:
Ja, maar over het algemeen zullen er meer avro en tros mensen gekeken hebben en dus ook de poll hebben ingevuld.quote:
Dank!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:11 schreef Kwaliteit het volgende:
ah 2e deel
windows media stream:
http://livestreams.omroep.nl/npo/mcr1
Het is tegenwoordig allemaal een pot nat. Ze moeten zich eens gaan beperken tot hun eigen standpunten en die presenteren. Dat is veel interessanter om te zien in mijn ogen. Dan kun je ook eens partijen met elkaar vergelijken.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vond dat Wilders meer zijn standpunten moest vertegenwoordigen en minder partijen direct aanvallen. Geld overigens ook voor de andere partijen die Wilders aanvallen.
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:13 schreef Klopkoek het volgende:
Rutte was echt dramatisch trouwens. Domme populist. Slaaf van het grootkapitaal. Hij wil echt de staat ontmantelen en in handen leggen van het bankwezen.
Dat heeft niets met populisme te maken.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bos was alleen populistisch bezig.
- Laten we niet op de persoon spelen
- Laten we niet de geschiedenis er bij halen![]()
Als dat al populisme is. Meestal is het op de man spelen juist een teken van populisme.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bos was alleen populistisch bezig.
- Laten we niet op de persoon spelen
Ja maar dat voegt eigenlijk helemaal niets toe aan wat er al over bekend was.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Slimme move? Hij kreeg hem hard terug van Rutte.
[..]
Hij sprak mij ook het meeste aan.![]()
Welles., Nietesquote:Op maandag 1 maart 2010 19:13 schreef Avicennaa het volgende:
[..]
Wilders die Bos finaal onderuit haalde? Ik weet niet welke debat jij hebt gezien, maar daar was geen enkel sprake van.
Ja. Ik denk dat hij ziek is ofzo?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:13 schreef IrCute het volgende:
Viel het iemand anders op dat Wilders er echt slecht uitzag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |