quote:Op maandag 1 maart 2010 19:09 schreef H.M.Murdock het volgende:
Wat een Lingo-publiek trouwens, Grooeen.
http://livestreams.omroep.nl/npo/mcr1quote:Op maandag 1 maart 2010 19:10 schreef Qunix het volgende:
Heeft iemand een link van de stream éénvandaag?
Site ligt eruit...
Van Geel laatste, dat klopt iig wel.:')quote:
Mwah, ik blijf het merkwaardig vinden om partijen uit te sluiten. Dat zou voor mij een reden zijn er juist niet op te stemmen.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:11 schreef Hexagon het volgende:
Slimme move van Pechtold op het eind. Het CDA en de VVD aan de PVV vastspijkeren. Er zijn namelijk genoeg CDA'ers en VVD'ers die helemaal niets met de PVV te maken willen hebben.
Een paar krakers die in de zaal zaten floten een beetje, dat noem ik niet uitlullen.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:11 schreef scanman1 het volgende:
Wilders beste debater??? Hij werd er konstant volkómen uitgeluld. Kreeg eigenlijk geen poot aan de grond en zat wat nerveus op zijn lip te bijten. Maar ja.. avro en tros hè.
Dat dus. Maar het is wel triest dat hij alleen maar op moslims blijft hameren. Ik ben juist benieuwd naar z'n andere punten. Hoe denkt hij over het fileprobleem, belasting etc.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:09 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Hij is de enigste die de problemen goed kan benoemen dat is al heel wat als ik de rest van de partijen bekijk. Het is alleen jammer dat hij geen realistische oplossing heeft
nee, (en ik ben nota bene "links") Rutten kwam heel goed over. Dat WIlders als beste werd verkozen is hilarisch natuurlijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:11 schreef Michielos het volgende:
ik vond Rutte het beste, ben ik nu dom?
en heeft iemand link voor vragen?
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef Klopkoek het volgende:
Kankeromroepen die Tros en avro trouwens. Terecht dat Pechtold daar wat van zegt, van die suggestieve filmpjesOok zo'n in scene gezette steen door de ruiten erin
En die koppen van de Telegraaf door het filmpje gemonteerd
![]()
Internetpoll.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:11 schreef scanman1 het volgende:
Wilders beste debater??? Hij werd er konstant volkómen uitgeluld. Kreeg eigenlijk geen poot aan de grond en zat wat nerveus op zijn lip te bijten. Maar ja.. avro en tros hè.
En jij bent een pannenkoek.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef Klopkoek het volgende:
Wilders is ook de beste debater, helaas.
Bos zat maar de hele tijd hetzelfde zinnetje te herhalen.
Kankeromroepen die Tros en avro trouwens. Terecht dat Pechtold daar wat van zegt, van die suggestieve filmpjesOok zo'n in scene gezette steen door de ruiten erin
En die koppen van de Telegraaf door het filmpje gemonteerd
![]()
Pseudo-nazi's zijn het. TROS en avro
Ik weet niet welk debat jij hebt gekeken, maar Wilders haalde Bos finaal onderuit. Bos deed aan damage control en probeerde tactische om de hete brei heen te draaienquote:Op maandag 1 maart 2010 19:11 schreef scanman1 het volgende:
We hebben in Nederland geen probleem met mensen die de problemen niet benoemen, maar wat wil is dat de problemen worden opgelost. En dan bedoel ik dat er serieuze oplossingen op tafel komen en geen symbolische oplossingen die onhaalbaar zijn. Wilders is een charlatan eerste klas.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:11 schreef GSP het volgende:
[..]
Hij heeft als beste de problemen benoemt en daar wordt hij terecht voor beloond, dat het niet in jouw straatje past is jouw probleem.
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef Klopkoek het volgende:
Wilders is ook de beste debater, helaas.
Die steen lag in een Molukse woonkamer in Culemborg hoor.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef Klopkoek het volgende:
, van die suggestieve filmpjesOok zo'n in scene gezette steen door de ruiten erin
![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:11 schreef Kwaliteit het volgende:
ah 2e deel
windows media stream:
http://livestreams.omroep.nl/npo/mcr1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |