Er zitten nou eenmaal veel moslims op de universiteiten.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:03 schreef IkBenOzan het volgende:
Al die boe-roepers zijn moslimsWilders heeft echt een geniale moordkop.
De Machoquote:Op maandag 1 maart 2010 19:15 schreef eriksd het volgende:
Wat is er aan de hand met Agnes Kant? Ze werd gewoon agressief?
http://livestreams.omroep.nl/npo/mcr1quote:Op maandag 1 maart 2010 19:16 schreef JuiceJuice het volgende:
Waarom ligt die site van eenvandaag eruit
De mening van de zaal laten meewegenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:15 schreef scanman1 het volgende:
[..]
In dat 1 op 1 debat lulde Bos hem er volkomen uit. Het was wel 20 - 0 zo ongeveer. De zaal klapte ook enorm voor Bos. Ik kijk niet met een gekleurde bril, want ik heb niets met Bos en stem geen PvdA
ah gelukkig, dan ben ik niet de enigequote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
nee, (en ik ben nota bene "links") Rutten kwam heel goed over. Dat WIlders als beste werd verkozen is hilarisch natuurlijk.
waar was Femke trouwens...
ja Bos bracht het allemaal mooi. Dit soort oplossingen willen alle partijen wel, maar zoals je ziet na al deze jaren is de situatie verslechtert. Dus een andere aanpak, zoals die van Wilders bijvoorbeeld, ach waarom niet?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:13 schreef 1shot1kill het volgende:
Bos was weer erg sterk, wat iets minder was toen hij minister was waar hij sowieso op zijn woorden moest letten en zeker als op 1 na grootste partij maar nu komt hij weer los. Ik denk dat als de PVDA de grootste word bij de tweede kamer verkiezingen (de kans is erg klein jammer genoeg) dat hij dan pas echt kan loskomen als minister president en kan bewijzen dat hij de juiste persoon er voor is.
Ik was de laatste tijd aan het twijfelen of ik de volgende kamer verkiezingen weer op Bos zou stemmen maar die twijfel is nu weg, hij krijgt mijn stem weer.![]()
Wilders valt echt in een diep gat hier, heeft niets inhoudelijks te melden en roept alleen maar 20 keer dat moslims stout zijn. Ik denk dat hij vroeger als kind getreiterd is door moslims ofzo. Wat ik trouwens best zou kunnen vragen aan een kennis van me die bij hem in de klas heeft gezeten op het middelbaar onderwijs. Die vertelde me dat het toen al zo'n raar irritant mannetje was.
QFTquote:Op maandag 1 maart 2010 19:16 schreef Monidique het volgende:
Ik wist niet dat het was, dus pas vanaf half zeven gezien. Ik vind het ook meestal vrij frustrerend, debatten; ik kan niet zeggen hoe ongelijk ze hebben. Rutte leek goed. Bos was goed. Van Geel, deed-ie mee? Kant kan beter politieke waarnemer worden, ofzo. Wilders was een grammofoonplaat zonder punten boven het niveau kleuterschool. Pechtold was redelijk, maar nog steeds typisch Pechtold.
Ik heb gesproken, slotje.
Dat is haar manier van debatteren. Beetje jammer, zo komt haar verhaal totaal niet over.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:15 schreef eriksd het volgende:
Wat is er aan de hand met Agnes Kant? Ze werd gewoon agressief?
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:15 schreef Jac0bus het volgende:
Ik ben lid van het EenVandaag Opiniepanel en heb op Rutte gestemd(tot mijn verbazing maar onderdeel van 9%). Hij was erg sterk en had mijn stem al, nu al helemaal
Kom op man.. Die verhalen van Rutte waren helemaal ingestudeerd.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:15 schreef Jac0bus het volgende:
Ik ben lid van het EenVandaag Opiniepanel en heb op Rutte gestemd(tot mijn verbazing maar onderdeel van 9%). Hij was erg sterk en had mijn stem al, nu al helemaal
32% is erg veel, gezien het Wilders is, en gezien zijn belabberde non-argumenten. Daar het een internetpoll is, sluit ik online stembombardementen dus niet uit.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:13 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ja, maar over het algemeen zullen er meer avro en tros mensen gekeken hebben en dus ook de poll hebben ingevuld.
Het CDA is in mijn ogen helemaal geen optie.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wtf heeft het CDA ooit voor vooruitgang geboekt, behalve dat balkenende over de jaren minder op harry potter ging lijken en dat er nog meer privacy is.
Nee, jij bent een linkse extremist, allom bekend hier op fok! met radicale standpunten.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:15 schreef scanman1 het volgende:
[..]
In dat 1 op 1 debat lulde Bos hem er volkomen uit. Het was wel 20 - 0 zo ongeveer. De zaal klapte ook enorm voor Bos. Ik kijk niet met een gekleurde bril, want ik heb niets met Bos en stem geen PvdA
Volgens mij waren het vooral PVDA'ers in de zaal hoor.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:16 schreef Klopkoek het volgende:
Die balletjes in de zaal![]()
VVD'ers in de dop
Je vergeet het sarcasme-icoontje.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zitten nou eenmaal veel moslims op de universiteiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |