Schandalig dat Halsema niet was uitgenodigd.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:19 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Wilders het beste sloeg echt nergens op!
Rutte, ondanks dat ik het niet met zijn standpunten eens ben, kwam als beste over. Daarna Pechtold, daarna Bos, en dan volgen de overige drie.
Ik miste trouwens Femke Halsema!
Nou, geweldig. Een aantal opmerkingen die hij thuis heeft zitten bedenken en verder niet veel inhoudelijks.quote:
Het is een logische uitslag, omdat de PVV ook de grootste partij in de peilingen is.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet, maar het is een verdacht uitzonderlijke uitslag.
En in hoeverre verschilde zijn standpunten vandaag vergeleken met een willekeurige andere dag dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:19 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
Ik stem pvv maar ik vond rutte toch beter dan wilders vandaag hoor..
Ik vond het een verademing zonder dat nasale gezeik van haar.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:20 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Schandalig dat Halsema niet was uitgenodigd.
Die moeten nog veel hoger want dat ze zo hoog zijn is een fabeltjequote:Op maandag 1 maart 2010 19:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
Goed punt van deze vragensteller. Benzineaccijns mag ook meegenomen worden in de kosten neutraliteit.
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:21 schreef Michielos het volgende:
pechtold heeft goeie argumenten overigens..
maar mijn stem gaat naar VVD , Rutte
De tokkies hebben nieuwe media nog niet echt ontdekt, vandaar dat de PVDA en de SP achterbleven.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:20 schreef Confetti het volgende:
Die peiling was natuurlijk online.
Veel gefrustreerde PVV'ers zitten op het Internet.
Oja, alle belastingen moeten natuurlijk hoog zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:21 schreef Klopkoek het volgende:
Die moeten nog veel hoger want dat ze zo hoog zijn is een fabeltje
Ik vraag me af of er een nulmeting is gedaan. Dus voor aanvang van het debat een poll: wie verwacht men als beste debater. En dan na afloop vergelijken.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:15 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Komisch dat Wilders ruim als beste debater uit de poll naar voren kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |