Agnes Kant: het zwarte kant van de humorquote:Op maandag 1 maart 2010 19:15 schreef eriksd het volgende:
Wat is er aan de hand met Agnes Kant? Ze werd gewoon agressief?
Ga nou gewoon eens weg. Je hebt geen moment gekeken, zegt met droge ogen dat Geert Wilders de beste is en Rutte wordt bij voorbaat afgeschoten ondanks dat hij los van de inhoud gewoon retorisch sterk was.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:16 schreef Klopkoek het volgende:
Die balletjes in de zaal![]()
VVD'ers in de dop
Omdat er hier wat linkse users bij elkaar stroop om de mond smeren, wil dat nog niet zeggen dat de rest van Nederland dit ook doet. Gelukkig niet zeg.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
32% is erg veel, gezien het Wilders is, en gezien zijn belabberde non-argumenten. Daar het een internetpoll is, sluit ik online stembombardementen dus niet uit.
Die argumenten heb ik dan gemist zekerquote:Op maandag 1 maart 2010 19:17 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Kom op man.. Die verhalen van Rutte waren helemaal ingestudeerd.
Rutte en Bos... allebei gladde kiezervissers.
Pechtold en van Geel hadden tenminste argumenten die wel hout sneden en géén populistisch gebabbel.
D66, hoogstensquote:Op maandag 1 maart 2010 19:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij waren het vooral PVDA'ers in de zaal hoor.
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:15 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Hij zat ook de hele tijd heel nerveus op zijn lip te bijten. Dit debat heeft de PVV vast wat zeteld gekost.
Zitten er wel, 1ste jaar na hun HBO-p. Dan gaat het fout en zijn ze weg.quote:
Ze werd idd rood als een tomaatquote:Op maandag 1 maart 2010 19:15 schreef eriksd het volgende:
Wat is er aan de hand met Agnes Kant? Ze werd gewoon agressief?
Nee, uiteraard niet, maar het is een verdacht uitzonderlijke uitslag.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:18 schreef GSP het volgende:
[..]
Omdat er hier wat linkse users bij elkaar stroop om de mond smeren, wil dat nog niet zeggen dat de rest van Nederland dit ook doet. Gelukkig niet zeg.
Ook, maar bij Bos werd er ook veel geklapt.quote:
Ik stem GL... Is dat extreem links? Ga gauw terug naar schoolquote:Op maandag 1 maart 2010 19:17 schreef GSP het volgende:
[..]
Nee, jij bent een linkse extremist, allom bekend hier op fok! met radicale standpunten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |