Toevallig, net voor de gemeenteraadsverkiezingen.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:55 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
De moties zeiden voor 1 maart een beslissing, waar de PvdA aan vasthield. Vervelend, zo'n partij die zomaar regels en afspraken wilt nakomen.
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:58 schreef StarGazer het volgende:
Bos, sterk hoor.
goed punt over dat filmpjequote:
Daar was het hele kabinet het op 2 februari over eens!!!!!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:01 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Toevallig, net voor de gemeenteraadsverkiezingen.
Wordt eens wakker...dit is alleen maar populisme...Bos wilde nog wel de militairen in Aghanistan hebben, maar niet in Uruzgan...want het was afgesproken om ze niet meer in Uruzgan te hebben..
Jij kijkt naar een ander debat?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:02 schreef Revolution-NL het volgende:
Bos draait weer om de hete brei heen. Wilders maakt gehakt van Bos
Heeft die 'boodschapper' ooit een oplossing aangedragen?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:03 schreef eriksd het volgende:
Pechtold, ga nou eens inhoudelijk in op de problemen ipv de boodschapper aan te vallen.
Dan moet je je lul wat vaker wassenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:03 schreef SuperFokker het volgende:
Ik krijg echt jeuk als ik die Bos hoor.
Dat ook niet. Laat onverlet dat Pechtold dat ook zegt en zelf ook helemaal niets toevoegt.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft die 'boodschapper' ooit een oplossing aangedragen?
Wablief. Wilders werd onderuit geluld en moest zich weer bedienen van drogredenen.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:02 schreef Revolution-NL het volgende:
Anja en Pieter zijn de Joe the Plumber van Nederland?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:03 schreef KoosVogels het volgende:
Anja en Pieter betalen voor Achmed en Fatima.
Als dat geen racisme is, dan weet ik het ook niet meer.
En wat waren de aangedragen oplossingen van Wilders ook alweer?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:04 schreef SuperFokker het volgende:
Rutte is sterk vandaag.
Bos lult maar wat zonder oplossingen en alles weer naar de toekomst schuiven.
Heh de Gristenen zijn ook weer aanwezig. Even zwaaien hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 19:02 schreef Jurgen21 het volgende:
Bos is erg slecht bezig. Allemaal oppervlakkig geleuter.
Wedden dat hij straks weg loopt?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wilders moet nog een kunstje doen vandaag. Dit is niet genoeg om de media te halen morgen.
Nou idd. En dat doen ze stuk voor stuk.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:04 schreef Modus het volgende:
Alleen maar tegen elkaar roepen dat de ander geen punten heeft. Wat een diepgang..
Ik zou een andere zender op zetten.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:02 schreef Revolution-NL het volgende:
Ze waren allebei gewoon slap.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wablief. Wilders werd onderuit geluld en moest zich weer bedienen van drogredenen.
Idd, je verschuilen achter incidenten is een zwakte bod!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wablief. Wilders werd onderuit geluld en moest zich weer bedienen van drogredenen.
Goedkope retoriek van Geertje.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:05 schreef superjojo het volgende:
[..]
Anja en Pieter zijn de Joe the Plumber van Nederland?
Dramatisch gewoonquote:Op maandag 1 maart 2010 19:03 schreef SuperFokker het volgende:
Ik krijg echt jeuk als ik die Bos hoor.
Jup.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Kut ik lette even niet op. Deed Kant een Godwintje?
De rest blijft alles op Wilders projecteren.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:06 schreef Dunckie het volgende:
Wat een zak die Wilders, hij blijft maar alles op Bos projecteren.
Nee inderdaad.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het gaat over veiligheid, maar dat heeft van Geel blijkbaar niet helemaal door.
Nee, ze maakte een radslag.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Kut ik lette even niet op. Deed Kant een Godwintje?
Ook niet...duh!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:05 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat waren de aangedragen oplossingen van Wilders ook alweer?
Hé Wouter zei hij er ook nog bij.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:08 schreef Bluurgh het volgende:
'de laatste woorden van wilders, "hoe meer hoe beter" '
Mijn stem heeft hij.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:08 schreef eriksd het volgende:
Rutte ownd weer.
Verschillende prijzen op verschillende tijden zou een mogelijke impuls kunnen geven aan werkgevers, maar de vraag blijft of de werknemers en werkgevers echt bereid zijn om hun werktijden te spreiden.quote:Kilometerheffing houdt in dat in de spits staan veel duurder is. Dan gaan werkgevers zeker letten op de kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |