Heeft die 'boodschapper' ooit een oplossing aangedragen?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:03 schreef eriksd het volgende:
Pechtold, ga nou eens inhoudelijk in op de problemen ipv de boodschapper aan te vallen.
Dan moet je je lul wat vaker wassenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:03 schreef SuperFokker het volgende:
Ik krijg echt jeuk als ik die Bos hoor.
Dat ook niet. Laat onverlet dat Pechtold dat ook zegt en zelf ook helemaal niets toevoegt.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft die 'boodschapper' ooit een oplossing aangedragen?
Wablief. Wilders werd onderuit geluld en moest zich weer bedienen van drogredenen.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:02 schreef Revolution-NL het volgende:
Bos draait weer om de hete brei heen. Wilders maakt gehakt van Bos
Anja en Pieter zijn de Joe the Plumber van Nederland?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:03 schreef KoosVogels het volgende:
Anja en Pieter betalen voor Achmed en Fatima.
Als dat geen racisme is, dan weet ik het ook niet meer.
En wat waren de aangedragen oplossingen van Wilders ook alweer?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:04 schreef SuperFokker het volgende:
Rutte is sterk vandaag.
Bos lult maar wat zonder oplossingen en alles weer naar de toekomst schuiven.
Heh de Gristenen zijn ook weer aanwezig. Even zwaaien hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 19:02 schreef Jurgen21 het volgende:
Bos is erg slecht bezig. Allemaal oppervlakkig geleuter.
Wedden dat hij straks weg loopt?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wilders moet nog een kunstje doen vandaag. Dit is niet genoeg om de media te halen morgen.
Nou idd. En dat doen ze stuk voor stuk.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:04 schreef Modus het volgende:
Alleen maar tegen elkaar roepen dat de ander geen punten heeft. Wat een diepgang..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |