quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:23 schreef Tijntjes het volgende:
Hier een pica, whiskers hebben potentie
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:36 schreef New0rder het volgende:
True Religion is overpriced en kut.
Positieve inbreng: (oude) foto van mijn Skulls na anderhalf jaar dragen:
Nieuw:
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:49 schreef SpamNinja het volgende:
Eerste post hier en gelijk maar een fitpic van mijn APC new standards![]()
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:33 schreef santiagojwz het volgende:
vrijdag een vette blue blood gescoord, perfecte pasvorm!
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:39 schreef MaartenGrendel het volgende:
Van het weekend 2 nieuwe jeans gekocht, Gabba en Take Two.
Iemand die meer weet over deze merken, want ik kende ze eigenlijk nog niet?
Zijn in ieder geval allebei fijne broeken, lekker wijde pijp en voelen kwalitatief hoogwaardig aan.
(Deze is dus van Gabba; model 'Justin')
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:48 schreef SpamNinja het volgende:
Dit zijn mijn oude APC's. Zijn nu ongeveer een jaartje oud waarvan ze iets van de helft nonstop zijn gedragen. Helaas heb ik niet genoeg gedownsized toen ik ze kocht en vandaar zijn ze iets te veel gestretched. Wel tevreden met de fades natuurlijk![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:45 schreef DutchErrorist het volgende:
(De donkere broek is dus een '95 USA STF en die lichtere een '09 Haiti STF)
Jup, dat krimpt echt heel veelquote:Op maandag 1 maart 2010 09:17 schreef One_conundrum het volgende:
schatjeeee
Edit: Dutch errorist, heb je die levi's nog inlaten nemen? Want die twee 38's verschillen aanzienlijk in lengte. Krimpt dat zo veel ..?
Duur zeg. Ik dacht dat het goedkoper dan Nudie was.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:05 schreef One_conundrum het volgende:
Amstedam en tussen de 120 140 euro
http://www.mostertvanleeuwen.com/
Nu mag je zelf doorgooglenenenene
Je normale maat is toch 32?quote:
31 - 32, dit is een 31/38quote:Op maandag 1 maart 2010 21:09 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Je normale maat is toch 32?
Dan wordt ie wel erg skinny net als die gast op mynudies...
De kleur is wel nice..
vaak ook nieuw op ebay te vinden voor 60 euro ofzoquote:
quote:Rotterdam
Mostert & Van Leeuwen (Men, Magasin General)
Van Oldenbarneveltstraat 129
Niet meer dus.quote:Beste Cpt.,
Wij verkopen geen A.P.C meer in onze winkel, wel hebben we practige jeans van Marc Jacons, Neill Barret en Costume National.
Vriendelijke groet,
Sander van Leeuwen
Dat is handig. Kan ik daar gaan kijken als ik deze maand weer wil shoppen in Amsterdamquote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:48 schreef Mylene het volgende:
Nederlandse verkooppunten A.P.C. jeans
Amsterdam:
Margriet Nannings (Men, Magasin General)
Prinsenstraat 8
Sky 9 (Woman)
Herengracht 22
Rock Paper (Madras)
Oude Leliestraat 10
290SQM2 (Men, Woman, Magasin General)
Houtkpersdwarsstrat 3
Maastricht
Muchachas (Woman, Magasin General)
Heggenstraat 16
Rotterdam
Mostert & Van Leeuwen (Men, Magasin General)
Van Oldenbarneveltstraat 129
Verder zit er in Antwerpen aan de Lombardenvest een A.P.C. winkel, zie verder hier.
Even offtopic. Ik heb daar vroeger deze draagbare platenspeler van Columbia gekocht. Echt iedereen die bij ons op bezoek komt vraagt waar ik dat ding heb gekocht. Bij A.P.C. dus en waar ze van dit soort dingen verkopen.
[ afbeelding ]
Thanksquote:
100 Euro echt belachelijk die dingen kosten in Amerika minsten de helftquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:36 schreef Haroldinho het volgende:
Wat kost een gemiddelde jeans van Lee eigenlijk in Nederland in een willekeurige modezaak?
Als je Levi's in de VS koopt koop je dan ook wel de budgetversie met standaard (lelijke) wassingen.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:25 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
100 Euro echt belachelijk die dingen kosten in Amerika minsten de helftzelfde geldt voor Levi's.
Dat hangt er sowieso van af waar je bent. Ik was in de Levi's store in NYC en die had ook broeken die alles behalve standaard waren.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je Levi's in de VS koopt koop je dan ook wel de budgetversie met standaard (lelijke) wassingen.
Ja ik ook, maar de niet-standaard broeken aldaar waren ook al gauw tussen de $50 en $80. Wel goedkoper dan hier, maar ook weer niet zoveel goedkoper.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat hangt er sowieso van af waar je bent. Ik was in de Levi's store in NYC en die had ook broeken die alles behalve standaard waren.
Dat klopt. De echt goedkope Levi's zien er dan ook niet uitquote:Op maandag 29 maart 2010 23:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar de niet-standaard broeken aldaar waren ook al gauw tussen de $50 en $80. Wel goedkoper dan hier, maar ook weer niet zoveel goedkoper.
Welke versie bedoel je ? Maar als je de duurdere versies koopt zijn ze daar ook stukken goedkoperquote:Op maandag 29 maart 2010 23:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je Levi's in de VS koopt koop je dan ook wel de budgetversie met standaard (lelijke) wassingen.
Onzinquote:Op maandag 29 maart 2010 23:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
40 dollar voor mijn STF, en ja die ziet er wel uitquote:Op maandag 29 maart 2010 23:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat klopt. De echt goedkope Levi's zien er dan ook niet uitIk had een lichtgrijze 511 van dun denim gescoord voor 60 dollar. Dat zijn zeker leuke prijzen.
Foto's ! ik wil ook een APCquote:Op maandag 29 maart 2010 22:23 schreef Blaxje het volgende:
Drie weken terug in de A.P.C. store in Antwerpen mijn eerste NS gescoord. Bevalt erg goed tot nu toe, begint rustig te faden.
Ik heb er zowaar 1, niets mis mee verder, draag hem alleen nooit meer.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:06 schreef Athlon64x het volgende:
Iemand ervaring met Esprit spijkerbroeken?
Fotoooo'squote:Op maandag 29 maart 2010 22:23 schreef Blaxje het volgende:
Drie weken terug in de A.P.C. store in Antwerpen mijn eerste NS gescoord. Bevalt erg goed tot nu toe, begint rustig te faden.
Net ene korte broek van gekocht. vintage blauw. erg vette kleur voor de zomer.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:06 schreef Athlon64x het volgende:
Iemand ervaring met Esprit spijkerbroeken?
Ik bedoel kwa kwaliteitquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:24 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Net ene korte broek van gekocht. vintage blauw. erg vette kleur voor de zomer.
Ik heb heel lang geleden eens een esprit spijkerbroek gekocht. Is me ondertussen wat te klein geworden maar de kwaliteit is altijd goed gebleven.(ik had wel eentje zonder zo'n strech gedoe, dat vind ik altijd kut omdat het uitlubbert ofzo)quote:
Van de week dan maar even aan de slag met een naai machinequote:Op zaterdag 3 april 2010 14:50 schreef One_conundrum het volgende:
lap spijkerstof erachter en dan lekker zigzaggen. Ik doe het nooit zo netjes, maar het laat nooit weer los.
Je kunt het ook laten doen natuurlijk
MIsschien kan ik morgen bij daglicht wel wat mooie foto's makenquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:53 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Van de week dan maar even aan de slag met een naai machine
zou tof zijnquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:24 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
MIsschien kan ik morgen bij daglicht wel wat mooie foto's maken
http://www.hugoboss-store.nl/Orange25/50177587,nl_NL,pd.html?color=402&size=3132&cgid=Menswear-Clothing-Jeansquote:Op maandag 29 maart 2010 22:10 schreef ik.ben.hier het volgende:
Iemand wat merk suggesties betreft een straight spijkerbroek?
Liefst beetje effen (donker) blauw.. Is gewoon voor werk, onder een overhemd. Draag zelf meestal Nudie of Diesel, alleen mijn spijkerbroeken beginnen bij mijn kruis gaten te vertonen
Ga waarschijnlijk wel weer Nudie kopen, zitten gewoon fijn, maar dacht vraag eens wat suggesties
quote:Op zondag 4 april 2010 11:39 schreef One_conundrum het volgende:
Een diesel Lemmen uit 2005
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een Diesel Revick uit 2006 (eerst buitenkant, dan binnenkant)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Belangrijk is ook dat je de lapjes voorstikt, zeg maar, zodat ze niet afrafelen. Tenminste, mijn moeder zegt altijd dat ik dat eerst moet doen
Die eerste ben ik echt uitgescheurd toen ik op de fiets wilde stappen en mijn been eroverheen zwiepte, hij zat namelijk best wel laag. Nu zit daar een lapje onder van een nog oudere Diesel
Bij die 2e is het vooral preventief omdat ik toch al bezig was, net als die ene bij de eerste...
Succes
Gaaf, alleen is ie wel erg lang.quote:Op zondag 4 april 2010 22:13 schreef M1stral het volgende:
Van de week mijn LVC '47 501 ontvangen, hier wat pics... Zijn er overigens nogal wat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zat nog een briefje bij, helaas niet handgeschreven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Highlight uit de brief betreffende de details van het broekje.
[ afbeelding ]
And last but not least, de pre-soak fit pics... Heb vandaag de broek een goede hotsoak gegeven en de broek is momenteel nog aan het drogen.
[ afbeelding ]
Waarom zo lang?quote:Op zondag 4 april 2010 22:13 schreef M1stral het volgende:
Van de week mijn LVC '47 501 ontvangen, hier wat pics... Zijn er overigens nogal wat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zat nog een briefje bij, helaas niet handgeschreven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Highlight uit de brief betreffende de details van het broekje.
[ afbeelding ]
And last but not least, de pre-soak fit pics... Heb vandaag de broek een goede hotsoak gegeven en de broek is momenteel nog aan het drogen.
[ afbeelding ]
True that.quote:Op zondag 4 april 2010 22:26 schreef M1stral het volgende:
Omdat hij nogal wil krimpen nadat ie aanraking is gekomen met water.... En de tag geeft aan dat dat tot de tiende wasbeurt wel het geval kan zijn. Beter iets teveel lengte en dan cuffen o.i.d. dan straks een tekorte inseam. Hemmen/inkorten kan altijd nog.
zal die echt 10 cm gaan krimpen en je jeans wassenquote:Op zondag 4 april 2010 22:26 schreef M1stral het volgende:
Omdat hij nogal wil krimpen nadat ie aanraking is gekomen met water.... En de tag geeft aan dat dat tot de tiende wasbeurt wel het geval kan zijn. Beter iets teveel lengte en dan cuffen o.i.d. dan straks een tekorte inseam. Hemmen/inkorten kan altijd nog.
Het is een shrink-to-fit... Dus ja die gaat echt wel krimpen... Als je nagaat dat de shrinkage van de inseam zo'n 2 tot 3 inch is, wat overeen komt met zo'n 4,5 tot 7 cm dan mis je toch ineens een stuk broek als je hem te kort zou kopen...quote:Op zondag 4 april 2010 22:47 schreef vault_tec het volgende:
[..]
zal die echt 10 cm gaan krimpen en je jeans wassen
Gewoon je broeken niet wassenquote:Op zondag 4 april 2010 23:06 schreef M1stral het volgende:
[..]
Het is een shrink-to-fit... Dus ja die gaat echt wel krimpen... Als je nagaat dat de shrinkage van de inseam zo'n 2 tot 3 inch is, wat overeen komt met zo'n 4,5 tot 7 cm dan mis je toch ineens een stuk broek als je hem te kort zou kopen...
You do the math, tagged size is 32 waist, 36 inseam.
36 - 3 is toch echt 33... En dat is voor nederlandse begrippen toch echt een normale maat, niet kort niet lang. Maar ik raad jou vooral aan om een unsanfordized broek gewoon lekker op maat te kopen, als je van modelletje hoogwater houd.
quote:Op zondag 4 april 2010 20:32 schreef vault_tec het volgende:
[..]
kom er net achter dat van de 5 broeken mijn moeder er 3 weggegooid heeft![]()
Er komt ooit een dag dat je daar echt wel aan moet geloven... Daarnaast krimpt, hetzij niet veel, een shrink to fit ook in de regen, daar ontkom je in Nederland zowaar niet aan.quote:
Snap het wel maar het oog nu zo retarded... zelf ben ik meer van hoge omslag maar die van jou ging te verquote:Op zondag 4 april 2010 23:24 schreef M1stral het volgende:
[..]
Er komt ooit een dag dat je daar echt wel aan moet geloven... Daarnaast krimpt, hetzij niet veel, een shrink to fit ook in de regen, daar ontkom je in Nederland zowaar niet aan.
Enige optie die dan overblijft is sanfordized denim te kopen, maar die krimpen ook... Al is het maar 3% in tegenstelling tot de 10% die een LVC krimpt/kan krimpen.
http://www.styleforum.net/showthread.php?t=158075&page=7quote:Op maandag 5 april 2010 00:52 schreef santiagojwz het volgende:
*wacht op plaatje van je Somet/Samurai?* van je contest (met die dude van ander forum).
Jammer dat die andere zijn Flat Head al gewassen heeft..quote:Op maandag 5 april 2010 09:29 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
http://www.styleforum.net/showthread.php?t=158075&page=7
Ik heb hem gekocht bij Cultizm (cultizm.com). Ze hebben daar wel meerdere modellen, alleen even zien of je maat er tussen staat. Schijnt ook regelmatig sale te zijn en de klantenservice, al heb ik er geen gebruik van hoeven maken, schijnt zeer goed te zijn.quote:Op maandag 5 april 2010 01:27 schreef fespo het volgende:
waar heb je die gekocht M1stral?
ebay staat een beetje leeg
in de vriezer leggen ipv wassen... duhquote:Op maandag 5 april 2010 15:57 schreef DutchErrorist het volgende:
Er zijn hier echt domme mensenIk koop mijn STF ook altijd veel te lang
Perfecte fit ipv slobberige broek.... duhquote:Op maandag 5 april 2010 16:26 schreef vault_tec het volgende:
[..]
in de vriezer leggen ipv wassen... duh
Maar die foto hierboven is nog niet een perfecte fit neem ik aan?quote:Op maandag 5 april 2010 16:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Perfecte fit ipv slobberige broek.... duh
Ik vind het nooit echt mooie broeken. Al heb ik me nog nooit verdiept in levi's. Vriend van me heeft een 511 of 12? die is opzich wel ok.quote:
Bullshitquote:
Nee die broek is gewoon echt te grootquote:Op maandag 5 april 2010 16:57 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Maar die foto hierboven is nog niet een perfecte fit neem ik aan?
weet je überhaupt wel wat anti-fit inhoudt?quote:Op maandag 5 april 2010 17:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Bullshit![]()
Mijn broek zit beter dan de meeste broeken hier
quote:Anti-Fit is one of the defining features of the Levi's® 501® Jeans, and as such has been around since the 501® jean was born in 1890. It's a way of cutting the rise of the jean in a straight line (as opposed to curved) which gives the 501® jean its recognisable 'top block' (the section of the jean that goes from the waist to the crotch). It came about as a result of trying to maximise every inch of the denim fabric in the late 1890s and early 1900s, and also as a result of taking the original Levi's® Overall and cutting them down to a pair of jeans. Overalls aren't cut to follow the body but rather to 'hang' on it, and so the 501® jean has that same cut - the 'Anti-Fit' cut that doesn't follow your body shape. There are many benefits to anti-fit: Greater comfort, less wear on the seat, and of course, the ability to look good when worn 2 sizes too big!
quote:Op maandag 5 april 2010 18:03 schreef bbaadd het volgende:
weet je überhaupt wel wat anti-fit inhoudt?
[..]
quote:Op maandag 5 april 2010 18:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet bewerkte foto's
Briljante fit, jaaquote:Op maandag 5 april 2010 17:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn broek zit beter dan de meeste broeken hier
http://sewing.about.com/od/fabricsindex/ss/denimweights.htmquote:Question: How do they determine the weight?
Answer: The weight refers to how much a yard of fabric weighs. A yard of 14 oz. denim weighs 14oz.
+1quote:Op maandag 1 maart 2010 13:06 schreef don-diablo het volgende:
De Skulls van New0rder en APC van SpamNinja![]()
http://www.denhamthejeanm(...)-grade-slim-ltd.jsonquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:11 schreef Gibeon het volgende:
Heb gisteren bij de EBB18 in Groningen gave jeans gescoord, hier zijn de foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben er helemaal verliefd opSchijnt ook nog een Limited Edition te zijn, des de leuker dat een vriend van me precies dezelfde heeft gekocht.... Kijken welke het mooiste word
Why not? Oz is gewoon een maat om het gewicht aan te geven (en je mag er vanuit gaan dat een zwaarder gewicht gepaard gaat met een dikkere denim).quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:06 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
http://sewing.about.com/od/fabricsindex/ss/denimweights.htm
heel bevredigend is dit echter niet
Wel mooi, maar ik die darts vind ik echt lelijk.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:11 schreef Gibeon het volgende:
Heb gisteren bij de EBB18 in Groningen gave jeans gescoord, hier zijn de foto's:
[ afbeelding ]
Wordt nu ingekort, kan morgen wat pics maken met mn verse HTC desirequote:Op zondag 11 april 2010 13:04 schreef One_conundrum het volgende:
en waarom hebben wij daar geen foto's van gezien
Wat doet het ertoe met wat voor apparaat je foto's maaktquote:Op zondag 11 april 2010 13:09 schreef Tijntjes het volgende:
[..]
Wordt nu ingekort, kan morgen wat pics maken met mn verse HTC desire
Ja tuurlijk, in het begin stijf als karton maar das voornamelijk door stijfsel.quote:Op zondag 11 april 2010 13:18 schreef One_conundrum het volgende:
lekker warm zeker die 19oz... Kun je daar uberhaubt nog wat lekker in bewegen?
Nja, ik had voorheen geen camera. En laat me blij zijn met mn nieuwe aanwinst, johquote:Op zondag 11 april 2010 13:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat doet het ertoe met wat voor apparaat je foto's maakt
Woonachtig in Leeuwarden, maar ik ben vaak in de Randstad (Delft eo)quote:Op zondag 11 april 2010 12:28 schreef One_conundrum het volgende:
-wat voor merken draag je normaal?
-welke grote stad woon je (in de buurt van)?
Oeii, je bent een vrouwZoveel vrouwen komen hier niet dacht ik, maar miss dat de mannen nog enige tips hebben
Probeer een keer een Levi's of Diesel store. Daar hebben ze zeer veel verschillende modellen en pasvormen, vast wel een verkoopster die je dan kan helpen met het vinden van de goedequote:Op zondag 11 april 2010 12:23 schreef 11_Dreams het volgende:
Hopelijk ben ik hier op de juiste plek voor mijn vraag
Wie weet goeie jeanszaken waar ik me kan laten adviseren over de juiste broek die bij mijn lijf past? Ik heb het chronische afzakprobleem: de taille is vaak te wijd en bij de bovenbenen en kont zit ie dan juist goed. Heb gewoon maat 36/38 en mag niet klagen over mn figuur, maar broeken vinden die juist zitten is nog een hele klus!
Heb wel de tip gekregen om eens mannenbroeken uit te proberen, omdat die vaak wat smaller zijn rond de taille in verhouding tot de rest, maar heb verder geen idee!
Ik weet dat Replay voor vrouwen broeken heeft in die maten. Vriendinnetje van me heeft ook een lastige maat en die heeft in de Replay winkel 2 leuke broeken kunnen vinden. Misschien kun je er even kijken.quote:Op zondag 11 april 2010 12:23 schreef 11_Dreams het volgende:
Hopelijk ben ik hier op de juiste plek voor mijn vraag
Wie weet goeie jeanszaken waar ik me kan laten adviseren over de juiste broek die bij mijn lijf past? Ik heb het chronische afzakprobleem: de taille is vaak te wijd en bij de bovenbenen en kont zit ie dan juist goed. Heb gewoon maat 36/38 en mag niet klagen over mn figuur, maar broeken vinden die juist zitten is nog een hele klus!
Heb wel de tip gekregen om eens mannenbroeken uit te proberen, omdat die vaak wat smaller zijn rond de taille in verhouding tot de rest, maar heb verder geen idee!
Klinkt als mijn broekquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:08 schreef itay het volgende:
ok, wie helpt me aan de jeans die ik zoek:
- wassing is onbelangrijk
- enigzins slimfit, niet te strak, maar mag wel beetje vorm in zitten ipv 100% recht
- moet lekker zitten en niet low waist
- kontzakken moeten er tof uitzien
- niet boven de 100 euro
- algehele uitstraling: relaxt, leuk, cool without trying.
Levi's 501 STF maar de dingen die jij roept zijn nogal persoonlijk dus iedereen zal wel vinden dat zijn of haar favoriete broek aan die kenmerken tegemoet komtquote:
Die zullen vast ook heel goed zitten alleen is dat niet echt skinny?quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:30 schreef itay het volgende:
hm dat zie ik niet echt zitten, in bad ermee. Ïk zat idd al te kijken naar levis en dan met name de 511
quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:33 schreef itay het volgende:
lijkt mee te vallen, uitgaande van deze foto:
[ afbeelding ]
Dit is zo'n beetje de exacte slimheid die ik zoek.
ja ik hou wel van iets slobberig. Ik ga denk ik morgen maar even langs de levis winkel. Dank voor je tip! Nu lekker pittenquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Bij mij zit hij iets strakker, naja wat minder slobberig... Maar dat komt denk ik omdat mijn broek precies lang genoeg is...
Huldequote:Op zaterdag 10 april 2010 14:11 schreef Gibeon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben er helemaal verliefd opSchijnt ook nog een Limited Edition te zijn, des de leuker dat een vriend van me precies dezelfde heeft gekocht.... Kijken welke het mooiste word
Misschien is de nudie slim jim wat voor je?quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:33 schreef itay het volgende:
lijkt mee te vallen, uitgaande van deze foto:
[ afbeelding ]
Dit is zo'n beetje de exacte slimheid die ik zoek.
Gewoon in de H&M kijken.. Heb je voor 20e een skinny.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:11 schreef vault_tec het volgende:
Waar kan je goedkope zwarte skinny jeans in rotterdam/amsterdam vinden?
Ja.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:10 schreef DoimeN het volgende:
blablabla
Kan je een broek van 86cm naar >90cm uitlopen?
40quote:Op woensdag 21 april 2010 16:15 schreef Tijntjes het volgende:
Waar in de VS gaat ze naartoe? Anders levi's, 50 dollars voor stf 501, overal wel te krijgen!
Laat haar naar Blue In Green of SelfEdge gaan, daar vind ze vast wel wat voor jequote:
Ik denk niet dat je daar echt voor jeans moet zijn hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:55 schreef One_conundrum het volgende:
Mijn zusje gaat binnenkort naar de VS. Iemand nog tips voor een mooie Jeans die ze voor me op de kop kan tikken?
Bendorff heeft Nudies en opheffingsuitverkoop. 30% op alles. Cheap Monday zag ik her en der in kleine winkeltjes.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:16 schreef vault_tec het volgende:
Waar in a'dam kan ik toffe jeans halen?
Cheap monday/nudies (zo cheap mogelijk)![]()
Landelijk opheffingsuitverkoop?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Bendorff heeft Nudies en opheffingsuitverkoop. 30% op alles. Cheap Monday zag ik her en der in kleine winkeltjes.
Dat weet ik niet. Ben nooit in een andere vestiging geweest.quote:
iig bedankt, loop er zondag wel even langs.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ben nooit in een andere vestiging geweest.
Ik vroeg cheap, 120 euro noem ik niet cheap... 80 euro~ Sowieso alleen nog maten voor mensen met lange benen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:40 schreef One_conundrum het volgende:
Dan neem je toch een enkeltje H&M
Op het gebied van 501 STF's wel jaquote:Op woensdag 28 april 2010 18:34 schreef One_conundrum het volgende:
Dutch errorist is de Levis Expert
Ik ben rond de 1.80, inseam is 34 maar ik draag hem ook redelijk laag. verder is die gewassen op 40 gradenquote:Op woensdag 28 april 2010 17:57 schreef One_conundrum het volgende:
Mooi![]()
Hoe lang ben je? Dat vraag ik vooral omdat je behoorlijk stacks beneden hebt.
Hoe heb jem gewassen? gewoon op 30 en gaan?
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:34 schreef One_conundrum het volgende:
Dutch errorist is de Levis Expert
Raw maar sanforized. Krimpt dus nauwelijks, en als hij al krimpt loop je dat er vanzelf weer uit.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ga er van uit dat die LVC 505 raw is dus dan krimpt hij inderdaad een paar inches
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:52 schreef bbaadd het volgende:
Fietsen en je broek te laag gaat niet samen![]()
Heb de achterkant tot nu toe 2 keer moeten repareren
Ziet er goed uitquote:Op maandag 17 mei 2010 14:14 schreef DutchErrorist het volgende:
Even een kickje, dit is hoe mijn 501 er nu uit zien...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lengte valt niet zo op, omdat 'ie imo veel mooier valt dan bijvoorbeeld een Nudiequote:Op woensdag 28 april 2010 19:25 schreef One_conundrum het volgende:
Daarom, mooie broeken, APC maar die 34 standaard lengte is irritant
Mjaa, ik sta op het punt om mijn Nudie Organic Dry te wassen, denk ik...
Dan moet je op http://www.selfedge.com/shop kijken of bij http://blueingreensoho.com/quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:32 schreef DutchErrorist het volgende:
Is er ook selvage denim met een lengtemaat van 32-38? (ongewassen dan)
Klopt volgens sufu members komt de denim en de afwerking nog best wel in de buurt van Japanese brandsquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:39 schreef DutchErrorist het volgende:
Oeh die roydenim ziet er wel tof uit
En voor maar 150 dollarquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:43 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Klopt volgens sufu members komt de denim en de afwerking nog best wel in de buurt van Japanese brands
Ik zag het, ik moet nu wel zo'n broek kopenquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:23 schreef bokkepoot het volgende:
Dit is Roy
[ afbeelding ]
Check pagina 17/18
Daar staan wat van zijn apparaten en zijn werkplaats
http://www.superfuture.com/supertalk/showthread.php?t=202857&page=17
http://www.roydenim.com/videoquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik zag het, ik moet nu wel zo'n broek kopenZe zijn te tof.
Het is uiteindelijk een 33x36 geworden. Lengtemaat krimpt, na soaken, naar een ±32-33.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:48 schreef One_conundrum het volgende:
Wat voor maatgegevens heb je doorgegeven dan?
indeedquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:40 schreef One_conundrum het volgende:
hmm. Nou ik wacht met smart op de foto;s
Wel soaken..quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:46 schreef capibara het volgende:
Ben deze week op de retro tour gegaan. Ik heb een Levi's 501 Shrink-to-Fit gekocht in NY. Mijn maat is normaal W33 en L34. Vorig jaar heb ik een W34 en L34 gekocht, maar na het krimp- proces was hij te wijd en veel te kort. Dit keer dus een W33 en L38 gekocht. De pasvorm zit vast wel goed straks.
Heb een vraag. Normaal moet je er mee in een warm bad gaan zitten om hem te laten krimpen zoals ik dat vorig jaar heb gedaan. Dan hort ie helemaal op maat te zijn. Ik ken alleen bang dat als je een beetje sterke fading en contrast wil dat je hem dan beter zo lang mogelijk kan dragen voor je hem wast. Dan zit alle stijfsel er nog in en blijft hij lang heel stug. Dat doe ik met mijn Nudies in ieder geval en die zien er er inmiddels erg vet uit.
Nadeel is dat ik mijn pijpen tot die tijd dus moet omslaan.
Wel of niet soaken dus?
Wel soaken, 501STF hebben sowieso niet een hele sterke fading, ze faden gewoon heel rustig. Het duurt ook best lang.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:46 schreef capibara het volgende:
Ben deze week op de retro tour gegaan. Ik heb een Levi's 501 Shrink-to-Fit gekocht in NY. Mijn maat is normaal W33 en L34. Vorig jaar heb ik een W34 en L34 gekocht, maar na het krimp- proces was hij te wijd en veel te kort. Dit keer dus een W33 en L38 gekocht. De pasvorm zit vast wel goed straks.
Heb een vraag. Normaal moet je er mee in een warm bad gaan zitten om hem te laten krimpen zoals ik dat vorig jaar heb gedaan. Dan hort ie helemaal op maat te zijn. Ik ken alleen bang dat als je een beetje sterke fading en contrast wil dat je hem dan beter zo lang mogelijk kan dragen voor je hem wast. Dan zit alle stijfsel er nog in en blijft hij lang heel stug. Dat doe ik met mijn Nudies in ieder geval en die zien er er inmiddels erg vet uit.
Nadeel is dat ik mijn pijpen tot die tijd dus moet omslaan.
Wel of niet soaken dus?
Ralphs heten tegenwoordig Alf en die zijn volop te krijgen.precies hetzelfde model, maar een bedrijf had nudie aangekkaagd wegens inbreuk op copywright op de naam Ralphquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:00 schreef b4kl4p het volgende:
Dag mensen,
Ben opzoek naar een broek zoals de regular ralph van Nudie, maar deze is uit de collectie genomen.
Nu heb ik een soortgelijke maar deze zit wel net wat te strak vind ik, het ziet er niet wortelig uit nog maar ietsje losser mag het wel. Iemand een idee wat ik kan aanschaffen?
Dank!
H&M 20equote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:17 schreef stef040 het volgende:
Weet iemand nog wat goedkopere skinny/slim fit jeans? (+ winkel)
Want als het toch richting de 100 euro gaat koop ik net zo goed een thin finn.
50 euro, cheap monday. Funkie house, rotterdam en den haag.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:17 schreef stef040 het volgende:
Weet iemand nog wat goedkopere skinny/slim fit jeans? (+ winkel)
Want als het toch richting de 100 euro gaat koop ik net zo goed een thin finn.
Die ziet er echt anders uit dan mijn petite standard, vooral aan de achterkant. Ik draag 'm nu ook zo'n 6 maand (non-stop eigenlijk), maar ik heb 'm enkel 1 keer gesoakt.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:33 schreef bbaadd het volgende:
Laatst mn APC NS gewassen:
Voor het wassen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na het wassen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 501 ziet er geweldig uit. Hoeveel dagen dragen zit daarin? Heb net dezelfde aangeschaft namelijk maar heb niet zo'n geduld. Mijn nudie is nu drie jaar oud en is prachtig, maar om nu weer zo lang te wachten......quote:Op maandag 17 mei 2010 14:14 schreef DutchErrorist het volgende:
Even een kickje, dit is hoe mijn 501 er nu uit zien...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik lees op zijn website dat Roy er (iig tijdelijk) mee gaat kappen omdat hij nieuwe dingen wil proberen. Je hebt nog tot 24 juni de tijd om een broek te bestellen, daarna is het basta!quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:23 schreef bokkepoot het volgende:
Dit is Roy
[ afbeelding ]
Check pagina 17/18
Daar staan wat van zijn apparaten en zijn werkplaats
http://www.superfuture.com/supertalk/showthread.php?t=202857&page=17
Vanaf september vorig jaar dus.... 9 maanden, en toen hij 6 maanden oud was heb ik hem 1 keer met de hand gewassenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:19 schreef capibara het volgende:
[..]
Die 501 ziet er geweldig uit. Hoeveel dagen dragen zit daarin? Heb net dezelfde aangeschaft namelijk maar heb niet zo'n geduld. Mijn nudie is nu drie jaar oud en is prachtig, maar om nu weer zo lang te wachten......
En hoe vaak heb je hem dan gedragen per week?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Vanaf september vorig jaar dus.... 9 maanden, en toen hij 6 maanden oud was heb ik hem 1 keer met de hand gewassen
Elke dagquote:Op zondag 20 juni 2010 02:24 schreef capibara het volgende:
[..]
En hoe vaak heb je hem dan gedragen per week?
Hier wat pics van de start van mijn project (samen met mijn vertrouwde Nudie RRDG):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kiekje van die broek??quote:Op zondag 20 juni 2010 10:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Elke dagMaar nu heb ik een STF uit '96 die draag ik nu
Je kunt hem het beste aandoen als je hem 'soaked'. Dat is wel een beetje een rare ervaring, omdat dat een vrij onnatuurlijke handeling is. Ik heb wel eens meer in mijn spijkerbroek gezwonnen, maar dat was nooit vrijwillig ;-)quote:Op zondag 20 juni 2010 13:31 schreef CAP. het volgende:
Van iemand die op reis was in de VS heb ik een Levi's 501 shrink-to-fit gekregen. Middel een maat te groot, lengte de juiste, maar de lengte is veel te groot dus voor het krimpen is dat geen probleem.
Zojuist ff gegoogled, sommigen zeggen dat ik hem gewoon in een warm bad moet gooien, sommigen zeggen dat ik hem aan moet trekken in een warm bad. Wat raden jullie jeanskenners mij aan? Wat geeft het beste resultaat en wat zijn de ervaringen?
Ik spring er altijd mee in een warm bad, blijf er een half uur in zitten en loop er dan mee rond tot hij droog isquote:Op zondag 20 juni 2010 13:31 schreef CAP. het volgende:
Van iemand die op reis was in de VS heb ik een Levi's 501 shrink-to-fit gekregen. Middel een maat te groot, lengte de juiste, maar de lengte is veel te groot dus voor het krimpen is dat geen probleem.
Zojuist ff gegoogled, sommigen zeggen dat ik hem gewoon in een warm bad moet gooien, sommigen zeggen dat ik hem aan moet trekken in een warm bad. Wat raden jullie jeanskenners mij aan? Wat geeft het beste resultaat en wat zijn de ervaringen?
Mmm heb ik nu niet, maar het is haast hetzelfde als een normale stf hoorquote:
Ja hij krimpt vanzelf in bad, dan even laten uitdruppen want hij kan lekken, en dan rondlopen op slipper oid.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:19 schreef CAP. het volgende:
Oké, ga ik dat proberenMoet ik de broek aantrekken zoals ik normaal broeken draag?
gewoon zelf doenquote:Op maandag 21 juni 2010 00:28 schreef Cpt. het volgende:
Goede kleermaker in Rotterdam om een aankomende crotch rip in m'n 1967 505 te laten repareren?
quote:Op zondag 4 april 2010 11:39 schreef One_conundrum het volgende:
Een diesel Lemmen uit 2005
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een Diesel Revick uit 2006 (eerst buitenkant, dan binnenkant)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Belangrijk is ook dat je de lapjes voorstikt, zeg maar, zodat ze niet afrafelen. Tenminste, mijn moeder zegt altijd dat ik dat eerst moet doen
Die eerste ben ik echt uitgescheurd toen ik op de fiets wilde stappen en mijn been eroverheen zwiepte, hij zat namelijk best wel laag. Nu zit daar een lapje onder van een nog oudere Diesel
Bij die 2e is het vooral preventief omdat ik toch al bezig was, net als die ene bij de eerste...
Succes
bronquote:Levi's premium shop in Antwerpen
Eind augustus opent Levi's een concept store in Antwerpen, speciaal voor de nieuwe premium lijnen Levi's Vintage Clothing en Made & Crafted. Beide collecties worden ontwikkeld vanuit de speciale devisie Levi's XX die in Amsterdam gevestigd is. Volgens marketing manager Arturo Carrero is Antwerpen echter de ideale plaats voor deze nieuwe winkel. Inclusief Antwerpen zijn er straks vijf zelfstandige winkels voor deze lijnen, de andere vier zijn te vinden in Londen, Parijs, Milaan en Tokio.
Levi's XX werd een jaar geleden opgericht om de premium lijn Levi's Vintage Clothing opnieuw in de markt te zetten en Made & Crafted te creëren. Beide collecties worden deze zomer gepresenteerd op de vakbeurzen Pitti Uomo en Bread & Butter.
Dat ga ik dan zeker checken als ik weer in Antwerpen ben.quote:
Precinct 5 heeft ze ook nog geloof ikquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:57 schreef Cpt. het volgende:
Bij welke winkels in Nederland wordt APC verkocht?
Die hebben geen eigen site volgens mij. eu.levi.com kun je kijken, niet alles hebben ze ook in Amsterdam, maar het meeste wel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:14 schreef Athlon64x het volgende:
Wie weet die site van Levi store in Amsterdam?
Very nice work in progressquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Een trap van 33 dagen
Ik draag mijn broek nu 11 maanden non-stop en nog nergens zit een gat behalve bij de zakken achter waar mijn portemonnee zit..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Hij is zo vies omdat ik nu elke dag op een camping werk... Gaat binnenkort wel weer in de was)
Klopt, echt heel degelijk spul!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:08 schreef Dalliance het volgende:
Mooie dry Slim Jim van Nudie opgepikt. Blijft echt prima denim.
Jij hebt toch een dry black?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:51 schreef stef040 het volgende:
[..]
Klopt, echt heel degelijk spul!
Heb mijn dry nu bijna 2 maanden aan elke dag.
heb nu bijna 2 jaar APC new standards en zoek iets nieuws. ruim een jaar gedragen. helaas niet het resultaat dat ik gehoopt had.quote:
Naja voor 40 euro kan je het proberen...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:16 schreef fespo het volgende:
[..]
heb nu bijna 2 jaar APC new standards en zoek iets nieuws. waarvan ruim een jaar gedragen. helaas iet het resultaat dat ik gehoopt had.
ik zal binnenkort eens foto's maken.
ben aan het twijfelen tussen 501's, APC rescue, Dior 19/21cm of misschien toch weer NS een maatje kleiner omdat deze toch wel te groot is geworden. (al valt het de laatste tijd mee omdat ik zwaarder ben dan 2 jaar terug)
Graag pic's. Het ligt in de planning om komende zaterdag een APC NS te kopen. Dior's zijn ook mooi, maar fucking duur!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:16 schreef fespo het volgende:
[..]
heb nu bijna 2 jaar APC new standards en zoek iets nieuws. ruim een jaar gedragen. helaas niet het resultaat dat ik gehoopt had.
ben aan het twijfelen tussen 501's, APC rescue, Dior 19/21cm of misschien toch weer NS een maatje kleiner omdat deze toch wel te groot is geworden. (al valt het de laatste tijd mee omdat ik zwaarder ben dan 2 jaar terug)
Ben benieuwd naar de foto's en waarom je vindt dat je er niet het verwachte resultaat uit hebt gehaald.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:16 schreef fespo het volgende:
[..]
heb nu bijna 2 jaar APC new standards en zoek iets nieuws. ruim een jaar gedragen. helaas niet het resultaat dat ik gehoopt had.
En daar gaan we weerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:09 schreef Dopeness het volgende:
Lekker fris zijn jullie die al maanden 1 en de zelfde broek dragen..
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:09 schreef Dopeness het volgende:
vriezer, wolla.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:09 schreef Dopeness het volgende:
Gewoon bij Precinct 5 halen, daar zijn ze 125 geloof ikquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:09 schreef One_conundrum het volgende:
18 euro shipping maakt 143 euro voor mijn APC NS. Fuckkk...
Wat kost zo'n ding bij 290sq meter enzo?
Hoe heb je de maat bepaald? Veel met uitrekken rekening gehouden?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:41 schreef MiguelSavantos het volgende:
Heb van mij voor de zomer gehaald, NS voor 125.
Niet erin poepenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:30 schreef turnazz het volgende:
fokkers, het is toch goed om je broek zo weinig mogelijk te wassen.. hebben jullie tips voor dat je broek niet gaat stinken.. hoe pakken jullie dat aan?
Meenemen de douche in, soort van semi-stomen. Of echt naar de stomerij brengen. Buiten hangen als 't mooi weer is, lekker laten uitwaaien. Niet al teveel drank overheen laten vallen et cetera.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:30 schreef turnazz het volgende:
fokkers, het is toch goed om je broek zo weinig mogelijk te wassen.. hebben jullie tips voor dat je broek niet gaat stinken.. hoe pakken jullie dat aan?
In de vriezer klopt idd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:39 schreef turnazz het volgende:
ik hoorde ook verhalen over in de vriezer of koelkast leggen. hoe zit het daar mee? of is dat voor iets anders bestemd?
Winkels in Midden- en West-Nederland zijn prima. De grote steden dus ook, en ik denk dat daar het meeste aanbod is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:28 schreef One_conundrum het volgende:
Als jij een woonplaats / winkelplaats geeft is de kans aanwezig dat wij je in die stad naar een goeie winkel sturen.
Willekeurig merken opnoemen heb je denk ik niets aan? of wil je dat wel?
Diesel Viker 88z? Diesel Poaik 88z? Diesel heeft een hoop modellen en o.a. wassing 88z is 1 egale kleur blauw, en niet faal. Levi's online shop al bekeken voor het aanbod? (ruimer aanbod dan in de winkel soms) eu.levi.comquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:56 schreef OldJeller het volgende:
Users van LIF,
Ik dacht, laat ik eens gek doen en ook eens jeans kopen voor gebruik in het weekend bv. Ben dus redelijk onbekend met wat er allemaal te verkrijgen is op het gebied van jeans.
Een aantal winkels afgelopen, maar tot mijn verbazing waren vele jeans faal of zaten er gaten in. Mode blijkbaar.
Ik zoek niet fale, casual jeans. Gewoon één kleur dus en niet baggy, maar slank (maar niet dat het als een legging eruit ziet en ik draag mijn broeken niet laag). Levi's had wel iets, maar was schaars.
Hebben jullie jeans-fanaten tips voor mij qua winkels of eventueel merken (om merken geef ik niets, het gaat om comfort, esthetiek en kwaliteit) die waarschijnlijk wel bij mij in de smaak vallen?
misschien is Nudies wel iets voor jou..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:56 schreef OldJeller het volgende:
Users van LIF,
Ik dacht, laat ik eens gek doen en ook eens jeans kopen voor gebruik in het weekend bv. Ben dus redelijk onbekend met wat er allemaal te verkrijgen is op het gebied van jeans.
Een aantal winkels afgelopen, maar tot mijn verbazing waren vele jeans faal of zaten er gaten in. Mode blijkbaar.
Ik zoek niet fale, casual jeans. Gewoon één kleur dus en niet baggy, maar slank (maar niet dat het als een legging eruit ziet en ik draag mijn broeken niet laag). Levi's had wel iets, maar was schaars.
Hebben jullie jeans-fanaten tips voor mij qua winkels of eventueel merken (om merken geef ik niets, het gaat om comfort, esthetiek en kwaliteit) die waarschijnlijk wel bij mij in de smaak vallen?
Ik weet dat dit raar klinkt, en waarschijnlijk is dit ook niet helemaal wat je zoekt (of wilt) maar een gesoakedte (?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:56 schreef OldJeller het volgende:
Users van LIF,
Ik wil best APC proberen alleen jammer dat er geen winkel hier in de regio is die het verkoopt. Weet niet hoe de broek zit en hoe het model is. Wil online de gok niet nemen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:10 schreef Mylene het volgende:
Nudie Jeans is een overgewaardeerd merk.
Ga dan voor APC jeans, te koop bij de volgende winkels.
AMSTERDAM
MARGRIET NANNINGS (MEN, MAGASIN GENERAL)
Prinsenstraat 8 - 1015 DC Amsterdam
SKY (WOMEN)
Herengracht 228 - 1016 BT Amsterdam
290SQM2 (MEN, WOMEN, MAGASIN GENERAL)
Houtkpersdwarsstrat 3 1011 NK
PRECINCT 5 (MAGASIN GENERAL)
Singel 459 - 1012WP Amsterdam
ARNHEM
FRISCO STORE (MAGASIN GENERAL)
Rijnstraat 10 6811 EV Arnhem
MAASTRICHT
MUCHACHAS (WOMEN)
Heggenstraat 16 - 6211 GW Maastricht
TRADERS POP (MEN, MAGASIN GENERAL)
Heggenstraat 16 - 6211 GW Maastricht
UTRECHT
CRIS MANNEN (MEN, MAGASIN GENERAL)
Mariaplaats 3A 3511LH Utrecht
ZOLA MANOLA (WOMEN)
Mariaplaats 2 3511LH Utrecht
Klopt, maar dat ligt niet aan Nudie, maar aan het nederlandse mannelijk volk dat zo'n merk meteen tot God kroont en dan verbaasd kijkt als na een jaar dragen er scheuren in je kruis ontstaan. Het zijn gewoon fijne, simpele spijkerbroeken die enigzins overpriced zijn in vergelijking met bijv Levi of Lee. Volgende broek misschien ook maar een APC proberen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:10 schreef Mylene het volgende:
Nudie Jeans is een overgewaardeerd merk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |