Stiksel zijn veel te nadrukkelijk aanwezig. En die kontzakkenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:03 schreef apenkutkop het volgende:
True Religion![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die zijn juist vet. daarbij is true religion voor mensen met geld. alle hollywood sterren dragen het ookquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:14 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
die zijn juist vet. daarbij is true religion voor mensen met geld. alle hollywood sterren dragen het ook
Al draagt een aap een gouden ring...quote:Op zondag 10 januari 2010 16:14 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
die zijn juist vet. daarbij is true religion voor mensen met geld. alle hollywood sterren dragen het ook
dat ding lijkt me ook wel mooi jaquote:Op zondag 10 januari 2010 16:18 schreef One_conundrum het volgende:
Die broek van bbaadd is vele malen mooier...
whateverquote:Op zondag 10 januari 2010 16:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring...
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:14 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
wow toffe skulls, als ik klaar ben met mn apc's ga ik ook een 5010 halenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:36 schreef New0rder het volgende:
True Religion is overpriced en kut.
Positieve inbreng: (oude) foto van mijn Skulls na anderhalf jaar dragen:
[ afbeelding ]
Nieuw: http://www.selfedge.com/shop/images/skull5010/skull5010_1.jpg
een van de lelijkste broeken qua model, lelijkste stiksel en beroerste materiaal.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:03 schreef apenkutkop het volgende:
True Religion![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, dan moet het wel mooi zijn iddquote:Op zondag 10 januari 2010 16:14 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
daarbij is true religion voor mensen met geld. alle hollywood sterren dragen het ook
De broek? Heb 'm vorige week binnen gekregen dus denk 't wel...quote:
twee nog welquote:Op maandag 11 januari 2010 20:59 schreef M1stral het volgende:
Mooie Edwin's... Heb echter al even genoeg te doen met die twee Somet's van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |