Het is uiteindelijk een 33x36 geworden. Lengtemaat krimpt, na soaken, naar een ±32-33.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:48 schreef One_conundrum het volgende:
Wat voor maatgegevens heb je doorgegeven dan?
indeedquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:40 schreef One_conundrum het volgende:
hmm. Nou ik wacht met smart op de foto;s
Wel soaken..quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:46 schreef capibara het volgende:
Ben deze week op de retro tour gegaan. Ik heb een Levi's 501 Shrink-to-Fit gekocht in NY. Mijn maat is normaal W33 en L34. Vorig jaar heb ik een W34 en L34 gekocht, maar na het krimp- proces was hij te wijd en veel te kort. Dit keer dus een W33 en L38 gekocht. De pasvorm zit vast wel goed straks.
Heb een vraag. Normaal moet je er mee in een warm bad gaan zitten om hem te laten krimpen zoals ik dat vorig jaar heb gedaan. Dan hort ie helemaal op maat te zijn. Ik ken alleen bang dat als je een beetje sterke fading en contrast wil dat je hem dan beter zo lang mogelijk kan dragen voor je hem wast. Dan zit alle stijfsel er nog in en blijft hij lang heel stug. Dat doe ik met mijn Nudies in ieder geval en die zien er er inmiddels erg vet uit.
Nadeel is dat ik mijn pijpen tot die tijd dus moet omslaan.
Wel of niet soaken dus?
Wel soaken, 501STF hebben sowieso niet een hele sterke fading, ze faden gewoon heel rustig. Het duurt ook best lang.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:46 schreef capibara het volgende:
Ben deze week op de retro tour gegaan. Ik heb een Levi's 501 Shrink-to-Fit gekocht in NY. Mijn maat is normaal W33 en L34. Vorig jaar heb ik een W34 en L34 gekocht, maar na het krimp- proces was hij te wijd en veel te kort. Dit keer dus een W33 en L38 gekocht. De pasvorm zit vast wel goed straks.
Heb een vraag. Normaal moet je er mee in een warm bad gaan zitten om hem te laten krimpen zoals ik dat vorig jaar heb gedaan. Dan hort ie helemaal op maat te zijn. Ik ken alleen bang dat als je een beetje sterke fading en contrast wil dat je hem dan beter zo lang mogelijk kan dragen voor je hem wast. Dan zit alle stijfsel er nog in en blijft hij lang heel stug. Dat doe ik met mijn Nudies in ieder geval en die zien er er inmiddels erg vet uit.
Nadeel is dat ik mijn pijpen tot die tijd dus moet omslaan.
Wel of niet soaken dus?
Ralphs heten tegenwoordig Alf en die zijn volop te krijgen.precies hetzelfde model, maar een bedrijf had nudie aangekkaagd wegens inbreuk op copywright op de naam Ralphquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:00 schreef b4kl4p het volgende:
Dag mensen,
Ben opzoek naar een broek zoals de regular ralph van Nudie, maar deze is uit de collectie genomen.
Nu heb ik een soortgelijke maar deze zit wel net wat te strak vind ik, het ziet er niet wortelig uit nog maar ietsje losser mag het wel. Iemand een idee wat ik kan aanschaffen?
Dank!
H&M 20equote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:17 schreef stef040 het volgende:
Weet iemand nog wat goedkopere skinny/slim fit jeans? (+ winkel)
Want als het toch richting de 100 euro gaat koop ik net zo goed een thin finn.
50 euro, cheap monday. Funkie house, rotterdam en den haag.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:17 schreef stef040 het volgende:
Weet iemand nog wat goedkopere skinny/slim fit jeans? (+ winkel)
Want als het toch richting de 100 euro gaat koop ik net zo goed een thin finn.
Die ziet er echt anders uit dan mijn petite standard, vooral aan de achterkant. Ik draag 'm nu ook zo'n 6 maand (non-stop eigenlijk), maar ik heb 'm enkel 1 keer gesoakt.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:33 schreef bbaadd het volgende:
Laatst mn APC NS gewassen:
Voor het wassen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na het wassen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 501 ziet er geweldig uit. Hoeveel dagen dragen zit daarin? Heb net dezelfde aangeschaft namelijk maar heb niet zo'n geduld. Mijn nudie is nu drie jaar oud en is prachtig, maar om nu weer zo lang te wachten......quote:Op maandag 17 mei 2010 14:14 schreef DutchErrorist het volgende:
Even een kickje, dit is hoe mijn 501 er nu uit zien...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik lees op zijn website dat Roy er (iig tijdelijk) mee gaat kappen omdat hij nieuwe dingen wil proberen. Je hebt nog tot 24 juni de tijd om een broek te bestellen, daarna is het basta!quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:23 schreef bokkepoot het volgende:
Dit is Roy
[ afbeelding ]
Check pagina 17/18
Daar staan wat van zijn apparaten en zijn werkplaats
http://www.superfuture.com/supertalk/showthread.php?t=202857&page=17
Vanaf september vorig jaar dus.... 9 maanden, en toen hij 6 maanden oud was heb ik hem 1 keer met de hand gewassenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:19 schreef capibara het volgende:
[..]
Die 501 ziet er geweldig uit. Hoeveel dagen dragen zit daarin? Heb net dezelfde aangeschaft namelijk maar heb niet zo'n geduld. Mijn nudie is nu drie jaar oud en is prachtig, maar om nu weer zo lang te wachten......
En hoe vaak heb je hem dan gedragen per week?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Vanaf september vorig jaar dus.... 9 maanden, en toen hij 6 maanden oud was heb ik hem 1 keer met de hand gewassen
Elke dagquote:Op zondag 20 juni 2010 02:24 schreef capibara het volgende:
[..]
En hoe vaak heb je hem dan gedragen per week?
Hier wat pics van de start van mijn project (samen met mijn vertrouwde Nudie RRDG):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |