Fotoooo'squote:Op maandag 29 maart 2010 22:23 schreef Blaxje het volgende:
Drie weken terug in de A.P.C. store in Antwerpen mijn eerste NS gescoord. Bevalt erg goed tot nu toe, begint rustig te faden.
Net ene korte broek van gekocht. vintage blauw. erg vette kleur voor de zomer.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:06 schreef Athlon64x het volgende:
Iemand ervaring met Esprit spijkerbroeken?
Ik bedoel kwa kwaliteitquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:24 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Net ene korte broek van gekocht. vintage blauw. erg vette kleur voor de zomer.
Ik heb heel lang geleden eens een esprit spijkerbroek gekocht. Is me ondertussen wat te klein geworden maar de kwaliteit is altijd goed gebleven.(ik had wel eentje zonder zo'n strech gedoe, dat vind ik altijd kut omdat het uitlubbert ofzo)quote:
Van de week dan maar even aan de slag met een naai machinequote:Op zaterdag 3 april 2010 14:50 schreef One_conundrum het volgende:
lap spijkerstof erachter en dan lekker zigzaggen. Ik doe het nooit zo netjes, maar het laat nooit weer los.
Je kunt het ook laten doen natuurlijk
MIsschien kan ik morgen bij daglicht wel wat mooie foto's makenquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:53 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Van de week dan maar even aan de slag met een naai machine
zou tof zijnquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:24 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
MIsschien kan ik morgen bij daglicht wel wat mooie foto's maken
http://www.hugoboss-store.nl/Orange25/50177587,nl_NL,pd.html?color=402&size=3132&cgid=Menswear-Clothing-Jeansquote:Op maandag 29 maart 2010 22:10 schreef ik.ben.hier het volgende:
Iemand wat merk suggesties betreft een straight spijkerbroek?
Liefst beetje effen (donker) blauw.. Is gewoon voor werk, onder een overhemd. Draag zelf meestal Nudie of Diesel, alleen mijn spijkerbroeken beginnen bij mijn kruis gaten te vertonen
Ga waarschijnlijk wel weer Nudie kopen, zitten gewoon fijn, maar dacht vraag eens wat suggesties
quote:Op zondag 4 april 2010 11:39 schreef One_conundrum het volgende:
Een diesel Lemmen uit 2005
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een Diesel Revick uit 2006 (eerst buitenkant, dan binnenkant)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Belangrijk is ook dat je de lapjes voorstikt, zeg maar, zodat ze niet afrafelen. Tenminste, mijn moeder zegt altijd dat ik dat eerst moet doen
Die eerste ben ik echt uitgescheurd toen ik op de fiets wilde stappen en mijn been eroverheen zwiepte, hij zat namelijk best wel laag. Nu zit daar een lapje onder van een nog oudere Diesel
Bij die 2e is het vooral preventief omdat ik toch al bezig was, net als die ene bij de eerste...
Succes
Gaaf, alleen is ie wel erg lang.quote:Op zondag 4 april 2010 22:13 schreef M1stral het volgende:
Van de week mijn LVC '47 501 ontvangen, hier wat pics... Zijn er overigens nogal wat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zat nog een briefje bij, helaas niet handgeschreven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Highlight uit de brief betreffende de details van het broekje.
[ afbeelding ]
And last but not least, de pre-soak fit pics... Heb vandaag de broek een goede hotsoak gegeven en de broek is momenteel nog aan het drogen.
[ afbeelding ]
Waarom zo lang?quote:Op zondag 4 april 2010 22:13 schreef M1stral het volgende:
Van de week mijn LVC '47 501 ontvangen, hier wat pics... Zijn er overigens nogal wat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zat nog een briefje bij, helaas niet handgeschreven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Highlight uit de brief betreffende de details van het broekje.
[ afbeelding ]
And last but not least, de pre-soak fit pics... Heb vandaag de broek een goede hotsoak gegeven en de broek is momenteel nog aan het drogen.
[ afbeelding ]
True that.quote:Op zondag 4 april 2010 22:26 schreef M1stral het volgende:
Omdat hij nogal wil krimpen nadat ie aanraking is gekomen met water.... En de tag geeft aan dat dat tot de tiende wasbeurt wel het geval kan zijn. Beter iets teveel lengte en dan cuffen o.i.d. dan straks een tekorte inseam. Hemmen/inkorten kan altijd nog.
zal die echt 10 cm gaan krimpen en je jeans wassenquote:Op zondag 4 april 2010 22:26 schreef M1stral het volgende:
Omdat hij nogal wil krimpen nadat ie aanraking is gekomen met water.... En de tag geeft aan dat dat tot de tiende wasbeurt wel het geval kan zijn. Beter iets teveel lengte en dan cuffen o.i.d. dan straks een tekorte inseam. Hemmen/inkorten kan altijd nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |