vaak ook nieuw op ebay te vinden voor 60 euro ofzoquote:
quote:Rotterdam
Mostert & Van Leeuwen (Men, Magasin General)
Van Oldenbarneveltstraat 129
Niet meer dus.quote:Beste Cpt.,
Wij verkopen geen A.P.C meer in onze winkel, wel hebben we practige jeans van Marc Jacons, Neill Barret en Costume National.
Vriendelijke groet,
Sander van Leeuwen
Dat is handig. Kan ik daar gaan kijken als ik deze maand weer wil shoppen in Amsterdamquote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:48 schreef Mylene het volgende:
Nederlandse verkooppunten A.P.C. jeans
Amsterdam:
Margriet Nannings (Men, Magasin General)
Prinsenstraat 8
Sky 9 (Woman)
Herengracht 22
Rock Paper (Madras)
Oude Leliestraat 10
290SQM2 (Men, Woman, Magasin General)
Houtkpersdwarsstrat 3
Maastricht
Muchachas (Woman, Magasin General)
Heggenstraat 16
Rotterdam
Mostert & Van Leeuwen (Men, Magasin General)
Van Oldenbarneveltstraat 129
Verder zit er in Antwerpen aan de Lombardenvest een A.P.C. winkel, zie verder hier.
Even offtopic. Ik heb daar vroeger deze draagbare platenspeler van Columbia gekocht. Echt iedereen die bij ons op bezoek komt vraagt waar ik dat ding heb gekocht. Bij A.P.C. dus en waar ze van dit soort dingen verkopen.
[ afbeelding ]
Thanksquote:
100 Euro echt belachelijk die dingen kosten in Amerika minsten de helftquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:36 schreef Haroldinho het volgende:
Wat kost een gemiddelde jeans van Lee eigenlijk in Nederland in een willekeurige modezaak?
Als je Levi's in de VS koopt koop je dan ook wel de budgetversie met standaard (lelijke) wassingen.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:25 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
100 Euro echt belachelijk die dingen kosten in Amerika minsten de helftzelfde geldt voor Levi's.
Dat hangt er sowieso van af waar je bent. Ik was in de Levi's store in NYC en die had ook broeken die alles behalve standaard waren.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je Levi's in de VS koopt koop je dan ook wel de budgetversie met standaard (lelijke) wassingen.
Ja ik ook, maar de niet-standaard broeken aldaar waren ook al gauw tussen de $50 en $80. Wel goedkoper dan hier, maar ook weer niet zoveel goedkoper.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat hangt er sowieso van af waar je bent. Ik was in de Levi's store in NYC en die had ook broeken die alles behalve standaard waren.
Dat klopt. De echt goedkope Levi's zien er dan ook niet uitquote:Op maandag 29 maart 2010 23:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar de niet-standaard broeken aldaar waren ook al gauw tussen de $50 en $80. Wel goedkoper dan hier, maar ook weer niet zoveel goedkoper.
Welke versie bedoel je ? Maar als je de duurdere versies koopt zijn ze daar ook stukken goedkoperquote:Op maandag 29 maart 2010 23:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je Levi's in de VS koopt koop je dan ook wel de budgetversie met standaard (lelijke) wassingen.
Onzinquote:Op maandag 29 maart 2010 23:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
40 dollar voor mijn STF, en ja die ziet er wel uitquote:Op maandag 29 maart 2010 23:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat klopt. De echt goedkope Levi's zien er dan ook niet uitIk had een lichtgrijze 511 van dun denim gescoord voor 60 dollar. Dat zijn zeker leuke prijzen.
Foto's ! ik wil ook een APCquote:Op maandag 29 maart 2010 22:23 schreef Blaxje het volgende:
Drie weken terug in de A.P.C. store in Antwerpen mijn eerste NS gescoord. Bevalt erg goed tot nu toe, begint rustig te faden.
Ik heb er zowaar 1, niets mis mee verder, draag hem alleen nooit meer.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:06 schreef Athlon64x het volgende:
Iemand ervaring met Esprit spijkerbroeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |