Lekker betrouwbaar advies geef je danquote:Op maandag 8 februari 2010 16:42 schreef unioz het volgende:
hoop het niet voor je(zelf nooit gedaan)
ik zal ns kijken, maar die van mij zijn aan de binnenkant ook niet echt bijzonder mooi hoor....quote:Op zondag 7 februari 2010 21:42 schreef M1stral het volgende:
[..]
Zou je misschien een plaatje willen posten? Ik weet dat het bij mijn BB's niet zo mooi gedaan is... En dan bedoel ik vooral de binnenkant.
Ik ken Gabba wel, al is kan ik er niet duidelijk een beeld van vormen. Ik weet wel dat het verkocht word bij Outfitz, zo'n hippe kledingzaak. Iemand die ik ken had er eens een overhemd van gekocht, was wel netjes, maar kan niks zeggen over kwaliteit van constructie of stoffen.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:39 schreef MaartenGrendel het volgende:
Van het weekend 2 nieuwe jeans gekocht, Gabba en Take Two.
Iemand die meer weet over deze merken, want ik kende ze eigenlijk nog niet?
Zijn in ieder geval allebei fijne broeken, lekker wijde pijp en voelen kwalitatief hoogwaardig aan.
[ afbeelding ]
(Deze is dus van Gabba; model 'Justin')
En Levi's A.P.C. de baas..quote:Op zondag 7 februari 2010 21:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het is gewoon heel simpel. De kwaliteit van A.P.C. is stukken beter. Je krijgt meer waar voor je geld.
A.P.C. is Nudie gewoon de baas.
Nudie is een overprijst en overgewaardeerd merk.
Luister baasquote:Op maandag 15 februari 2010 10:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En Levi's A.P.C. de baas..
Ze zijn allebei overpriced![]()
Mijn Levi's 501 STF zijn bijna klaar voor de eerste was![]()
is wel erg vroeg, zo lang heb je ze toch nog niet?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:06 schreef M1stral het volgende:
Net mijn 008's maar in de was gegooid. Ben benieuwd...
Veel Levi's wordt wel snel kut als je het vaak wast idd.. En Blue Blood is gewoon zooo overrated.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
Luister baas.
Daar ben ik het niet mee eens. De kwaliteit van Levi's is sterk afhankelijk van waar ze worden gemaakt. A.P.C. denim blijft in tegenstelling tot die van Levi's redelijk mooi na een paar keer wassen.
Jeans is vaak overpriced met als dieptepunt merken zoals Blue Blood waar je meer voor het merk betaalt dan daadwerkelijk kwaliteit. Absolute dieptepunt zijn jeans van zo'n truthola als Victoria Beckham.
Dat heeft het bedrijf geweten ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Veel Levi's wordt wel snel kut als je het vaak wast idd.. En Blue Blood is gewoon zooo overrated.
Ik wed dat ik 3 Levi's broeken kan kopen voor 1 APC. Levi's zijn jeans zoals jeans bedoeld zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
Luister baas.
Daar ben ik het niet mee eens. De kwaliteit van Levi's is sterk afhankelijk van waar ze worden gemaakt. A.P.C. denim blijft in tegenstelling tot die van Levi's redelijk mooi na een paar keer wassen.
Jeans is vaak overpriced met als dieptepunt merken zoals Blue Blood waar je meer voor het merk betaalt dan daadwerkelijk kwaliteit. Absolute dieptepunt zijn jeans van zo'n truthola als Victoria Beckham.
Ja en hoequote:Op woensdag 17 februari 2010 22:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat heeft het bedrijf geweten ook
Ik lig er niet van wakkerquote:
En ik wed dat ik een levi's kan kopen voor 100 APC's... Ik snap wat je bedoeld, maar ik ging uit van een Levi's 501 STF, die zijn 40 dollar...quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:34 schreef bbaadd het volgende:
ik wed dat ik 1 levi's kan kopen voor de prijs van 3 APC's
volgens mij vergeet je het feit dat levi's heel veel broeken maakt in verschillende prijs/kwaliteits klasses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |