Very nice work in progressquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Een trap van 33 dagen
Ik draag mijn broek nu 11 maanden non-stop en nog nergens zit een gat behalve bij de zakken achter waar mijn portemonnee zit..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Hij is zo vies omdat ik nu elke dag op een camping werk... Gaat binnenkort wel weer in de was)
Klopt, echt heel degelijk spul!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:08 schreef Dalliance het volgende:
Mooie dry Slim Jim van Nudie opgepikt. Blijft echt prima denim.
Jij hebt toch een dry black?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:51 schreef stef040 het volgende:
[..]
Klopt, echt heel degelijk spul!
Heb mijn dry nu bijna 2 maanden aan elke dag.
heb nu bijna 2 jaar APC new standards en zoek iets nieuws. ruim een jaar gedragen. helaas niet het resultaat dat ik gehoopt had.quote:
Naja voor 40 euro kan je het proberen...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:16 schreef fespo het volgende:
[..]
heb nu bijna 2 jaar APC new standards en zoek iets nieuws. waarvan ruim een jaar gedragen. helaas iet het resultaat dat ik gehoopt had.
ik zal binnenkort eens foto's maken.
ben aan het twijfelen tussen 501's, APC rescue, Dior 19/21cm of misschien toch weer NS een maatje kleiner omdat deze toch wel te groot is geworden. (al valt het de laatste tijd mee omdat ik zwaarder ben dan 2 jaar terug)
Graag pic's. Het ligt in de planning om komende zaterdag een APC NS te kopen. Dior's zijn ook mooi, maar fucking duur!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:16 schreef fespo het volgende:
[..]
heb nu bijna 2 jaar APC new standards en zoek iets nieuws. ruim een jaar gedragen. helaas niet het resultaat dat ik gehoopt had.
ben aan het twijfelen tussen 501's, APC rescue, Dior 19/21cm of misschien toch weer NS een maatje kleiner omdat deze toch wel te groot is geworden. (al valt het de laatste tijd mee omdat ik zwaarder ben dan 2 jaar terug)
Ben benieuwd naar de foto's en waarom je vindt dat je er niet het verwachte resultaat uit hebt gehaald.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:16 schreef fespo het volgende:
[..]
heb nu bijna 2 jaar APC new standards en zoek iets nieuws. ruim een jaar gedragen. helaas niet het resultaat dat ik gehoopt had.
En daar gaan we weerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:09 schreef Dopeness het volgende:
Lekker fris zijn jullie die al maanden 1 en de zelfde broek dragen..
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:09 schreef Dopeness het volgende:
vriezer, wolla.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:09 schreef Dopeness het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |