Very nice work in progressquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Een trap van 33 dagen
Ik draag mijn broek nu 11 maanden non-stop en nog nergens zit een gat behalve bij de zakken achter waar mijn portemonnee zit..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Hij is zo vies omdat ik nu elke dag op een camping werk... Gaat binnenkort wel weer in de was)
Klopt, echt heel degelijk spul!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:08 schreef Dalliance het volgende:
Mooie dry Slim Jim van Nudie opgepikt. Blijft echt prima denim.
Jij hebt toch een dry black?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:51 schreef stef040 het volgende:
[..]
Klopt, echt heel degelijk spul!
Heb mijn dry nu bijna 2 maanden aan elke dag.
heb nu bijna 2 jaar APC new standards en zoek iets nieuws. ruim een jaar gedragen. helaas niet het resultaat dat ik gehoopt had.quote:
Naja voor 40 euro kan je het proberen...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:16 schreef fespo het volgende:
[..]
heb nu bijna 2 jaar APC new standards en zoek iets nieuws. waarvan ruim een jaar gedragen. helaas iet het resultaat dat ik gehoopt had.
ik zal binnenkort eens foto's maken.
ben aan het twijfelen tussen 501's, APC rescue, Dior 19/21cm of misschien toch weer NS een maatje kleiner omdat deze toch wel te groot is geworden. (al valt het de laatste tijd mee omdat ik zwaarder ben dan 2 jaar terug)
Graag pic's. Het ligt in de planning om komende zaterdag een APC NS te kopen. Dior's zijn ook mooi, maar fucking duur!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:16 schreef fespo het volgende:
[..]
heb nu bijna 2 jaar APC new standards en zoek iets nieuws. ruim een jaar gedragen. helaas niet het resultaat dat ik gehoopt had.
ben aan het twijfelen tussen 501's, APC rescue, Dior 19/21cm of misschien toch weer NS een maatje kleiner omdat deze toch wel te groot is geworden. (al valt het de laatste tijd mee omdat ik zwaarder ben dan 2 jaar terug)
Ben benieuwd naar de foto's en waarom je vindt dat je er niet het verwachte resultaat uit hebt gehaald.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:16 schreef fespo het volgende:
[..]
heb nu bijna 2 jaar APC new standards en zoek iets nieuws. ruim een jaar gedragen. helaas niet het resultaat dat ik gehoopt had.
En daar gaan we weerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:09 schreef Dopeness het volgende:
Lekker fris zijn jullie die al maanden 1 en de zelfde broek dragen..
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:09 schreef Dopeness het volgende:
vriezer, wolla.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:09 schreef Dopeness het volgende:
Gewoon bij Precinct 5 halen, daar zijn ze 125 geloof ikquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:09 schreef One_conundrum het volgende:
18 euro shipping maakt 143 euro voor mijn APC NS. Fuckkk...
Wat kost zo'n ding bij 290sq meter enzo?
Hoe heb je de maat bepaald? Veel met uitrekken rekening gehouden?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:41 schreef MiguelSavantos het volgende:
Heb van mij voor de zomer gehaald, NS voor 125.
Niet erin poepenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:30 schreef turnazz het volgende:
fokkers, het is toch goed om je broek zo weinig mogelijk te wassen.. hebben jullie tips voor dat je broek niet gaat stinken.. hoe pakken jullie dat aan?
Meenemen de douche in, soort van semi-stomen. Of echt naar de stomerij brengen. Buiten hangen als 't mooi weer is, lekker laten uitwaaien. Niet al teveel drank overheen laten vallen et cetera.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:30 schreef turnazz het volgende:
fokkers, het is toch goed om je broek zo weinig mogelijk te wassen.. hebben jullie tips voor dat je broek niet gaat stinken.. hoe pakken jullie dat aan?
In de vriezer klopt idd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:39 schreef turnazz het volgende:
ik hoorde ook verhalen over in de vriezer of koelkast leggen. hoe zit het daar mee? of is dat voor iets anders bestemd?
Winkels in Midden- en West-Nederland zijn prima. De grote steden dus ook, en ik denk dat daar het meeste aanbod is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:28 schreef One_conundrum het volgende:
Als jij een woonplaats / winkelplaats geeft is de kans aanwezig dat wij je in die stad naar een goeie winkel sturen.
Willekeurig merken opnoemen heb je denk ik niets aan? of wil je dat wel?
Diesel Viker 88z? Diesel Poaik 88z? Diesel heeft een hoop modellen en o.a. wassing 88z is 1 egale kleur blauw, en niet faal. Levi's online shop al bekeken voor het aanbod? (ruimer aanbod dan in de winkel soms) eu.levi.comquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:56 schreef OldJeller het volgende:
Users van LIF,
Ik dacht, laat ik eens gek doen en ook eens jeans kopen voor gebruik in het weekend bv. Ben dus redelijk onbekend met wat er allemaal te verkrijgen is op het gebied van jeans.
Een aantal winkels afgelopen, maar tot mijn verbazing waren vele jeans faal of zaten er gaten in. Mode blijkbaar.
Ik zoek niet fale, casual jeans. Gewoon één kleur dus en niet baggy, maar slank (maar niet dat het als een legging eruit ziet en ik draag mijn broeken niet laag). Levi's had wel iets, maar was schaars.
Hebben jullie jeans-fanaten tips voor mij qua winkels of eventueel merken (om merken geef ik niets, het gaat om comfort, esthetiek en kwaliteit) die waarschijnlijk wel bij mij in de smaak vallen?
misschien is Nudies wel iets voor jou..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:56 schreef OldJeller het volgende:
Users van LIF,
Ik dacht, laat ik eens gek doen en ook eens jeans kopen voor gebruik in het weekend bv. Ben dus redelijk onbekend met wat er allemaal te verkrijgen is op het gebied van jeans.
Een aantal winkels afgelopen, maar tot mijn verbazing waren vele jeans faal of zaten er gaten in. Mode blijkbaar.
Ik zoek niet fale, casual jeans. Gewoon één kleur dus en niet baggy, maar slank (maar niet dat het als een legging eruit ziet en ik draag mijn broeken niet laag). Levi's had wel iets, maar was schaars.
Hebben jullie jeans-fanaten tips voor mij qua winkels of eventueel merken (om merken geef ik niets, het gaat om comfort, esthetiek en kwaliteit) die waarschijnlijk wel bij mij in de smaak vallen?
Ik weet dat dit raar klinkt, en waarschijnlijk is dit ook niet helemaal wat je zoekt (of wilt) maar een gesoakedte (?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:56 schreef OldJeller het volgende:
Users van LIF,
Ik wil best APC proberen alleen jammer dat er geen winkel hier in de regio is die het verkoopt. Weet niet hoe de broek zit en hoe het model is. Wil online de gok niet nemen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:10 schreef Mylene het volgende:
Nudie Jeans is een overgewaardeerd merk.
Ga dan voor APC jeans, te koop bij de volgende winkels.
AMSTERDAM
MARGRIET NANNINGS (MEN, MAGASIN GENERAL)
Prinsenstraat 8 - 1015 DC Amsterdam
SKY (WOMEN)
Herengracht 228 - 1016 BT Amsterdam
290SQM2 (MEN, WOMEN, MAGASIN GENERAL)
Houtkpersdwarsstrat 3 1011 NK
PRECINCT 5 (MAGASIN GENERAL)
Singel 459 - 1012WP Amsterdam
ARNHEM
FRISCO STORE (MAGASIN GENERAL)
Rijnstraat 10 6811 EV Arnhem
MAASTRICHT
MUCHACHAS (WOMEN)
Heggenstraat 16 - 6211 GW Maastricht
TRADERS POP (MEN, MAGASIN GENERAL)
Heggenstraat 16 - 6211 GW Maastricht
UTRECHT
CRIS MANNEN (MEN, MAGASIN GENERAL)
Mariaplaats 3A 3511LH Utrecht
ZOLA MANOLA (WOMEN)
Mariaplaats 2 3511LH Utrecht
Klopt, maar dat ligt niet aan Nudie, maar aan het nederlandse mannelijk volk dat zo'n merk meteen tot God kroont en dan verbaasd kijkt als na een jaar dragen er scheuren in je kruis ontstaan. Het zijn gewoon fijne, simpele spijkerbroeken die enigzins overpriced zijn in vergelijking met bijv Levi of Lee. Volgende broek misschien ook maar een APC proberen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:10 schreef Mylene het volgende:
Nudie Jeans is een overgewaardeerd merk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |