Probeer een keer een Levi's of Diesel store. Daar hebben ze zeer veel verschillende modellen en pasvormen, vast wel een verkoopster die je dan kan helpen met het vinden van de goedequote:Op zondag 11 april 2010 12:23 schreef 11_Dreams het volgende:
Hopelijk ben ik hier op de juiste plek voor mijn vraag
Wie weet goeie jeanszaken waar ik me kan laten adviseren over de juiste broek die bij mijn lijf past? Ik heb het chronische afzakprobleem: de taille is vaak te wijd en bij de bovenbenen en kont zit ie dan juist goed. Heb gewoon maat 36/38 en mag niet klagen over mn figuur, maar broeken vinden die juist zitten is nog een hele klus!
Heb wel de tip gekregen om eens mannenbroeken uit te proberen, omdat die vaak wat smaller zijn rond de taille in verhouding tot de rest, maar heb verder geen idee!
Ik weet dat Replay voor vrouwen broeken heeft in die maten. Vriendinnetje van me heeft ook een lastige maat en die heeft in de Replay winkel 2 leuke broeken kunnen vinden. Misschien kun je er even kijken.quote:Op zondag 11 april 2010 12:23 schreef 11_Dreams het volgende:
Hopelijk ben ik hier op de juiste plek voor mijn vraag
Wie weet goeie jeanszaken waar ik me kan laten adviseren over de juiste broek die bij mijn lijf past? Ik heb het chronische afzakprobleem: de taille is vaak te wijd en bij de bovenbenen en kont zit ie dan juist goed. Heb gewoon maat 36/38 en mag niet klagen over mn figuur, maar broeken vinden die juist zitten is nog een hele klus!
Heb wel de tip gekregen om eens mannenbroeken uit te proberen, omdat die vaak wat smaller zijn rond de taille in verhouding tot de rest, maar heb verder geen idee!
Klinkt als mijn broekquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:08 schreef itay het volgende:
ok, wie helpt me aan de jeans die ik zoek:
- wassing is onbelangrijk
- enigzins slimfit, niet te strak, maar mag wel beetje vorm in zitten ipv 100% recht
- moet lekker zitten en niet low waist
- kontzakken moeten er tof uitzien
- niet boven de 100 euro
- algehele uitstraling: relaxt, leuk, cool without trying.
Levi's 501 STF maar de dingen die jij roept zijn nogal persoonlijk dus iedereen zal wel vinden dat zijn of haar favoriete broek aan die kenmerken tegemoet komtquote:
Die zullen vast ook heel goed zitten alleen is dat niet echt skinny?quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:30 schreef itay het volgende:
hm dat zie ik niet echt zitten, in bad ermee. Ïk zat idd al te kijken naar levis en dan met name de 511
quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:33 schreef itay het volgende:
lijkt mee te vallen, uitgaande van deze foto:
[ afbeelding ]
Dit is zo'n beetje de exacte slimheid die ik zoek.
ja ik hou wel van iets slobberig. Ik ga denk ik morgen maar even langs de levis winkel. Dank voor je tip! Nu lekker pittenquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Bij mij zit hij iets strakker, naja wat minder slobberig... Maar dat komt denk ik omdat mijn broek precies lang genoeg is...
Huldequote:Op zaterdag 10 april 2010 14:11 schreef Gibeon het volgende:
Heb gisteren bij de EBB18 in Groningen gave jeans gescoord, hier zijn de foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben er helemaal verliefd opSchijnt ook nog een Limited Edition te zijn, des de leuker dat een vriend van me precies dezelfde heeft gekocht.... Kijken welke het mooiste word
Misschien is de nudie slim jim wat voor je?quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:33 schreef itay het volgende:
lijkt mee te vallen, uitgaande van deze foto:
[ afbeelding ]
Dit is zo'n beetje de exacte slimheid die ik zoek.
Gewoon in de H&M kijken.. Heb je voor 20e een skinny.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:11 schreef vault_tec het volgende:
Waar kan je goedkope zwarte skinny jeans in rotterdam/amsterdam vinden?
Ja.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:10 schreef DoimeN het volgende:
blablabla
Kan je een broek van 86cm naar >90cm uitlopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |