Hier is het de hele tijd al bezigquote:Op zondag 28 februari 2010 16:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het begint te waaien hier.... (slechte tvp)
Ik vanmorgen om 9u pasquote:Op zondag 28 februari 2010 15:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij was ik 5 minuten daarna al in slaap gevallen.
Ik heb zelfs gemist dat de kaartjes de verkoop ingingenquote:Op zondag 28 februari 2010 18:18 schreef Tegan het volgende:
Lowlands is uitverkocht, for who cares.
Ja, ik ookquote:Op zondag 28 februari 2010 18:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb zelfs gemist dat de kaartjes de verkoop ingingen
quote:ER IS EEN FOUT GEMAAKT IN TICKETSYSTEEM: 10.000 CJP KAARTEN WAREN DUBBEL GEBLOKKEERD. ZE ZIJN NU WEER BESCHIKBAAR. ZIE SITE
Vind die mensen altijd zo raar die een polsbandje zolang omhouden ....quote:Op zondag 28 februari 2010 19:52 schreef Guard het volgende:
ik word altijd een beetje moe van Lowlands-gangers, vaak weken, maanden vantevoren nergens anders over kunnen praten, en dat groezelige polsbandje nog maanden omhouden
Nou zo vaak doe ik de afwas nu ook weer nietquote:
Haha. Ach, het is origineler dan de bioscoop man!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou zo vaak doe ik de afwas nu ook weer niet
Jaquote:Op zondag 28 februari 2010 19:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vind die mensen altijd zo raar die een polsbandje zolang omhouden ....
Die dinger als ik die niet meer nodig heb knip ik ze af.
Hallo kok!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:28 schreef existenz het volgende:
Ik ben er weer!
Hopelijk weer wat actiever
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vind die mensen altijd zo raar die een polsbandje zolang omhouden ....
Die dinger als ik die niet meer nodig heb knip ik ze af.
Niet altijd modder Tegan, ook lekker zonnetje en in het gras van een biertje genietenquote:Op maandag 1 maart 2010 00:25 schreef Tegan het volgende:
Ik ben meer van de concertendan van de festivals. Modder
, tenten
, niet douchen
.
Ja en zo denkt iedereen dusquote:Op maandag 1 maart 2010 01:25 schreef theKiD het volgende:
[..]
Niet altijd modder Tegan, ook lekker zonnetje en in het gras van een biertje genieten![]()
Douchen is wel degelijk mogelijk, al doe ik dat zelf niet () Ik geef mezelf elke dag een italiaanse douche
![]()
![]()
Tenten zijn altijd lekker om in te slapen![]()
Maar gewoon concerten zijn ook![]()
Als ik die rijen toch elke keer weer zie bij de doucheruimtes, dan denk ik dat je er toch naast zitquote:Op maandag 1 maart 2010 01:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja en zo denkt iedereen dus. Ik loop het liefst in zo min mogelijk gras
. En overdag hoef ik ook geen bier hoor.
jah maar is toch ook de bedoelingquote:
nee zosnelquote:Op maandag 1 maart 2010 12:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Volgende TT Tilburg #186; zo langzaam mogelijk?
Ik ga dit jaar met huisgenoten voor het eerst naar Lowlands... ben benieuwdquote:Op zondag 28 februari 2010 19:52 schreef Guard het volgende:
ik word altijd een beetje moe van Lowlands-gangers, vaak weken, maanden vantevoren nergens anders over kunnen praten, en dat groezelige polsbandje nog maanden omhouden
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:52 schreef hetzusjevan het volgende:
En ik heb gvd net m'n smoel gebrand aan mijn broodjemetbrieenwalnotenuitdeoven. Auw aan m'n verhemelte. Waarom kan ik niet gewoon het geduld opbrengen om zoiets af te laten koelen?
.
Mosterd-dille sausquote:
Ik vond een bank op mijn kamertje toch altijd wel chill. Maar goed ik heb dan ook nooit in een studentenhuis gewoond met zoiets als een huiskamer, meestal gewoon bij iemand op de kamer op de bank hangen, of in de keuken aan de keukentafel.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:55 schreef hetzusjevan het volgende:
Zo, de beslissing is gemaakt, ik ga van kamer wisselen. Ik ga van ruim 20m2 verhuizen naar 8,5m2 binnen hetzelfde studentenhuis. Je zal denken: die is gek, maar.
a) Het scheelt me 140 euro per maand.
b) Ik ben er in de vakanties nooit, vanwege bijbaantje thuis + vriendje willen zien. Vaak ben ik er 's maandags en vrijdag ook niet (=geld over de balk gooien)
c) Ik zit altijd beneden in de woonkamer
d) Als ik op mijn kamer zit, lig ik in bed of zit ik achter mijn bureau.
Dus in feite heb ik genoeg aan een kamer waar mijn bed, bureau, tv en kast in kan. Zit ook nog een wastafel op en we hebben gemeten dat het kan. Mogelijke indeling hierbeneden. Ruimte bij wastafel zal iets krap zijn, maar is wel te doen.
[ afbeelding ]
Kies en Kook bij de Appiequote:Op maandag 1 maart 2010 16:07 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mosterd-dille saus! Maar honing is ook lekker
.
Het is hier echt rustig trouwens. Heeft iemand nog tips voor een maaltijd voor 2? Beetje gezond? Ik kan natuurlijk piepers koken, groente en vlees erbij halen, maar hm, zo saai
.
Als je een oven hebt, een kleine lasagnaquote:Op maandag 1 maart 2010 16:07 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mosterd-dille saus! Maar honing is ook lekker
.
Het is hier echt rustig trouwens. Heeft iemand nog tips voor een maaltijd voor 2? Beetje gezond? Ik kan natuurlijk piepers koken, groente en vlees erbij halen, maar hm, zo saai
.
Bij de Appie XL hebben ze ze voor 2quote:Op maandag 1 maart 2010 16:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Erg duur en voor vier!
Lasagna met een lekkere salade
Laat ik daar nou altijd boodschappen doenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:47 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Bij de Appie XL hebben ze ze voor 2
lasgna met zalm en spinaziequote:Op maandag 1 maart 2010 16:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]Erg duur en voor vier!
Lasagna met een lekkere salade
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Laat ik daar nou altijd boodschappen doen
XL misschien.. of anders Westermarkt? Kwestie van een belletje..quote:Op maandag 1 maart 2010 16:53 schreef SpeCulaes het volgende:
Gezocht:
Verzamelalbum voor de voetbalplaatjes, bij de Korvel hebben ze ze niet meer...
Goed dat je t zegt, dan maar overdag boodschappen doen in die rukdruktequote:Op maandag 1 maart 2010 17:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
XL gaat trouwens komende zaterdag om 17u dicht vanwege een verbouwing.
Ik probeer altijd zoveel mogelijk op donderdag of vrijdag te halen, op zaterdag ga ik alleen naar de bakker of even snel naar de natuurwinkel op de Bredaseweg.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:14 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Goed dat je t zegt, dan maar overdag boodschappen doen in die rukdrukte
Lasagnettequote:
Heeft mn vriendin laatst een keer gemaakt. Erg lekker, maar wordt snel waterig dus daar moet je wel mee oplettenquote:Op maandag 1 maart 2010 17:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Lasagnette. Vriend van me zei dat dat makkelijker en lekker is, dus een keer proberen. Is het niks, dan weet ik dat voor de volgende keer
.
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:08 schreef Tegan het volgende:
Lasagnette is toch gewoon een kleine lasagna of mis ik iets?
Waarom snap ik niks van die zin?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:51 schreef Tegan het volgende:
Oh het kan ook een soort tagliatelle-gerecht zijn, hm, maar het is ook lasagnette als het minilasagna's zijn.
Hier geen probleem op zowel analoog als digitaal. Of is je toestel gestolenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:23 schreef hetzusjevan het volgende:
We hebben geen tv meer. En het is 1 maart. Is dat toeval, of is onze huisbaas de tv vergeten te betalen?
Toestel? Nee, alles is blauw (op mijn tv) en zwart (op de tv in de huiskamer). Ik denk dat we afgesloten zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 20:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hier geen probleem op zowel analoog als digitaal. Of is je toestel gestolen![]()
Toestel als in "televisietoestel" ivm:quote:Op maandag 1 maart 2010 20:28 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Toestel? Nee, alles is blauw (op mijn tv) en zwart (op de tv in de huiskamer). Ik denk dat we afgesloten zijn. Best matig.
Betekent gewoonlijk we hebben geen televisie meer. Geen beeld leek me wel logischerquote:
Matige grap Opheliaquote:Op maandag 1 maart 2010 20:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Toestel als in "televisietoestel" ivm:
[..]
Betekent gewoonlijk we hebben geen televisie meer. Geen beeld leek me wel logischer![]()
Zitten de kabels er overal goed in? En heb je al op Ziggo.nl gekeken bij de storingen?
Als ik zeg dat ik geen tv meer heb dan bedoel ik geen signaal - anders zet ik er wel bij dat de tv zelf gejat isquote:Op maandag 1 maart 2010 20:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Toestel als in "televisietoestel" ivm:
[..]
Betekent gewoonlijk we hebben geen televisie meer. Geen beeld leek me wel logischer![]()
Zitten de kabels er overal goed in? En heb je al op Ziggo.nl gekeken bij de storingen?
TV+internet werkt hier als een trein, dus het zal niet aan Ziggo liggenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:54 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik geen tv meer heb dan bedoel ik geen signaal - anders zet ik er wel bij dat de tv zelf gejat is. Maar sorry, idd beetje onduidelijk
.
Kabels zitten erin, storing kan ik niet vinden, maar mijn huisbaas zegt dat ik moet kijken of het stopcontact van het tvsignaalkastje ofzo het nog wel doet, maar ik heb wel een kastje op mijn kamer maar daar zit geen stopcontact aan dus ik snap niet welk kastje hij bedoelt![]()
.
GO TO BED YOU!!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Was niet echt bedoelt als grap, meer mislukte bijdehandheid ten gevolge van slaapgebrek
Huisbaas komt morgen kijken. Gelukkig doet het internet het wel *geen levenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
TV+internet werkt hier als een trein, dus het zal niet aan Ziggo liggenOf het is een heel plaatselijke storing
Hehequote:Op maandag 1 maart 2010 21:22 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Huisbaas komt morgen kijken. Gelukkig doet het internet het wel *geen leven*.
Hoi!quote:
HOiquote:
Succes, ik morgen weer in tilburgquote:
Slaap lekker!quote:Op maandag 1 maart 2010 23:19 schreef Guard het volgende:
Ik kom nog even zwaaien voor ik in bed stap...
o is ook lekker slim danquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:47 schreef theKiD het volgende:
En ik ben weer thuis![]()
Foutje gemaakt door me planner. Blijkbaar mocht ik nog niet alleen daar dienst draaien..Of ik morgenvroeg om 7u wil beginnen.. Tuurlijk niet
Ik zit nu in me nachtritme, en slaap niet voor 8u morgenvroeg
![]()
Dan maar iets later beginnen.. Dus morgenvroeg ff paar uurtjes uitslapen
En wat stond erin?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:57 schreef styliste het volgende:
Mijn hotmail heeft net naar alle mensen in mijn contacten een mail gestuurd..
Er staat er weer één, leef je uit...quote:Op maandag 1 maart 2010 17:42 schreef Stuurloos het volgende:
Tijd voor een nieuwe Raad de Straat-Tilburgfoto
Die ene secret letter ofzoiets ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:57 schreef styliste het volgende:
Mijn hotmail heeft net naar alle mensen in mijn contacten een mail gestuurd..
en terechtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:00 schreef automatic_ het volgende:
Goedemiddag!
Ik kom er net achter dat ik deze week 42uur werk
Ik print tegenwoordig steeds meer (vooral sheets/artikelen/bladiebla) op "klad snel" & dat scheelt welquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Het is echt belachelijk hoe snel mijn zwarte inktpatroon leeg raakt. Ben nu alweer door mijn voorraad heen, en ik had er drie op voorraad.
Zoveel rpinten danquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Het is echt belachelijk hoe snel mijn zwarte inktpatroon leeg raakt. Ben nu alweer door mijn voorraad heen, en ik had er drie op voorraad.
o ok, sommige sturen ook van een secret love letter enzoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:06 schreef styliste het volgende:
[..]
Whut? Nee iets over een witte iphone..
Mja, ik heb gewoon een printer voor 50 euro gekocht en er niet bij nagedacht dat bij goedkope printers de inkt heel duur is en snel op is. Stupid me :p. Ik zal eens kijken of ik ook op klad kan printen voortaan, thnx voor de tip!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik print tegenwoordig steeds meer (vooral sheets/artikelen/bladiebla) op "klad snel" & dat scheelt wel
Want het gaat anders hier ook heeeel snel
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Zo, mijn kamer is opgeruimd en gepoetst. Ben nu bezig met de keukenkastjes schoon te maken, maar ik heb honger dus ik ga eerst maar lunchen. Ik had brood uitgehaald maar ik denk dat ik huisgenootje even bel of ze zo thuiskomt zodat we afgebakken broodjes met brie, walnoten en mosterd-dille saus kunnen verorberen.
Ik krijg geen genoeg van die broodjes.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Zo, mijn kamer is opgeruimd en gepoetst. Ben nu bezig met de keukenkastjes schoon te maken, maar ik heb honger dus ik ga eerst maar lunchen. Ik had brood uitgehaald maar ik denk dat ik huisgenootje even bel of ze zo thuiskomt zodat we afgebakken broodjes met brie, walnoten en mosterd-dille saus kunnen verorberen.
Laat je ze deze keer wel een beetje afkoelen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Laat je ze deze keer wel een beetje afkoelen?
even netjes wachtenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:41 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Haha jaalhoewel ik best honger heb
.
KILLERquote:
mjah ziet er lekker uit buitenquote:
alleen vanmorgen buiten geweestquote:
Oja, das morgen al ja. Goed dat je me eraan herinnert. Wijkcentrum in de Boomstraat is het dichtste bij voor me, dus fiets daar wel heen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:27 schreef Guard het volgende:
Vanavond nog maar even in de lokale politiek verdiepen, weet nog steeds niet wat ik ga stemmen morgen...
Huldiging Wust bekijkenquote:
ah, dat dus... nah ja is wel leuk toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Huldiging Wust bekijken
Vanaf 14:00 op oranje plein
denk 5 jaar ofzo ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:49 schreef Guard het volgende:
[..]
ah, dat dus... nah ja is wel leuk toch?
Ik doe alleen aan huldigen op de HeuvelDat is alweer een tijdje geleden
Was erbij voor het behalen Tsjampionsliek, en een keertje behalen Uefa cup... en dat is alweer 10 jaar geledenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk 5 jaar ofzo ?
toen willem 2 nog op de heuvel ... waarvoor weet ik al niet meer. Maar kwam toen van mn werk af
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:56 schreef Crazy-M het volgende:
Vrijdag en zaterdag Wederom: SNEEUW
Naakt willen we!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:52 schreef aardappel het volgende:
Zat zijn is sowieso geen smoes om vreemd te gaan. Ik ben toch vaak bezopen, maar het idee komt nog niet eens in mij op. Nou is Mevrouw Aardappel wel echt een super mooie meid(bikini - foto)
heerlijk weer om te gaan generaliserenquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:25 schreef aardappel het volgende:
Woei, een Tilburgse op geenstijl.nl: http://www.geenstijl.nl/m(...)sje_verlaten_na.html
Check die foto (klik), is dat niet Tilburg West? Als iemand de locatie weet ga ik er ff langs, dvd box van House
Alsof jij dat niet doet over Carnavalshaters? Bovendien is het gewoon bekend dat met Carnaval flink veel mensen te zat worden en vreemdgaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heerlijk weer om te gaan generaliseren
Wel iets meer dan normaal met carnaval denk ik, maar op de een of andere manier wordt het met carnaval gedoogd ofzoquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet doet over Carnavalshaters? Bovendien is het gewoon bekend dat met Carnaval flink veel mensen te zat worden en vreemdgaan.
Ehm nee ik generaliseer niet :0quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet doet over Carnavalshaters? Bovendien is het gewoon bekend dat met Carnaval flink veel mensen te zat worden en vreemdgaan.
In een vereniging, buiten het centrum van de stad om (daar komen ook alle relschoppers enzo)quote:
Is het het eerste kindje of niet? Anders kan je misschien een leuk shirtje kopen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Oké, wat geef je aan de ouders van een pasgeboren meisje waar je op bezoek gaat? De ouders zijn kennissen van me, maar meer ook niet. Bovendien hebben ze vast alles al, dus waar moet ik inhemelsnaam mee aan komen zetten?
iets van kleding of slofjes of zo voor een meisje van 1, kunnen ze dat volgend jaar gebruiken...quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Oké, wat geef je aan de ouders van een pasgeboren meisje waar je op bezoek gaat? De ouders zijn kennissen van me, maar meer ook niet. Bovendien hebben ze vast alles al, dus waar moet ik inhemelsnaam mee aan komen zetten?
ehm volgens mij op de schouwburgpromenade.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:27 schreef hetzusjevan het volgende:
Jep eerste kindje.. maar hier in Tilburg weet ik geen winkels te zitten in het centrum met babydingetjes.. mss V&D? Ik let daar nooit op. Sowieso weet ik totaal niet welke maat kleding je moet kopen voor een baby van een paar maanden oud.
Schouwburgpromenade iddquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm volgens mij op de schouwburgpromenade.
volgens mij zit er daar ook 1
prenatal op de schouwburgring, h&m is altijd leuk, zara kan je even kijken, of iets meenemen voor de mama, vinden de meeste moeders wel erg leuk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:27 schreef hetzusjevan het volgende:
Jep eerste kindje.. maar hier in Tilburg weet ik geen winkels te zitten in het centrum met babydingetjes.. mss V&D? Ik let daar nooit op. Sowieso weet ik totaal niet welke maat kleding je moet kopen voor een baby van een paar maanden oud.
Waar zit het zingende nijlpaard dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:52 schreef styliste het volgende:
[..]
prenatal op de schouwburgring, h&m is altijd leuk, zara kan je even kijken, of iets meenemen voor de mama, vinden de meeste moeders wel erg leuk.
Oh en t zingende nijlpaard! daar hebben ze ook hele leuke dingen!
Zingende nijlpaard is een speelgoedwinkel-achtig iets vol met houten (of in ieder geval niet plastic) speelgoed...quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:55 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Waar zit het zingende nijlpaard dan?Haha, nog nooit van gehoord! H&M is mss ook wel een goede inderdaad. En goede tip om iets mee te nemen voor de moeder. Thnx!
klopt! ze hebben daar ook houten letters en kleine cadeautjes enzo.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Zingende nijlpaard is een speelgoedwinkel-achtig iets vol met houten (of in ieder geval niet plastic) speelgoed...
Zit in 1 van de zijstraten van de heuvelstraat.... ik dacht de willem2 straat maar ik ben zooooo slecht in straatnamen...quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:55 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Waar zit het zingende nijlpaard dan?Haha, nog nooit van gehoord! H&M is mss ook wel een goede inderdaad. En goede tip om iets mee te nemen voor de moeder. Thnx!
Nou nou, ik vond de bikini foto al erg ver gaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 07:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Naakt willen we!!!
(goedemorgen trouwens)
Willem II straat is correctquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:00 schreef styliste het volgende:
Zit in 1 van de zijstraten van de heuvelstraat.... ik dacht de willem2 straat maar ik ben zooooo slecht in straatnamen...
Hoe oud is "een paar maanden"?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:27 schreef hetzusjevan het volgende:
Nog leuker is de drie Musketiers in de telefoonstraat, daar hebben ze kleertjes, speelgoed en allerlei andere "hippe frutjes".quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:52 schreef styliste het volgende:
[..]
prenatal op de schouwburgring, h&m is altijd leuk, zara kan je even kijken, of iets meenemen voor de mama, vinden de meeste moeders wel erg leuk.
Oh en t zingende nijlpaard! daar hebben ze ook hele leuke dingen!
Een maatje 68 is sowieso een beter plan, de meeste verse ouders hebben al enorm veel in de kleinste maatjes.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe oud is "een paar maanden"?
3-6 maanden = 62
6 - 9 maanden - 68; dus dan zit je misschien wat veiliger
Ah ok, dat zal ik onthouden! Nee, de kleine is in februari geboren (weet even de exacte datum niet meer) dus nog geen 3 maanden oud. Echt een pasgeborene dusquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Een maatje 68 is sowieso een beter plan, de meeste verse ouders hebben al enorm veel in de kleinste maatjes.
Rustig, ik verveel me. Werk is boooooring!! En morgen vroege dienst, dus wordt een kort nachtje. Vriendin moet morgen voor de 2e keer op voor dr rij-examen, dus hopen dat ze t nu wel haaltquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:51 schreef automatic_ het volgende:
Halloooo! Haha, hier alles goed hoor! En daar?
Hehe. Je bent jezelf even aan het wakker houdenquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:53 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Rustig, ik verveel me. Werk is boooooring!! En morgen vroege dienst, dus wordt een kort nachtje. Vriendin moet morgen voor de 2e keer op voor dr rij-examen, dus hopen dat ze t nu wel haalt
Ja in Breda, 8.45 uur geloof ik. Ik blijf wel wakker.. beetje surfen op het web, puzzel maken in de krant. Komt goedquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Je bent jezelf even aan het wakker houden
Oeh, dat is te hopen ja! Hoe laat moet ze? En in Breda of niet?
Oke, dan hoef ik niet voor haar uit te kijkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:56 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ja in Breda, 8.45 uur geloof ik. Ik blijf wel wakker.. beetje surfen op het web, puzzel maken in de krant. Komt goed
Ja, 23.00, dan komt de nachtportier en die los ik dan morgenochtend om 07.00 weer afquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dan hoef ik niet voor haar uit te kijken![]()
Haha, tot hoelaat moet je nu? 23.00 ofzo?
Mja, ik herken het, haha. Ik werk morgen tot 22.30 (als het mee zit), dus dan ben ik rond 23.00 thuis en moet ik weer om 7.30 beginnen vrijdag.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:59 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ja, 23.00, dan komt de nachtportier en die los ik dan morgenochtend om 07.00 weer af. Voordeel is wel dat je in een korte tijd 2 diensten draait. Nadeel is weinig slaap.
tjah, dat wel. maar niet boeiendquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:50 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Oja NL elftal, zullen toch wel winnen..
Volgens mij is op dit moment zelfs amateurvoetbal nog intressanterquote:
Hij zal wel weer kapot zijn net zoals mijn andere band die helemaal kapot was (binnenband ook) en dat kostte 18 euro, dus ik ga maar van het ergste uit dan kan het altijd nog meevallenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:22 schreef Guard het volgende:
heb je niemand die die band even voor je kan plakken? Ī 18 is wel veul geld...
Jah, ik hou er ook niet van, ongure types. Ik kan er meestal nog wel vrij rustig onder blijven maar mijn vriendin had echt de schrik te pakken. Maarja we hadden ook net een film gezien over een meisje van 14 die was meegelokt en vermoordquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:21 schreef Crazy-M het volgende:
Vage gasten zusje
kun je idd maar voorzichtig mee zijn als ze zover achter je aan lopen
altijd handig om dan juist zulke types tegen te komenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hij zal wel weer kapot zijn net zoals mijn andere band die helemaal kapot was (binnenband ook) en dat kostte 18 euro, dus ik ga maar van het ergste uit dan kan het altijd nog meevallen.
[..]
Jah, ik hou er ook niet van, ongure types. Ik kan er meestal nog wel vrij rustig onder blijven maar mijn vriendin had echt de schrik te pakken. Maarja we hadden ook net een film gezien over een meisje van 14 die was meegelokt en vermoord.
Toch nog 3 zetels voor TONquote:Op donderdag 4 maart 2010 02:07 schreef SpeCulaes het volgende:
PVDA 11
VVD 7
CDA 6
D66 6
SP 4
GL 4
TVP 3
TON 3
PvT 1
VSP 1
VVD, D66, en TON de grote winnaars, grote verliezers zijn er niet, eigenlijk worden voornamelijk de zetels van Smolders verdeeld over de winnaars...quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:07 schreef SpeCulaes het volgende:
PVDA 11
VVD 7
CDA 6
D66 6
SP 4
GL 4
TVP 3
TON 3
PvT 1
VSP 1
Dit is gemeenteraad he? Hier stem je niet op JP.quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:06 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Toch nog 3 zetels voor TON. PVDA, VVD en D66 doen goede zaken, CDA wat minder.. snap nog steeds niet waarom mensen nog in Balkenende geloven
Teringquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Even 32 euro, nieuwe achterband, bah.
Waar was dat? (dan ontwijk ik die fietsenmaker voortaan)quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Even 32 euro, nieuwe achterband, bah.
begrijpelijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waar was dat? (dan ontwijk ik die fietsenmaker voortaan)
Alsof andere fietsenmakers zo goedkoop zijn...quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
bonus bikes.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hop, bezwaar indienenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:10 schreef hetzusjevan het volgende:
Jeetje wat belachelijk trouwens, we hebben kwijtschelding aangevraagd voor die gemeentelijke afvaltoei enzo, krijgen we niet meer over 2009. We wonen hier pas sinds juli, maar je moest in maart 2009 die kwijtschelding over 2009 aangevraagd hebben. Ja, hallo, toen woonden we er nog niet?
![]()
We hoeven wel 'maar' de maanden te betalen die we hier wonen, maar toch, ik vind het ergens een beetje krom geregeld. Ik heb wel veel financiële dompers vandaag zeg -_-'.
Dat zeggen ambtenaren weleens vaker, ik zou er toch gewoon een zaakje van maken als ik jou was. Misschien ff langs de rechtswinkel?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ze zeiden dat er niets aan gedaan kan worden, dus dat zal niet helpen.
Waar zit die rechtswinkel in Tilburg? Zal volgende week eens kijkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:00 schreef aardappel het volgende:
[..]
Dat zeggen ambtenaren weleens vaker, ik zou er toch gewoon een zaakje van maken als ik jou was. Misschien ff langs de rechtswinkel?
Ik dacht in dat straatje tussen het Sint Annaplein en de Bredaseweg. Inderdaad de Langequote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Waar zit die rechtswinkel in Tilburg? Zal volgende week eens kijken. Bedankt voor de tip.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:20 schreef styliste het volgende:
sneeuw!
niet betaald ?quote:
Ja!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:59 schreef styliste het volgende:
Is t heel stom als ik zeg dat t nog wel wat langer had mogen duren? Maak ik ook weer s wat mee...
Lollers, is dat serieus?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja!![]()
Mijn laptop heeft namelijk een rare tic, als ik hem niet uitschakel op externe stroom start hij niet meer op. (dan moet ik hem eerst tien minuten tegen een hete verwarming aanleggen)
Niet alleen in Zuid, in West ging ook alles uit rond 12.30quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:52 schreef Crazy-M het volgende:
Stroomstoring in Tilburg
vrijdag 05 maart 2010 | 12:38
Tekstgrootte
TILBURG - Een deel van Tilburg zit zonder stroom. In Tilburg-Zuid zijn er daarom een aantal verkeerslichten uitgevallen.
De omvang en de oorzaak van de stroomstoring zijn nog onbekend.
http://www.brabantsdagbla(...)oring-in-Tilburg.ece
Meer dan 10.000 klanten zaten zonder stroomquote:TILBURG B 2010-03-05 12:35:18 E 2010-03-05 13:09:00 > 10.000 Schakelstation Spontane storing
Volgens de krant 20.000quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Meer dan 10.000 klanten zaten zonder stroom
Juh, in het UVT topic zeiden ze al dat er op twitter stond dat er ineens heel veel "NEEEEEE"'s te horen waren toen de stroom uitvielquote:
Neequote:
oh ja ik heb eindelijk ook het overzicht van mijn hypotheek verstrekker... eens kijken dit weekend of ik ook nog iets kan terugkrijgen...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
NeeVoor mij pas de 27e Maart
![]()
heb net alle papieren die voor de belasting noodzakelijk zijn ff bij elkaar gezocht, wat een klotewerk![]()
Nu kan iig wel in Juni een leuke spaarpot ontvangen
Wat heb je er mee gedaan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:37 schreef SpeCulaes het volgende:
Valt een laptop die een hele avond zeiknat is geweest nog te repareren?
Terwijl ik straalbezopen thuiskwam heb ik de verkeerde afslag naar de WC genomenquote:
Oeps..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:43 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Terwijl ik straalbezopen thuiskwam heb ik de verkeerde afslag naar de WC genomen....
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:43 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Terwijl ik straalbezopen thuiskwam heb ik de verkeerde afslag naar de WC genomen....
[..]
LOLquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:43 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Bwehequote:My flight was being served by an obviously gay flight attendant, who seemed to put everyone in a good mood as he served us food and drinks.
As the plane prepared to descend, he came swishing down the aisle and told us "Captain Marvey has asked me to announce that he'll be landing the big scary plane shortly, so lovely people, if you could just put your trays up, that would be super."
On his trip back up the aisle, he noticed an extremely well-dressed and exotic young woman hadn't moved a muscle. "Perhaps you didn't hear me over those big brute engines but I asked you to raise your trazy-poo, so the main man can pitty-pat us on the ground."
She calmly turned her head and said, "In my country, I am called a Princess and I take orders from no one."
To which the flight attendant replied, without missing a beat, "Well, sweet-cheeks, in my country I'm called a Queen, so I outrank you. Tray up, Bitch."
[..]
Briljant!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Momentje van verveling (tegengaan)..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Bwehe.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Momentje van verveling (tegengaan)..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Bwehe.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:50 schreef automatic_ het volgende:
Stuurloos, is je vriendin geslaagd? (ik fok nu mobiel dus kan niet handig terug zoeken haha)
hoezo? Gewoon keurig 7 uur geslapen hoor! (ging om 05.00 naar bedquote:
Oke, vooruitquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:53 schreef Guard het volgende:
[..]
hoezo? Gewoon keurig 7 uur geslapen hoor! (ging om 05.00 naar bed)
Doe maar geen Acer.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:42 schreef SpeCulaes het volgende:
Mensen met verstand van laptops?
http://www.laptopshop.nl/(...)n.html#specificaties
of die
Ik heb nog nooit problemen gehad met Acer, vind het fijne laptops.quote:
Nouja oke dan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:46 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit problemen gehad met Acer, vind het fijne laptops.
Ze hebben alleen wat moeite met vochtschade.
Je kunt er wel dekking voor waterschade bij afsluitenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:42 schreef SpeCulaes het volgende:
Mensen met verstand van laptops?
of die
Ik zag het staan ja. Ik denk dat ik het risico maar neem.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Je kunt er wel dekking voor waterschade bij afsluiten
Is Saturn goedkoper ja? Maandag maar eens even gaan kijken dan. Doorgaans is internet goedkoper dacht ik?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:54 schreef Tegan het volgende:
Voor die prijzen vind je bij de Saturn veel betere laptops, ook Acer's.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Je kunt er wel dekking voor waterschade bij afsluiten
Dat geldt voor veel dingen, maar van die big ass electronicawinkels kopen gewoon groot in en hebben daarom altijd aantrekkelijke aanbiedingenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:55 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Is Saturn goedkoper ja? Maandag maar eens even gaan kijken dan. Doorgaans is internet goedkoper dacht ik?
Die zijn tof jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:41 schreef Stuurloos het volgende:
Ik heb een Sony Vaio.. dat zijn pas puike dingen
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:41 schreef Stuurloos het volgende:
Jij hebt smaak, Sony Vaioquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:41 schreef Stuurloos het volgende:
Welkom terugquote:Op zondag 7 maart 2010 10:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
En weer terug van een goede week skien! Echt heerlijk weer gehad de eerste dagen, vanaf donderdag werd het echt kouder en begon het te sneeuwen! Zo'n 30cm per dag. Terugreis was echt een drama, meer dan 14 uur over gedaan helaas... Maar goed, nu wel weer heimwee naar de sneeuw...
Uiteraard wel overpricedquote:Op zondag 7 maart 2010 11:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Mooie dingen, maar te duur... Apple dat is de shit
Vervang gluhwein door bier en bacardi dan wel, de alpenmeisjes waren lastig, want had een korvelmeisje erbij... en heb geen pm van je... maar woensdag of donderdag moet lukken.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Uiteraard wel overpricedWanneer kan ik mn kabel komen ophalen trouwens? Je reageert slecht op PM's
(Welkom terug trouwens, leuke vakantie gehad, veel gluhwein gedronken, veel Alpenmeisjes versierd? )
Oh ging ook om een eerdere PMquote:Op zondag 7 maart 2010 13:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Vervang gluhwein door bier en bacardi dan wel, de alpenmeisjes waren lastig, want had een korvelmeisje erbij... en heb geen pm van je... maar woensdag of donderdag moet lukken.
Welcome back! Wel klote van je terugweg.. maar ach, je hebt het leuk gehad en daar gaat het om, right?quote:Op zondag 7 maart 2010 10:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
En weer terug van een goede week skien! Echt heerlijk weer gehad de eerste dagen, vanaf donderdag werd het echt kouder en begon het te sneeuwen! Zo'n 30cm per dag. Terugreis was echt een drama, meer dan 14 uur over gedaan helaas... Maar goed, nu wel weer heimwee naar de sneeuw...
Ik vond het redelijk duur, maar nu krijg ik dus ook echt niemand mee door de prijs.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Yay, ik ga naar Lady Gaga met drie homovriendjes
Klopt, de prijzen zijn ergens best belachelijk.. maar ze is een groot artiest en ze is met niemand te vergelijken vind ik, dus ik heb het er wel een keer voor over. Meeste concerten waar ik heenga zijn rond de 50-60 euro.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vond het redelijk duur, maar nu krijg ik dus ook echt niemand mee door de prijs.
Waar gaat ze zich dan inschrijven?quote:Op zondag 7 maart 2010 15:59 schreef aardappel het volgende:
Ik heb een vraagje betreffende de gemeentebelasting. Ik zit in een studentenhuis waarvan de hoofdhuurder (degene die het langste ingeschreven staat in het huis) de gemeentebelasting moet betalen. Nou is de hoofdhuurder de enige die een baan heeft en dus zal kwijtschelding niet lukken.
Het idee werd geopperd om de hoofdhuurder even een weekje uit te schrijven en dan weer in te schrijven, zodat zij weer onder aan de lijst komt en de nieuwe hoofdhuurder (arme student) wel kwijtschelding aan kan vragen. Ik heb er mijn vraagtekens bij of dat wel helemaal zou werken, wat denken jullie daarvan?
Puur uit nieuwsgierigheid:quote:Op zondag 7 maart 2010 16:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Klopt, de prijzen zijn ergens best belachelijk..
Heeft de hoofdhuurder een vaste baan? Want mijn huisgenote van 25 verdient stiekem best veel (werkt 's weekends in de zorg, op zaterdag/zondag dus krijgt soms ook nog 200% ofzo) maar toch krijgt ze kwijtschelding hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 15:59 schreef aardappel het volgende:
Ik heb een vraagje betreffende de gemeentebelasting. Ik zit in een studentenhuis waarvan de hoofdhuurder (degene die het langste ingeschreven staat in het huis) de gemeentebelasting moet betalen. Nou is de hoofdhuurder de enige die een baan heeft en dus zal kwijtschelding niet lukken.
Het idee werd geopperd om de hoofdhuurder even een weekje uit te schrijven en dan weer in te schrijven, zodat zij weer onder aan de lijst komt en de nieuwe hoofdhuurder (arme student) wel kwijtschelding aan kan vragen. Ik heb er mijn vraagtekens bij of dat wel helemaal zou werken, wat denken jullie daarvan?
Eh 65 euro voor een staanplaats en '1e rang' zitplekken waren iets van 85 euro ofzo? In elk geval zijn wij 99,29 euro kwijt al met al, per persoon, voor een hele goede zitplek (we hebben bewust voor zitplek gekozen ivm aantal factoren, normaal doen we staanplekken maarjaquote:Op zondag 7 maart 2010 16:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Puur uit nieuwsgierigheid:
Wat kost een kaartje dan?
Jezus wat een afzetterij.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:05 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Eh 65 euro voor een staanplaats en '1e rang' zitplekken waren iets van 85 euro ofzo? In elk geval zijn wij 99,29 euro kwijt al met al, per persoon, voor een hele goede zitplek (we hebben bewust voor zitplek gekozen ivm aantal factoren, normaal doen we staanplekken maarja).
Maandje bij haar ouders oid.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Waar gaat ze zich dan inschrijven?
Ik zou het niet doen, als ik de hoofdhuurder zou zijn...
Al 2 jaar fulltime baan en amper uitgaven, oftewel, ze is stinkend rijkquote:Op zondag 7 maart 2010 16:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Heeft de hoofdhuurder een vaste baan? Want mijn huisgenote van 25 verdient stiekem best veel (werkt 's weekends in de zorg, op zaterdag/zondag dus krijgt soms ook nog 200% ofzo) maar toch krijgt ze kwijtschelding hoor.
En anders denk ik niet dat het werkt.. Maar je kan het proberen.
Ok, dat is kutquote:Op zondag 7 maart 2010 16:08 schreef aardappel het volgende:
[..]
Maandje bij haar ouders oid.
[..]
Al 2 jaar fulltime baan en amper uitgaven, oftewel, ze is stinkend rijk
Waarom woont ze dan nog in hemelsnaam in een kamer?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:08 schreef aardappel het volgende:
Al 2 jaar fulltime baan en amper uitgaven, oftewel, ze is stinkend rijk
Tsja, bij een vriendin van me woont ook nog iemand van in de 30 in zo'n studentenvilla.. Geen vriendin, supergoedkoop wonen, toch enigszins gezelligheid met huisgenoten.. blijkbaar is dat voor sommige mensen reden genoeg om in een studentenhuis te blijven wonen?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Waarom woont ze dan nog in hemelsnaam in een kamer?
Ja, maar de vraag is, als ze die uitschrijven (omdat zij teveel verdient), kan je dan die kwijtschelding nog aanvragen op de naam van een ander? En haar daarna weer inschrijven? Werkt dat?quote:Op zondag 7 maart 2010 17:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
hoofdhuurder is de oudste van het adres als het goed is!
Toen ik eenmaal ging werken had ik het echt binnen een half jaar gehad in mijn studentenhuis, maar ja dat ligt er natuurlijk wel een beetje aan wie er nog meer woont. In "mijn huis" woonde toen wat jongere studenten die volop aan het genieten waren van het studentenleven. Als er allemaal wat oudere studenten wonen kan het misschien wel.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Tsja, bij een vriendin van me woont ook nog iemand van in de 30 in zo'n studentenvilla.. Geen vriendin, supergoedkoop wonen, toch enigszins gezelligheid met huisgenoten.. blijkbaar is dat voor sommige mensen reden genoeg om in een studentenhuis te blijven wonen?
Het zou wel kunnen, maar denk dat ze het toch controlerenquote:Op zondag 7 maart 2010 17:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, maar de vraag is, als ze die uitschrijven (omdat zij teveel verdient), kan je dan die kwijtschelding nog aanvragen op de naam van een ander? En haar daarna weer inschrijven? Werkt dat?
18mē voor 150 euro (all-in), in het centrum van Tilburg. Daarnaast heeft ze natuurlijk super leuke huisgenoten (like mequote:Op zondag 7 maart 2010 16:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Waarom woont ze dan nog in hemelsnaam in een kamer?
Ach ja, in feite doe je niks fouts toch?quote:Op zondag 7 maart 2010 17:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Het zou wel kunnen, maar denk dat ze het toch controleren
Zo dat is echt niet duur.. hoe kan dat zo goedkoop zijn? Is het huis zo'n krotquote:Op zondag 7 maart 2010 17:29 schreef aardappel het volgende:
[..]
18mē voor 150 euro (all-in), in het centrum van Tilburg. Daarnaast heeft ze natuurlijk super leuke huisgenoten (like me)
[..]
Ach ja, in feite doe je niks fouts toch?
roep maar ietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |