Hij zal wel weer kapot zijn net zoals mijn andere band die helemaal kapot was (binnenband ook) en dat kostte 18 euro, dus ik ga maar van het ergste uit dan kan het altijd nog meevallenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:22 schreef Guard het volgende:
heb je niemand die die band even voor je kan plakken? ¤ 18 is wel veul geld...
Jah, ik hou er ook niet van, ongure types. Ik kan er meestal nog wel vrij rustig onder blijven maar mijn vriendin had echt de schrik te pakken. Maarja we hadden ook net een film gezien over een meisje van 14 die was meegelokt en vermoordquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:21 schreef Crazy-M het volgende:
Vage gasten zusje
kun je idd maar voorzichtig mee zijn als ze zover achter je aan lopen
altijd handig om dan juist zulke types tegen te komenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hij zal wel weer kapot zijn net zoals mijn andere band die helemaal kapot was (binnenband ook) en dat kostte 18 euro, dus ik ga maar van het ergste uit dan kan het altijd nog meevallen.
[..]
Jah, ik hou er ook niet van, ongure types. Ik kan er meestal nog wel vrij rustig onder blijven maar mijn vriendin had echt de schrik te pakken. Maarja we hadden ook net een film gezien over een meisje van 14 die was meegelokt en vermoord.
Toch nog 3 zetels voor TONquote:Op donderdag 4 maart 2010 02:07 schreef SpeCulaes het volgende:
PVDA 11
VVD 7
CDA 6
D66 6
SP 4
GL 4
TVP 3
TON 3
PvT 1
VSP 1
VVD, D66, en TON de grote winnaars, grote verliezers zijn er niet, eigenlijk worden voornamelijk de zetels van Smolders verdeeld over de winnaars...quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:07 schreef SpeCulaes het volgende:
PVDA 11
VVD 7
CDA 6
D66 6
SP 4
GL 4
TVP 3
TON 3
PvT 1
VSP 1
Dit is gemeenteraad he? Hier stem je niet op JP.quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:06 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Toch nog 3 zetels voor TON. PVDA, VVD en D66 doen goede zaken, CDA wat minder.. snap nog steeds niet waarom mensen nog in Balkenende geloven
Teringquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Even 32 euro, nieuwe achterband, bah.
Waar was dat? (dan ontwijk ik die fietsenmaker voortaan)quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Even 32 euro, nieuwe achterband, bah.
begrijpelijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waar was dat? (dan ontwijk ik die fietsenmaker voortaan)
Alsof andere fietsenmakers zo goedkoop zijn...quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
bonus bikes.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hop, bezwaar indienenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:10 schreef hetzusjevan het volgende:
Jeetje wat belachelijk trouwens, we hebben kwijtschelding aangevraagd voor die gemeentelijke afvaltoei enzo, krijgen we niet meer over 2009. We wonen hier pas sinds juli, maar je moest in maart 2009 die kwijtschelding over 2009 aangevraagd hebben. Ja, hallo, toen woonden we er nog niet?
![]()
We hoeven wel 'maar' de maanden te betalen die we hier wonen, maar toch, ik vind het ergens een beetje krom geregeld. Ik heb wel veel financiële dompers vandaag zeg -_-'.
Dat zeggen ambtenaren weleens vaker, ik zou er toch gewoon een zaakje van maken als ik jou was. Misschien ff langs de rechtswinkel?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ze zeiden dat er niets aan gedaan kan worden, dus dat zal niet helpen.
Waar zit die rechtswinkel in Tilburg? Zal volgende week eens kijkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:00 schreef aardappel het volgende:
[..]
Dat zeggen ambtenaren weleens vaker, ik zou er toch gewoon een zaakje van maken als ik jou was. Misschien ff langs de rechtswinkel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |