Toch nog 3 zetels voor TONquote:Op donderdag 4 maart 2010 02:07 schreef SpeCulaes het volgende:
PVDA 11
VVD 7
CDA 6
D66 6
SP 4
GL 4
TVP 3
TON 3
PvT 1
VSP 1

VVD, D66, en TON de grote winnaars, grote verliezers zijn er niet, eigenlijk worden voornamelijk de zetels van Smolders verdeeld over de winnaars...quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:07 schreef SpeCulaes het volgende:
PVDA 11
VVD 7
CDA 6
D66 6
SP 4
GL 4
TVP 3
TON 3
PvT 1
VSP 1

Dit is gemeenteraad he? Hier stem je niet op JP.quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:06 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Toch nog 3 zetels voor TON. PVDA, VVD en D66 doen goede zaken, CDA wat minder.. snap nog steeds niet waarom mensen nog in Balkenende geloven

Teringquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Even 32 euro, nieuwe achterband, bah.

Waar was dat? (dan ontwijk ik die fietsenmaker voortaan)quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Even 32 euro, nieuwe achterband, bah.

begrijpelijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waar was dat? (dan ontwijk ik die fietsenmaker voortaan)

Alsof andere fietsenmakers zo goedkoop zijn...quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]

bonus bikes.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]

Hop, bezwaar indienenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:10 schreef hetzusjevan het volgende:
Jeetje wat belachelijk trouwens, we hebben kwijtschelding aangevraagd voor die gemeentelijke afvaltoei enzo, krijgen we niet meer over 2009. We wonen hier pas sinds juli, maar je moest in maart 2009 die kwijtschelding over 2009 aangevraagd hebben. Ja, hallo, toen woonden we er nog niet?
![]()
We hoeven wel 'maar' de maanden te betalen die we hier wonen, maar toch, ik vind het ergens een beetje krom geregeld. Ik heb wel veel financiële dompers vandaag zeg -_-'.

Dat zeggen ambtenaren weleens vaker, ik zou er toch gewoon een zaakje van maken als ik jou was. Misschien ff langs de rechtswinkel?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ze zeiden dat er niets aan gedaan kan worden, dus dat zal niet helpen.

Waar zit die rechtswinkel in Tilburg? Zal volgende week eens kijkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:00 schreef aardappel het volgende:
[..]
Dat zeggen ambtenaren weleens vaker, ik zou er toch gewoon een zaakje van maken als ik jou was. Misschien ff langs de rechtswinkel?

Ik dacht in dat straatje tussen het Sint Annaplein en de Bredaseweg. Inderdaad de Langequote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Waar zit die rechtswinkel in Tilburg? Zal volgende week eens kijken. Bedankt voor de tip.

quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:20 schreef styliste het volgende:
sneeuw!

niet betaald ?quote:

Ja!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:59 schreef styliste het volgende:
Is t heel stom als ik zeg dat t nog wel wat langer had mogen duren? Maak ik ook weer s wat mee...

Lollers, is dat serieus?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja!![]()
Mijn laptop heeft namelijk een rare tic, als ik hem niet uitschakel op externe stroom start hij niet meer op. (dan moet ik hem eerst tien minuten tegen een hete verwarming aanleggen)

Niet alleen in Zuid, in West ging ook alles uit rond 12.30quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:52 schreef Crazy-M het volgende:
Stroomstoring in Tilburg
vrijdag 05 maart 2010 | 12:38
Tekstgrootte
TILBURG - Een deel van Tilburg zit zonder stroom. In Tilburg-Zuid zijn er daarom een aantal verkeerslichten uitgevallen.
De omvang en de oorzaak van de stroomstoring zijn nog onbekend.
http://www.brabantsdagbla(...)oring-in-Tilburg.ece

Meer dan 10.000 klanten zaten zonder stroomquote:TILBURG B 2010-03-05 12:35:18 E 2010-03-05 13:09:00 > 10.000 Schakelstation Spontane storing

Volgens de krant 20.000quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Meer dan 10.000 klanten zaten zonder stroom

Juh, in het UVT topic zeiden ze al dat er op twitter stond dat er ineens heel veel "NEEEEEE"'s te horen waren toen de stroom uitvielquote:

Neequote:

oh ja ik heb eindelijk ook het overzicht van mijn hypotheek verstrekker... eens kijken dit weekend of ik ook nog iets kan terugkrijgen...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
NeeVoor mij pas de 27e Maart
![]()
heb net alle papieren die voor de belasting noodzakelijk zijn ff bij elkaar gezocht, wat een klotewerk![]()
Nu kan iig wel in Juni een leuke spaarpot ontvangen

Wat heb je er mee gedaan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:37 schreef SpeCulaes het volgende:
Valt een laptop die een hele avond zeiknat is geweest nog te repareren?

Terwijl ik straalbezopen thuiskwam heb ik de verkeerde afslag naar de WC genomenquote:

Oeps..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:43 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Terwijl ik straalbezopen thuiskwam heb ik de verkeerde afslag naar de WC genomen....

quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:43 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Terwijl ik straalbezopen thuiskwam heb ik de verkeerde afslag naar de WC genomen....

quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:43 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]

LOLquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:43 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |