Neequote:
oh ja ik heb eindelijk ook het overzicht van mijn hypotheek verstrekker... eens kijken dit weekend of ik ook nog iets kan terugkrijgen...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
NeeVoor mij pas de 27e Maart
![]()
heb net alle papieren die voor de belasting noodzakelijk zijn ff bij elkaar gezocht, wat een klotewerk![]()
Nu kan iig wel in Juni een leuke spaarpot ontvangen
Wat heb je er mee gedaan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:37 schreef SpeCulaes het volgende:
Valt een laptop die een hele avond zeiknat is geweest nog te repareren?
Terwijl ik straalbezopen thuiskwam heb ik de verkeerde afslag naar de WC genomenquote:
Oeps..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:43 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Terwijl ik straalbezopen thuiskwam heb ik de verkeerde afslag naar de WC genomen....
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:43 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Terwijl ik straalbezopen thuiskwam heb ik de verkeerde afslag naar de WC genomen....
[..]
LOLquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:43 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Bwehequote:My flight was being served by an obviously gay flight attendant, who seemed to put everyone in a good mood as he served us food and drinks.
As the plane prepared to descend, he came swishing down the aisle and told us "Captain Marvey has asked me to announce that he'll be landing the big scary plane shortly, so lovely people, if you could just put your trays up, that would be super."
On his trip back up the aisle, he noticed an extremely well-dressed and exotic young woman hadn't moved a muscle. "Perhaps you didn't hear me over those big brute engines but I asked you to raise your trazy-poo, so the main man can pitty-pat us on the ground."
She calmly turned her head and said, "In my country, I am called a Princess and I take orders from no one."
To which the flight attendant replied, without missing a beat, "Well, sweet-cheeks, in my country I'm called a Queen, so I outrank you. Tray up, Bitch."
[..]
Briljant!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Momentje van verveling (tegengaan)..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Bwehe.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Momentje van verveling (tegengaan)..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Bwehe.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:50 schreef automatic_ het volgende:
Stuurloos, is je vriendin geslaagd? (ik fok nu mobiel dus kan niet handig terug zoeken haha)
hoezo? Gewoon keurig 7 uur geslapen hoor! (ging om 05.00 naar bedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |