Ik dacht in dat straatje tussen het Sint Annaplein en de Bredaseweg. Inderdaad de Langequote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Waar zit die rechtswinkel in Tilburg? Zal volgende week eens kijken. Bedankt voor de tip.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:20 schreef styliste het volgende:
sneeuw!
niet betaald ?quote:
Ja!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:59 schreef styliste het volgende:
Is t heel stom als ik zeg dat t nog wel wat langer had mogen duren? Maak ik ook weer s wat mee...
Lollers, is dat serieus?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja!![]()
Mijn laptop heeft namelijk een rare tic, als ik hem niet uitschakel op externe stroom start hij niet meer op. (dan moet ik hem eerst tien minuten tegen een hete verwarming aanleggen)
Niet alleen in Zuid, in West ging ook alles uit rond 12.30quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:52 schreef Crazy-M het volgende:
Stroomstoring in Tilburg
vrijdag 05 maart 2010 | 12:38
Tekstgrootte
TILBURG - Een deel van Tilburg zit zonder stroom. In Tilburg-Zuid zijn er daarom een aantal verkeerslichten uitgevallen.
De omvang en de oorzaak van de stroomstoring zijn nog onbekend.
http://www.brabantsdagbla(...)oring-in-Tilburg.ece
Meer dan 10.000 klanten zaten zonder stroomquote:TILBURG B 2010-03-05 12:35:18 E 2010-03-05 13:09:00 > 10.000 Schakelstation Spontane storing
Volgens de krant 20.000quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Meer dan 10.000 klanten zaten zonder stroom
Juh, in het UVT topic zeiden ze al dat er op twitter stond dat er ineens heel veel "NEEEEEE"'s te horen waren toen de stroom uitvielquote:
Neequote:
oh ja ik heb eindelijk ook het overzicht van mijn hypotheek verstrekker... eens kijken dit weekend of ik ook nog iets kan terugkrijgen...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
NeeVoor mij pas de 27e Maart
![]()
heb net alle papieren die voor de belasting noodzakelijk zijn ff bij elkaar gezocht, wat een klotewerk![]()
Nu kan iig wel in Juni een leuke spaarpot ontvangen
Wat heb je er mee gedaan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:37 schreef SpeCulaes het volgende:
Valt een laptop die een hele avond zeiknat is geweest nog te repareren?
Terwijl ik straalbezopen thuiskwam heb ik de verkeerde afslag naar de WC genomenquote:
Oeps..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:43 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Terwijl ik straalbezopen thuiskwam heb ik de verkeerde afslag naar de WC genomen....
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:43 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Terwijl ik straalbezopen thuiskwam heb ik de verkeerde afslag naar de WC genomen....
[..]
LOLquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:43 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Bwehequote:My flight was being served by an obviously gay flight attendant, who seemed to put everyone in a good mood as he served us food and drinks.
As the plane prepared to descend, he came swishing down the aisle and told us "Captain Marvey has asked me to announce that he'll be landing the big scary plane shortly, so lovely people, if you could just put your trays up, that would be super."
On his trip back up the aisle, he noticed an extremely well-dressed and exotic young woman hadn't moved a muscle. "Perhaps you didn't hear me over those big brute engines but I asked you to raise your trazy-poo, so the main man can pitty-pat us on the ground."
She calmly turned her head and said, "In my country, I am called a Princess and I take orders from no one."
To which the flight attendant replied, without missing a beat, "Well, sweet-cheeks, in my country I'm called a Queen, so I outrank you. Tray up, Bitch."
[..]
Briljant!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Momentje van verveling (tegengaan)..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Bwehe.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Momentje van verveling (tegengaan)..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Bwehe.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:50 schreef automatic_ het volgende:
Stuurloos, is je vriendin geslaagd? (ik fok nu mobiel dus kan niet handig terug zoeken haha)
hoezo? Gewoon keurig 7 uur geslapen hoor! (ging om 05.00 naar bedquote:
Oke, vooruitquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:53 schreef Guard het volgende:
[..]
hoezo? Gewoon keurig 7 uur geslapen hoor! (ging om 05.00 naar bed)
Doe maar geen Acer.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:42 schreef SpeCulaes het volgende:
Mensen met verstand van laptops?
http://www.laptopshop.nl/(...)n.html#specificaties
of die
Ik heb nog nooit problemen gehad met Acer, vind het fijne laptops.quote:
Nouja oke dan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:46 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit problemen gehad met Acer, vind het fijne laptops.
Ze hebben alleen wat moeite met vochtschade.
Je kunt er wel dekking voor waterschade bij afsluitenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:42 schreef SpeCulaes het volgende:
Mensen met verstand van laptops?
of die
Ik zag het staan ja. Ik denk dat ik het risico maar neem.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Je kunt er wel dekking voor waterschade bij afsluiten
Is Saturn goedkoper ja? Maandag maar eens even gaan kijken dan. Doorgaans is internet goedkoper dacht ik?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:54 schreef Tegan het volgende:
Voor die prijzen vind je bij de Saturn veel betere laptops, ook Acer's.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Je kunt er wel dekking voor waterschade bij afsluiten
Dat geldt voor veel dingen, maar van die big ass electronicawinkels kopen gewoon groot in en hebben daarom altijd aantrekkelijke aanbiedingenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:55 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Is Saturn goedkoper ja? Maandag maar eens even gaan kijken dan. Doorgaans is internet goedkoper dacht ik?
Die zijn tof jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:41 schreef Stuurloos het volgende:
Ik heb een Sony Vaio.. dat zijn pas puike dingen
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:41 schreef Stuurloos het volgende:
Jij hebt smaak, Sony Vaioquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:41 schreef Stuurloos het volgende:
Welkom terugquote:Op zondag 7 maart 2010 10:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
En weer terug van een goede week skien! Echt heerlijk weer gehad de eerste dagen, vanaf donderdag werd het echt kouder en begon het te sneeuwen! Zo'n 30cm per dag. Terugreis was echt een drama, meer dan 14 uur over gedaan helaas... Maar goed, nu wel weer heimwee naar de sneeuw...
Uiteraard wel overpricedquote:Op zondag 7 maart 2010 11:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Mooie dingen, maar te duur... Apple dat is de shit
Vervang gluhwein door bier en bacardi dan wel, de alpenmeisjes waren lastig, want had een korvelmeisje erbij... en heb geen pm van je... maar woensdag of donderdag moet lukken.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Uiteraard wel overpricedWanneer kan ik mn kabel komen ophalen trouwens? Je reageert slecht op PM's
(Welkom terug trouwens, leuke vakantie gehad, veel gluhwein gedronken, veel Alpenmeisjes versierd? )
Oh ging ook om een eerdere PMquote:Op zondag 7 maart 2010 13:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Vervang gluhwein door bier en bacardi dan wel, de alpenmeisjes waren lastig, want had een korvelmeisje erbij... en heb geen pm van je... maar woensdag of donderdag moet lukken.
Welcome back! Wel klote van je terugweg.. maar ach, je hebt het leuk gehad en daar gaat het om, right?quote:Op zondag 7 maart 2010 10:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
En weer terug van een goede week skien! Echt heerlijk weer gehad de eerste dagen, vanaf donderdag werd het echt kouder en begon het te sneeuwen! Zo'n 30cm per dag. Terugreis was echt een drama, meer dan 14 uur over gedaan helaas... Maar goed, nu wel weer heimwee naar de sneeuw...
Ik vond het redelijk duur, maar nu krijg ik dus ook echt niemand mee door de prijs.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Yay, ik ga naar Lady Gaga met drie homovriendjes
Klopt, de prijzen zijn ergens best belachelijk.. maar ze is een groot artiest en ze is met niemand te vergelijken vind ik, dus ik heb het er wel een keer voor over. Meeste concerten waar ik heenga zijn rond de 50-60 euro.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vond het redelijk duur, maar nu krijg ik dus ook echt niemand mee door de prijs.
Waar gaat ze zich dan inschrijven?quote:Op zondag 7 maart 2010 15:59 schreef aardappel het volgende:
Ik heb een vraagje betreffende de gemeentebelasting. Ik zit in een studentenhuis waarvan de hoofdhuurder (degene die het langste ingeschreven staat in het huis) de gemeentebelasting moet betalen. Nou is de hoofdhuurder de enige die een baan heeft en dus zal kwijtschelding niet lukken.
Het idee werd geopperd om de hoofdhuurder even een weekje uit te schrijven en dan weer in te schrijven, zodat zij weer onder aan de lijst komt en de nieuwe hoofdhuurder (arme student) wel kwijtschelding aan kan vragen. Ik heb er mijn vraagtekens bij of dat wel helemaal zou werken, wat denken jullie daarvan?
Puur uit nieuwsgierigheid:quote:Op zondag 7 maart 2010 16:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Klopt, de prijzen zijn ergens best belachelijk..
Heeft de hoofdhuurder een vaste baan? Want mijn huisgenote van 25 verdient stiekem best veel (werkt 's weekends in de zorg, op zaterdag/zondag dus krijgt soms ook nog 200% ofzo) maar toch krijgt ze kwijtschelding hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 15:59 schreef aardappel het volgende:
Ik heb een vraagje betreffende de gemeentebelasting. Ik zit in een studentenhuis waarvan de hoofdhuurder (degene die het langste ingeschreven staat in het huis) de gemeentebelasting moet betalen. Nou is de hoofdhuurder de enige die een baan heeft en dus zal kwijtschelding niet lukken.
Het idee werd geopperd om de hoofdhuurder even een weekje uit te schrijven en dan weer in te schrijven, zodat zij weer onder aan de lijst komt en de nieuwe hoofdhuurder (arme student) wel kwijtschelding aan kan vragen. Ik heb er mijn vraagtekens bij of dat wel helemaal zou werken, wat denken jullie daarvan?
Eh 65 euro voor een staanplaats en '1e rang' zitplekken waren iets van 85 euro ofzo? In elk geval zijn wij 99,29 euro kwijt al met al, per persoon, voor een hele goede zitplek (we hebben bewust voor zitplek gekozen ivm aantal factoren, normaal doen we staanplekken maarjaquote:Op zondag 7 maart 2010 16:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Puur uit nieuwsgierigheid:
Wat kost een kaartje dan?
Jezus wat een afzetterij.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:05 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Eh 65 euro voor een staanplaats en '1e rang' zitplekken waren iets van 85 euro ofzo? In elk geval zijn wij 99,29 euro kwijt al met al, per persoon, voor een hele goede zitplek (we hebben bewust voor zitplek gekozen ivm aantal factoren, normaal doen we staanplekken maarja).
Maandje bij haar ouders oid.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Waar gaat ze zich dan inschrijven?
Ik zou het niet doen, als ik de hoofdhuurder zou zijn...
Al 2 jaar fulltime baan en amper uitgaven, oftewel, ze is stinkend rijkquote:Op zondag 7 maart 2010 16:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Heeft de hoofdhuurder een vaste baan? Want mijn huisgenote van 25 verdient stiekem best veel (werkt 's weekends in de zorg, op zaterdag/zondag dus krijgt soms ook nog 200% ofzo) maar toch krijgt ze kwijtschelding hoor.
En anders denk ik niet dat het werkt.. Maar je kan het proberen.
Ok, dat is kutquote:Op zondag 7 maart 2010 16:08 schreef aardappel het volgende:
[..]
Maandje bij haar ouders oid.
[..]
Al 2 jaar fulltime baan en amper uitgaven, oftewel, ze is stinkend rijk
Waarom woont ze dan nog in hemelsnaam in een kamer?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:08 schreef aardappel het volgende:
Al 2 jaar fulltime baan en amper uitgaven, oftewel, ze is stinkend rijk
Tsja, bij een vriendin van me woont ook nog iemand van in de 30 in zo'n studentenvilla.. Geen vriendin, supergoedkoop wonen, toch enigszins gezelligheid met huisgenoten.. blijkbaar is dat voor sommige mensen reden genoeg om in een studentenhuis te blijven wonen?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Waarom woont ze dan nog in hemelsnaam in een kamer?
Ja, maar de vraag is, als ze die uitschrijven (omdat zij teveel verdient), kan je dan die kwijtschelding nog aanvragen op de naam van een ander? En haar daarna weer inschrijven? Werkt dat?quote:Op zondag 7 maart 2010 17:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
hoofdhuurder is de oudste van het adres als het goed is!
Toen ik eenmaal ging werken had ik het echt binnen een half jaar gehad in mijn studentenhuis, maar ja dat ligt er natuurlijk wel een beetje aan wie er nog meer woont. In "mijn huis" woonde toen wat jongere studenten die volop aan het genieten waren van het studentenleven. Als er allemaal wat oudere studenten wonen kan het misschien wel.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Tsja, bij een vriendin van me woont ook nog iemand van in de 30 in zo'n studentenvilla.. Geen vriendin, supergoedkoop wonen, toch enigszins gezelligheid met huisgenoten.. blijkbaar is dat voor sommige mensen reden genoeg om in een studentenhuis te blijven wonen?
Het zou wel kunnen, maar denk dat ze het toch controlerenquote:Op zondag 7 maart 2010 17:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, maar de vraag is, als ze die uitschrijven (omdat zij teveel verdient), kan je dan die kwijtschelding nog aanvragen op de naam van een ander? En haar daarna weer inschrijven? Werkt dat?
18m² voor 150 euro (all-in), in het centrum van Tilburg. Daarnaast heeft ze natuurlijk super leuke huisgenoten (like mequote:Op zondag 7 maart 2010 16:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Waarom woont ze dan nog in hemelsnaam in een kamer?
Ach ja, in feite doe je niks fouts toch?quote:Op zondag 7 maart 2010 17:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Het zou wel kunnen, maar denk dat ze het toch controleren
Zo dat is echt niet duur.. hoe kan dat zo goedkoop zijn? Is het huis zo'n krotquote:Op zondag 7 maart 2010 17:29 schreef aardappel het volgende:
[..]
18m² voor 150 euro (all-in), in het centrum van Tilburg. Daarnaast heeft ze natuurlijk super leuke huisgenoten (like me)
[..]
Ach ja, in feite doe je niks fouts toch?
roep maar ietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |