Een maatje 68 is sowieso een beter plan, de meeste verse ouders hebben al enorm veel in de kleinste maatjes.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe oud is "een paar maanden"?
3-6 maanden = 62
6 - 9 maanden - 68; dus dan zit je misschien wat veiliger
Ah ok, dat zal ik onthouden! Nee, de kleine is in februari geboren (weet even de exacte datum niet meer) dus nog geen 3 maanden oud. Echt een pasgeborene dusquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Een maatje 68 is sowieso een beter plan, de meeste verse ouders hebben al enorm veel in de kleinste maatjes.
Rustig, ik verveel me. Werk is boooooring!! En morgen vroege dienst, dus wordt een kort nachtje. Vriendin moet morgen voor de 2e keer op voor dr rij-examen, dus hopen dat ze t nu wel haaltquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:51 schreef automatic_ het volgende:
Halloooo! Haha, hier alles goed hoor! En daar?
Hehe. Je bent jezelf even aan het wakker houdenquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:53 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Rustig, ik verveel me. Werk is boooooring!! En morgen vroege dienst, dus wordt een kort nachtje. Vriendin moet morgen voor de 2e keer op voor dr rij-examen, dus hopen dat ze t nu wel haalt
Ja in Breda, 8.45 uur geloof ik. Ik blijf wel wakker.. beetje surfen op het web, puzzel maken in de krant. Komt goedquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Je bent jezelf even aan het wakker houden
Oeh, dat is te hopen ja! Hoe laat moet ze? En in Breda of niet?
Oke, dan hoef ik niet voor haar uit te kijkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:56 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ja in Breda, 8.45 uur geloof ik. Ik blijf wel wakker.. beetje surfen op het web, puzzel maken in de krant. Komt goed
Ja, 23.00, dan komt de nachtportier en die los ik dan morgenochtend om 07.00 weer afquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dan hoef ik niet voor haar uit te kijken![]()
Haha, tot hoelaat moet je nu? 23.00 ofzo?
Mja, ik herken het, haha. Ik werk morgen tot 22.30 (als het mee zit), dus dan ben ik rond 23.00 thuis en moet ik weer om 7.30 beginnen vrijdag.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:59 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ja, 23.00, dan komt de nachtportier en die los ik dan morgenochtend om 07.00 weer af. Voordeel is wel dat je in een korte tijd 2 diensten draait. Nadeel is weinig slaap.
tjah, dat wel. maar niet boeiendquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:50 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Oja NL elftal, zullen toch wel winnen..
Volgens mij is op dit moment zelfs amateurvoetbal nog intressanterquote:
Hij zal wel weer kapot zijn net zoals mijn andere band die helemaal kapot was (binnenband ook) en dat kostte 18 euro, dus ik ga maar van het ergste uit dan kan het altijd nog meevallenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:22 schreef Guard het volgende:
heb je niemand die die band even voor je kan plakken? ¤ 18 is wel veul geld...
Jah, ik hou er ook niet van, ongure types. Ik kan er meestal nog wel vrij rustig onder blijven maar mijn vriendin had echt de schrik te pakken. Maarja we hadden ook net een film gezien over een meisje van 14 die was meegelokt en vermoordquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:21 schreef Crazy-M het volgende:
Vage gasten zusje
kun je idd maar voorzichtig mee zijn als ze zover achter je aan lopen
altijd handig om dan juist zulke types tegen te komenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hij zal wel weer kapot zijn net zoals mijn andere band die helemaal kapot was (binnenband ook) en dat kostte 18 euro, dus ik ga maar van het ergste uit dan kan het altijd nog meevallen.
[..]
Jah, ik hou er ook niet van, ongure types. Ik kan er meestal nog wel vrij rustig onder blijven maar mijn vriendin had echt de schrik te pakken. Maarja we hadden ook net een film gezien over een meisje van 14 die was meegelokt en vermoord.
Toch nog 3 zetels voor TONquote:Op donderdag 4 maart 2010 02:07 schreef SpeCulaes het volgende:
PVDA 11
VVD 7
CDA 6
D66 6
SP 4
GL 4
TVP 3
TON 3
PvT 1
VSP 1
VVD, D66, en TON de grote winnaars, grote verliezers zijn er niet, eigenlijk worden voornamelijk de zetels van Smolders verdeeld over de winnaars...quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:07 schreef SpeCulaes het volgende:
PVDA 11
VVD 7
CDA 6
D66 6
SP 4
GL 4
TVP 3
TON 3
PvT 1
VSP 1
Dit is gemeenteraad he? Hier stem je niet op JP.quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:06 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Toch nog 3 zetels voor TON. PVDA, VVD en D66 doen goede zaken, CDA wat minder.. snap nog steeds niet waarom mensen nog in Balkenende geloven
Teringquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Even 32 euro, nieuwe achterband, bah.
Waar was dat? (dan ontwijk ik die fietsenmaker voortaan)quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Even 32 euro, nieuwe achterband, bah.
begrijpelijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waar was dat? (dan ontwijk ik die fietsenmaker voortaan)
Alsof andere fietsenmakers zo goedkoop zijn...quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
bonus bikes.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hop, bezwaar indienenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:10 schreef hetzusjevan het volgende:
Jeetje wat belachelijk trouwens, we hebben kwijtschelding aangevraagd voor die gemeentelijke afvaltoei enzo, krijgen we niet meer over 2009. We wonen hier pas sinds juli, maar je moest in maart 2009 die kwijtschelding over 2009 aangevraagd hebben. Ja, hallo, toen woonden we er nog niet?
![]()
We hoeven wel 'maar' de maanden te betalen die we hier wonen, maar toch, ik vind het ergens een beetje krom geregeld. Ik heb wel veel financiële dompers vandaag zeg -_-'.
Dat zeggen ambtenaren weleens vaker, ik zou er toch gewoon een zaakje van maken als ik jou was. Misschien ff langs de rechtswinkel?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ze zeiden dat er niets aan gedaan kan worden, dus dat zal niet helpen.
Waar zit die rechtswinkel in Tilburg? Zal volgende week eens kijkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:00 schreef aardappel het volgende:
[..]
Dat zeggen ambtenaren weleens vaker, ik zou er toch gewoon een zaakje van maken als ik jou was. Misschien ff langs de rechtswinkel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |