Een maatje 68 is sowieso een beter plan, de meeste verse ouders hebben al enorm veel in de kleinste maatjes.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe oud is "een paar maanden"?
3-6 maanden = 62
6 - 9 maanden - 68; dus dan zit je misschien wat veiliger
Ah ok, dat zal ik onthouden! Nee, de kleine is in februari geboren (weet even de exacte datum niet meer) dus nog geen 3 maanden oud. Echt een pasgeborene dusquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Een maatje 68 is sowieso een beter plan, de meeste verse ouders hebben al enorm veel in de kleinste maatjes.
Rustig, ik verveel me. Werk is boooooring!! En morgen vroege dienst, dus wordt een kort nachtje. Vriendin moet morgen voor de 2e keer op voor dr rij-examen, dus hopen dat ze t nu wel haaltquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:51 schreef automatic_ het volgende:
Halloooo! Haha, hier alles goed hoor! En daar?
Hehe. Je bent jezelf even aan het wakker houdenquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:53 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Rustig, ik verveel me. Werk is boooooring!! En morgen vroege dienst, dus wordt een kort nachtje. Vriendin moet morgen voor de 2e keer op voor dr rij-examen, dus hopen dat ze t nu wel haalt
Ja in Breda, 8.45 uur geloof ik. Ik blijf wel wakker.. beetje surfen op het web, puzzel maken in de krant. Komt goedquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Je bent jezelf even aan het wakker houden
Oeh, dat is te hopen ja! Hoe laat moet ze? En in Breda of niet?
Oke, dan hoef ik niet voor haar uit te kijkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:56 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ja in Breda, 8.45 uur geloof ik. Ik blijf wel wakker.. beetje surfen op het web, puzzel maken in de krant. Komt goed
Ja, 23.00, dan komt de nachtportier en die los ik dan morgenochtend om 07.00 weer afquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dan hoef ik niet voor haar uit te kijken![]()
Haha, tot hoelaat moet je nu? 23.00 ofzo?
Mja, ik herken het, haha. Ik werk morgen tot 22.30 (als het mee zit), dus dan ben ik rond 23.00 thuis en moet ik weer om 7.30 beginnen vrijdag.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:59 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ja, 23.00, dan komt de nachtportier en die los ik dan morgenochtend om 07.00 weer af. Voordeel is wel dat je in een korte tijd 2 diensten draait. Nadeel is weinig slaap.
tjah, dat wel. maar niet boeiendquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:50 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Oja NL elftal, zullen toch wel winnen..
Volgens mij is op dit moment zelfs amateurvoetbal nog intressanterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |