Hier is het de hele tijd al bezigquote:Op zondag 28 februari 2010 16:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het begint te waaien hier.... (slechte tvp)
Ik vanmorgen om 9u pasquote:Op zondag 28 februari 2010 15:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij was ik 5 minuten daarna al in slaap gevallen.
Ik heb zelfs gemist dat de kaartjes de verkoop ingingenquote:Op zondag 28 februari 2010 18:18 schreef Tegan het volgende:
Lowlands is uitverkocht, for who cares.
Ja, ik ookquote:Op zondag 28 februari 2010 18:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb zelfs gemist dat de kaartjes de verkoop ingingen
quote:ER IS EEN FOUT GEMAAKT IN TICKETSYSTEEM: 10.000 CJP KAARTEN WAREN DUBBEL GEBLOKKEERD. ZE ZIJN NU WEER BESCHIKBAAR. ZIE SITE
Vind die mensen altijd zo raar die een polsbandje zolang omhouden ....quote:Op zondag 28 februari 2010 19:52 schreef Guard het volgende:
ik word altijd een beetje moe van Lowlands-gangers, vaak weken, maanden vantevoren nergens anders over kunnen praten, en dat groezelige polsbandje nog maanden omhouden
Nou zo vaak doe ik de afwas nu ook weer nietquote:
Haha. Ach, het is origineler dan de bioscoop man!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou zo vaak doe ik de afwas nu ook weer niet
Jaquote:Op zondag 28 februari 2010 19:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vind die mensen altijd zo raar die een polsbandje zolang omhouden ....
Die dinger als ik die niet meer nodig heb knip ik ze af.
Hallo kok!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:28 schreef existenz het volgende:
Ik ben er weer!
Hopelijk weer wat actiever
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vind die mensen altijd zo raar die een polsbandje zolang omhouden ....
Die dinger als ik die niet meer nodig heb knip ik ze af.
Niet altijd modder Tegan, ook lekker zonnetje en in het gras van een biertje genietenquote:Op maandag 1 maart 2010 00:25 schreef Tegan het volgende:
Ik ben meer van de concertendan van de festivals. Modder
, tenten
, niet douchen
.
Ja en zo denkt iedereen dusquote:Op maandag 1 maart 2010 01:25 schreef theKiD het volgende:
[..]
Niet altijd modder Tegan, ook lekker zonnetje en in het gras van een biertje genieten![]()
Douchen is wel degelijk mogelijk, al doe ik dat zelf niet () Ik geef mezelf elke dag een italiaanse douche
![]()
![]()
Tenten zijn altijd lekker om in te slapen![]()
Maar gewoon concerten zijn ook![]()
Als ik die rijen toch elke keer weer zie bij de doucheruimtes, dan denk ik dat je er toch naast zitquote:Op maandag 1 maart 2010 01:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja en zo denkt iedereen dus. Ik loop het liefst in zo min mogelijk gras
. En overdag hoef ik ook geen bier hoor.
jah maar is toch ook de bedoelingquote:
nee zosnelquote:Op maandag 1 maart 2010 12:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Volgende TT Tilburg #186; zo langzaam mogelijk?
Ik ga dit jaar met huisgenoten voor het eerst naar Lowlands... ben benieuwdquote:Op zondag 28 februari 2010 19:52 schreef Guard het volgende:
ik word altijd een beetje moe van Lowlands-gangers, vaak weken, maanden vantevoren nergens anders over kunnen praten, en dat groezelige polsbandje nog maanden omhouden
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:52 schreef hetzusjevan het volgende:
En ik heb gvd net m'n smoel gebrand aan mijn broodjemetbrieenwalnotenuitdeoven. Auw aan m'n verhemelte. Waarom kan ik niet gewoon het geduld opbrengen om zoiets af te laten koelen?
.
Mosterd-dille sausquote:
Ik vond een bank op mijn kamertje toch altijd wel chill. Maar goed ik heb dan ook nooit in een studentenhuis gewoond met zoiets als een huiskamer, meestal gewoon bij iemand op de kamer op de bank hangen, of in de keuken aan de keukentafel.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:55 schreef hetzusjevan het volgende:
Zo, de beslissing is gemaakt, ik ga van kamer wisselen. Ik ga van ruim 20m2 verhuizen naar 8,5m2 binnen hetzelfde studentenhuis. Je zal denken: die is gek, maar.
a) Het scheelt me 140 euro per maand.
b) Ik ben er in de vakanties nooit, vanwege bijbaantje thuis + vriendje willen zien. Vaak ben ik er 's maandags en vrijdag ook niet (=geld over de balk gooien)
c) Ik zit altijd beneden in de woonkamer
d) Als ik op mijn kamer zit, lig ik in bed of zit ik achter mijn bureau.
Dus in feite heb ik genoeg aan een kamer waar mijn bed, bureau, tv en kast in kan. Zit ook nog een wastafel op en we hebben gemeten dat het kan. Mogelijke indeling hierbeneden. Ruimte bij wastafel zal iets krap zijn, maar is wel te doen.
[ afbeelding ]
Kies en Kook bij de Appiequote:Op maandag 1 maart 2010 16:07 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mosterd-dille saus! Maar honing is ook lekker
.
Het is hier echt rustig trouwens. Heeft iemand nog tips voor een maaltijd voor 2? Beetje gezond? Ik kan natuurlijk piepers koken, groente en vlees erbij halen, maar hm, zo saai
.
Als je een oven hebt, een kleine lasagnaquote:Op maandag 1 maart 2010 16:07 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mosterd-dille saus! Maar honing is ook lekker
.
Het is hier echt rustig trouwens. Heeft iemand nog tips voor een maaltijd voor 2? Beetje gezond? Ik kan natuurlijk piepers koken, groente en vlees erbij halen, maar hm, zo saai
.
Bij de Appie XL hebben ze ze voor 2quote:Op maandag 1 maart 2010 16:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Erg duur en voor vier!
Lasagna met een lekkere salade
Laat ik daar nou altijd boodschappen doenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:47 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Bij de Appie XL hebben ze ze voor 2
lasgna met zalm en spinaziequote:Op maandag 1 maart 2010 16:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]Erg duur en voor vier!
Lasagna met een lekkere salade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |