Naakt willen we!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:52 schreef aardappel het volgende:
Zat zijn is sowieso geen smoes om vreemd te gaan. Ik ben toch vaak bezopen, maar het idee komt nog niet eens in mij op. Nou is Mevrouw Aardappel wel echt een super mooie meid(bikini - foto)

heerlijk weer om te gaan generaliserenquote:

quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:25 schreef aardappel het volgende:
Woei, een Tilburgse op geenstijl.nl: http://www.geenstijl.nl/m(...)sje_verlaten_na.html
Check die foto (klik), is dat niet Tilburg West? Als iemand de locatie weet ga ik er ff langs, dvd box van House

Alsof jij dat niet doet over Carnavalshaters? Bovendien is het gewoon bekend dat met Carnaval flink veel mensen te zat worden en vreemdgaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heerlijk weer om te gaan generaliseren

Wel iets meer dan normaal met carnaval denk ik, maar op de een of andere manier wordt het met carnaval gedoogd ofzoquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet doet over Carnavalshaters? Bovendien is het gewoon bekend dat met Carnaval flink veel mensen te zat worden en vreemdgaan.

Ehm nee ik generaliseer niet :0quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet doet over Carnavalshaters? Bovendien is het gewoon bekend dat met Carnaval flink veel mensen te zat worden en vreemdgaan.

In een vereniging, buiten het centrum van de stad om (daar komen ook alle relschoppers enzo)quote:

Is het het eerste kindje of niet? Anders kan je misschien een leuk shirtje kopen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Oké, wat geef je aan de ouders van een pasgeboren meisje waar je op bezoek gaat? De ouders zijn kennissen van me, maar meer ook niet. Bovendien hebben ze vast alles al, dus waar moet ik inhemelsnaam mee aan komen zetten?

iets van kleding of slofjes of zo voor een meisje van 1, kunnen ze dat volgend jaar gebruiken...quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Oké, wat geef je aan de ouders van een pasgeboren meisje waar je op bezoek gaat? De ouders zijn kennissen van me, maar meer ook niet. Bovendien hebben ze vast alles al, dus waar moet ik inhemelsnaam mee aan komen zetten?

ehm volgens mij op de schouwburgpromenade.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:27 schreef hetzusjevan het volgende:
Jep eerste kindje.. maar hier in Tilburg weet ik geen winkels te zitten in het centrum met babydingetjes.. mss V&D? Ik let daar nooit op. Sowieso weet ik totaal niet welke maat kleding je moet kopen voor een baby van een paar maanden oud.

Schouwburgpromenade iddquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm volgens mij op de schouwburgpromenade.
volgens mij zit er daar ook 1

prenatal op de schouwburgring, h&m is altijd leuk, zara kan je even kijken, of iets meenemen voor de mama, vinden de meeste moeders wel erg leuk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:27 schreef hetzusjevan het volgende:
Jep eerste kindje.. maar hier in Tilburg weet ik geen winkels te zitten in het centrum met babydingetjes.. mss V&D? Ik let daar nooit op. Sowieso weet ik totaal niet welke maat kleding je moet kopen voor een baby van een paar maanden oud.

Waar zit het zingende nijlpaard dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:52 schreef styliste het volgende:
[..]
prenatal op de schouwburgring, h&m is altijd leuk, zara kan je even kijken, of iets meenemen voor de mama, vinden de meeste moeders wel erg leuk.
Oh en t zingende nijlpaard! daar hebben ze ook hele leuke dingen!

Zingende nijlpaard is een speelgoedwinkel-achtig iets vol met houten (of in ieder geval niet plastic) speelgoed...quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:55 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Waar zit het zingende nijlpaard dan?Haha, nog nooit van gehoord! H&M is mss ook wel een goede inderdaad. En goede tip om iets mee te nemen voor de moeder. Thnx!

klopt! ze hebben daar ook houten letters en kleine cadeautjes enzo.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Zingende nijlpaard is een speelgoedwinkel-achtig iets vol met houten (of in ieder geval niet plastic) speelgoed...
Zit in 1 van de zijstraten van de heuvelstraat.... ik dacht de willem2 straat maar ik ben zooooo slecht in straatnamen...quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:55 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Waar zit het zingende nijlpaard dan?Haha, nog nooit van gehoord! H&M is mss ook wel een goede inderdaad. En goede tip om iets mee te nemen voor de moeder. Thnx!

Nou nou, ik vond de bikini foto al erg ver gaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 07:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Naakt willen we!!!
(goedemorgen trouwens)

Willem II straat is correctquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:00 schreef styliste het volgende:
Zit in 1 van de zijstraten van de heuvelstraat.... ik dacht de willem2 straat maar ik ben zooooo slecht in straatnamen...

Hoe oud is "een paar maanden"?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:27 schreef hetzusjevan het volgende:

Nog leuker is de drie Musketiers in de telefoonstraat, daar hebben ze kleertjes, speelgoed en allerlei andere "hippe frutjes".quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:52 schreef styliste het volgende:
[..]
prenatal op de schouwburgring, h&m is altijd leuk, zara kan je even kijken, of iets meenemen voor de mama, vinden de meeste moeders wel erg leuk.
Oh en t zingende nijlpaard! daar hebben ze ook hele leuke dingen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |