abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78666374
Zat zijn is sowieso geen smoes om vreemd te gaan. Ik ben toch vaak bezopen, maar het idee komt nog niet eens in mij op. Nou is Mevrouw Aardappel wel echt een super mooie meid (bikini - foto)
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_78666471
.
pi_78668629
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:52 schreef aardappel het volgende:
Zat zijn is sowieso geen smoes om vreemd te gaan. Ik ben toch vaak bezopen, maar het idee komt nog niet eens in mij op. Nou is Mevrouw Aardappel wel echt een super mooie meid (bikini - foto)
Naakt willen we!!!

(goedemorgen trouwens)
pi_78669501

kunnen ze dit jaar nog een keer als logo gebruiken
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_78669641
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:31 schreef Tegan het volgende:
Daarom Carnaval .
heerlijk weer om te gaan generaliseren
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_78677225
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:25 schreef aardappel het volgende:
Woei, een Tilburgse op geenstijl.nl: http://www.geenstijl.nl/m(...)sje_verlaten_na.html

Check die foto (klik), is dat niet Tilburg West? Als iemand de locatie weet ga ik er ff langs, dvd box van House
pi_78677330
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 08:58 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

heerlijk weer om te gaan generaliseren
Alsof jij dat niet doet over Carnavalshaters? Bovendien is het gewoon bekend dat met Carnaval flink veel mensen te zat worden en vreemdgaan .
pi_78677560
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:40 schreef Tegan het volgende:

[..]

Alsof jij dat niet doet over Carnavalshaters? Bovendien is het gewoon bekend dat met Carnaval flink veel mensen te zat worden en vreemdgaan .
Wel iets meer dan normaal met carnaval denk ik, maar op de een of andere manier wordt het met carnaval gedoogd ofzo . Voorbeeldje uit mijn omgeving: Stelletje AB en stelletje XY. A zoent met X, B en Y zoenen daarop ook maar met elkaar. Na de carnaval zijn AB en XY toch maar weer bij elkaar.

pi_78677947
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:40 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ehm nee ik generaliseer niet :0
Ik zeg altijd: zelf weten of je het leuk vind of niet

Probleem is dat je 2 carnavalsculturen hebt.
1 die bij iedereen bekend is
en 1 die niet bekend is bij mensen die niets van carnaval weten.

Iedereen ziet carnaval als: zuipen en vreemdgaan. Maar dat is dus het "foute" carnaval. En ook het carnaval dat bij iedereen bekend is. Helaas....
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_78678681
Wat is jouw Carnaval dan?
pi_78679341
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:08 schreef Tegan het volgende:
Wat is jouw Carnaval dan?
In een vereniging, buiten het centrum van de stad om (daar komen ook alle relschoppers enzo)
Zuipen kan ik niet ontkennen want drinken dat hoort er toch bij. Alleen wat ik dus merk bij onze vereniging is dat iedereen elkaar beetje in de gaten houdt, bij ons kom je de kroeg binnen en je hebt een soort huiskamer cultuur. Iedereen voelt zich thuis en iedereen gaat met elkaar om als gewoon normaal. Oud, jong, noem maar op.

Het is moeilijk uit te leggen en zelfs op fotos en filmpjes kun je niet zien hoe het echt is. Maar voor mij (en voor de vereniging) is carnaval dus anders dan in de stad. Ik voel me in de stad ook niet echt thuis met carnaval.
Ik luister NL-Talig
pi_78683238
Oké, wat geef je aan de ouders van een pasgeboren meisje waar je op bezoek gaat? De ouders zijn kennissen van me, maar meer ook niet. Bovendien hebben ze vast alles al, dus waar moet ik inhemelsnaam mee aan komen zetten?
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:06:34 #138
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_78683858
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Oké, wat geef je aan de ouders van een pasgeboren meisje waar je op bezoek gaat? De ouders zijn kennissen van me, maar meer ook niet. Bovendien hebben ze vast alles al, dus waar moet ik inhemelsnaam mee aan komen zetten?
Is het het eerste kindje of niet? Anders kan je misschien een leuk shirtje kopen?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_78684391
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:51 schreef hetzusjevan het volgende:
iets van kleding of slofjes of zo voor een meisje van 1, kunnen ze dat volgend jaar gebruiken...
Want nu hebben ze alles idd al...
En als je ze een beetje kent, kun je ook inschatten of ze van het houten of plastic speelgoed zijn. Als mensen houten speelgoed leuk/geschikt vinden, vinden ze het doorgaans prachtig als je iets van hout geeft....
pi_78684773
Jep eerste kindje.. maar hier in Tilburg weet ik geen winkels te zitten in het centrum met babydingetjes.. mss V&D? Ik let daar nooit op. Sowieso weet ik totaal niet welke maat kleding je moet kopen voor een baby van een paar maanden oud .
pi_78685018
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:27 schreef hetzusjevan het volgende:
Jep eerste kindje.. maar hier in Tilburg weet ik geen winkels te zitten in het centrum met babydingetjes.. mss V&D? Ik let daar nooit op. Sowieso weet ik totaal niet welke maat kleding je moet kopen voor een baby van een paar maanden oud .
ehm volgens mij op de schouwburgpromenade.
volgens mij zit er daar ook 1
Ik luister NL-Talig
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:42:28 #142
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_78685428
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:33 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ehm volgens mij op de schouwburgpromenade.
volgens mij zit er daar ook 1
Schouwburgpromenade idd
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_78685965
quote:
prenatal op de schouwburgring, h&m is altijd leuk, zara kan je even kijken, of iets meenemen voor de mama, vinden de meeste moeders wel erg leuk.

Oh en t zingende nijlpaard! daar hebben ze ook hele leuke dingen!
pi_78686107
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:52 schreef styliste het volgende:

[..]

prenatal op de schouwburgring, h&m is altijd leuk, zara kan je even kijken, of iets meenemen voor de mama, vinden de meeste moeders wel erg leuk.

Waar zit het zingende nijlpaard dan? Haha, nog nooit van gehoord! H&M is mss ook wel een goede inderdaad. En goede tip om iets mee te nemen voor de moeder. Thnx!
pi_78686274
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:55 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Waar zit het zingende nijlpaard dan? Haha, nog nooit van gehoord! H&M is mss ook wel een goede inderdaad. En goede tip om iets mee te nemen voor de moeder. Thnx!
Zingende nijlpaard is een speelgoedwinkel-achtig iets vol met houten (of in ieder geval niet plastic) speelgoed...
pi_78686419
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:58 schreef Guard het volgende:

[..]

Zingende nijlpaard is een speelgoedwinkel-achtig iets vol met houten (of in ieder geval niet plastic) speelgoed...
klopt! ze hebben daar ook houten letters en kleine cadeautjes enzo.
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:55 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Zit in 1 van de zijstraten van de heuvelstraat.... ik dacht de willem2 straat maar ik ben zooooo slecht in straatnamen...
pi_78687419
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 07:36 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Naakt willen we!!!

(goedemorgen trouwens)
Nou nou, ik vond de bikini foto al erg ver gaan Stelletje perverts!
pi_78687450
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 16:00 schreef styliste het volgende:

Zit in 1 van de zijstraten van de heuvelstraat.... ik dacht de willem2 straat maar ik ben zooooo slecht in straatnamen...
Willem II straat is correct
  woensdag 3 maart 2010 @ 16:37:28 #149
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_78688299
quote:
Hoe oud is "een paar maanden"?
3-6 maanden = 62
6 - 9 maanden - 68; dus dan zit je misschien wat veiliger
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_78688493
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:52 schreef styliste het volgende:

[..]

Nog leuker is de drie Musketiers in de telefoonstraat, daar hebben ze kleertjes, speelgoed en allerlei andere "hippe frutjes".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')