Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Zo, mijn kamer is opgeruimd en gepoetst. Ben nu bezig met de keukenkastjes schoon te maken, maar ik heb honger dus ik ga eerst maar lunchen. Ik had brood uitgehaald maar ik denk dat ik huisgenootje even bel of ze zo thuiskomt zodat we afgebakken broodjes met brie, walnoten en mosterd-dille saus kunnen verorberen.
Ik krijg geen genoeg van die broodjes.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Zo, mijn kamer is opgeruimd en gepoetst. Ben nu bezig met de keukenkastjes schoon te maken, maar ik heb honger dus ik ga eerst maar lunchen. Ik had brood uitgehaald maar ik denk dat ik huisgenootje even bel of ze zo thuiskomt zodat we afgebakken broodjes met brie, walnoten en mosterd-dille saus kunnen verorberen.
Laat je ze deze keer wel een beetje afkoelen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Laat je ze deze keer wel een beetje afkoelen?
even netjes wachtenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:41 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Haha jaalhoewel ik best honger heb
.
KILLERquote:
mjah ziet er lekker uit buitenquote:
alleen vanmorgen buiten geweestquote:
Oja, das morgen al ja. Goed dat je me eraan herinnert. Wijkcentrum in de Boomstraat is het dichtste bij voor me, dus fiets daar wel heen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:27 schreef Guard het volgende:
Vanavond nog maar even in de lokale politiek verdiepen, weet nog steeds niet wat ik ga stemmen morgen...
Huldiging Wust bekijkenquote:
ah, dat dus... nah ja is wel leuk toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Huldiging Wust bekijken
Vanaf 14:00 op oranje plein
denk 5 jaar ofzo ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:49 schreef Guard het volgende:
[..]
ah, dat dus... nah ja is wel leuk toch?
Ik doe alleen aan huldigen op de HeuvelDat is alweer een tijdje geleden
Was erbij voor het behalen Tsjampionsliek, en een keertje behalen Uefa cup... en dat is alweer 10 jaar geledenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk 5 jaar ofzo ?
toen willem 2 nog op de heuvel ... waarvoor weet ik al niet meer. Maar kwam toen van mn werk af
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:56 schreef Crazy-M het volgende:
Vrijdag en zaterdag Wederom: SNEEUW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |