quote:Op maandag 1 maart 2010 16:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Laat ik daar nou altijd boodschappen doen
XL misschien.. of anders Westermarkt? Kwestie van een belletje..quote:Op maandag 1 maart 2010 16:53 schreef SpeCulaes het volgende:
Gezocht:
Verzamelalbum voor de voetbalplaatjes, bij de Korvel hebben ze ze niet meer...
Goed dat je t zegt, dan maar overdag boodschappen doen in die rukdruktequote:Op maandag 1 maart 2010 17:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
XL gaat trouwens komende zaterdag om 17u dicht vanwege een verbouwing.
Ik probeer altijd zoveel mogelijk op donderdag of vrijdag te halen, op zaterdag ga ik alleen naar de bakker of even snel naar de natuurwinkel op de Bredaseweg.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:14 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Goed dat je t zegt, dan maar overdag boodschappen doen in die rukdrukte
Lasagnettequote:
Heeft mn vriendin laatst een keer gemaakt. Erg lekker, maar wordt snel waterig dus daar moet je wel mee oplettenquote:Op maandag 1 maart 2010 17:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Lasagnette. Vriend van me zei dat dat makkelijker en lekker is, dus een keer proberen. Is het niks, dan weet ik dat voor de volgende keer
.
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:08 schreef Tegan het volgende:
Lasagnette is toch gewoon een kleine lasagna of mis ik iets?
Waarom snap ik niks van die zin?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:51 schreef Tegan het volgende:
Oh het kan ook een soort tagliatelle-gerecht zijn, hm, maar het is ook lasagnette als het minilasagna's zijn.
Hier geen probleem op zowel analoog als digitaal. Of is je toestel gestolenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:23 schreef hetzusjevan het volgende:
We hebben geen tv meer. En het is 1 maart. Is dat toeval, of is onze huisbaas de tv vergeten te betalen?
Toestel? Nee, alles is blauw (op mijn tv) en zwart (op de tv in de huiskamer). Ik denk dat we afgesloten zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 20:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hier geen probleem op zowel analoog als digitaal. Of is je toestel gestolen![]()
Toestel als in "televisietoestel" ivm:quote:Op maandag 1 maart 2010 20:28 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Toestel? Nee, alles is blauw (op mijn tv) en zwart (op de tv in de huiskamer). Ik denk dat we afgesloten zijn. Best matig.
Betekent gewoonlijk we hebben geen televisie meer. Geen beeld leek me wel logischerquote:
Matige grap Opheliaquote:Op maandag 1 maart 2010 20:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Toestel als in "televisietoestel" ivm:
[..]
Betekent gewoonlijk we hebben geen televisie meer. Geen beeld leek me wel logischer![]()
Zitten de kabels er overal goed in? En heb je al op Ziggo.nl gekeken bij de storingen?
Als ik zeg dat ik geen tv meer heb dan bedoel ik geen signaal - anders zet ik er wel bij dat de tv zelf gejat isquote:Op maandag 1 maart 2010 20:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Toestel als in "televisietoestel" ivm:
[..]
Betekent gewoonlijk we hebben geen televisie meer. Geen beeld leek me wel logischer![]()
Zitten de kabels er overal goed in? En heb je al op Ziggo.nl gekeken bij de storingen?
TV+internet werkt hier als een trein, dus het zal niet aan Ziggo liggenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:54 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik geen tv meer heb dan bedoel ik geen signaal - anders zet ik er wel bij dat de tv zelf gejat is. Maar sorry, idd beetje onduidelijk
.
Kabels zitten erin, storing kan ik niet vinden, maar mijn huisbaas zegt dat ik moet kijken of het stopcontact van het tvsignaalkastje ofzo het nog wel doet, maar ik heb wel een kastje op mijn kamer maar daar zit geen stopcontact aan dus ik snap niet welk kastje hij bedoelt![]()
.
GO TO BED YOU!!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Was niet echt bedoelt als grap, meer mislukte bijdehandheid ten gevolge van slaapgebrek
Huisbaas komt morgen kijken. Gelukkig doet het internet het wel *geen levenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
TV+internet werkt hier als een trein, dus het zal niet aan Ziggo liggenOf het is een heel plaatselijke storing
Hehequote:Op maandag 1 maart 2010 21:22 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Huisbaas komt morgen kijken. Gelukkig doet het internet het wel *geen leven*.
Hoi!quote:
HOiquote:
Succes, ik morgen weer in tilburgquote:
Slaap lekker!quote:Op maandag 1 maart 2010 23:19 schreef Guard het volgende:
Ik kom nog even zwaaien voor ik in bed stap...
o is ook lekker slim danquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:47 schreef theKiD het volgende:
En ik ben weer thuis![]()
Foutje gemaakt door me planner. Blijkbaar mocht ik nog niet alleen daar dienst draaien..Of ik morgenvroeg om 7u wil beginnen.. Tuurlijk niet
Ik zit nu in me nachtritme, en slaap niet voor 8u morgenvroeg
![]()
Dan maar iets later beginnen.. Dus morgenvroeg ff paar uurtjes uitslapen
En wat stond erin?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:57 schreef styliste het volgende:
Mijn hotmail heeft net naar alle mensen in mijn contacten een mail gestuurd..
Er staat er weer één, leef je uit...quote:Op maandag 1 maart 2010 17:42 schreef Stuurloos het volgende:
Tijd voor een nieuwe Raad de Straat-Tilburgfoto
Die ene secret letter ofzoiets ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:57 schreef styliste het volgende:
Mijn hotmail heeft net naar alle mensen in mijn contacten een mail gestuurd..
en terechtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:00 schreef automatic_ het volgende:
Goedemiddag!
Ik kom er net achter dat ik deze week 42uur werk
Ik print tegenwoordig steeds meer (vooral sheets/artikelen/bladiebla) op "klad snel" & dat scheelt welquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Het is echt belachelijk hoe snel mijn zwarte inktpatroon leeg raakt. Ben nu alweer door mijn voorraad heen, en ik had er drie op voorraad.
Zoveel rpinten danquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Het is echt belachelijk hoe snel mijn zwarte inktpatroon leeg raakt. Ben nu alweer door mijn voorraad heen, en ik had er drie op voorraad.
o ok, sommige sturen ook van een secret love letter enzoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:06 schreef styliste het volgende:
[..]
Whut? Nee iets over een witte iphone..
Mja, ik heb gewoon een printer voor 50 euro gekocht en er niet bij nagedacht dat bij goedkope printers de inkt heel duur is en snel op is. Stupid me :p. Ik zal eens kijken of ik ook op klad kan printen voortaan, thnx voor de tip!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik print tegenwoordig steeds meer (vooral sheets/artikelen/bladiebla) op "klad snel" & dat scheelt wel
Want het gaat anders hier ook heeeel snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |