quote:Voorgaande topics:
XLVIII - XLVII - XLVI - XLV - XLIV - XLIII - XLII - XLI - XL - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.
Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.
Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.
Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:Onze 66-urige winkelweek...
... en dan tellen we de zondagen nog niet eens mee. IKEA is van maandag tot en met vrijdag open van 10-21 uur. Op zaterdag van 9-20 uur. Bekijk hier de openingstijden van ons restaurant
Bijzondere openingstijden:
Vrijdag 2 april, Goede vrijdag; Alle vestigingen open van 10-18 uur
Zondag 4 april, Eerste paasdag; Alle vestigingen gesloten
Maandag 5 april, Tweede paasdag; Alle vestigingen open van 11-18 uur
Zondagsopeningen:
IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag open van 10-18 uur. Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, van 11-18 uur. Dit zijn de zondagsopeningen van de komende periode:
28 februari
IKEA Amsterdam*, Delft*, Haarlem, Heerlen, Hengelo
7 maart
IKEA Amsterdam*, Breda, Delft*, Groningen, Utrecht
14 maart
IKEA Amersfoort, Amsterdam*, Delft*
21 maart
IKEA Amsterdam*, Breda, Delft*, Eindhoven
28 maart
IKEA Amsterdam*, Delft*, Groningen, Haarlem, Heerlen, Utrecht
4 april
Eerste paasdag; alle vestigingen gesloten
11 april
IKEA Amsterdan*, Delft*
18 april
IKEA Amsterdan*, Delft*
* van 10-18 uur open
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!IKEA Amsterdam: JC-Rags IKEA Barendrecht: kalinho IKEA Breda: ... IKEA Delft: Snarf IKEA Duiven: WebForce IKEA Eindhoven: ... IKEA Groningen: ... IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003 IKEA Heerlen: TimC IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
Ik heb voor komende zaterdag al vervoer geregeld om wat inboedel in te slaan. Kan die PLUNDRA niet wat eerderquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:17 schreef Memento-Mori het volgende:
terug vind werk en vanaf 3 maart is het PLUNDRA
Plundra artikelen zijn niet perse ALLE uitgaande artikelen... Wanneer we KULLEN 'gewoon' kunnen uitverkopen, dan zullen we dat gaan doen, dan prijzen we die kast niet speciaal af.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:53 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb voor komende zaterdag al vervoer geregeld om wat inboedel in te slaan. Kan die PLUNDRA niet wat eerder(de Kullen garderobekast zal er wel inkomen dan)
Heb trouwens gister de sleutel van mijn nieuwe appartementje opgehaald en zag dat de renovatie van de badkamer bijna klaar was. Dus ik maak voorzichtig zo'n nieuwe kast open die er staat, komen er allemaal IKEA-boekjes uitgevallen![]()
Ik dacht altijd dat Plundra alle artikelen die het assortiment uitgaan inhield. Weer wat geleerd. Op de site staan ook een greep uit de plundra zie ik nuquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Plundra artikelen zijn niet perse ALLE uitgaande artikelen... Wanneer we KULLEN 'gewoon' kunnen uitverkopen, dan zullen we dat gaan doen, dan prijzen we die kast niet speciaal af.
Een brandweerwagen is altijd rood, maar een rode auto is niet altijd een brandweerwagenquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:00 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Plundra alle artikelen die het assortiment uitgaan inhield. Weer wat geleerd. Op de site staan ook een greep uit de plundra zie ik nu
Niks zo veranderlijk als de marketingafdeling van IKEAquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:15 schreef Adelante het volgende:
Noemen ze het nu wel ineens weer plundra ipv op=op![]()
Zijn de plundra aanbiedingen in elke IKEA vestiging hetzelfde?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:04 schreef heartwork het volgende:
Alhoewel,, die blauwe is ook erg leuk en nu 'maar' 113 E.
Keuzes keuzes...
Ikea wil zich juist profileren als een milieuvriendelijk bedrijf.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:45 schreef Cerbie het volgende:
Alle IKEA spullen zijn hier inmiddels in elkaar geschroefd
Wat een milieuvervuiling trouwens, die gigantische hoop karton die overblijft als je een hele lading spulletjes in elkaar gezet hebt
Het makkelijkst was het Expeditbureau, het lastigst de Laxeby lattenbodem
Voor de volgende keer; passende imbus-bitjes voor de schroefboormachine
Ik had nog een blauwe Sultan van toen ik nog op kamers woonde en die heeft een tweede leven gekregen bij mijn nichtje. Ik heb de hoes eraf gehaald en in de wasmachine gewassen op 15 graden. Ook deze hoes mocht eigenlijk officieel alleen chemisch worden gereinigd. Wat kleine vlekjes* (ik was zo stom om er geen molton omheen te doen) heb ik aangestipt met Biotex.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:57 schreef Syytön het volgende:
Heeft er iemand ooit wel eens de hoes (die grijze hoes) die om de Sultan matrassen zitten gewassen in de wasmachine?
Ik heb een SULTAN FORSEN matras als logeermatras, die ik onder mijn bed heb liggen. Nu is de kat daar ooit met een bebloed pootje op gaan zitten. Officieel mag de hoes niet in de wasmachine, alleen chemisch reinigen. Aangezien het matras 30 euro kostte vind ik het niet echt waard om het chemisch te laten reinigen. Vraag me ook af of ze er bloedvlekken wel uitkrijgen. Ben alleen een beetje bang dat die hoes erg krimpt, ik kreeg 'm er al niet zo makkelijk af.
Als iemand weet waar je een matrashoes kan kopen hoor ik dat ook graag.
Milieu ridders mn kont.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ikea wil zich juist profileren als een milieuvriendelijk bedrijf.
Sowieso zit je beter met een lading karton als met een lading plastic.
Denk niet dat je het veel milieuvriendelijker kan oplossen dan dat ze het doen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:58 schreef heartwork het volgende:
[..]
Milieu ridders mn kont.
Ik moet nu helemaal naar Haarlem rijden om daar mijn kast te kopen (daar is hij zo'n 20e goedkoper) vanuit dordrecht, terwijl ik die kast makkelijk in Barendrecht had kunnen kopen (mits ze dezelfde prijzen zouden hanteren).
Dus ik geloof er niet meer in.
Omg.. ik bitch op ikea.
waar gaat het heen met de wereld..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |