abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78411948

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
quote:
Voorgaande topics:
XLVIII - XLVII - XLVI - XLV - XLIV - XLIII - XLII - XLI - XL - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.

Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:
TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.

Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.

Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Onze 66-urige winkelweek...
... en dan tellen we de zondagen nog niet eens mee. IKEA is van maandag tot en met vrijdag open van 10-21 uur. Op zaterdag van 9-20 uur. Bekijk hier de openingstijden van ons restaurant

Bijzondere openingstijden:
Vrijdag 2 april, Goede vrijdag; Alle vestigingen open van 10-18 uur
Zondag 4 april, Eerste paasdag; Alle vestigingen gesloten
Maandag 5 april, Tweede paasdag; Alle vestigingen open van 11-18 uur

Zondagsopeningen:
IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag open van 10-18 uur. Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, van 11-18 uur. Dit zijn de zondagsopeningen van de komende periode:

28 februari
IKEA Amsterdam*, Delft*, Haarlem, Heerlen, Hengelo

7 maart
IKEA Amsterdam*, Breda, Delft*, Groningen, Utrecht

14 maart
IKEA Amersfoort, Amsterdam*, Delft*

21 maart
IKEA Amsterdam*, Breda, Delft*, Eindhoven

28 maart
IKEA Amsterdam*, Delft*, Groningen, Haarlem, Heerlen, Utrecht

4 april
Eerste paasdag; alle vestigingen gesloten

11 april
IKEA Amsterdan*, Delft*

18 april
IKEA Amsterdan*, Delft*
* van 10-18 uur open
quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!

• IKEA Amsterdam: JC-Rags
  • IKEA Barendrecht: kalinho
  • IKEA Breda: ...
  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Duiven: WebForce
  • IKEA Eindhoven: ...
  • IKEA Groningen: ...
  • IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
  • IKEA Heerlen: TimC
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Utrecht: Memento-Mori
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!

[ Bericht 7% gewijzigd door Bartjebart op 24-02-2010 22:14:56 ]
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_78417222
    terug vind werk en vanaf 3 maart is het PLUNDRA
    pi_78418231
    Terug Vind Ikea!
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
    pi_78419069
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 23:17 schreef Memento-Mori het volgende:
    terug vind werk en vanaf 3 maart is het PLUNDRA
    Ik heb voor komende zaterdag al vervoer geregeld om wat inboedel in te slaan. Kan die PLUNDRA niet wat eerder (de Kullen garderobekast zal er wel inkomen dan)

Heb trouwens gister de sleutel van mijn nieuwe appartementje opgehaald en zag dat de renovatie van de badkamer bijna klaar was. Dus ik maak voorzichtig zo'n nieuwe kast open die er staat, komen er allemaal IKEA-boekjes uitgevallen
    Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
    Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
    pi_78419230
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 23:53 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Ik heb voor komende zaterdag al vervoer geregeld om wat inboedel in te slaan. Kan die PLUNDRA niet wat eerder (de Kullen garderobekast zal er wel inkomen dan)

Heb trouwens gister de sleutel van mijn nieuwe appartementje opgehaald en zag dat de renovatie van de badkamer bijna klaar was. Dus ik maak voorzichtig zo'n nieuwe kast open die er staat, komen er allemaal IKEA-boekjes uitgevallen
    Plundra artikelen zijn niet perse ALLE uitgaande artikelen... Wanneer we KULLEN 'gewoon' kunnen uitverkopen, dan zullen we dat gaan doen, dan prijzen we die kast niet speciaal af.
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_78419353
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 23:57 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Plundra artikelen zijn niet perse ALLE uitgaande artikelen... Wanneer we KULLEN 'gewoon' kunnen uitverkopen, dan zullen we dat gaan doen, dan prijzen we die kast niet speciaal af.
    Ik dacht altijd dat Plundra alle artikelen die het assortiment uitgaan inhield. Weer wat geleerd. Op de site staan ook een greep uit de plundra zie ik nu
    pi_78419941
    quote:
    Op donderdag 25 februari 2010 00:00 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat Plundra alle artikelen die het assortiment uitgaan inhield. Weer wat geleerd. Op de site staan ook een greep uit de plundra zie ik nu
    Een brandweerwagen is altijd rood, maar een rode auto is niet altijd een brandweerwagen

Bedenk wel dat plundra artikelen per winkel kunnen verschillen!
    (met uitzondering van de Plundra tv-spot artikelen)
      donderdag 25 februari 2010 @ 00:15:04 #8
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_78420018
    Noemen ze het nu wel ineens weer plundra ipv op=op
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_78420383
    quote:
    Op donderdag 25 februari 2010 00:15 schreef Adelante het volgende:
    Noemen ze het nu wel ineens weer plundra ipv op=op
    Niks zo veranderlijk als de marketingafdeling van IKEA
    pi_78425771
    terug vind Plundra
    Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
    Ik heb keiveel verstand van alles.
      donderdag 25 februari 2010 @ 20:00:29 #11
    248266 heartwork
    Works of heart bleeding dark
    pi_78449177
    Kunnen we niet instellen dat in het laatste bericht een link komt met het nieuwe topic?

Hoe dan ook. Ik heb deze week de ikea een beetje vermeden ivm vakantie.
    Ik wacht die extra week wel zodat ik de plundra kan bezoeken.
    Hopelijk ligt er iets bruikbaars voor me.
    Ik zoek nog naar de gele Hemnes linnenkast, maar vind 200E echt te veel. Zo gauw die ergens 2e hands te koop is of in de aanbieding -> mine mine mine.
    Big mouth strikes again
      donderdag 25 februari 2010 @ 20:04:05 #12
    248266 heartwork
    pi_78449314
    Alhoewel,, die blauwe is ook erg leuk en nu 'maar' 113 E.
    Keuzes keuzes...
    Big mouth strikes again
    pi_78449997
    mm, laatste weken voor 1500 euro bij ikea ingeslagen en ons huisje staat inmiddels lekker vol met meubels
    Hoor ik die Griekse melodie...
    pi_78546975
    Kan iemand vertellen wanneer de Granemo in delft weer leverbaar is?
    pi_78567684
    Even een vraagje...

Weet iemand of je de Spontan Magneetbord over kan schilderen met een hoogglans verf? En je hierop ook schrijven?

Dank u
      maandag 1 maart 2010 @ 12:34:01 #16
    248266 heartwork
    pi_78586007
    quote:
    Op donderdag 25 februari 2010 20:04 schreef heartwork het volgende:
    Alhoewel,, die blauwe is ook erg leuk en nu 'maar' 113 E.
    Keuzes keuzes...
    Zijn de plundra aanbiedingen in elke IKEA vestiging hetzelfde?
    Eigenlijk weet ik het antwoord al, nee, maar ik hoop zo dat iemand zegt dat ik recht heb op dezelfde aanbieding.
    Want, ik zag net dat de blauwe hemnes kast bij mijn ikea vestiging dus 113 nog iets is, terwijl hij in Haarlem zal staan voor 94 euro tijdens de Plundra.

Ik vind dit soort acties dus echt niet leuk he.
    Moet je alsnog achter je koopjes aan door verschillende ikea vestigingen te bezoeken terwijl je er van uitgaat dat elke ikea dezelfde prijzen hanteert.
    Big mouth strikes again
    pi_78632859
    Kan je ook los schroeven krijgen?
    ik heb ooit bij de verbouwingsuitverkoop in Heerlen 4 Vika Byske poten gekocht,
    moest ze wel zelf uit de muur schroeven heb er maar 8 schroeven van, de rest is allemaal te lang om er goed recht in te krijgen.
    moet nu in delft bureautje weer in elkaar draaien, ga het nu toch maar met de 'echte' schroeven proberen.
    pi_78633896
    Er staat als het goed is wel een schroevenautomaat. Anders even naar klantenservice
    Hoor ik die Griekse melodie...
    pi_78634678
    Heeft er iemand ooit wel eens de hoes (die grijze hoes) die om de Sultan matrassen zitten gewassen in de wasmachine?

Ik heb een SULTAN FORSEN matras als logeermatras, die ik onder mijn bed heb liggen. Nu is de kat daar ooit met een bebloed pootje op gaan zitten. Officieel mag de hoes niet in de wasmachine, alleen chemisch reinigen. Aangezien het matras 30 euro kostte vind ik het niet echt waard om het chemisch te laten reinigen. Vraag me ook af of ze er bloedvlekken wel uitkrijgen. Ben alleen een beetje bang dat die hoes erg krimpt, ik kreeg 'm er al niet zo makkelijk af.
    Als iemand weet waar je een matrashoes kan kopen hoor ik dat ook graag.
    pi_78636643
    Alle IKEA spullen zijn hier inmiddels in elkaar geschroefd
    Wat een milieuvervuiling trouwens, die gigantische hoop karton die overblijft als je een hele lading spulletjes in elkaar gezet hebt

Het makkelijkst was het Expeditbureau, het lastigst de Laxeby lattenbodem
    Voor de volgende keer; passende imbus-bitjes voor de schroefboormachine
      dinsdag 2 maart 2010 @ 16:50:51 #21
    273383 Nagelschaartje
    Lijken wassen!
    pi_78642065
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 14:45 schreef Cerbie het volgende:
    Alle IKEA spullen zijn hier inmiddels in elkaar geschroefd
    Wat een milieuvervuiling trouwens, die gigantische hoop karton die overblijft als je een hele lading spulletjes in elkaar gezet hebt

Het makkelijkst was het Expeditbureau, het lastigst de Laxeby lattenbodem
    Voor de volgende keer; passende imbus-bitjes voor de schroefboormachine
    Ikea wil zich juist profileren als een milieuvriendelijk bedrijf.
    Sowieso zit je beter met een lading karton als met een lading plastic.
    Denk niet dat je het veel milieuvriendelijker kan oplossen dan dat ze het doen.
    Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
    Ik heb keiveel verstand van alles.
    pi_78644218
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 13:57 schreef Syytön het volgende:
    Heeft er iemand ooit wel eens de hoes (die grijze hoes) die om de Sultan matrassen zitten gewassen in de wasmachine?

Ik heb een SULTAN FORSEN matras als logeermatras, die ik onder mijn bed heb liggen. Nu is de kat daar ooit met een bebloed pootje op gaan zitten. Officieel mag de hoes niet in de wasmachine, alleen chemisch reinigen. Aangezien het matras 30 euro kostte vind ik het niet echt waard om het chemisch te laten reinigen. Vraag me ook af of ze er bloedvlekken wel uitkrijgen. Ben alleen een beetje bang dat die hoes erg krimpt, ik kreeg 'm er al niet zo makkelijk af.
    Als iemand weet waar je een matrashoes kan kopen hoor ik dat ook graag.
    Ik had nog een blauwe Sultan van toen ik nog op kamers woonde en die heeft een tweede leven gekregen bij mijn nichtje. Ik heb de hoes eraf gehaald en in de wasmachine gewassen op 15 graden. Ook deze hoes mocht eigenlijk officieel alleen chemisch worden gereinigd. Wat kleine vlekjes* (ik was zo stom om er geen molton omheen te doen) heb ik aangestipt met Biotex.

De hoes kon wel weer om het matras heen, maar dat was een heel gedoe! We hebben met z'n drieën de hoes weer om 't matras heen getrokken en het vriendje van mijn nichtje zei al zoiets 'nooit meer' te willen doen.

Het kán dus wel, maar reken wel op een flink worstelgevecht met je matras. Ook weet ik niet of je bloedvlekken er nog wel goed uit krijgt, maar daarvoor zou ik eens naar een drogist gaan voor een goed anti-(bloed)vlekkenmiddel.

*voor de grapjassen onder ons: wat vochtplekjes, aangezien een mens 's nachts nogal zweet. Geen andere lichaamssappen.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 19:58:40 #23
    248266 heartwork
    pi_78649869
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 16:50 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ikea wil zich juist profileren als een milieuvriendelijk bedrijf.
    Sowieso zit je beter met een lading karton als met een lading plastic.
    Denk niet dat je het veel milieuvriendelijker kan oplossen dan dat ze het doen.
    Milieu ridders mn kont.
    Ik moet nu helemaal naar Haarlem rijden om daar mijn kast te kopen (daar is hij zo'n 20e goedkoper) vanuit dordrecht, terwijl ik die kast makkelijk in Barendrecht had kunnen kopen (mits ze dezelfde prijzen zouden hanteren).
    Dus ik geloof er niet meer in.

Omg.. ik bitch op ikea.
    waar gaat het heen met de wereld..
    Big mouth strikes again
    pi_78650013
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 19:58 schreef heartwork het volgende:

[..]

Milieu ridders mn kont.
    Ik moet nu helemaal naar Haarlem rijden om daar mijn kast te kopen (daar is hij zo'n 20e goedkoper) vanuit dordrecht, terwijl ik die kast makkelijk in Barendrecht had kunnen kopen (mits ze dezelfde prijzen zouden hanteren).
    Dus ik geloof er niet meer in.

Omg.. ik bitch op ikea.
    waar gaat het heen met de wereld..
    Ja want het is IKEA's schuld dat jij naar Haarlem rijdt voor een kast die 20.- goedkoper is...
    pi_78650136
    Is het qua benzine kosten het eigenlijk wel waard om voor 20.- prijsverschil naar Haarlem te rijden?

Edit; ff gerekend en tenzij je diesel rijdt win je er weinig mee...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')