Nee want geen bier. Vrouwentopic, want zij hebben ze niet. Lekker puh.quote:
Dat denk jij, je zou eens een vrouwengesprek over tieten moeten beginnenquote:
Tieten, daar moet je van genieten. Punt klaar uit.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:05 schreef B.ertha het volgende:
Dat denk jij, je zou eens een vrouwengesprek over tieten moeten beginnen
Ik noem bijvoorbeeld: Pijn, melk geven, striae, opgezetheid, hangtieten.
Dan is de lol er zo van af!
Ik ben je dankbaar voor deze TT.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tieten, daar moet je van genieten. Punt klaar uit.
We zouden het trouwens ook over mooie BH's kunnen hebbe. maar dat hoeft niet. Het was of dit, of '#803 met Soempie en een kaars in haar reet'. Verder ging mijn inspiratie niet, dus tja
Maar mooie BH's kunnen mannen ook over meepraten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We zouden het trouwens ook over mooie BH's kunnen hebbe. maar dat hoeft niet. Het was of dit, of '#803 met Soempie en een kaars in haar reet'. Verder ging mijn inspiratie niet, dus tja
Ik zou het besluit al genomen hebben: niet doenquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik had net een bezichtiging van een huisje,maar tering, wat een oude bende, alles kan nieuw van binnen, dus daar moet ik nog maar even goed over nadenken
Tenzij je van klussen houdt en het juist leuk vindt dat alles je alles zelf kunt vervangen en naar eigen stijl mag inrichten. Dan kun je het mooi gebruiken om wat van de prijs af te pratenquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou het besluit al genomen hebben: niet doen
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat denk jij, je zou eens een vrouwengesprek over tieten moeten beginnen
Ik noem bijvoorbeeld: Pijn, melk geven, striae, opgezetheid, hangtieten.
Dan is de lol er zo van af!
Ehhh, what did I miss?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Moet je naar de US verhuizen. Zijn ze nog steeds duur, maar ja, de dollar weer niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]
Ehhh, what did I miss?![]()
![]()
Mooie bh's zijn duur
quote:
No way, Jose...quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoofd van de regering Koningin – Puntenslijpsel
Minister-president (MP) en minister van Algemene Zaken (AZ) - Nembrionic
Lijstje is geüpdatet
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou het besluit al genomen hebben: niet doen
Ik denk dat het wel een haalbaar project is, gaat wel een hoop geld en een hele hoop tijd inzitten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tenzij je van klussen houdt en het juist leuk vindt dat alles je alles zelf kunt vervangen en naar eigen stijl mag inrichten. Dan kun je het mooi gebruiken om wat van de prijs af te praten
Hebben we trouwens ook al een krokettenmotie hier?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:51 schreef iamredleader het volgende:de minister van financiën bericht dat het avondeten vandaag gratis is
Die is anders verdomde lekker gewordenquote:
Geen monarchie hier...quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
laat de crisis maar weer beginnen
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Hebben we trouwens ook al een krokettenmotie hier?
Kijk, en die vind ik nu dan weer tegenvallen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die is anders verdomde lekker geworden
Can't we just talk it over?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
oepsquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe kopieer jij de OP vanuit de Wiki?
Zie nu de 'bewerk'-versie in de OP staan...
Never mind, maar om harde returns in de OP te krijgen moet je <br>-tags er in opnemen.quote:
Die moet ik dan weer gaan bezweren zeker? We bestaan hypothetisch en het is al misquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ja klopt. ik was te snel.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Never mind, maar om harde returns in de OP te krijgen moet je <br>-tags er in opnemen.
En die zie je nu dus...
Ik stel al mijn posts hier ter beschikking aan iedereen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je mag altijd je post ter beschikking stellen aan iemand anders
wie wil er op binnenlandse zaken?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stel al mijn posts hier ter beschikking aan iedereen...
Om harde returns in de OP te krijgen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:59 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom staan die <br>'s daar nou eigenlijk?
Mr Anonimous - Top Secret!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Verjaardagen
<br>Its-Jojo-4you - 14 februari
<br>Hawaii_Tim - 26 februari
<br>Cobra4 - 27 februari
<br>Nembrionic - 9 maart
<br>Soempie - 13 maart
<br>LadyBlack - 8 juni
<br>Whiteguy - 2 juli
<br>MaJo - 7 juli
<br>Yurithemaster - 14 juli
<br>B.ertha - 23 juli
<br>Puntenslijpsel - 31 juli