1 |
Ik kan maar 48 uur de OP editten, dus je dient dan binnen 48 uur level 70 prestige 1 te wordenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:50 schreef PieterBas het volgende:
Ik denk dat ik vanavond maar eens in prestige ga...
Dan verbreek ik zeker ook het record MW2 achter elkaar spelen.. Oh wacht, ik denk dat ik 47 uur "joining game session" te zien krijg..quote:Op maandag 22 februari 2010 15:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik kan maar 48 uur de OP editten, dus je dient dan binnen 48 uur level 70 prestige 1 te worden
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De missie heet Homeland Security. Het is zo'n missie dat je waves moet afslaan. Je begint met alleen mannetjes, dan komt er een heli, dan zo'n BTR80. Ook is er een Predator Drone die je onder vuur neemt als je te lang buiten bent. Laatste missie is meerdere helikopters en BTR's met mannetjes.
Hm. Bedoel je die Burger Town, of dat huisje links voor het tankstation?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
Over die homeland security.
vergeet niet het tweede huisje ook te verkennen, daar zijn veel meer rockets en een tweede sentry gun te vinden. Plaats je sentry guns binnen, schietend door een raam, zo kan een predator ze niet vernietigen.
verder: blijf zelf gewoon zo veel mogelijk binnen, behalve voor de BTR's en heli's.
Dat huisje links voor het tankstation. Er zijn er twee naast elkaar, een is het huisje van het tankstation zelf, als je daar achterlangs loopt is er nog een kleine diner met meer raketten en dus een extra sentry.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm. Bedoel je die Burger Town, of dat huisje links voor het tankstation?
Hm, goed om te weten. Binnenkort maar eens even een kijkje nemen daarquote:Op maandag 22 februari 2010 16:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat huisje links voor het tankstation. Er zijn er twee naast elkaar, een is het huisje van het tankstation zelf, als je daar achterlangs loopt is er nog een kleine diner met meer raketten en dus een extra sentry.
Ask me op steam-friends.. dan maak ik plek voor je in de party.. Áls het kan that is. Max 6 man..quote:Op maandag 22 februari 2010 16:30 schreef dikke_donder het volgende:
vant weekend nog ff kunnen knallen bij me schoonouders![]()
beste serie was een 25-5 op hc met een 7 kill streak. ik ben niet al te goed, dus voor mij is dit best een prestatie
probeerde nog bij bootje op de server te komen, maar die zitten altijd vol![]()
Welkomquote:Op maandag 22 februari 2010 17:08 schreef Tha_Flash het volgende:
Ik zal mezelf ook eens hier neerzetten![]()
Tha_Flash, Prestige 0, level 58, Steamnaam: Tha_Flash
Dat is jouw foutquote:Op maandag 22 februari 2010 17:17 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Ik zat al een tijdje te lurken in dit topic, maar bedankt !!
Wij deden die (na inderdaad vaak te falen) door het huisje waar je bij begint gewoon goed te verdedigen. Sentry guns aan de achterkant die elkaar dekking gaven en zelf vanaf binnen de waves afhouden. Die helicopters uit de lucht schieten dan met een dosis mazzel, maar dat was ook nog wel te doen.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De missie heet Homeland Security. Het is zo'n missie dat je waves moet afslaan. Je begint met alleen mannetjes, dan komt er een heli, dan zo'n BTR80. Ook is er een Predator Drone die je onder vuur neemt als je te lang buiten bent. Laatste missie is meerdere helikopters en BTR's met mannetjes.
Dat valt toch onder "alles"? nm Donequote:Op maandag 22 februari 2010 20:43 schreef Deetch het volgende:
Net ff gecheckt maar heb nog 1 killstreak reward te unlocken en ben level 68 dus dat zou wel eens kunnen kloppen.
Het schijnt trouwens dat je die na prestigen ook verliest (je killstreak rewards that is) Kun je die nog toevoegen bootje?
zeker weten ben met prestige bezig dus heb hem niet zo vaakquote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:00 schreef AlligatorNL het volgende:
TVP
Wat is de AK47 toch een heerlijk wapen. Op softcore i.c.m. stopping power is het net alsof je HC speelt
erg fijn dat je op hc modes deze zo goed als niet tegenkomtquote:Op maandag 22 februari 2010 22:25 schreef Champy het volgende:
Man, net een potje tegen een hele clan met knife runners, dat speelt echt niet leuk, ben ook maar meteen gestopt. (moet de frustratie ff van me afschrijven)
Aan de andere kant, vanavond wel van lvl 6 naar lvl 21 gekomen, gaat echt te hard in het begin
Ik speel geen hc, alleen normal, en eigenlijk altijd demolition. Is die er eigenlijk wel in hc, volgens mij niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:22 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
erg fijn dat je op hc modes deze zo goed als niet tegenkomt![]()
Ja dat is het ook het enige waar ik me aan kan ergeren. Ik heb die clan ook weleens tegen mij gehad geloof ik.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:25 schreef Champy het volgende:
Man, net een potje tegen een hele clan met knife runners, dat speelt echt niet leuk, ben ook maar meteen gestopt. (moet de frustratie ff van me afschrijven)
Aan de andere kant, vanavond wel van lvl 6 naar lvl 21 gekomen, gaat echt te hard in het begin
Sjesusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:19 schreef AlligatorNL het volgende:
Kan iemand mij ff updaten in de OP, ziet er atm zo lame uit. Ben nu Prestige 4 rank 70.
hoe ziet jou sniper class eruit? ik heb sleigh of hands, cold blooded en sit rep(steeds lvlen) als perks. op me sniper zit FMJquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:19 schreef Bootje84 het volgende:
Ik had gisteren in Wasteland een leuke spree. Stond de HQ te defenden met een sniper (was bij de helikopter). Ik stond tussen de tankwrakken en kon ze achter elkaar neersnipen. Na een kill of 7 hadden ze me eindelijk door. Kon ze precies neerschieten tussen de wielen van de helikopter en de raketten. Prachtig
M21 EBR met bling pro (silencer en FMJ)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:04 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
hoe ziet jouw sniperclass eruit? ik heb slight of hand, cold blooded en sit rep(steeds lvlen) als perks. op mijn sniper zit FMJ
Jawel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:05 schreef Scorpie het volgende:
En knife runners? Die bestaan toch niet meer?
quote:
Hey, ik ben geen modequote:
Ze zullen wel gewoon Marathon e.d. hebben, net als de gemiddelde rushchar die rondloopt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:37 schreef Scorpie het volgende:
Maar die Knife Runners hebben toch eigenlijk geen zin meer? Welke classes hebben ze dan?
Correctquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:32 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
my guess would be EZ as in.. easy a.k.a normal
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=278314&start=50#p4038324quote:But just today Since the update I didn't see any release notes and I had made a post about this before. I tested out the Pave Low and it got my chopper, so now I'm happy.
harriers out -> pavelow inquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:00 schreef Champy het volgende:
Ik vond dit in het Trouble Shooting topic op het IW forum:
[..]
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=278314&start=50#p4038324
Dus het lijkt er op dat de Pavelow nu wel weer meetelt voor je killstreak rewards.
Heb het persoonlijk niet getest, iemand anders van Techzine wel, en het klopt dat dit gepatcht is.
Ik dacht dat alles meetelde voor de killstreaks? inc. AC130 etc.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:00 schreef Champy het volgende:
[..]
Dus het lijkt er op dat de Pavelow nu wel weer meetelt voor je killstreak rewards.
Heb het persoonlijk niet getest, iemand anders van Techzine wel, en het klopt dat dit gepatcht is.
alles behalve care-package zooi en pavelow ja. Maar nu dus pavelow ook weer, dat was ooit eens met een patch eruit gehaald.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:18 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Ik dacht dat alles meetelde voor de killstreaks? inc. AC130 etc.
serieus? ook uit een package van een teammate dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:32 schreef afro het volgende:
Maar een pavelow uit een care package die je gejat heb telt wel weer mee aan je killstreak
Doe je mee..?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:07 schreef bigbass het volgende:
ligt steam eruit of is dat alleen bij mij?
EDIT: en hij leeft weer
Steam zeikt al heel de dag met zn cloud ofzoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:07 schreef bigbass het volgende:
ligt steam eruit of is dat alleen bij mij?
EDIT: en hij leeft weer
ja bij een teammate package sowiesoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:37 schreef bigbass het volgende:
[..]
serieus? ook uit een package van een teammate dan?
Je moet wel de juiste instantie beschuldigen..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:29 schreef Demon_Hunter het volgende:
KUT STEAM IWnet STERF!!!!!!!!!!!
het was toch steam die er uit lag, anders waren mensen hun vriendenlijst niet kwijt van steam, niks met iwnet te maken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je moet wel de juiste instantie beschuldigen..
Niets van gemerkt. Dacht dat mensen alleen geen connectie konden maken met iwnet..quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:21 schreef Champy het volgende:
[..]
het was toch steam die er uit lag, anders waren mensen hun vriendenlijst niet kwijt van steam, niks met iwnet te maken.
Met onze paupercomputersquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:49 schreef Scorpie het volgende:
Ik had wel steam maar geen IWNET.
Gisteren wel weer gelachen hoor Boot
Depends, denk het welquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:58 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik zal vanavond waarschijnlijk wel even spelen. zijn jullie er ook?
Negative. Helaas.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:58 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik zal vanavond waarschijnlijk wel even spelen. zijn jullie er ook?
Laat maar weten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:06 schreef Ulreazj het volgende:
Hier is net dikke download begonnen van MW2, hopelijk dikke leuke update.
ik las op tweakers dat iemand een update had van 7gbquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:06 schreef Ulreazj het volgende:
Hier is net dikke download begonnen van MW2, hopelijk dikke leuke update.
Rofl. Zal ik jouw naam fluisteren?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Owja. Nou vooruit, als je bij de 2e keer maar aan mij denkt
Lijkt me erg sterk tbh.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:12 schreef Champy het volgende:
[..]
ik las op tweakers dat iemand een update had van 7gb
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Rofl. Zal ik jouw naam fluisteren?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:26 schreef Bootje84 het volgende:
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1157971
gehceckt en werkt nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:00 schreef Champy het volgende:
[..]
Als je had gegoogled, had je de oplossing kunnen vinden....quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:54 schreef Mazora het volgende:
Hele avond niet kunnen spelen door die 11 GB 'update' .
Dat zal me leren, betalen voor een spel. Tss.. hoe durf ik!
Het gaat om een Beta-UI geloof ik..quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:33 schreef Ezechielk het volgende:
Geen update gehad, gelukkig. Hebben jullie allemaal die nieuwe steam client ofzo?
Dat is tenminste wat ik uit dat linkje opmaak, even snel doorgelezen
Yep, alleen de beta-fags hebben dat draaien. Dat zal ze leren, een beetje patsen met hun beta clientquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het gaat om een Beta-UI geloof ik..
Dat bedoelde ik, het is nog vroeg, laat mequote:Op donderdag 25 februari 2010 08:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het gaat om een Beta-UI geloof ik..
My point exactly!quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Yep, alleen de beta-fags hebben dat draaien. Dat zal ze leren, een beetje patsen met hun beta client
Niet beta fags.quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Yep, alleen de beta-fags hebben dat draaien. Dat zal ze leren, een beetje patsen met hun beta client
Moet je goed op je challenges spelen, daar zijn heel veel punten nog te halen. Als je onstant met je scar-h rondloopt moet je belachelijk veel kills halen om nog levels omhoog te gaan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:38 schreef StevenHyde het volgende:
Wat gaan die levels vanaf 55 toch langzaammmm zegggg....... Zit nu op level 64, maar wil prestige gvd
inderdaad, dat doe ik ook. Voornamelijk na lvl 55 ofzo heel veel bij de challenges kijken en proberen zo veel mogelijk te halen hiervan. Levert je toch gemiddeld 10k exp per challenge op in de hogere levels.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:52 schreef Deetch het volgende:
[..]
Moet je goed op je challenges spelen, daar zijn heel veel punten nog te halen. Als je onstant met je scar-h rondloopt moet je belachelijk veel kills halen om nog levels omhoog te gaan.
Dus ook andere wapens, perks en equipment gebruiken.
En probeer eens een paar keer hardcore HQ of S&D dan gaan de punten wel hard, mits je een beetje verstandig speelt.
In HC HQ haal ik elk potje minimaal 10K xp. In groundwar haal ik max 6K.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:38 schreef StevenHyde het volgende:
Wat gaan die levels vanaf 55 toch langzaammmm zegggg....... Zit nu op level 64, maar wil prestige gvd
Dat soort dingen haal je maar een keer, dat is wel jammer.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:25 schreef Champy het volgende:
[..]
inderdaad, dat doe ik ook. Voornamelijk na lvl 55 ofzo heel veel bij de challenges kijken en proberen zo veel mogelijk te halen hiervan. Levert je toch gemiddeld 10k exp per challenge op in de hogere levels.
Had het toen ik lvl 63 was laatst, killstreaks ingesteld op predator, precision air en harrier, in 1 ronde challenges van get 3 killstreak rewards in 10 seconds, kill 5 enemies with a single airstrike en kill entire enemy team in 10 seconds. Dan schiet het op, 43k exp in dat potje
je moet niks toch? Toegevoegde waarde is mi ook minimaal. Met 6 custom class slots kan ik wel uit de voeten en extra challenges enzo zitten er toch ook niet bij.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:39 schreef Scorpie het volgende:
Ik moet eigenlijk ook prestigen voor de 2e keer, maar geen zin an.
Oh ik ben al wel 10de prestige, is echt niet zoveel werk, idd gewoon veel challenges doen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:23 schreef Deetch het volgende:
[..]
je moet niks toch? Toegevoegde waarde is mi ook minimaal. Met 6 custom class slots kan ik wel uit de voeten en extra challenges enzo zitten er toch ook niet bij.
Hoeveel dagen played heb je?quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:12 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Oh ik ben al wel 10de prestige, is echt niet zoveel werk, idd gewoon veel challenges doen.
Dan heb je of geen leven, of heb je hacked servers gebruikt(al dan niet expres).quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:12 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Oh ik ben al wel 10de prestige, is echt niet zoveel werk, idd gewoon veel challenges doen.
Super bedankt. Dat ga ik maar eens proberen ja. Want ik speel gewoon altijd Team Deathmatch en dat schiet niet op.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In HC HQ haal ik elk potje minimaal 10K xp. In groundwar haal ik max 6K.
Als ik een goed potje in HC HQ heb en ik haal 1 of 2 achievements dan stijgt het vaak richting de 20/25K xp. Het is wat Champy zegt. focus je op de achievements. Speel alle achievements vrij van een wapen en je krijgt weer 11K xp erbij.
klopt, maar als je prestiged kan je ze nog een keer halen. En aangezien deze challenges(de 3 die ik beschreef) pas geunlockt worden bij de hogere levels, haal je ze altijd pas in de hogere levels als je veel xp nodig hebtquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat soort dingen haal je maar een keer, dat is wel jammer.
Dus dat. Mij kan je niet overtuigen van het feit dat hij het binnen een "normale" tijd met "normale playtime" heeft gedaan. Ik denk hacked servers...quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:30 schreef bigbass het volgende:
[..]
Dan heb je of geen leven, of heb je hacked servers gebruikt(al dan niet expres).
of je bent echt 1337 skilled, maar dat vind ik altijd moeilijk te aanvaarden.
Combinaties zijn overigens mogelijk
Ik moet eerlijk bekennen dat als ik kan ik best veel speel, maar ben ook nog nooit een hacked server tegen gekomen. Heeft misschien te maken met het feit dat ik eigenlijk alleen maar demolition speel. Hoor namelijk dat vooral TDM servers vaak gehacked zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:10 schreef Ezechielk het volgende:
Ik weet dat ik op zich niet veel speel, maar ik ben serieus nog nooit een hacked server tegen gekomen
Ik speel juist TDM, Ground war en HC TDMquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:27 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat als ik kan ik best veel speel, maar ben ook nog nooit een hacked server tegen gekomen. Heeft misschien te maken met het feit dat ik eigenlijk alleen maar demolition speel. Hoor namelijk dat vooral TDM servers vaak gehacked zijn.
welke gametypes speel je dan? Zoals eerder gezegd speel ik demolition, en had mijn eerste prestige na 2 dagen en 10 uur. Zit nu derde prestige lvl 25, ongeveer 6 dagen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:35 schreef Deetch het volgende:
ik heb nu 85 uur gespeeld en ben net toe aan mijn eerste prestige.
Ik kom ze vaker wel dan niet tegen. Zonet ook wel het toppunt gehad, in beide teams 1 aimbotter die openlijk zaten te praten hoe ze die anticheat bypassen enzo en op welk hack forum ze wel niet zaten. Daarom speel ik ook bijna geen hardcore, daar is het veel makkelijker om onopvallend te cheaten omdat je geen killcam hebt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:58 schreef Champy het volgende:
[..]
welke gametypes speel je dan? Zoals eerder gezegd speel ik demolition, en had mijn eerste prestige na 2 dagen en 10 uur. Zit nu derde prestige lvl 25, ongeveer 6 dagen.
Over de gehackte servers: ik weet het ook niet, ben blij dat ik er nog nooit 1 gehad heb, en net cheaters valt het ook nog reuze mee in relatie tot de verhalen die ik overal lees
God ja, ik merk ook steeds meer dat ik para word. Mensen maken bij mij echt onmogelijke kills.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:05 schreef Jantje12345 het volgende:
[..]
Ik kom ze vaker wel dan niet tegen. Zonet ook wel het toppunt gehad, in beide teams 1 aimbotter die openlijk zaten te praten hoe ze die anticheat bypassen enzo en op welk hack forum ze wel niet zaten. Daarom speel ik ook bijna geen hardcore, daar is het veel makkelijker om onopvallend te cheaten omdat je geen killcam hebt.
Same voor the silencer, maar die kun je tenminste nog in HC-modus halenquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat ook klote is, is de 20 acog kills halen met een sniper rifle, werkt voor geen ruk dat ding.
Probeer het eens in Third Person zou ik zeggen. Daar krijg je met een agog een + ipv 4 streepjes. Gisteren heb ik ook de one shot two kills gehaald, was gelijk een headshot dus 2 challenges tegelijk gehaald. Dat tikt lekker aanquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
Bah, net de one shot two kills geschoten, had ik de challenge nog niet unlocked. Dat is zwaar klote.
Wat ook klote is, is de 20 acog kills halen met een sniper rifle, werkt voor geen ruk dat ding.
Hmm dat idd eens proberen. 20 kills moet toch ergens lukken. The Silencer heb ik overigens geen problemen mee.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:45 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Probeer het eens in Third Person zou ik zeggen. Daar krijg je met een agog een + ipv 4 streepjes. Gisteren heb ik ook de one shot two kills gehaald, was gelijk een headshot dus 2 challenges tegelijk gehaald. Dat tikt lekker aan.
Ik heb 182.6 uur MW2 MP gespeeld. Ben nu level 35 prestige 2.
silencer op sniper is af en toe echtquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:39 schreef Blik het volgende:
[..]
Same voor the silencer, maar die kun je tenminste nog in HC-modus halen
Dat is in ieder geval beter dan wat ik laatst had. Join een game, spawn op een plek, wordt direct neergehaald door een chopper gunner en dat was direct ook de game winning killquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:52 schreef afro het volgende:
Wat ziet mijn oog,
ik join een potje staat er "game is about to end" hebben ze daar eindelijk wat aan gedaan
potdomme, het was vanochtend wel weer vroeg hoor 6:15.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:54 schreef Deetch het volgende:
Nergens last van. Hele avond gespeeld. Ben inmiddels Prestige 1, lvl 5.
QFT. Blijft heerlijk spelen, behalve op de grote, open maps als Estate.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:19 schreef Solique het volgende:
Gisterenavond toch een lekker aantal potjes gespeeld met wat gasten.
Aantal rondjes lichte lag, maar meeste rondes waren toch goed te spelen.
Rush class ftw
Denk gisteravond elke map gedaan, alleen wasteland, estate en derail zijn inderdaad op bepaalde gebieden te groot voor een rush class.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
QFT. Blijft heerlijk spelen, behalve op de grote, open maps als Estate.
Wasteland ben ik sowieso wel een campersniper.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Denk gisteravond elke map gedaan, alleen wasteland, estate en derail zijn inderdaad op bepaalde gebieden te groot voor een rush class.
Wasteland pak ik sniper of ar, alleen blijf dan wel rondlopen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wasteland ben ik sowieso wel een campersniper.En Derail ren ik nooit door het open veld eigenlijk
In wasteland zijn de mensen de klos op de grote afstanden tegen mij. Met mijn M21 EBR met silencer mag je kogels koppen..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Wasteland pak ik sniper of ar, alleen blijf dan wel rondlopen.
Ik ontwijk de open gedeeltes inderdaad ook wel, maar derail heeft op bepaalde gebieden nogal een afstandsverschil. Dat redt je dan niet altijd met een rush wapen.
Wij spelen groundwar, dom of S&D.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In wasteland zijn de mensen de klos op de grote afstanden tegen mij. Met mijn M21 EBR met silencer mag je kogels koppen..
Maarja, jullie spelen EZ-mode
Normal mode dus..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Wij spelen groundwar, dom of S&D.
Meestal normaal inderdaad, teveel problemen met andere gamemodes om normaal op te kunnen spelen. Pakken HC ook nog wel eens mee, als het lukt om een pot te kunnen starten.quote:
Softcorepussies moeten wat meer ballen krijgen. Als je eenmaal een beetje kan schieten, moet je het echte werk doen; HC...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:32 schreef bigbass het volgende:
Werd ook weer leuk voor cheater uitgemaakt. Speelde in wasteland CTF en begon k/d-wise best kut(als sniper). Kwam weinig mensen tegen en wat ik etgen kwam maakte mij dood 1-3 k/d. Daarna ging het steeds beter en aan het einde van half 2 had ik exact mijn harriers, dus ik 4 rammen om ze nog snel de lucht in de krijgen voor het potje voorbij was, klikte zelfs de map aan, maar echt een fractie van een seconde te laat.
Bleken we 1-1 te staan, dus overtime. Ik blij dat ik harriers nog heb. Gooi ik ze op hun spawn, 2 kills en nog 1 van de harrier zelf -> chopper gunner. En op wasteland spawnt iedereen in groepjes, zeker in CTF in overtime. 3x een triple kill en een eindscore van 25-3.
En prachtige support voor de runners natuurlijk, halve tegenpartij 'cheater dit' ' cheater dat'
Ben trouwens weer wat meer naar softcore gegaan, vooral omdat de mensen met wie ik veel speel HC niet leuk vinden en anders de overstap steeds zo frustrerend is![]()
Daarom moet je in HC alleen HQ doen. Instant respawn. Behalve als je de HQ hebt en dood gaat. Maar goed.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:38 schreef dikke_donder het volgende:
enige nadeel aan HC is de spawntijd in TDM. ik wil niet wachten maar gelijk verder gaan!
overigens bijna me sitrep pro. moet nog ongeveer 10 van die dingen knallen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:19 schreef eucalyptus het volgende:
Killstreak rewards: als je goed gaat kan het nog wel wat beter, ze geven je een hulpje
Deathstreak rewards: als het kut gaat krijg je hulp
Godverdomme, wat een grafspel zeg!
Verkeerde account?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:53 schreef Droathoah het volgende:
Kan ik in de OP BADABING. - Prestige 0, lvl 70 steamnaam = j_badabing
Omdat je foknaam waarmee je post niet overeenkomt met de naam waarmee je in de OP wilt. Je geeft aan met de foknaam BADABING erin te willen terwijl je met Droathoah de post maakt.quote:
quote:*FOKnaam*, Prestige *, level *, Steamnaam: *
Droathoah, Prestige 0, lvl 70, j_badabing - Ingame: BADABING.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:24 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Omdat je foknaam waarmee je post niet overeenkomt met de naam waarmee je in de OP wilt. Je geeft aan met de foknaam BADABING erin te willen terwijl je met Droathoah de post maakt.
[..]
De magnum heeft een preset class waarbij al een tactical knife zit. Als je die class speelt, speel je vanzelf de tactical knife vrij voor de "create-a-class"..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:30 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Droathoah, Prestige 0, lvl 70, j_badabing - Ingame: BADABING.
Wat is overigens het beste wapen voor de tactical knife? Zie veel mensen met de magnum lopen, en wat is de snelste manier die te bemachtigen? Last stand gebruiken met de magnum of de knife class en dan rennen en killen met de Magnum?
Alleen me ingame naam erbij, what's the matter?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De magnum heeft een preset class waarbij al een tactical knife zit. Als je die class speelt, speel je vanzelf de tactical knife vrij voor de "create-a-class"..
Sorry hoor, ff zeurmodus, maar zo lastig is het toch niet om de OP door te lezen om te zien hoe de naam er exact in moet staan?![]()
Iemand quote het nog en nog gaat het fout
Goed lezen.. dikgedrukt, level ipv lvl etc.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:18 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Alleen me ingame naam erbij, what's the matter?
Taalnaziquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Goed lezen.. dikgedrukt, level ipv lvl etc.
Nee, ik vraag het duidelijk en vriendelijk, zodat ik niet elke keer (zoals het nu nog elke keer gaatquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:22 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Taalnazi
Iig bedankt voor je tip.
Ik heb je er inmiddels al ingezetquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:24 schreef Droathoah het volgende:
Droathoah, Prestige 0, level 70, j_badabing
?
Dan kan jij niet op een "normale" manier lvl 70 prestige 10 zijn.. simpel.quote:
C:\Program Files\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\playersquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga binnen nu en 2 dagen mijn windows opnieuw installeren.
Nu weet ik dat je volgens mij een mapje van Steam moet backuppen, omdat alles anders verloren gaat. Weet iemand welk mapje dit is en waar ik die kan vinden?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:26 schreef Parafernalia het volgende:
Is het mogelijk om alleen de Single Player te verwijderen? Dat speel ik toch nooit.
In mijn uninstallprogramma staan namelijk 2 icoontjes, single- en multiplayer.
Je kan delete local content , maar geeft niet duidelijk aan wat allemaal verwijderd wordt. Dus moet je even proberen.quote:
Ja hier ook. Telkens zo'n melding "uw besturingssysteem verloopt over 2 dagen" oid. Zo meteen ff Pliek installerenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:41 schreef genakt het volgende:
[..]
C:\Program Files\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players
ik heb het toevallig van de week gedaan omdat zondag me windows 7 ermee stopt
de beta versie van is afgelopen
Genakt, Prestige 4, level 39, ^0aiM |^3 Nitty
maar dat is binnen een dag weer anders![]()
van de week 1 prestige binnen 2 dagen gedaan
steam account: heavenshallburn198591
dus iedere fokker kan me adden![]()
level 70 ??? en dan zulke vragen stellen ?????quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:30 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Droathoah, Prestige 0, lvl 70, j_badabing - Ingame: BADABING.
Wat is overigens het beste wapen voor de tactical knife? Zie veel mensen met de magnum lopen, en wat is de snelste manier die te bemachtigen? Last stand gebruiken met de magnum of de knife class en dan rennen en killen met de Magnum?
Ik heb Windows 7 Ultimate edition nu via mijn moeder (lerares) voor 18 euro bij Surfspotquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hier ook. Telkens zo'n melding "uw besturingssysteem verloopt over 2 dagen" oid. Zo meteen ff Pliek installeren
Mijn regeltje:
Vinniiee, Prestige 0, level 61, Vinniiee
Want? Ik heb de eerste 70 levels ook niet geknifed.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:16 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
level 70 ??? en dan zulke vragen stellen ?????
ja ben zelf student dus zou wel moeten kunnen denk ikquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:43 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik heb Windows 7 Ultimate edition nu via mijn moeder (lerares) voor 18 euro bij Surfspot. Ik heb je in de OP gezet trouwens.
[..]
Want? Ik heb de eerste 70 levels ook niet geknifed.
interventionquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:35 schreef FFSletop het volgende:
Level 70
Alle attaments voor Intervention
3e AC130 vandaag
Lastigste vond ik Extended Mags.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:40 schreef genakt het volgende:
[..]
intervention![]()
ben bezig met ump bijna 2500 kills
intervention schiet ik alleen sommige mappen mee maar ook al over de 500 kills mee
alle attachments heb je echt makkelijk binnen een dag trouwens
prestige mode dan he
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:45 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Lastigste vond ik Extended Mags.ga ik naar zon vriend van me: "Ja dat heb ik in een uurtje gehaald" ik zo: Teh F? Hij: "Gewoon met een vriend van me in Cage Match."
Ik doe die dingen fair And square.Ga nu ook voor Fall Camo op IV, heb al 200 HS
Care Package Killsquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:55 schreef genakt het volgende:
[..]
headshots heb ik beetje moeite mee
mjah dood gaan ze toch wel dus boeiend
maar ik doe gewoon voor de xp search and destroy wat niet zo moeilijk is want ben toch CS 1.6 gewend en speelde promod cod 4
voor de headshots en kills domination en demolition en af en toe headquarters
ik probeer nu heel de tijd om care package op enemy te gooien![]()
maar lukt echt voor geen meter
heb denk ik al 40 keer die dat hij er vier tegelijk gooi midden in groepje
en weet ik veel hoeveel keer de enkele het lukt gewoon niet
wel al paar keer teammate doodgegooid en mezelf ook al paar keer
valt best mee met ak of die subguns heb je ze zoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:00 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Care Package Kills
Ben Trouwens 2 keer genuked vandaag
en headshots zijn ook moeilijk, je moet daar gewoon de skills voor hebben.
Met hipfire als je beweegt wel ja, maar dat klopt toch ook wel. Ga maar eens 3 meter van de muur stan en doe hetzelfde. Als je ADS schiet en je mikt op het hoofd terwijl je stilstaat is het wel een HS hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:07 schreef genakt het volgende:
[..]
valt best mee met ak of die subguns heb je ze zo
vervelende is dat modernwarfare niet goed regt. Bedoel ik mee dat de hitboxes niet precies gelijk lopen met het mannetje wat je ziet lopen. Dus al schiet je een meter mis kan hij nog raak zijn Of je hebt iemand in je vizier schiet en nog en eens een hitmarker
cod 4 mw1 was in dat opzicht echt stukken beter als je op het hoofd mikte was het ook echt op het hoofd. Nu zie je ook vaak schiet je op iemand zijn noten is het een headshot
dit is hetzelfde als cs 1.6 source
naar mw1 naar mw2
heb geen tips want mij lukt het ook nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
Extended mags halen is toch gewoon FMJ erop zetten?![]()
Tips voor de care package kills? Ik heb eindelijk mn perfectionist, moet nog de dictator halen.
Edit: dpquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:13 schreef genakt het volgende:
[..]
heb geen tips want mij lukt het ook niet![]()
of 500 kills of 40 kills met fmj door objecten heen weet even niet welke het is zo uit me hoofd
40 door objecten heen, zoals glas, dun hout/metaal en - grappig genoeg - Andere spelers!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:13 schreef genakt het volgende:
[..]
of 500 kills of 40 kills met fmj door objecten heen weet even niet welke het is zo uit me hoofd
40 bullet penetration met fmj idd. Hmm inderdaad met snipers moeilijker dan ik dacht. Ik dacht dat het hebben van FMJ genoeg was.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:13 schreef genakt het volgende:
[..]
ik had hem echt binnen halve dag gehaald al 3 keer. Aleen aan extended mag met intervention daar heb je geen hol aanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
40 bullet penetration met fmj idd. Hmm inderdaad met snipers moeilijker dan ik dacht. Ik dacht dat het hebben van FMJ genoeg was.
De mastery welquote:Op zondag 28 februari 2010 00:19 schreef genakt het volgende:
[..]
ik had hem echt binnen halve dag gehaald al 3 keer. Aleen aan extended mag met intervention daar heb je geen hol aan
Vul de gegevens in op de sterretjes. Zo lastig is het toch niet?quote:*FOKnaam*, Prestige *, level *, Steamnaam: *
Zo moet ik hem hebben...quote:Op zondag 28 februari 2010 12:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
Frituurvetpet, Prestige 1 , Level 41, Steamnaam: Mats02
Overigens ga ik door tot level 70 prestige 1 en zal niet meer prestigen denk ik. dus tegen die tijd hoef je het nooit meer te veranderen ;-)
quote:Op zondag 28 februari 2010 12:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zo moet ik hem hebben...
Je bent bijgewerkt voor de volgende OP.
Wel een beetje jammer dat veel mensen nog steeds niet weten wat een PM isquote:Op zondag 28 februari 2010 12:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zo moet ik hem hebben...
Je bent bijgewerkt voor de volgende OP.
Of iets over kunnen typen. maar goed.. die komen er ooit wel achter..quote:Op zondag 28 februari 2010 12:49 schreef WurM het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat veel mensen nog steeds niet weten wat een PM is
Ik laatst om mn perfection te halen, maar vond hem zo fijn dat ik mn barret even in de kast leg ;-)quote:Op zondag 28 februari 2010 12:57 schreef Jantje12345 het volgende:
Nog meer mensen hier die vaak met intervention snipen? Ik snipe nu bijna altijd, soms wat heavy shit zoals tubes en rpg in HQ.
Ben bezig met de M21 EBR. Dat wapen is ook koning! Silencer er op en knallen maarquote:Op zondag 28 februari 2010 12:57 schreef Jantje12345 het volgende:
Nog meer mensen hier die vaak met intervention snipen? Ik snipe nu bijna altijd, soms wat heavy shit zoals tubes en rpg in HQ.
tube is zo noobquote:Op zondag 28 februari 2010 12:57 schreef Jantje12345 het volgende:
Ach ja, ik ben nu voor thumper title bezig, dus gelijk maar complete tube klasse gemaakt. Erg leuk en elk potje wel whiners.quote:
Op geen enkele game mode?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:03 schreef Shoombak het volgende:
Wat een gezeik weer met MW2. Gisteren gekocht voor de PC, en gewoon prima kunnen spelen, maar vandaag kan ik geen enkele game vinden.
In het menu staat NAT gewoon op open, windows firewall uitschakelen maakt ook geen verschil.
Ook zon Discussie: Chopper Gunner of AC130? Sinds die AC130 nerf sta ik straal achter de Chopper Gunnerquote:Op zondag 28 februari 2010 19:59 schreef Bootje84 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Leuk spul, die chopper gunner
Done.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:21 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ook zon Discussie: Chopper Gunner of AC130? Sinds die AC130 nerf sta ik straal achter de Chopper Gunner
Oh ja, Bootje84, kun je mij in de OP zetten? Ik weet dat je dat via PM moet aanvragen, maar ik Fok! vanaf een iPod en het PMS werkt daar niet op. Dit is de info:
FFSletop , Prestige 1, level 5 (10 minuten geleden geprestiged) en Steamnaam is mgullit. Kun je dat voor me doen?
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Done.
oh, en op jouw vraag.. Chopper gunner is 100x beter dan een AC130.. De schietdelay van de AC130 is echt killing..
De AUG HBAR is baas, en de M240 SAW ookquote:Op zondag 28 februari 2010 21:18 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, de L86 LSW ook compleet gespeeld (alle attachments gehaald )
De Aug heeft te weinig kogels voor mijn spray and pray-tactiekquote:Op zondag 28 februari 2010 21:40 schreef FFSletop het volgende:
[..]
De AUG HBAR is baas, en de M240 SAW ook
Ah-ha. Ik vind Tube+RPG op de een of andere manier leuk ( had vandaag een RPG HSquote:Op zondag 28 februari 2010 22:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De Aug heeft te weinig kogels voor mijn spray and pray-tactiek
Welcome to Modern Warfare 2quote:Op zondag 28 februari 2010 23:09 schreef Mortaxx het volgende:
Heb m'n eerste potjes online gespeeld. Wanneer ik m'n carepackage wou gebruiken kreeg ik iedere keer een granaat. Dus gooide die maar richting de vijand om het nogmaals te proberen. Kwam er na 3x pas achter dat die granaat was om aan te geven waar je box terecht kwam
Haha. Welkomquote:Op zondag 28 februari 2010 23:09 schreef Mortaxx het volgende:
Heb m'n eerste potjes online gespeeld. Wanneer ik m'n carepackage wou gebruiken kreeg ik iedere keer een granaat. Dus gooide die maar richting de vijand om het nogmaals te proberen. Kwam er na 3x pas achter dat die granaat was om aan te geven waar je box terecht kwam
Elke LMG schiet imo wel goed. De ene heeft alleen meer recoil dan de ander. De speelstijl wordt er ook anders door. Als de tegenstander de HQ heeft, is het gewoon spray and pray..quote:Op zondag 28 februari 2010 22:32 schreef Florizz22 het volgende:
Voor mij alleen (afentoe wat anders) de acr hm ja, je kunt sprayen,sterke singel shots leveren, je bent er nog wentbaar mee i.t.t. zo'n M240. holograffic erop.
ik heb wel direct flare kills gehad. ik weet niet of ze al geraakt waren of niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Haha. Welkom
Zou je eigenlijk een direct impact-kill kunnen maken met een flare?
[..]
Wat is het nou? Jouw zin spreekt zichzelf tegen..quote:Op maandag 1 maart 2010 08:17 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik heb wel direct flare kills gehad. ik weet niet of ze al geraakt waren of niet.
ok laat ik het zo zeggen. ik heb direct hits gehad met een flash nade en dan zie je ook het kill icoontje wat hetzelfde is bij een tube kill.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat is het nou? Jouw zin spreekt zichzelf tegen..
Ja ok, maar ik heb het over de flare van een carepackage. Ik weet dat je met een granaat, flashbang en smokegrenade een direct impact-kill kan maken. Maar of het dus met een carepackageflare kan, is de vraag..quote:Op maandag 1 maart 2010 10:17 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ok laat ik het zo zeggen. ik heb direct hits gehad met een flash nade en dan zie je ook het kill icoontje wat hetzelfde is bij een tube kill.
Oh, hij weer welquote:
Had je mijn screenshot van gisteren nog gezien..? Was leuk in Rundown.. Die gasten spawnde op 2 plekken vlakbij elkaar waardoor ik ook de cold-blooded personen kon rakenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kent mij toch, ik heb altijd van dat soort vage acties
Zon CoD Steam app ofzoquote:Op maandag 1 maart 2010 12:10 schreef Bootje84 het volgende:
Bestaat er eigenlijk een website waar je kan zien hoe ver je bent met het behalen van de titles..?
Met WoW had je de "armory" waarbij je iemand zijn character kon bekijken. Zou denk ik leuk zijn als je dat ook hebt met de behaalde titles en K/D-ratio etc.
Lijkt me ook ideaal dat je via steam je progress qua challenges kan bekijken, het kan ook met de single player dus waarom niet met de multiplayer...quote:
Zijn wel sites met overzichten van alle emblems en titles, maar geen armory achtigs.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:10 schreef Bootje84 het volgende:
Bestaat er eigenlijk een website waar je kan zien hoe ver je bent met het behalen van de titles..?
Met WoW had je de "armory" waarbij je iemand zijn character kon bekijken. Zou denk ik leuk zijn als je dat ook hebt met de behaalde titles en K/D-ratio etc.
Voor zover ik weet wordt die informatie lokaal opgeslagen. Als iemand handig is met programmeren moet het dus haalbaar zijn. Maar dan de vraag hoe makkelijk dat is..quote:Op maandag 1 maart 2010 15:20 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Zijn wel sites met overzichten van alle emblems en titles, maar geen armory achtigs.
Players-map. Was bij mij 141 Mb. Als je googled kan je vinden waar die map staat.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:48 schreef Parafernalia het volgende:
Gaat een beetje mis hier...Ik moet Steam en CoD opnieuw installeren. Wat moet ik backuppen?
hmmm ik zag op tweakers precies zon zelfde postquote:Op zondag 28 februari 2010 19:59 schreef Bootje84 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Leuk spul, die chopper gunner
64 kb hierquote:Op maandag 1 maart 2010 15:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Players-map. Was bij mij 141 Mb. Als je googled kan je vinden waar die map staat.
Dan heb jij blijkbaar een andere map gebackupped.. Check het internet nogmaals even..quote:
Net pas geplaatstquote:Op maandag 1 maart 2010 15:50 schreef Champy het volgende:
[..]
hmmm ik zag op tweakers precies zon zelfde post
Nee...denk dat Revo Uninstaller een foutje heeft gemaaktquote:Op maandag 1 maart 2010 15:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan heb jij blijkbaar een andere map gebackupped.. Check het internet nogmaals even..
Tdm probeer je? Hoor net dat Mercenary Tdm het wel doetquote:Op maandag 1 maart 2010 16:20 schreef Yoran92 het volgende:
Ik heb een probleem, als ik online wil spelen dan kan ik niet verbinden met een game.
Als ik op find game druk dan kan ik uit de verschillende modes kiezen en dan zie ik dat er niemand online is....
Weet iemand een oplossing?
Alleen instellingen kwijt...dat maakt me niet uitquote:Op maandag 1 maart 2010 15:56 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Nee...denk dat Revo Uninstaller een foutje heeft gemaakt
Wat moet je nu wel zelf backuppen dan? de hele steam map is nl 11 GB ofzo.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:01 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Alleen instellingen kwijt...dat maakt me niet uit
Mn exp is nog in tact
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nja, heb ik gister zo'n steam support account aangemaakt en mail gestuurd, lees ik net:
"U zult een unique User ID (account) moeten aanmaken voor het Steam Support systeem als u dit niet al gedaan heeft. Uw Steam Support account is een andere account dan uw steam account en bestaat niet vanaf het begin. Voer alstublieft niet uw Steam account informatie in Steam Support systeem, aangezien dit niet zal werken."
Godverdomme zeg, verzin gewoon een systeem dat je met je steam game account in kan loggen op dat support gedoe.
In ieder geval, weet iemand hoe ik het voor elkaar kan krijgen om COD MW2 weer te installeren, aangezien ik telkens 'duplicate cd key' krijg? Ik gebruik trouwens gewoon nog steeds hetzelfde Steam account als op de vorige Windows.
Geen idee...er was een heleboel data weg.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:06 schreef Deetch het volgende:
[..]
Wat moet je nu wel zelf backuppen dan? de hele steam map is nl 11 GB ofzo.
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
Mapje Steamapps, is nog 11GB oid.
Wat is steam toch een ontzettend kut systeem. Ik heb een nieuwe clean windows install gedaan, en heb steam weer geinstalleerd. Nu kan ik dus mijn MW2 niet meer installeren op de een of andere manier. Krijg een melding 'Duplicate cd key" oid.gewoon inloggen met je bestaande steam account volgens mij, je game wordt gebonden aan je account, niet aan je pc namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nja, heb ik gister zo'n steam support account aangemaakt en mail gestuurd, lees ik net:
"U zult een unique User ID (account) moeten aanmaken voor het Steam Support systeem als u dit niet al gedaan heeft. Uw Steam Support account is een andere account dan uw steam account en bestaat niet vanaf het begin. Voer alstublieft niet uw Steam account informatie in Steam Support systeem, aangezien dit niet zal werken."
Godverdomme zeg, verzin gewoon een systeem dat je met je steam game account in kan loggen op dat support gedoe.
In ieder geval, weet iemand hoe ik het voor elkaar kan krijgen om COD MW2 weer te installeren, aangezien ik telkens 'duplicate cd key' krijg? Ik gebruik trouwens gewoon nog steeds hetzelfde Steam account als op de vorige Windows.
Dus dat.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:35 schreef bigbass het volgende:
[..]
gewoon inloggen met je bestaande steam account volgens mij, je game wordt gebonden aan je account, niet aan je pc namelijk.
Ik heb mijn spel gewoon kunnen installeren zonder dat ik mijn serial in hoefde te voeren... (na de eerste keer deze wel ingevoerd te hebben)quote:Op maandag 1 maart 2010 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
Ja, dat heb ik dus gedaan. En toch geeft ie die melding dat ik hem niet kan installeren.
Waarom haal je niet die steamapps weg en installeer je het opnieuw en plaats je daarna jouw profiel terug?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, vaag, ik moet hem dus gewoon invoeren.
Ook als ik het mapje steamapps terug heb geplaatst.
www.fail.nlquote:Op maandag 1 maart 2010 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
Ja, ik moet dus gewoon een key ingeven. Net 'accountgegevens vergeten' ingevuld (key invullen), en dan stuurt ie een email naar de eigenaar. Vervolgens 'accountgegevens vergeten' ingevuld voor wachtwoord vergeten, en daarvoor krijg ik eerder een mailtje dan van die key. Als ik inlog in Steam, en dan naar mijn profielpagina ga, staat er dat ik geen enkele steam game heb gespeeld, terwijl dat wel degelijk zo is. Ook mijn avatar die ik had ingesteld staat er niet meer.
Ik vind het super vaag
/edit: Like wtfok, als ik via een vriend zijn vriendenpage ga kijken, sta ik daar tussen met het lijkt wel een heel ander account (avatar, groep enz kloppen), terwijl ik naar mijn weten toch echt maar 1 account heb....
/edit: Laat maar hangen, ik had blijkbaar toch 2 accounts![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
Ja, ik moet dus gewoon een key ingeven. Net 'accountgegevens vergeten' ingevuld (key invullen), en dan stuurt ie een email naar de eigenaar. Vervolgens 'accountgegevens vergeten' ingevuld voor wachtwoord vergeten, en daarvoor krijg ik eerder een mailtje dan van die key. Als ik inlog in Steam, en dan naar mijn profielpagina ga, staat er dat ik geen enkele steam game heb gespeeld, terwijl dat wel degelijk zo is. Ook mijn avatar die ik had ingesteld staat er niet meer.
Ik vind het super vaag
/edit: Like wtfok, als ik via een vriend zijn vriendenpage ga kijken, sta ik daar tussen met het lijkt wel een heel ander account (avatar, groep enz kloppen), terwijl ik naar mijn weten toch echt maar 1 account heb....
wat ben je dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind het super vaag
Whahahahaquote:Op maandag 1 maart 2010 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind het super vaag
idd de gehele stream van de oudere modellen van de ps3 ligt eruitquote:
pc topicquote:Op maandag 1 maart 2010 23:49 schreef Florizz22 het volgende:
[..]
idd de gehele stream van de oudere modellen van de ps3 ligt eruit![]()
het schijnt dat de oudere modellen niet het schrikkeljaar meegeteld hebben (29 feb.)
de nieuwe modellen hebben dat wel. dus het kan wel ff duren denk ik alle oude of nieuwe moeten op dezelfde datums ingesteld zijn![]()
grappigquote:
Wat maakt dat uit joh, op Xbox live/ het PS3 netwerk is dat spel echt niet anders hoorquote:
Ik denk dat console gamers moe worden van het steam gebash en dat iemand met PS3 problemen op weinig steun kan rekenen van de pc mensjes.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:41 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit joh, op Xbox live/ het PS3 netwerk is dat spel echt niet anders hoorDaarbij hebben Xbox live, het PS3 netwerk en Steam ook zo hun overeenkomsten. We kunnen net zo goed die topics bij elkaar flikkeren
Altijd mooi duidelijk, dit soort zinnen...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:46 schreef Ethanolic het volgende:
edit: opgelost, static IP en ports open, en nogsteeds strict. Ik heb een netgear router. Iemand tips?
Allen gedaan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:27 schreef Aestivate het volgende:
Behalve via portforward je router zoeken, game selecteren en poorten openzetten en ook je windows Firewall configureren kun je er in mijn ogen weinig meer aan doen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:46 schreef Ethanolic het volgende:
Ik had eerst altijd Nat: Open nu inene strict
Dus ik probeer die ports open te zetten, moet ik een static ip adress voor maken.
Er staat echter geen tweede DNS server en ik kan er niet niets invoeren.
Wat moet ik nu doen?
edit: opgelost, static IP en ports open, en nogsteeds strict. Ik heb een netgear router. Iemand tips?
Ja, ook als ik er gewoon uberhaupt niet mee kan spelen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef Pino112 het volgende:
Trek je niet zo veel aan van dat NAT.
Heb ik ook, ene keer is ie Open, 2u later is ie Strict.
Terwijl ik niks aan mn router verander
oh fucking really?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:19 schreef Parafernalia het volgende:
http://www.portforward.co(...)Modern_Warfare_2.htm
Moet je wel effe je eigen router invullen.
graag of niet vriend..zoek t lekker uitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, ook als ik er gewoon uberhaupt niet mee kan spelen?
[..]
oh fucking really?
MP staat online. SP in de installatiemapquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:30 schreef Ezechielk het volgende:
Wie weet wat er in de Steam map staat opgeslagen aan gamedata? Gister heeft de schijf waar Steam, en dus ook CoD op staat de geest gegeven, en zou het behoorlijk k*t vinden als ik nu alles kwijt ben
SP maakt me niet veel uit. Dat is -zeker nu ik al een tijdje MP speel- niet moeilijk meer. Maar gelukkig, dan ben ik niet alles kwijtquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
MP staat online. SP in de installatiemap
Een van de standaard plekken eigenlijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:53 schreef dikke_donder het volgende:
deze week wel sitrep pro gehaald. geweldig met een headset op.![]()
dacht nog ff te gamen gisteravond, maar het ging een partij ruk! ik raakte echt bijna niemand met sniper.. dus ik sacherijnig en even later verteld me vriendin dat ze aant downloaden was![]()
btw, in Highrise map zat gisteren een gozer bijna op de top van zo een takelapparaat mensen neer te knallen... duurde ff voordat ik dat doorhad waarvandaan het kwam.
Sitrep wordt echt zwaar onderschat. Inderdaad met een headset op kan je de vijanden horen alsof ze met klompen over een plaat aluminium stampen. Vooral op metalen trappen is het uber. Volgens mij worden je eigen voetstappen ook gedempt..quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:53 schreef dikke_donder het volgende:
deze week wel sitrep pro gehaald. geweldig met een headset op.![]()
dacht nog ff te gamen gisteravond, maar het ging een partij ruk! ik raakte echt bijna niemand met sniper.. dus ik sacherijnig en even later verteld me vriendin dat ze aant downloaden was![]()
btw, in Highrise map zat gisteren een gozer bijna op de top van zo een takelapparaat mensen neer te knallen... duurde ff voordat ik dat doorhad waarvandaan het kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |