idd de gehele stream van de oudere modellen van de ps3 ligt eruitquote:
pc topicquote:Op maandag 1 maart 2010 23:49 schreef Florizz22 het volgende:
[..]
idd de gehele stream van de oudere modellen van de ps3 ligt eruit![]()
het schijnt dat de oudere modellen niet het schrikkeljaar meegeteld hebben (29 feb.)
de nieuwe modellen hebben dat wel. dus het kan wel ff duren denk ik alle oude of nieuwe moeten op dezelfde datums ingesteld zijn![]()
grappigquote:
Wat maakt dat uit joh, op Xbox live/ het PS3 netwerk is dat spel echt niet anders hoorquote:
Ik denk dat console gamers moe worden van het steam gebash en dat iemand met PS3 problemen op weinig steun kan rekenen van de pc mensjes.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:41 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit joh, op Xbox live/ het PS3 netwerk is dat spel echt niet anders hoorDaarbij hebben Xbox live, het PS3 netwerk en Steam ook zo hun overeenkomsten. We kunnen net zo goed die topics bij elkaar flikkeren
Altijd mooi duidelijk, dit soort zinnen...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:46 schreef Ethanolic het volgende:
edit: opgelost, static IP en ports open, en nogsteeds strict. Ik heb een netgear router. Iemand tips?
Allen gedaan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:27 schreef Aestivate het volgende:
Behalve via portforward je router zoeken, game selecteren en poorten openzetten en ook je windows Firewall configureren kun je er in mijn ogen weinig meer aan doen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:46 schreef Ethanolic het volgende:
Ik had eerst altijd Nat: Open nu inene strict
Dus ik probeer die ports open te zetten, moet ik een static ip adress voor maken.
Er staat echter geen tweede DNS server en ik kan er niet niets invoeren.
Wat moet ik nu doen?
edit: opgelost, static IP en ports open, en nogsteeds strict. Ik heb een netgear router. Iemand tips?
Ja, ook als ik er gewoon uberhaupt niet mee kan spelen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef Pino112 het volgende:
Trek je niet zo veel aan van dat NAT.
Heb ik ook, ene keer is ie Open, 2u later is ie Strict.
Terwijl ik niks aan mn router verander
oh fucking really?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:19 schreef Parafernalia het volgende:
http://www.portforward.co(...)Modern_Warfare_2.htm
Moet je wel effe je eigen router invullen.
graag of niet vriend..zoek t lekker uitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, ook als ik er gewoon uberhaupt niet mee kan spelen?
[..]
oh fucking really?
MP staat online. SP in de installatiemapquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:30 schreef Ezechielk het volgende:
Wie weet wat er in de Steam map staat opgeslagen aan gamedata? Gister heeft de schijf waar Steam, en dus ook CoD op staat de geest gegeven, en zou het behoorlijk k*t vinden als ik nu alles kwijt ben
SP maakt me niet veel uit. Dat is -zeker nu ik al een tijdje MP speel- niet moeilijk meer. Maar gelukkig, dan ben ik niet alles kwijtquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
MP staat online. SP in de installatiemap
Een van de standaard plekken eigenlijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:53 schreef dikke_donder het volgende:
deze week wel sitrep pro gehaald. geweldig met een headset op.![]()
dacht nog ff te gamen gisteravond, maar het ging een partij ruk! ik raakte echt bijna niemand met sniper.. dus ik sacherijnig en even later verteld me vriendin dat ze aant downloaden was![]()
btw, in Highrise map zat gisteren een gozer bijna op de top van zo een takelapparaat mensen neer te knallen... duurde ff voordat ik dat doorhad waarvandaan het kwam.
Sitrep wordt echt zwaar onderschat. Inderdaad met een headset op kan je de vijanden horen alsof ze met klompen over een plaat aluminium stampen. Vooral op metalen trappen is het uber. Volgens mij worden je eigen voetstappen ook gedempt..quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:53 schreef dikke_donder het volgende:
deze week wel sitrep pro gehaald. geweldig met een headset op.![]()
dacht nog ff te gamen gisteravond, maar het ging een partij ruk! ik raakte echt bijna niemand met sniper.. dus ik sacherijnig en even later verteld me vriendin dat ze aant downloaden was![]()
btw, in Highrise map zat gisteren een gozer bijna op de top van zo een takelapparaat mensen neer te knallen... duurde ff voordat ik dat doorhad waarvandaan het kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |