Alleen instellingen kwijt...dat maakt me niet uitquote:Op maandag 1 maart 2010 15:56 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Nee...denk dat Revo Uninstaller een foutje heeft gemaakt
Wat moet je nu wel zelf backuppen dan? de hele steam map is nl 11 GB ofzo.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:01 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Alleen instellingen kwijt...dat maakt me niet uit
Mn exp is nog in tact
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nja, heb ik gister zo'n steam support account aangemaakt en mail gestuurd, lees ik net:
"U zult een unique User ID (account) moeten aanmaken voor het Steam Support systeem als u dit niet al gedaan heeft. Uw Steam Support account is een andere account dan uw steam account en bestaat niet vanaf het begin. Voer alstublieft niet uw Steam account informatie in Steam Support systeem, aangezien dit niet zal werken."
Godverdomme zeg, verzin gewoon een systeem dat je met je steam game account in kan loggen op dat support gedoe.
In ieder geval, weet iemand hoe ik het voor elkaar kan krijgen om COD MW2 weer te installeren, aangezien ik telkens 'duplicate cd key' krijg? Ik gebruik trouwens gewoon nog steeds hetzelfde Steam account als op de vorige Windows.
Geen idee...er was een heleboel data weg.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:06 schreef Deetch het volgende:
[..]
Wat moet je nu wel zelf backuppen dan? de hele steam map is nl 11 GB ofzo.
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
Mapje Steamapps, is nog 11GB oid.
Wat is steam toch een ontzettend kut systeem. Ik heb een nieuwe clean windows install gedaan, en heb steam weer geinstalleerd. Nu kan ik dus mijn MW2 niet meer installeren op de een of andere manier. Krijg een melding 'Duplicate cd key" oid.gewoon inloggen met je bestaande steam account volgens mij, je game wordt gebonden aan je account, niet aan je pc namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nja, heb ik gister zo'n steam support account aangemaakt en mail gestuurd, lees ik net:
"U zult een unique User ID (account) moeten aanmaken voor het Steam Support systeem als u dit niet al gedaan heeft. Uw Steam Support account is een andere account dan uw steam account en bestaat niet vanaf het begin. Voer alstublieft niet uw Steam account informatie in Steam Support systeem, aangezien dit niet zal werken."
Godverdomme zeg, verzin gewoon een systeem dat je met je steam game account in kan loggen op dat support gedoe.
In ieder geval, weet iemand hoe ik het voor elkaar kan krijgen om COD MW2 weer te installeren, aangezien ik telkens 'duplicate cd key' krijg? Ik gebruik trouwens gewoon nog steeds hetzelfde Steam account als op de vorige Windows.
Dus dat.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:35 schreef bigbass het volgende:
[..]
gewoon inloggen met je bestaande steam account volgens mij, je game wordt gebonden aan je account, niet aan je pc namelijk.
Ik heb mijn spel gewoon kunnen installeren zonder dat ik mijn serial in hoefde te voeren... (na de eerste keer deze wel ingevoerd te hebben)quote:Op maandag 1 maart 2010 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
Ja, dat heb ik dus gedaan. En toch geeft ie die melding dat ik hem niet kan installeren.
Waarom haal je niet die steamapps weg en installeer je het opnieuw en plaats je daarna jouw profiel terug?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, vaag, ik moet hem dus gewoon invoeren.
Ook als ik het mapje steamapps terug heb geplaatst.
www.fail.nlquote:Op maandag 1 maart 2010 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
Ja, ik moet dus gewoon een key ingeven. Net 'accountgegevens vergeten' ingevuld (key invullen), en dan stuurt ie een email naar de eigenaar. Vervolgens 'accountgegevens vergeten' ingevuld voor wachtwoord vergeten, en daarvoor krijg ik eerder een mailtje dan van die key. Als ik inlog in Steam, en dan naar mijn profielpagina ga, staat er dat ik geen enkele steam game heb gespeeld, terwijl dat wel degelijk zo is. Ook mijn avatar die ik had ingesteld staat er niet meer.
Ik vind het super vaag
/edit: Like wtfok, als ik via een vriend zijn vriendenpage ga kijken, sta ik daar tussen met het lijkt wel een heel ander account (avatar, groep enz kloppen), terwijl ik naar mijn weten toch echt maar 1 account heb....
/edit: Laat maar hangen, ik had blijkbaar toch 2 accounts![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
Ja, ik moet dus gewoon een key ingeven. Net 'accountgegevens vergeten' ingevuld (key invullen), en dan stuurt ie een email naar de eigenaar. Vervolgens 'accountgegevens vergeten' ingevuld voor wachtwoord vergeten, en daarvoor krijg ik eerder een mailtje dan van die key. Als ik inlog in Steam, en dan naar mijn profielpagina ga, staat er dat ik geen enkele steam game heb gespeeld, terwijl dat wel degelijk zo is. Ook mijn avatar die ik had ingesteld staat er niet meer.
Ik vind het super vaag
/edit: Like wtfok, als ik via een vriend zijn vriendenpage ga kijken, sta ik daar tussen met het lijkt wel een heel ander account (avatar, groep enz kloppen), terwijl ik naar mijn weten toch echt maar 1 account heb....
wat ben je dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind het super vaag
Whahahahaquote:Op maandag 1 maart 2010 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind het super vaag
idd de gehele stream van de oudere modellen van de ps3 ligt eruitquote:
pc topicquote:Op maandag 1 maart 2010 23:49 schreef Florizz22 het volgende:
[..]
idd de gehele stream van de oudere modellen van de ps3 ligt eruit![]()
het schijnt dat de oudere modellen niet het schrikkeljaar meegeteld hebben (29 feb.)
de nieuwe modellen hebben dat wel. dus het kan wel ff duren denk ik alle oude of nieuwe moeten op dezelfde datums ingesteld zijn![]()
grappigquote:
Wat maakt dat uit joh, op Xbox live/ het PS3 netwerk is dat spel echt niet anders hoorquote:
Ik denk dat console gamers moe worden van het steam gebash en dat iemand met PS3 problemen op weinig steun kan rekenen van de pc mensjes.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:41 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit joh, op Xbox live/ het PS3 netwerk is dat spel echt niet anders hoorDaarbij hebben Xbox live, het PS3 netwerk en Steam ook zo hun overeenkomsten. We kunnen net zo goed die topics bij elkaar flikkeren
Altijd mooi duidelijk, dit soort zinnen...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:46 schreef Ethanolic het volgende:
edit: opgelost, static IP en ports open, en nogsteeds strict. Ik heb een netgear router. Iemand tips?
Allen gedaan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:27 schreef Aestivate het volgende:
Behalve via portforward je router zoeken, game selecteren en poorten openzetten en ook je windows Firewall configureren kun je er in mijn ogen weinig meer aan doen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:46 schreef Ethanolic het volgende:
Ik had eerst altijd Nat: Open nu inene strict
Dus ik probeer die ports open te zetten, moet ik een static ip adress voor maken.
Er staat echter geen tweede DNS server en ik kan er niet niets invoeren.
Wat moet ik nu doen?
edit: opgelost, static IP en ports open, en nogsteeds strict. Ik heb een netgear router. Iemand tips?
Ja, ook als ik er gewoon uberhaupt niet mee kan spelen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef Pino112 het volgende:
Trek je niet zo veel aan van dat NAT.
Heb ik ook, ene keer is ie Open, 2u later is ie Strict.
Terwijl ik niks aan mn router verander
oh fucking really?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:19 schreef Parafernalia het volgende:
http://www.portforward.co(...)Modern_Warfare_2.htm
Moet je wel effe je eigen router invullen.
graag of niet vriend..zoek t lekker uitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, ook als ik er gewoon uberhaupt niet mee kan spelen?
[..]
oh fucking really?
MP staat online. SP in de installatiemapquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:30 schreef Ezechielk het volgende:
Wie weet wat er in de Steam map staat opgeslagen aan gamedata? Gister heeft de schijf waar Steam, en dus ook CoD op staat de geest gegeven, en zou het behoorlijk k*t vinden als ik nu alles kwijt ben
SP maakt me niet veel uit. Dat is -zeker nu ik al een tijdje MP speel- niet moeilijk meer. Maar gelukkig, dan ben ik niet alles kwijtquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
MP staat online. SP in de installatiemap
Een van de standaard plekken eigenlijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:53 schreef dikke_donder het volgende:
deze week wel sitrep pro gehaald. geweldig met een headset op.![]()
dacht nog ff te gamen gisteravond, maar het ging een partij ruk! ik raakte echt bijna niemand met sniper.. dus ik sacherijnig en even later verteld me vriendin dat ze aant downloaden was![]()
btw, in Highrise map zat gisteren een gozer bijna op de top van zo een takelapparaat mensen neer te knallen... duurde ff voordat ik dat doorhad waarvandaan het kwam.
Sitrep wordt echt zwaar onderschat. Inderdaad met een headset op kan je de vijanden horen alsof ze met klompen over een plaat aluminium stampen. Vooral op metalen trappen is het uber. Volgens mij worden je eigen voetstappen ook gedempt..quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:53 schreef dikke_donder het volgende:
deze week wel sitrep pro gehaald. geweldig met een headset op.![]()
dacht nog ff te gamen gisteravond, maar het ging een partij ruk! ik raakte echt bijna niemand met sniper.. dus ik sacherijnig en even later verteld me vriendin dat ze aant downloaden was![]()
btw, in Highrise map zat gisteren een gozer bijna op de top van zo een takelapparaat mensen neer te knallen... duurde ff voordat ik dat doorhad waarvandaan het kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |