ok laat ik het zo zeggen. ik heb direct hits gehad met een flash nade en dan zie je ook het kill icoontje wat hetzelfde is bij een tube kill.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat is het nou? Jouw zin spreekt zichzelf tegen..
Ja ok, maar ik heb het over de flare van een carepackage. Ik weet dat je met een granaat, flashbang en smokegrenade een direct impact-kill kan maken. Maar of het dus met een carepackageflare kan, is de vraag..quote:Op maandag 1 maart 2010 10:17 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ok laat ik het zo zeggen. ik heb direct hits gehad met een flash nade en dan zie je ook het kill icoontje wat hetzelfde is bij een tube kill.
Oh, hij weer welquote:
Had je mijn screenshot van gisteren nog gezien..? Was leuk in Rundown.. Die gasten spawnde op 2 plekken vlakbij elkaar waardoor ik ook de cold-blooded personen kon rakenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kent mij toch, ik heb altijd van dat soort vage acties
Zon CoD Steam app ofzoquote:Op maandag 1 maart 2010 12:10 schreef Bootje84 het volgende:
Bestaat er eigenlijk een website waar je kan zien hoe ver je bent met het behalen van de titles..?
Met WoW had je de "armory" waarbij je iemand zijn character kon bekijken. Zou denk ik leuk zijn als je dat ook hebt met de behaalde titles en K/D-ratio etc.
Lijkt me ook ideaal dat je via steam je progress qua challenges kan bekijken, het kan ook met de single player dus waarom niet met de multiplayer...quote:
Zijn wel sites met overzichten van alle emblems en titles, maar geen armory achtigs.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:10 schreef Bootje84 het volgende:
Bestaat er eigenlijk een website waar je kan zien hoe ver je bent met het behalen van de titles..?
Met WoW had je de "armory" waarbij je iemand zijn character kon bekijken. Zou denk ik leuk zijn als je dat ook hebt met de behaalde titles en K/D-ratio etc.
Voor zover ik weet wordt die informatie lokaal opgeslagen. Als iemand handig is met programmeren moet het dus haalbaar zijn. Maar dan de vraag hoe makkelijk dat is..quote:Op maandag 1 maart 2010 15:20 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Zijn wel sites met overzichten van alle emblems en titles, maar geen armory achtigs.
Players-map. Was bij mij 141 Mb. Als je googled kan je vinden waar die map staat.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:48 schreef Parafernalia het volgende:
Gaat een beetje mis hier...Ik moet Steam en CoD opnieuw installeren. Wat moet ik backuppen?
hmmm ik zag op tweakers precies zon zelfde postquote:Op zondag 28 februari 2010 19:59 schreef Bootje84 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Leuk spul, die chopper gunner
64 kb hierquote:Op maandag 1 maart 2010 15:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Players-map. Was bij mij 141 Mb. Als je googled kan je vinden waar die map staat.
Dan heb jij blijkbaar een andere map gebackupped.. Check het internet nogmaals even..quote:
Net pas geplaatstquote:Op maandag 1 maart 2010 15:50 schreef Champy het volgende:
[..]
hmmm ik zag op tweakers precies zon zelfde post
Nee...denk dat Revo Uninstaller een foutje heeft gemaaktquote:Op maandag 1 maart 2010 15:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan heb jij blijkbaar een andere map gebackupped.. Check het internet nogmaals even..
Tdm probeer je? Hoor net dat Mercenary Tdm het wel doetquote:Op maandag 1 maart 2010 16:20 schreef Yoran92 het volgende:
Ik heb een probleem, als ik online wil spelen dan kan ik niet verbinden met een game.
Als ik op find game druk dan kan ik uit de verschillende modes kiezen en dan zie ik dat er niemand online is....
Weet iemand een oplossing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |