Daarom moet je in HC alleen HQ doen. Instant respawn. Behalve als je de HQ hebt en dood gaat. Maar goed.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:38 schreef dikke_donder het volgende:
enige nadeel aan HC is de spawntijd in TDM. ik wil niet wachten maar gelijk verder gaan!
overigens bijna me sitrep pro. moet nog ongeveer 10 van die dingen knallen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:19 schreef eucalyptus het volgende:
Killstreak rewards: als je goed gaat kan het nog wel wat beter, ze geven je een hulpje
Deathstreak rewards: als het kut gaat krijg je hulp
Godverdomme, wat een grafspel zeg!
Verkeerde account?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:53 schreef Droathoah het volgende:
Kan ik in de OP BADABING. - Prestige 0, lvl 70 steamnaam = j_badabing
Omdat je foknaam waarmee je post niet overeenkomt met de naam waarmee je in de OP wilt. Je geeft aan met de foknaam BADABING erin te willen terwijl je met Droathoah de post maakt.quote:
quote:*FOKnaam*, Prestige *, level *, Steamnaam: *
Droathoah, Prestige 0, lvl 70, j_badabing - Ingame: BADABING.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:24 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Omdat je foknaam waarmee je post niet overeenkomt met de naam waarmee je in de OP wilt. Je geeft aan met de foknaam BADABING erin te willen terwijl je met Droathoah de post maakt.
[..]
De magnum heeft een preset class waarbij al een tactical knife zit. Als je die class speelt, speel je vanzelf de tactical knife vrij voor de "create-a-class"..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:30 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Droathoah, Prestige 0, lvl 70, j_badabing - Ingame: BADABING.
Wat is overigens het beste wapen voor de tactical knife? Zie veel mensen met de magnum lopen, en wat is de snelste manier die te bemachtigen? Last stand gebruiken met de magnum of de knife class en dan rennen en killen met de Magnum?
Alleen me ingame naam erbij, what's the matter?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De magnum heeft een preset class waarbij al een tactical knife zit. Als je die class speelt, speel je vanzelf de tactical knife vrij voor de "create-a-class"..
Sorry hoor, ff zeurmodus, maar zo lastig is het toch niet om de OP door te lezen om te zien hoe de naam er exact in moet staan?![]()
Iemand quote het nog en nog gaat het fout
Goed lezen.. dikgedrukt, level ipv lvl etc.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:18 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Alleen me ingame naam erbij, what's the matter?
Taalnaziquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Goed lezen.. dikgedrukt, level ipv lvl etc.
Nee, ik vraag het duidelijk en vriendelijk, zodat ik niet elke keer (zoals het nu nog elke keer gaatquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:22 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Taalnazi
Iig bedankt voor je tip.
Ik heb je er inmiddels al ingezetquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:24 schreef Droathoah het volgende:
Droathoah, Prestige 0, level 70, j_badabing
?
Dan kan jij niet op een "normale" manier lvl 70 prestige 10 zijn.. simpel.quote:
C:\Program Files\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\playersquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga binnen nu en 2 dagen mijn windows opnieuw installeren.
Nu weet ik dat je volgens mij een mapje van Steam moet backuppen, omdat alles anders verloren gaat. Weet iemand welk mapje dit is en waar ik die kan vinden?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:26 schreef Parafernalia het volgende:
Is het mogelijk om alleen de Single Player te verwijderen? Dat speel ik toch nooit.
In mijn uninstallprogramma staan namelijk 2 icoontjes, single- en multiplayer.
Je kan delete local content , maar geeft niet duidelijk aan wat allemaal verwijderd wordt. Dus moet je even proberen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |