Ze zullen wel gewoon Marathon e.d. hebben, net als de gemiddelde rushchar die rondloopt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:37 schreef Scorpie het volgende:
Maar die Knife Runners hebben toch eigenlijk geen zin meer? Welke classes hebben ze dan?
Correctquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:32 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
my guess would be EZ as in.. easy a.k.a normal
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=278314&start=50#p4038324quote:But just today Since the update I didn't see any release notes and I had made a post about this before. I tested out the Pave Low and it got my chopper, so now I'm happy.
harriers out -> pavelow inquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:00 schreef Champy het volgende:
Ik vond dit in het Trouble Shooting topic op het IW forum:
[..]
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=278314&start=50#p4038324
Dus het lijkt er op dat de Pavelow nu wel weer meetelt voor je killstreak rewards.
Heb het persoonlijk niet getest, iemand anders van Techzine wel, en het klopt dat dit gepatcht is.
Ik dacht dat alles meetelde voor de killstreaks? inc. AC130 etc.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:00 schreef Champy het volgende:
[..]
Dus het lijkt er op dat de Pavelow nu wel weer meetelt voor je killstreak rewards.
Heb het persoonlijk niet getest, iemand anders van Techzine wel, en het klopt dat dit gepatcht is.
alles behalve care-package zooi en pavelow ja. Maar nu dus pavelow ook weer, dat was ooit eens met een patch eruit gehaald.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:18 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Ik dacht dat alles meetelde voor de killstreaks? inc. AC130 etc.
serieus? ook uit een package van een teammate dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:32 schreef afro het volgende:
Maar een pavelow uit een care package die je gejat heb telt wel weer mee aan je killstreak
Doe je mee..?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:07 schreef bigbass het volgende:
ligt steam eruit of is dat alleen bij mij?
EDIT: en hij leeft weer
Steam zeikt al heel de dag met zn cloud ofzoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:07 schreef bigbass het volgende:
ligt steam eruit of is dat alleen bij mij?
EDIT: en hij leeft weer
ja bij een teammate package sowiesoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:37 schreef bigbass het volgende:
[..]
serieus? ook uit een package van een teammate dan?
Je moet wel de juiste instantie beschuldigen..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:29 schreef Demon_Hunter het volgende:
KUT STEAM IWnet STERF!!!!!!!!!!!
het was toch steam die er uit lag, anders waren mensen hun vriendenlijst niet kwijt van steam, niks met iwnet te maken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je moet wel de juiste instantie beschuldigen..
Niets van gemerkt. Dacht dat mensen alleen geen connectie konden maken met iwnet..quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:21 schreef Champy het volgende:
[..]
het was toch steam die er uit lag, anders waren mensen hun vriendenlijst niet kwijt van steam, niks met iwnet te maken.
Met onze paupercomputersquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:49 schreef Scorpie het volgende:
Ik had wel steam maar geen IWNET.
Gisteren wel weer gelachen hoor Boot
Depends, denk het welquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:58 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik zal vanavond waarschijnlijk wel even spelen. zijn jullie er ook?
Negative. Helaas.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:58 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik zal vanavond waarschijnlijk wel even spelen. zijn jullie er ook?
Laat maar weten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:06 schreef Ulreazj het volgende:
Hier is net dikke download begonnen van MW2, hopelijk dikke leuke update.
ik las op tweakers dat iemand een update had van 7gbquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:06 schreef Ulreazj het volgende:
Hier is net dikke download begonnen van MW2, hopelijk dikke leuke update.
Rofl. Zal ik jouw naam fluisteren?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Owja. Nou vooruit, als je bij de 2e keer maar aan mij denkt
Lijkt me erg sterk tbh.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:12 schreef Champy het volgende:
[..]
ik las op tweakers dat iemand een update had van 7gb
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Rofl. Zal ik jouw naam fluisteren?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:26 schreef Bootje84 het volgende:
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1157971
gehceckt en werkt nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:00 schreef Champy het volgende:
[..]
Als je had gegoogled, had je de oplossing kunnen vinden....quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:54 schreef Mazora het volgende:
Hele avond niet kunnen spelen door die 11 GB 'update' .
Dat zal me leren, betalen voor een spel. Tss.. hoe durf ik!
Het gaat om een Beta-UI geloof ik..quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:33 schreef Ezechielk het volgende:
Geen update gehad, gelukkig. Hebben jullie allemaal die nieuwe steam client ofzo?
Dat is tenminste wat ik uit dat linkje opmaak, even snel doorgelezen
Yep, alleen de beta-fags hebben dat draaien. Dat zal ze leren, een beetje patsen met hun beta clientquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het gaat om een Beta-UI geloof ik..
Dat bedoelde ik, het is nog vroeg, laat mequote:Op donderdag 25 februari 2010 08:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het gaat om een Beta-UI geloof ik..
My point exactly!quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Yep, alleen de beta-fags hebben dat draaien. Dat zal ze leren, een beetje patsen met hun beta client
Niet beta fags.quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Yep, alleen de beta-fags hebben dat draaien. Dat zal ze leren, een beetje patsen met hun beta client
Moet je goed op je challenges spelen, daar zijn heel veel punten nog te halen. Als je onstant met je scar-h rondloopt moet je belachelijk veel kills halen om nog levels omhoog te gaan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:38 schreef StevenHyde het volgende:
Wat gaan die levels vanaf 55 toch langzaammmm zegggg....... Zit nu op level 64, maar wil prestige gvd
inderdaad, dat doe ik ook. Voornamelijk na lvl 55 ofzo heel veel bij de challenges kijken en proberen zo veel mogelijk te halen hiervan. Levert je toch gemiddeld 10k exp per challenge op in de hogere levels.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:52 schreef Deetch het volgende:
[..]
Moet je goed op je challenges spelen, daar zijn heel veel punten nog te halen. Als je onstant met je scar-h rondloopt moet je belachelijk veel kills halen om nog levels omhoog te gaan.
Dus ook andere wapens, perks en equipment gebruiken.
En probeer eens een paar keer hardcore HQ of S&D dan gaan de punten wel hard, mits je een beetje verstandig speelt.
In HC HQ haal ik elk potje minimaal 10K xp. In groundwar haal ik max 6K.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:38 schreef StevenHyde het volgende:
Wat gaan die levels vanaf 55 toch langzaammmm zegggg....... Zit nu op level 64, maar wil prestige gvd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |