Of iets over kunnen typen. maar goed.. die komen er ooit wel achter..quote:Op zondag 28 februari 2010 12:49 schreef WurM het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat veel mensen nog steeds niet weten wat een PM is
Ik laatst om mn perfection te halen, maar vond hem zo fijn dat ik mn barret even in de kast leg ;-)quote:Op zondag 28 februari 2010 12:57 schreef Jantje12345 het volgende:
Nog meer mensen hier die vaak met intervention snipen? Ik snipe nu bijna altijd, soms wat heavy shit zoals tubes en rpg in HQ.
Ben bezig met de M21 EBR. Dat wapen is ook koning! Silencer er op en knallen maarquote:Op zondag 28 februari 2010 12:57 schreef Jantje12345 het volgende:
Nog meer mensen hier die vaak met intervention snipen? Ik snipe nu bijna altijd, soms wat heavy shit zoals tubes en rpg in HQ.
tube is zo noobquote:Op zondag 28 februari 2010 12:57 schreef Jantje12345 het volgende:
Ach ja, ik ben nu voor thumper title bezig, dus gelijk maar complete tube klasse gemaakt. Erg leuk en elk potje wel whiners.quote:
Op geen enkele game mode?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:03 schreef Shoombak het volgende:
Wat een gezeik weer met MW2. Gisteren gekocht voor de PC, en gewoon prima kunnen spelen, maar vandaag kan ik geen enkele game vinden.
In het menu staat NAT gewoon op open, windows firewall uitschakelen maakt ook geen verschil.
Ook zon Discussie: Chopper Gunner of AC130? Sinds die AC130 nerf sta ik straal achter de Chopper Gunnerquote:Op zondag 28 februari 2010 19:59 schreef Bootje84 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Leuk spul, die chopper gunner
Done.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:21 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ook zon Discussie: Chopper Gunner of AC130? Sinds die AC130 nerf sta ik straal achter de Chopper Gunner
Oh ja, Bootje84, kun je mij in de OP zetten? Ik weet dat je dat via PM moet aanvragen, maar ik Fok! vanaf een iPod en het PMS werkt daar niet op. Dit is de info:
FFSletop , Prestige 1, level 5 (10 minuten geleden geprestiged) en Steamnaam is mgullit. Kun je dat voor me doen?
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Done.
oh, en op jouw vraag.. Chopper gunner is 100x beter dan een AC130.. De schietdelay van de AC130 is echt killing..
De AUG HBAR is baas, en de M240 SAW ookquote:Op zondag 28 februari 2010 21:18 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, de L86 LSW ook compleet gespeeld (alle attachments gehaald )
De Aug heeft te weinig kogels voor mijn spray and pray-tactiekquote:Op zondag 28 februari 2010 21:40 schreef FFSletop het volgende:
[..]
De AUG HBAR is baas, en de M240 SAW ook
Ah-ha. Ik vind Tube+RPG op de een of andere manier leuk ( had vandaag een RPG HSquote:Op zondag 28 februari 2010 22:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De Aug heeft te weinig kogels voor mijn spray and pray-tactiek
Welcome to Modern Warfare 2quote:Op zondag 28 februari 2010 23:09 schreef Mortaxx het volgende:
Heb m'n eerste potjes online gespeeld. Wanneer ik m'n carepackage wou gebruiken kreeg ik iedere keer een granaat. Dus gooide die maar richting de vijand om het nogmaals te proberen. Kwam er na 3x pas achter dat die granaat was om aan te geven waar je box terecht kwam
Haha. Welkomquote:Op zondag 28 februari 2010 23:09 schreef Mortaxx het volgende:
Heb m'n eerste potjes online gespeeld. Wanneer ik m'n carepackage wou gebruiken kreeg ik iedere keer een granaat. Dus gooide die maar richting de vijand om het nogmaals te proberen. Kwam er na 3x pas achter dat die granaat was om aan te geven waar je box terecht kwam
Elke LMG schiet imo wel goed. De ene heeft alleen meer recoil dan de ander. De speelstijl wordt er ook anders door. Als de tegenstander de HQ heeft, is het gewoon spray and pray..quote:Op zondag 28 februari 2010 22:32 schreef Florizz22 het volgende:
Voor mij alleen (afentoe wat anders) de acr hm ja, je kunt sprayen,sterke singel shots leveren, je bent er nog wentbaar mee i.t.t. zo'n M240. holograffic erop.
ik heb wel direct flare kills gehad. ik weet niet of ze al geraakt waren of niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Haha. Welkom
Zou je eigenlijk een direct impact-kill kunnen maken met een flare?
[..]
Wat is het nou? Jouw zin spreekt zichzelf tegen..quote:Op maandag 1 maart 2010 08:17 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik heb wel direct flare kills gehad. ik weet niet of ze al geraakt waren of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |