Dat is in ieder geval beter dan wat ik laatst had. Join een game, spawn op een plek, wordt direct neergehaald door een chopper gunner en dat was direct ook de game winning killquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:52 schreef afro het volgende:
Wat ziet mijn oog,
ik join een potje staat er "game is about to end" hebben ze daar eindelijk wat aan gedaan
potdomme, het was vanochtend wel weer vroeg hoor 6:15.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:54 schreef Deetch het volgende:
Nergens last van. Hele avond gespeeld. Ben inmiddels Prestige 1, lvl 5.
QFT. Blijft heerlijk spelen, behalve op de grote, open maps als Estate.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:19 schreef Solique het volgende:
Gisterenavond toch een lekker aantal potjes gespeeld met wat gasten.
Aantal rondjes lichte lag, maar meeste rondes waren toch goed te spelen.
Rush class ftw
Denk gisteravond elke map gedaan, alleen wasteland, estate en derail zijn inderdaad op bepaalde gebieden te groot voor een rush class.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
QFT. Blijft heerlijk spelen, behalve op de grote, open maps als Estate.
Wasteland ben ik sowieso wel een campersniper.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Denk gisteravond elke map gedaan, alleen wasteland, estate en derail zijn inderdaad op bepaalde gebieden te groot voor een rush class.
Wasteland pak ik sniper of ar, alleen blijf dan wel rondlopen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wasteland ben ik sowieso wel een campersniper.En Derail ren ik nooit door het open veld eigenlijk
In wasteland zijn de mensen de klos op de grote afstanden tegen mij. Met mijn M21 EBR met silencer mag je kogels koppen..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Wasteland pak ik sniper of ar, alleen blijf dan wel rondlopen.
Ik ontwijk de open gedeeltes inderdaad ook wel, maar derail heeft op bepaalde gebieden nogal een afstandsverschil. Dat redt je dan niet altijd met een rush wapen.
Wij spelen groundwar, dom of S&D.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In wasteland zijn de mensen de klos op de grote afstanden tegen mij. Met mijn M21 EBR met silencer mag je kogels koppen..
Maarja, jullie spelen EZ-mode
Normal mode dus..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Wij spelen groundwar, dom of S&D.
Meestal normaal inderdaad, teveel problemen met andere gamemodes om normaal op te kunnen spelen. Pakken HC ook nog wel eens mee, als het lukt om een pot te kunnen starten.quote:
Softcorepussies moeten wat meer ballen krijgen. Als je eenmaal een beetje kan schieten, moet je het echte werk doen; HC...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:32 schreef bigbass het volgende:
Werd ook weer leuk voor cheater uitgemaakt. Speelde in wasteland CTF en begon k/d-wise best kut(als sniper). Kwam weinig mensen tegen en wat ik etgen kwam maakte mij dood 1-3 k/d. Daarna ging het steeds beter en aan het einde van half 2 had ik exact mijn harriers, dus ik 4 rammen om ze nog snel de lucht in de krijgen voor het potje voorbij was, klikte zelfs de map aan, maar echt een fractie van een seconde te laat.
Bleken we 1-1 te staan, dus overtime. Ik blij dat ik harriers nog heb. Gooi ik ze op hun spawn, 2 kills en nog 1 van de harrier zelf -> chopper gunner. En op wasteland spawnt iedereen in groepjes, zeker in CTF in overtime. 3x een triple kill en een eindscore van 25-3.
En prachtige support voor de runners natuurlijk, halve tegenpartij 'cheater dit' ' cheater dat'
Ben trouwens weer wat meer naar softcore gegaan, vooral omdat de mensen met wie ik veel speel HC niet leuk vinden en anders de overstap steeds zo frustrerend is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |