Grenade Launcherquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:10 schreef Deetch het volgende:
[..]
GL?![]()
One man army is wel erg leuk om max mee te blasten.
SCAR-Hquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:16 schreef bigbass het volgende:
HC is wel ideaal voor FMJ bullet penetration kills, had ik een potje of 7 mijn extended mags (en titel) voor de Scar-H
GrenadeLauncher.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:10 schreef Deetch het volgende:
[..]
GL?![]()
One man army is wel erg leuk om max mee te blasten.
Ik??quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
jij bent ook zo'n challenge whore....
Zal dat andere team leuk hebben gevondenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
Gisteren gingen we btw ff teamen met iemand die we al wat langer kenden.. Hij had een cheat geschreven (wallhack+ aimbot) . Werkte nog verdomd goed joh. Ik heb het zelf niet gebruikt maar we gingen ff meekijken in HQ S&D. Dus spawn, granaat knuffelen en dan met hem meekijken.. 1 vs 6 en dan appeltje eitje winnen
boe, laf gedoe.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
Gisteren gingen we btw ff teamen met iemand die we al wat langer kenden.. Hij had een cheat geschreven (wallhack+ aimbot) . Werkte nog verdomd goed joh. Ik heb het zelf niet gebruikt maar we gingen ff meekijken in HQ S&D. Dus spawn, granaat knuffelen en dan met hem meekijken.. 1 vs 6 en dan appeltje eitje winnen
Die konden het niet zo waarderen.. Ik ben zelf ook fel tegenstander van cheaters, maar nu was het wel ff grappig..quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:29 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Zal dat andere team leuk hebben gevonden
Ja sorry boot, maar wel beetje sneu zulke gastenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
heel MW2 is pc onwaardig, dat krijg je met dat kut activisionquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Vind ik echt kansloos, wordt je bij 20% van de games eruit gegooid. Dat zou wat mij betreft ook totaal pc-onwaardig zijn
Oh ja dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:38 schreef bigbass het volgende:
Had laatst 2 gasten uit 1 clan in de server, beide in een ander team en dan tac. insertion ergens in een donker hoekje en farmen tot ie een nuke had
Vervelende mensen...
Omdat het toch echt lekkerder speelt op de pc imo, al het gekut er omheen is alleen zo jammerquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
heel MW2 is pc onwaardig, dat krijg je met dat kut activision
waarom mensen het nog steeds spelen op de pc ipv de consoles is mij een raadsel. maar wel een goeie OP tho!
Een FPS dient gespeeld te worden met toetsenbord en muis. Niet met een gay knuppeltje..quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
waarom mensen het nog steeds spelen op de pc ipv de consoles is mij een raadsel. maar wel een goeie OP tho!
Had ik gister ook 2 van, die ene moest nog 1 kill. Jammer voor hem dat ik er wasquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:38 schreef bigbass het volgende:
Had laatst 2 gasten uit 1 clan in de server, beide in een ander team en dan tac. insertion ergens in een donker hoekje en farmen tot ie een nuke had
Vervelende mensen...
Op consoles ook net zo goed last van lag hosts / cheaters etc.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat je zegtquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een FPS dient gespeeld te worden met toetsenbord en muis. Niet met een gay knuppeltje..
Ja, idd best grappig. Ik gebruik hem dan ook in HQ Pro. Ben benieuwd hoeveel thumperkills ik inmiddels heb gemaakt. Zal er ook niet om liegenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:03 schreef Ulreazj het volgende:
Hij is erg leuk voor HQ pro of domination.
Mijn record staat op 4 volgens mijquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:19 schreef Ulreazj het volgende:
Ik had gisteren met GL een 5kill in 1 keer.Ze stonden allemaal bij elkaar en heb die danger close perk aan voor extra damage. Hele team ging los, ongelofelijk hoe kut de community is van MW2.
Was grappig ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Verder ook in Rust. Wij hadden de HQ en ik zat helemaal bovenin de toren. Ik hoor iemand de trap op klimmen en ik kijk naar beneden. Hij kijkt mij aan, ik kijk hem aan en besluit een semtex op zijn helm te plakken.. *plop*.
gelukkig loop ik met sit rep + cold blooded rond. dat truukje werkt niet bij mijquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was grappig ja.
Ik vond mijn actie met de C4 ook wel prachtig.. 195-80.. Bootje dekt de ene kant, ik de andere... op dat moment komen er 3 gasten binnen lopen, ik laat mijn C4 ontploffen. 2 dood, en de derde keer een predator op zijn kop![]()
en toen stond het 200-80
Die gasten kwamen aanlopen toen de C4 door de lucht vloog. Daar verandert sitrep niets aan. Daarnaast kan je bij de predator nog steeds mensen zien lopen. Kreeg ook weleens gewoon een predator op mn kop met CB pro..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:29 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
gelukkig loop ik met sit rep + cold blooded rond. dat truukje werkt niet bij mij
HQ op rust? Dat was een private game zeg maar?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn record staat op 4 volgens mij
Gisteren ook een paar prachtige kills..
Quarry. HQ was de "toren" in het midden en wij hadden de HQ capped. Ik zat er boven te defenden. Ik zie de HQ knipperen en kijk naar beneden. Daar zit een gast met zijn shield omhoog gericht. Ik gooi een semtex naast zijn poten en ze cappen net de HQ. *boom*. 4 doden
Verder ook in Rust. Wij hadden de HQ en ik zat helemaal bovenin de toren. Ik hoor iemand de trap op klimmen en ik kijk naar beneden. Hij kijkt mij aan, ik kijk hem aan en besluit een semtex op zijn helm te plakken.. *plop*.
Mooiste was nog dat wij de HQ hadden en iedereen behalve ik dood was. Iedereen kon meegenieten.
Nopequote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:39 schreef Deetch het volgende:
[..]
HQ op rust? Dat was een private game zeg maar?
ah c4 gegooid..dacht dat die al op de grond lag. ja je kan iemand neer halen met de raket terwijl je cold blooded ben, maar de kans is zoveel kleiner.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die gasten kwamen aanlopen toen de C4 door de lucht vloog. Daar verandert sitrep niets aan. Daarnaast kan je bij de predator nog steeds mensen zien lopen. Kreeg ook weleens gewoon een predator op mn kop met CB pro..
Ik heb nog nooit headquarters gespeeld op rust, hoe zit dat dan? Dat level is toch veel te klein hiervoor?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:55 schreef arucard het volgende:
[..]
Ja ik heb het de laatste tijd ook steeds vaker.
Wat een prutser. Met schild moet je gewoon mensen platdrukken, voor de granaat ontploft moet je dan minstens een iemand gekilld kunnen hebben.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:57 schreef WurM het volgende:
Was net iemand met een schild steeds aan het zeiken op knivers en grenades... Ik zag dat-ie aan het eind een K/D had van 0/11
Het ergste is nog wel dat-ie de twee potjes daarna nog steeds met een schild rondliepquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:31 schreef Deetch het volgende:
[..]
Wat een prutser. Met schild moet je gewoon mensen platdrukken, voor de granaat ontploft moet je dan minstens een iemand gekilld kunnen hebben.
Rechtermuistoets?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe kan je met je 2e wapen schieten als je er 2 tegelijk vast hebt? Het lukt me alleen om met m'n linker te vuren
Beiden ingedrukt houdenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe kan je met je 2e wapen schieten als je er 2 tegelijk vast hebt? Het lukt me alleen om met m'n linker te vuren
Nee, links, rechts, of tegelijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
Dus je kan ze alleen allebei tegelijk vuren?
Rechts lukt dus nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:27 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Nee, links, rechts, of tegelijk
Geschikt voor een paar maps, ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:06 schreef Thormodo het volgende:
Met een schild neem je gewoon een throwing knife mee. Gegarandeerde kill op korte afstand. Vervolgens pak je je knife weer op en loop je vrolijk verder.
Probeer anders gewoon je Aim Down Sight knop...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rechts lukt dus nietmaar ik heb melee op rechtermuisknop staan. Daar zal het dan wel aan liggen. Zal morgen eens kijken of het met de standaard instellingen wel lukt
Nice manquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:30 schreef WurM het volgende:
[..]
Probeer anders gewoon je Aim Down Sight knop...
====
Ik kwam zonet halverwege in een potje. Ik knal een paar units neer, gebruik m'n Predator Missile, knal nog iemand neer, fix een Triple Kill dankzij mijn Harriers en krijg zo een Gunship/Heli Gunner. Resultaat:
[ link | afbeelding ]
Clickable
Als ik er niet zelf bij was geweest, had ik het niet geloofd.
AK-47, eerder genoemde killstreak rewards en een grote dosis geluk, denk ik...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:43 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Nice manwat voor wapens gebruikte je in die map?
Ja, had ik dus ook, potje afgelopenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:48 schreef PieterBas het volgende:
Had ik gisteren een chopper gunner in mijn care package... was de airspace too crowded...
Mocht dus 2 seconden voor het einde nog even mijn chopper gunner gebruiken![]()
Nee gewoon goed bezig, en wat geluk. Zo'n killstreak haal je niet zomaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:48 schreef WurM het volgende:
[..]
AK-47, eerder genoemde killstreak rewards en een grote dosis geluk, denk ik...
Mjah en over het algemeen heb je op de andere maps niks te zoeken met schildquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:47 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Geschikt voor een paar maps, ja.
Mjah het hele matchmaking verhaal/host gebeuren is gewoon bagger. Maar werkt het niet als je broertje zijn naam veranderd in Steam? Dan krijg je ook vaak host migration. Dat vraag ik dan ook vaak (netjes) aan een slechte host.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:05 schreef bigbass het volgende:
wat vinden jullie van het volgende:
[..]
Wat vinden jullie?
Ik denk dat hij Third person bedoeldquote:Op zondag 21 februari 2010 00:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
3D?
Jou broertje kan er niks aan doen, niks van aan trekken en gewoon verder gaan. Ik ga een setting zoeken om de chat functie uit beeld te zetten. Op tweakers zag ik dat ergens staan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:05 schreef bigbass het volgende:
wat vinden jullie van het volgende:
Mijn broertje heeft een ziek goede pc (naja, de GPU laat nog even op zich wachten, maar de rest is erg lekker) met bijbehorende snelle CPU. Aangezien IWnet alleen lijkt te kijken naar CPU speed bij host picking komt het erg vaak voor(zeg 60% van de potjes) dat hij host is. Het probleem is vervolgens dat het internet waar hij op zit erg traag is en de server dus lagt. Vervolgens begint de halve server op hem te schelden dat hij moet leaven omdat hij een 'noob host' 'kankernoob''*voeg random verwensing in*' is.
In het begin leavde hij nog wel eens, maar elk 2e potje (en elk potje daarna) in een server is hij weer host en hij heeft het nu opgegeven. Ik ben voor de grap net eens met een van die mensen in discussie gegaan en hij was van mening dat mijn broertje beter internet moest kopen. Ik legde hem uit dat de hostpicking op basis van cpu gebeurt en hij dus maar een betere cpu moest kopen, maar dat was natuurlijk geen optie, met het argument: 'I choose to buy proper internet' Mijn reactie: 'it's your right to choose, but since you've clearly made the wrong choise, stop whining'.
Wat vinden jullie?
Is het niet het gebruikt van een noobtube, uitgescholden worden voor cheater.. of iemand begint te janken als jij met een chopper gunner iemand zijn bijna 25 killstreak verkloot, "maar ik heb coldblooded"....quote:Op zondag 21 februari 2010 02:52 schreef Ulreazj het volgende:
Alles wat je doet op mw2 zeuren mensen toch om.
cg_teamChatsOnly "0" veranderen naar cg_teamChatsOnly "1" in je config. Hierdoor zie je alleen de teamchat nog, men scheld toch alleen via all chat. Config kan je vinden in je steammap > Steamapps > common > call of duty modern warfare 2 > players > config_mp. FF openen in kladblok en zoeken op teamchat dan vind je het wel.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:52 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Jou broertje kan er niks aan doen, niks van aan trekken en gewoon verder gaan. Ik ga een setting zoeken om de chat functie uit beeld te zetten. Op tweakers zag ik dat ergens staan.
Alles wat je doet op mw2 zeuren mensen toch om.
kan je in je config doen van je routerquote:Op zondag 21 februari 2010 12:02 schreef waterkippie het volgende:
Ik heb mijn pingbars naar 10 bars verandert in de config, dan zie je meteen wie de host is, want dat is de enige met fullbars dan. Helaas ben ik nog redelijk vaak de host en krijg ook een hoop gescheld, want ik lag erg aan het begin van ieder rondje. Verder gaat het wel aardig, tot 1 van mn huisgenoten het internet ook gebruikt --> kick.
Een vriend van mij heeft port 28960 geblockt en is nu bijna nooit meer host. Helaas weet ie niet meer hoe, dus heeft iemand enig idee hoe je ports blockt? Dan ben ik van 't gezeik af.
Dat dacht ik eerst ook, maar dat heeft er weinig mee te maken. Als je je naam veranderd wordt dat pas het volgens de potje doorgevoerd OF wanneer er een host change is, vandaar dat je de name change vaak ziet staan als de host leaved.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:53 schreef Thormodo het volgende:
Mjah het hele matchmaking verhaal/host gebeuren is gewoon bagger. Maar werkt het niet als je broertje zijn naam veranderd in Steam? Dan krijg je ook vaak host migration. Dat vraag ik dan ook vaak (netjes) aan een slechte host.
Alle LMG's eigenlijk wel, zolang je ze met grip uitrust.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:51 schreef arucard het volgende:
RPD is ook wel een nice wapen trouwens
Lekker bezig.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:40 schreef AlligatorNL het volgende:
EINDELIJK FFS!
[ afbeelding ]
Hail me
Die heb ikquote:Op zondag 21 februari 2010 18:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Alle LMG's eigenlijk wel, zolang je ze met grip uitrust.
Heeft iemand trouwens ooit al de dictator callsign zien rondlopen? Lijkt me echt mega moeilijk, te meer omdat je niet meer mag schieten als iemand reeds neer is.
Klopt, bij je eerste prestige krijg je gelijk alle extra challenges. Het enige wat je daarna extra krijgt zijn nieuwe callsigns en class spots.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Lekker bezig.
Kort vraagje dan meteen. er komen toch geen challenges bij NA je eerste prestige? Alleen wat prestige callsigns?
Terminal en Invasion zijn volgens mij geen HQ-mappen. Ik ben ze iig nooit tegengekomen..quote:Op zondag 21 februari 2010 21:20 schreef arucard het volgende:
Ik krijg trouwens bij HCHQ heeel vaak Derail.
Maps als Terminal en Invasion krijg ik daarentegen bijna nooit.
HQ mappen zijn het sowieso, die maps heb ik vaak genoeg gespeeld in HQ mode. Misschien dat ze niet bij de hardcore versie zitten dan.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Terminal en Invasion zijn volgens mij geen HQ-mappen. Ik ben ze iig nooit tegengekomen..
Wapen met weinig kogels kiezen en de dude niet dood schieten gewoon weg rennen. anders schiet je zoiezo mis.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:23 schreef arucard het volgende:
[..]
HQ mappen zijn het sowieso, die maps heb ik vaak genoeg gespeeld in HQ mode. Misschien dat ze niet bij de hardcore versie zitten dan.
Slaat ook nergens op danquote:Op maandag 22 februari 2010 00:28 schreef afro het volgende:
[..]
jep ik heb 2 prestiges lang hchq gedaan en die 2 zitten er niet tussen.
Een LMG met weinig kogels?quote:Op maandag 22 februari 2010 00:28 schreef afro het volgende:
[..]
Wapen met weinig kogels kiezen en de dude niet dood schieten gewoon weg rennen. anders schiet je zoiezo mis.
[..]
jep ik heb 2 prestiges lang hchq gedaan en die 2 zitten er niet tussen.
AUG Hbar.. Die heeft maar iets van 50 kogels ofzo..quote:Op maandag 22 februari 2010 00:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Een LMG met weinig kogels?![]()
Misschien eens met silencer voor de stealth proberen dus. Dan kun je makkelijk wegrennen.
sowiesoquote:Op maandag 22 februari 2010 00:28 schreef afro het volgende:
[..]
Wapen met weinig kogels kiezen en de dude niet dood schieten gewoon weg rennen. anders schiet je zoiezo mis.
hier niet...quote:Op maandag 22 februari 2010 08:50 schreef Bootje84 het volgende:
Ik heb de laatste tijd veel last van directX-crashes. Gewoon midden in de game krijg ik voor een splitsecond een zwart scherm waarna mijn computer vastloopt. Als ik dan ook op Skype zit is daarmee geen enkel probleem, alleen kan ik niets meer met mijn computer.
Ctrl+alt+del werkt niet, alt-tab werkt niet. Op mijn G15LCD-schermpje zie ik dat mijn klok ook blijft staan.
Meer mensen met dit probleem..?
Hier ook nergens last van. Lag zie ik ook weinig inderdaad. Alleen gister in Rust, werd mijn killstreak daar even door om zeep geholpenquote:Op maandag 22 februari 2010 08:50 schreef Bootje84 het volgende:
Ik heb de laatste tijd veel last van directX-crashes. Gewoon midden in de game krijg ik voor een splitsecond een zwart scherm waarna mijn computer vastloopt. Als ik dan ook op Skype zit is daarmee geen enkel probleem, alleen kan ik niets meer met mijn computer.
Ctrl+alt+del werkt niet, alt-tab werkt niet. Op mijn G15LCD-schermpje zie ik dat mijn klok ook blijft staan.
Meer mensen met dit probleem..?
Die gast die onder jou staat ken ik volgens mij. Ik zal een vragen of hij toen online was.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:30 schreef WurM het volgende:
[..]
Probeer anders gewoon je Aim Down Sight knop...
====
Ik kwam zonet halverwege in een potje. Ik knal een paar units neer, gebruik m'n Predator Missile, knal nog iemand neer, fix een Triple Kill dankzij mijn Harriers en krijg zo een Gunship/Heli Gunner. Resultaat:
[ link | afbeelding ]
Clickable
Als ik er niet zelf bij was geweest, had ik het niet geloofd.
Het unlocken van een wapen en een killstreakreward zijn 2 totaal andere dingen..quote:Op maandag 22 februari 2010 11:22 schreef Deetch het volgende:
Ik unlockte nog een killstreak op lvl 68. Hoe gaat dat eigenlijk verder in zijn werk.
In de nieuwe OP staat een unlock op lvl 15, 23 en 68 (zelf toegevoegd) maar dan mis ik nog flink wat unlocks.
Moet het dan "ergeren aan" zijn..?quote:Op maandag 22 februari 2010 11:20 schreef Andyy het volgende:
[..]
Verbeter dan ook gelijk die "irriteer".
duh enzo. Maar wanneer unlock je al die killstreak rewards want volgens mij moet ik er nog 4 vrij spelen maar ben al lvl 68.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het unlocken van een wapen en een killstreakreward zijn 2 totaal andere dingen..
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/431/quote:Op maandag 22 februari 2010 11:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Moet het dan "ergeren aan" zijn..?
(Ja, taalnazi's zijn ook niet perfect)
Dat kan dus niet. Alle killstreakrewards zijn unlocked op level 70. Volgens mij zelfs iets eerder dan 70 (iets van 68)..quote:Op maandag 22 februari 2010 11:46 schreef Deetch het volgende:
[..]
duh enzo. Maar wanneer unlock je al die killstreak rewards want volgens mij moet ik er nog 4 vrij spelen maar ben al lvl 68.
Ik maak vanavond wel ff een printscreentje.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet. Alle killstreakrewards zijn unlocked op level 70. Volgens mij zelfs iets eerder dan 70 (iets van 68)..
Al gehaald ?quote:Op maandag 22 februari 2010 10:38 schreef Ezechielk het volgende:
Gister trouwens weer eens Spec Ops gedaan met mijn broertje. Wat is die 'verdedigingsmissie' in Charlie kut zeg
RPG met immer te weinig rockets, en niet kunnen oversteken omdat er zo'n tankding in de weg staat
Nee. Hij moest weg na de 2e try. In de laatste wave werd hij neergeschoten door zo'n autoding, weet zo snel de naam niet. En ik kon hem niet redden zonder neergeschoten te worden, en kon geen RPG meer vinden, dus in een ultieme poging hem te redden ging ik er zelf ook aanquote:
Welke is dat precies? Heb even geen zin om de game op te starten. Heb ze allemaal gehaald samen met mijn broertje op veteranquote:Op maandag 22 februari 2010 14:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee. Hij moest weg na de 2e try. In de laatste wave werd hij neergeschoten door zo'n autoding, weet zo snel de naam niet. En ik kon hem niet redden zonder neergeschoten te worden, en kon geen RPG meer vinden, dus in een ultieme poging hem te redden ging ik er zelf ook aan
Jij wel? Zo ja, nog tips?
De missie heet Homeland Security. Het is zo'n missie dat je waves moet afslaan. Je begint met alleen mannetjes, dan komt er een heli, dan zo'n BTR80. Ook is er een Predator Drone die je onder vuur neemt als je te lang buiten bent. Laatste missie is meerdere helikopters en BTR's met mannetjes.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:18 schreef bigbass het volgende:
[..]
Welke is dat precies? Heb even geen zin om de game op te starten. Heb ze allemaal gehaald samen met mijn broertje op veteran
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |