Het filmpje:quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:45 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Haha
Zag vandaag trouwens iemand die had de Five Sided Fistagon titlerespect
En nog zon baas: zoek op www.callofduty.wikia.com/wiki/Danger_Close, en dat dat filmpje onderaan. zon baas die pwnt met een GL, OMA, en Danger Close. Eindscore: 96-5
Nou, volgens mij pas 2 weken geleden hoor.. (!)quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:59 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Weet ik
En dat "tijdje" was toch echt al gefixed in December.
Die jaquote:
GL?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:45 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Haha
Zag vandaag trouwens iemand die had de Five Sided Fistagon titlerespect
En nog zon baas: zoek op www.callofduty.wikia.com/wiki/Danger_Close, en dat dat filmpje onderaan. zon baas die pwnt met een GL, OMA, en Danger Close. Eindscore: 96-5
jij bent ook zo'n challenge whore....quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, dat is jouw fout
In HC snipermaps speel ik met de M21 met silencer en FMJ. Dit omdat ik de extended mags nog moet unlocken en ik nog geen gouden M21-title heb
Kwam er gisteren achter dat ik al bijna 1700 TAR-21 kills heb
Grenade Launcherquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:10 schreef Deetch het volgende:
[..]
GL?![]()
One man army is wel erg leuk om max mee te blasten.
SCAR-Hquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:16 schreef bigbass het volgende:
HC is wel ideaal voor FMJ bullet penetration kills, had ik een potje of 7 mijn extended mags (en titel) voor de Scar-H
GrenadeLauncher.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:10 schreef Deetch het volgende:
[..]
GL?![]()
One man army is wel erg leuk om max mee te blasten.
Ik??quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
jij bent ook zo'n challenge whore....
Zal dat andere team leuk hebben gevondenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
Gisteren gingen we btw ff teamen met iemand die we al wat langer kenden.. Hij had een cheat geschreven (wallhack+ aimbot) . Werkte nog verdomd goed joh. Ik heb het zelf niet gebruikt maar we gingen ff meekijken in HQ S&D. Dus spawn, granaat knuffelen en dan met hem meekijken.. 1 vs 6 en dan appeltje eitje winnen
boe, laf gedoe.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
Gisteren gingen we btw ff teamen met iemand die we al wat langer kenden.. Hij had een cheat geschreven (wallhack+ aimbot) . Werkte nog verdomd goed joh. Ik heb het zelf niet gebruikt maar we gingen ff meekijken in HQ S&D. Dus spawn, granaat knuffelen en dan met hem meekijken.. 1 vs 6 en dan appeltje eitje winnen
Die konden het niet zo waarderen.. Ik ben zelf ook fel tegenstander van cheaters, maar nu was het wel ff grappig..quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:29 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Zal dat andere team leuk hebben gevonden
Ja sorry boot, maar wel beetje sneu zulke gastenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
heel MW2 is pc onwaardig, dat krijg je met dat kut activisionquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Vind ik echt kansloos, wordt je bij 20% van de games eruit gegooid. Dat zou wat mij betreft ook totaal pc-onwaardig zijn
Oh ja dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:38 schreef bigbass het volgende:
Had laatst 2 gasten uit 1 clan in de server, beide in een ander team en dan tac. insertion ergens in een donker hoekje en farmen tot ie een nuke had
Vervelende mensen...
Omdat het toch echt lekkerder speelt op de pc imo, al het gekut er omheen is alleen zo jammerquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
heel MW2 is pc onwaardig, dat krijg je met dat kut activision
waarom mensen het nog steeds spelen op de pc ipv de consoles is mij een raadsel. maar wel een goeie OP tho!
Een FPS dient gespeeld te worden met toetsenbord en muis. Niet met een gay knuppeltje..quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
waarom mensen het nog steeds spelen op de pc ipv de consoles is mij een raadsel. maar wel een goeie OP tho!
Had ik gister ook 2 van, die ene moest nog 1 kill. Jammer voor hem dat ik er wasquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:38 schreef bigbass het volgende:
Had laatst 2 gasten uit 1 clan in de server, beide in een ander team en dan tac. insertion ergens in een donker hoekje en farmen tot ie een nuke had
Vervelende mensen...
Op consoles ook net zo goed last van lag hosts / cheaters etc.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat je zegtquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een FPS dient gespeeld te worden met toetsenbord en muis. Niet met een gay knuppeltje..
Ja, idd best grappig. Ik gebruik hem dan ook in HQ Pro. Ben benieuwd hoeveel thumperkills ik inmiddels heb gemaakt. Zal er ook niet om liegenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:03 schreef Ulreazj het volgende:
Hij is erg leuk voor HQ pro of domination.
Mijn record staat op 4 volgens mijquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:19 schreef Ulreazj het volgende:
Ik had gisteren met GL een 5kill in 1 keer.Ze stonden allemaal bij elkaar en heb die danger close perk aan voor extra damage. Hele team ging los, ongelofelijk hoe kut de community is van MW2.
Was grappig ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Verder ook in Rust. Wij hadden de HQ en ik zat helemaal bovenin de toren. Ik hoor iemand de trap op klimmen en ik kijk naar beneden. Hij kijkt mij aan, ik kijk hem aan en besluit een semtex op zijn helm te plakken.. *plop*.
gelukkig loop ik met sit rep + cold blooded rond. dat truukje werkt niet bij mijquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was grappig ja.
Ik vond mijn actie met de C4 ook wel prachtig.. 195-80.. Bootje dekt de ene kant, ik de andere... op dat moment komen er 3 gasten binnen lopen, ik laat mijn C4 ontploffen. 2 dood, en de derde keer een predator op zijn kop![]()
en toen stond het 200-80
Die gasten kwamen aanlopen toen de C4 door de lucht vloog. Daar verandert sitrep niets aan. Daarnaast kan je bij de predator nog steeds mensen zien lopen. Kreeg ook weleens gewoon een predator op mn kop met CB pro..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:29 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
gelukkig loop ik met sit rep + cold blooded rond. dat truukje werkt niet bij mij
HQ op rust? Dat was een private game zeg maar?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn record staat op 4 volgens mij
Gisteren ook een paar prachtige kills..
Quarry. HQ was de "toren" in het midden en wij hadden de HQ capped. Ik zat er boven te defenden. Ik zie de HQ knipperen en kijk naar beneden. Daar zit een gast met zijn shield omhoog gericht. Ik gooi een semtex naast zijn poten en ze cappen net de HQ. *boom*. 4 doden
Verder ook in Rust. Wij hadden de HQ en ik zat helemaal bovenin de toren. Ik hoor iemand de trap op klimmen en ik kijk naar beneden. Hij kijkt mij aan, ik kijk hem aan en besluit een semtex op zijn helm te plakken.. *plop*.
Mooiste was nog dat wij de HQ hadden en iedereen behalve ik dood was. Iedereen kon meegenieten.
Nopequote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:39 schreef Deetch het volgende:
[..]
HQ op rust? Dat was een private game zeg maar?
ah c4 gegooid..dacht dat die al op de grond lag. ja je kan iemand neer halen met de raket terwijl je cold blooded ben, maar de kans is zoveel kleiner.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die gasten kwamen aanlopen toen de C4 door de lucht vloog. Daar verandert sitrep niets aan. Daarnaast kan je bij de predator nog steeds mensen zien lopen. Kreeg ook weleens gewoon een predator op mn kop met CB pro..
Ik heb nog nooit headquarters gespeeld op rust, hoe zit dat dan? Dat level is toch veel te klein hiervoor?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:55 schreef arucard het volgende:
[..]
Ja ik heb het de laatste tijd ook steeds vaker.
Wat een prutser. Met schild moet je gewoon mensen platdrukken, voor de granaat ontploft moet je dan minstens een iemand gekilld kunnen hebben.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:57 schreef WurM het volgende:
Was net iemand met een schild steeds aan het zeiken op knivers en grenades... Ik zag dat-ie aan het eind een K/D had van 0/11
Het ergste is nog wel dat-ie de twee potjes daarna nog steeds met een schild rondliepquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:31 schreef Deetch het volgende:
[..]
Wat een prutser. Met schild moet je gewoon mensen platdrukken, voor de granaat ontploft moet je dan minstens een iemand gekilld kunnen hebben.
Rechtermuistoets?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe kan je met je 2e wapen schieten als je er 2 tegelijk vast hebt? Het lukt me alleen om met m'n linker te vuren
Beiden ingedrukt houdenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe kan je met je 2e wapen schieten als je er 2 tegelijk vast hebt? Het lukt me alleen om met m'n linker te vuren
Nee, links, rechts, of tegelijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
Dus je kan ze alleen allebei tegelijk vuren?
Rechts lukt dus nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:27 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Nee, links, rechts, of tegelijk
Geschikt voor een paar maps, ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:06 schreef Thormodo het volgende:
Met een schild neem je gewoon een throwing knife mee. Gegarandeerde kill op korte afstand. Vervolgens pak je je knife weer op en loop je vrolijk verder.
Probeer anders gewoon je Aim Down Sight knop...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rechts lukt dus nietmaar ik heb melee op rechtermuisknop staan. Daar zal het dan wel aan liggen. Zal morgen eens kijken of het met de standaard instellingen wel lukt
Nice manquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:30 schreef WurM het volgende:
[..]
Probeer anders gewoon je Aim Down Sight knop...
====
Ik kwam zonet halverwege in een potje. Ik knal een paar units neer, gebruik m'n Predator Missile, knal nog iemand neer, fix een Triple Kill dankzij mijn Harriers en krijg zo een Gunship/Heli Gunner. Resultaat:
[ link | afbeelding ]
Clickable
Als ik er niet zelf bij was geweest, had ik het niet geloofd.
AK-47, eerder genoemde killstreak rewards en een grote dosis geluk, denk ik...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:43 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Nice manwat voor wapens gebruikte je in die map?
Ja, had ik dus ook, potje afgelopenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:48 schreef PieterBas het volgende:
Had ik gisteren een chopper gunner in mijn care package... was de airspace too crowded...
Mocht dus 2 seconden voor het einde nog even mijn chopper gunner gebruiken![]()
Nee gewoon goed bezig, en wat geluk. Zo'n killstreak haal je niet zomaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:48 schreef WurM het volgende:
[..]
AK-47, eerder genoemde killstreak rewards en een grote dosis geluk, denk ik...
Mjah en over het algemeen heb je op de andere maps niks te zoeken met schildquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:47 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Geschikt voor een paar maps, ja.
Mjah het hele matchmaking verhaal/host gebeuren is gewoon bagger. Maar werkt het niet als je broertje zijn naam veranderd in Steam? Dan krijg je ook vaak host migration. Dat vraag ik dan ook vaak (netjes) aan een slechte host.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:05 schreef bigbass het volgende:
wat vinden jullie van het volgende:
[..]
Wat vinden jullie?
Ik denk dat hij Third person bedoeldquote:Op zondag 21 februari 2010 00:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
3D?
Jou broertje kan er niks aan doen, niks van aan trekken en gewoon verder gaan. Ik ga een setting zoeken om de chat functie uit beeld te zetten. Op tweakers zag ik dat ergens staan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:05 schreef bigbass het volgende:
wat vinden jullie van het volgende:
Mijn broertje heeft een ziek goede pc (naja, de GPU laat nog even op zich wachten, maar de rest is erg lekker) met bijbehorende snelle CPU. Aangezien IWnet alleen lijkt te kijken naar CPU speed bij host picking komt het erg vaak voor(zeg 60% van de potjes) dat hij host is. Het probleem is vervolgens dat het internet waar hij op zit erg traag is en de server dus lagt. Vervolgens begint de halve server op hem te schelden dat hij moet leaven omdat hij een 'noob host' 'kankernoob''*voeg random verwensing in*' is.
In het begin leavde hij nog wel eens, maar elk 2e potje (en elk potje daarna) in een server is hij weer host en hij heeft het nu opgegeven. Ik ben voor de grap net eens met een van die mensen in discussie gegaan en hij was van mening dat mijn broertje beter internet moest kopen. Ik legde hem uit dat de hostpicking op basis van cpu gebeurt en hij dus maar een betere cpu moest kopen, maar dat was natuurlijk geen optie, met het argument: 'I choose to buy proper internet' Mijn reactie: 'it's your right to choose, but since you've clearly made the wrong choise, stop whining'.
Wat vinden jullie?
Is het niet het gebruikt van een noobtube, uitgescholden worden voor cheater.. of iemand begint te janken als jij met een chopper gunner iemand zijn bijna 25 killstreak verkloot, "maar ik heb coldblooded"....quote:Op zondag 21 februari 2010 02:52 schreef Ulreazj het volgende:
Alles wat je doet op mw2 zeuren mensen toch om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |