HQ op rust? Dat was een private game zeg maar?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn record staat op 4 volgens mij
Gisteren ook een paar prachtige kills..
Quarry. HQ was de "toren" in het midden en wij hadden de HQ capped. Ik zat er boven te defenden. Ik zie de HQ knipperen en kijk naar beneden. Daar zit een gast met zijn shield omhoog gericht. Ik gooi een semtex naast zijn poten en ze cappen net de HQ. *boom*. 4 doden
Verder ook in Rust. Wij hadden de HQ en ik zat helemaal bovenin de toren. Ik hoor iemand de trap op klimmen en ik kijk naar beneden. Hij kijkt mij aan, ik kijk hem aan en besluit een semtex op zijn helm te plakken.. *plop*.
Mooiste was nog dat wij de HQ hadden en iedereen behalve ik dood was. Iedereen kon meegenieten.
Nopequote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:39 schreef Deetch het volgende:
[..]
HQ op rust? Dat was een private game zeg maar?
ah c4 gegooid..dacht dat die al op de grond lag. ja je kan iemand neer halen met de raket terwijl je cold blooded ben, maar de kans is zoveel kleiner.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die gasten kwamen aanlopen toen de C4 door de lucht vloog. Daar verandert sitrep niets aan. Daarnaast kan je bij de predator nog steeds mensen zien lopen. Kreeg ook weleens gewoon een predator op mn kop met CB pro..
Ik heb nog nooit headquarters gespeeld op rust, hoe zit dat dan? Dat level is toch veel te klein hiervoor?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:55 schreef arucard het volgende:
[..]
Ja ik heb het de laatste tijd ook steeds vaker.
Wat een prutser. Met schild moet je gewoon mensen platdrukken, voor de granaat ontploft moet je dan minstens een iemand gekilld kunnen hebben.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:57 schreef WurM het volgende:
Was net iemand met een schild steeds aan het zeiken op knivers en grenades... Ik zag dat-ie aan het eind een K/D had van 0/11
Het ergste is nog wel dat-ie de twee potjes daarna nog steeds met een schild rondliepquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:31 schreef Deetch het volgende:
[..]
Wat een prutser. Met schild moet je gewoon mensen platdrukken, voor de granaat ontploft moet je dan minstens een iemand gekilld kunnen hebben.
Rechtermuistoets?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe kan je met je 2e wapen schieten als je er 2 tegelijk vast hebt? Het lukt me alleen om met m'n linker te vuren
Beiden ingedrukt houdenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe kan je met je 2e wapen schieten als je er 2 tegelijk vast hebt? Het lukt me alleen om met m'n linker te vuren
Nee, links, rechts, of tegelijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
Dus je kan ze alleen allebei tegelijk vuren?
Rechts lukt dus nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:27 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Nee, links, rechts, of tegelijk
Geschikt voor een paar maps, ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:06 schreef Thormodo het volgende:
Met een schild neem je gewoon een throwing knife mee. Gegarandeerde kill op korte afstand. Vervolgens pak je je knife weer op en loop je vrolijk verder.
Probeer anders gewoon je Aim Down Sight knop...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rechts lukt dus nietmaar ik heb melee op rechtermuisknop staan. Daar zal het dan wel aan liggen. Zal morgen eens kijken of het met de standaard instellingen wel lukt
Nice manquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:30 schreef WurM het volgende:
[..]
Probeer anders gewoon je Aim Down Sight knop...
====
Ik kwam zonet halverwege in een potje. Ik knal een paar units neer, gebruik m'n Predator Missile, knal nog iemand neer, fix een Triple Kill dankzij mijn Harriers en krijg zo een Gunship/Heli Gunner. Resultaat:
[ link | afbeelding ]
Clickable
Als ik er niet zelf bij was geweest, had ik het niet geloofd.
AK-47, eerder genoemde killstreak rewards en een grote dosis geluk, denk ik...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:43 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Nice manwat voor wapens gebruikte je in die map?
Ja, had ik dus ook, potje afgelopenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:48 schreef PieterBas het volgende:
Had ik gisteren een chopper gunner in mijn care package... was de airspace too crowded...
Mocht dus 2 seconden voor het einde nog even mijn chopper gunner gebruiken![]()
Nee gewoon goed bezig, en wat geluk. Zo'n killstreak haal je niet zomaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:48 schreef WurM het volgende:
[..]
AK-47, eerder genoemde killstreak rewards en een grote dosis geluk, denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |